Saisi tämä saatanan paska ja turha kissa-hiirileikki loppua, kun omikron vaikuttaa lievältä variantilta. Mikä perkeleen järki on pitää uimahallia kiinni, kun pöpöt kuolee kloorivedessä? Haistakaa rajoitusintoilijat ja AVIn porukka pitkä paska! Tämä paska jatkuu niin kauan, kuin vässykät lampaat antaa sen jatkua!
Uimahalli kiinni - mikä logiikka?
Anonyymi
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
Korona tarttuu todistetusti pierukaasujen välityksellä ja ne pulpahtelevat pinnalle haisteltavaksi. Siksi!!
- Anonyymi
Kukin vastaa sillä tasolla mihin järki riittää ........
- Anonyymi
Vastaus on aivan totta, koronavirus leviää ulosteen avulla tehokkaasti ja pierukaasuissa on aina virusta mukana. Pierut nousee pinnalle kuplina ja poksahtavat levittäen koronavirusta juuri oikealle korkeudelle maisteltavaksi ja haisteltavaksi.
- Anonyymi
Uimahallin ukot tiiraa saunoissa nuorempia se on kyll huomattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512