Lähden patrioottina liikkeelle mahdollisimman suuresta riippumattomuudesta, niin tksilö kuin yhteisönkin tasolla. Siihen ei kaikilla itsetunto riitä vaan halutaan roikkua puolueissa yms, EU mukaan lukien.
Riippumattomuus edellä
12
328
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kuin Väyrynen, kuhan on vähän sinne päin...
Väyrynen väitteli poliittisen uransa ohessa valtiotieteen tohtoriksi Åbo Akademista 1988 Suomen ulkopoliittista doktriinia käsittelevällä väitöskirjalla Finlands utrikespolitik – den nationella doktrinen och framtidens mänsklighetspolitik (Suomen ulkopolitiikka – kansallinen doktriini ja tulevaisuuden ihmiskuntapolitiikka). Väitöskirjassaan Väyrynen muun muassa esitti, että Neuvostoliitto säilyy suurvaltana[86] ja että Euroopan kahtiajako on pysyvä. Tilaisuus oli suuri mediatapahtuma, ja lisäksi opinnäytteestä löytyi sata puuttellista kohtaa, mutta lopulta se kuitenkin hyväksyttiin.[86] Vastoin Väyrysen arviota Neuvostoliiton hajoaminen ja Euroopan yhdentyminen alkoivat 1989 nopeassa tahdissa
Ja Väyrynen jatkaa...
Professori Jarmo Virmavirta on kritisoinut voimakkaasti Suomen silloista ulkopoliittista linjaa, joka hänen mukaansa nojasi Väyrysen väitöskirjan lähtökohtaan ”jossa Neuvostoliitto on pysyvä ja Euroopan kahtiajako ikuinen”. Virmavirran mukaan Suomen ulkopoliittinen linja ehti kuitenkin viime hetkellä kääntyä Baltian maiden itsenäisyyden kannalle - Anonyymi
Venäjän perseennuoljina lähdet liikkeelle Venäjän perseen nuolennasta.
- Anonyymi
Minä en nuoleskele laillasi Jombe!
- Anonyymi
Niin kuin Kouvolan Sanomat, tiukasti riippumattomuuden ja patritiosmin asialla, eivät julkaise venäjäkiimaisten kommentteja.
- Anonyymi
Sinua riippuvaisempaa ja neuroottisempaa tic-liikkeistä saa etsiä. Kerrohan idiootti, miten energiansa ulkomailta tuova maa voi olla riippumaton. Turpeella ja maalämmölläkö tehtaat pidetään käynnissä. Ydinreaktorit toimii uraanin sijaan sinun loppumattomilla aivopieruillasi.
- Anonyymi
Oletkos taloudellisesti riippumaton?
- AlkKelpoSOTILAS
Ei taida tajuta_
- Anonyymi
Inksan hanulla kyllä aivopieruenergiaa riittää, koko ajan paukkuu niin jotta lestanhuutona korvissaan soi...
- 1lkKelpoSOTILAS
Kyllä omallakin energialla olisi käyttöä, turpeella esimerkiksi Kapi. Miksi solvaat?
- Anonyymi
1lkKelpoSOTILAS kirjoitti:
Kyllä omallakin energialla olisi käyttöä, turpeella esimerkiksi Kapi. Miksi solvaat?
Mersua arvostetaan, siksi hinta niin kallis.
- Anonyymi
Aisa ei tajua mitään, on skitsofrenikko.
- Anonyymi
Tasapainoisen ihmisen eräs piirre on kyky muodostaa itsenäinen kanta asioihin. Peesaajilla on tasapaino-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511