Kaipauksesi kohteen

Anonyymi

suusta viimeksi kuulemasi lause? Tai kirjoittamansa viesti?

73

2475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kaipaamani mies vastaisi tähän....oisin myyty, juoksisin heti luokseen.

      • Anonyymi

        Älä myy ittees kellekään. Pidä omistajuutes itsellä. Et ole maksullinen


    • Anonyymi

      Anteeksi, jos sinua loukkasin!

    • Anonyymi

      Viimeisessä viestissä selitti, että olen hieno ihminen, sekä toivottavasti en vaihda työpaikkaa kuitenkaan ja kuinka otettu hän oli.

      Seuraavana päivänä kun törmättiin, niin pystyin huulilta lukemaan selvästi: "Voi jumalauta", kun hän huomasi minut. Että se niistä tyhjistä sanoista.... Ihmiset on mitä on.

      Samapa tuo, kun hän kuitenkin on varattu, niin en aio olla hänen kanssaan tekemisissä. Lähtisi vain nämä lämpimät ajatukset hänestä vielä pois.

      • Anonyymi

        Aikansa se kestää. Ei voi kuin odottaa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla parempi etten kirjoita sitä tähän.

    • Anonyymi

      Upea kikulinkuva.

    • Anonyymi

      Ap vois olla esimerkillinen ja aloittaa 💋

      • Anonyymi

        "Jaahans, sillalailla.." - Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jaahans, sillalailla.." - Ap

        Mies vai nainen sanonut noin? Aika yleinen sanoma minun suusta toi heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vai nainen sanonut noin? Aika yleinen sanoma minun suusta toi heh

        Ap on nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on nainen

        Toisinaan luulee niin! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan luulee niin! 😆

        No viimeksi olin kyllä, kun tarkistin🤔 -Ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viimeksi olin kyllä, kun tarkistin🤔 -Ap-

        Missä ja milloin oot kuullut miehen sanovan noin? Mitään tuntomerkkejä miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin oot kuullut miehen sanovan noin? Mitään tuntomerkkejä miehestä?

        En ole kuullut, silmilläni rekisteröin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on nainen

        Missä ja milloin oot kuullut miehen sanovan noin? Mitään tuntomerkkejä miehestä?

        Tähän viestiin piti vastata toi mikä meni vähän väärään kohtaan yöllä väsyksissä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin oot kuullut miehen sanovan noin? Mitään tuntomerkkejä miehestä?

        Tähän viestiin piti vastata toi mikä meni vähän väärään kohtaan yöllä väsyksissä :)

        Vastasinkin tuohon jo edellä. Hauska tänä palsta, väitti minua juuri botiksi🤔😅 -Ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasinkin tuohon jo edellä. Hauska tänä palsta, väitti minua juuri botiksi🤔😅 -Ap-

        Aivan joo, no sitten et varmaan ole se nainen jota kaipailen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan joo, no sitten et varmaan ole se nainen jota kaipailen itse.

        Onnea etsintään🤗 -Ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea etsintään🤗 -Ap-

        No tiedän naisen nimen, facebookissa vois laittaa viestiä tietenkin, mutta viimeiset päivitykset siellä on 3 vuoden takaa ja nyt olla 2 vuoteen nähty kiitos koronan :(

        Muutenkaan en uskoisi että siitä mitään tulisi, nainen on menevää sorttia ja itse olen sellainen kotihiiri.

        Ehkä tässä joku päivä löytyy sellainen passeli, jonka kanssa voisi harrastaa kotona jotain :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedän naisen nimen, facebookissa vois laittaa viestiä tietenkin, mutta viimeiset päivitykset siellä on 3 vuoden takaa ja nyt olla 2 vuoteen nähty kiitos koronan :(

        Muutenkaan en uskoisi että siitä mitään tulisi, nainen on menevää sorttia ja itse olen sellainen kotihiiri.

        Ehkä tässä joku päivä löytyy sellainen passeli, jonka kanssa voisi harrastaa kotona jotain :D

        No onpas kaipaus kestänyt elossa pitkään. Minä oon kyllä romuna, jos noin kauan pitää kärsiä😳Mitä kotona voi harrastaa - pelata Afrikantähteä? -Ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpas kaipaus kestänyt elossa pitkään. Minä oon kyllä romuna, jos noin kauan pitää kärsiä😳Mitä kotona voi harrastaa - pelata Afrikantähteä? -Ap-

        Kaikenlaista, leffoja, ruoanlaittoa, lautapelejä kuten mainitsit, tai oikein syvällisiä keskusteluita kaikenlaisista aiheista, olkoon se sitten maailman menosta, universumista, tai ihan mistä vain kunhan siinä on jotain mietittävää ja tietenkin unohtamatta sänkypuuhia, jos sellaisesta sattuu tykkäämään ;)

        Mutta en minä sinällään kärsi, tai ole kärsinyt, harmittaa vain kun ei tullut ennen koronaa tehtyä mitään selvää peli liikettä siellä missä nähtiin. Mutta kun ajattelin jo silloin kun hänen puheita kuuntelin, että ollaan liian erilaisia ihmisiä, ettei siitä mitään luultavammin edes tulisi.

        Liian moni juttu kaatunut siihen, kun naiset olettaa minusta jotain muuta, ilmeisesti ulkonäön perusteella ja sitten olen tälläinen kotihiiri, jota ei kiinnosta kuin harvojen ihmisten seura oikeasti :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista, leffoja, ruoanlaittoa, lautapelejä kuten mainitsit, tai oikein syvällisiä keskusteluita kaikenlaisista aiheista, olkoon se sitten maailman menosta, universumista, tai ihan mistä vain kunhan siinä on jotain mietittävää ja tietenkin unohtamatta sänkypuuhia, jos sellaisesta sattuu tykkäämään ;)

        Mutta en minä sinällään kärsi, tai ole kärsinyt, harmittaa vain kun ei tullut ennen koronaa tehtyä mitään selvää peli liikettä siellä missä nähtiin. Mutta kun ajattelin jo silloin kun hänen puheita kuuntelin, että ollaan liian erilaisia ihmisiä, ettei siitä mitään luultavammin edes tulisi.

        Liian moni juttu kaatunut siihen, kun naiset olettaa minusta jotain muuta, ilmeisesti ulkonäön perusteella ja sitten olen tälläinen kotihiiri, jota ei kiinnosta kuin harvojen ihmisten seura oikeasti :(

        Jooh, näin aamutuimaan sankypuuhat ois kyllä ihan jees! Huomenta, aurinkoa päivääsi🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan luulee niin! 😆

        Ei kai transu?


    • Anonyymi

      Tais olla hyvää joulua. Vai vastasiko kysymykseeni vasta sen jälkeen. En muista järjestystä. Hätäinen tilanne jotenkin.

    • Anonyymi

      Kukkuu.

    • Anonyymi

      En muista

    • Anonyymi

      Hän lähetti eilen ja tänään muutaman hauskan kuvan.

    • Anonyymi

      En ehdi kun pitää mennä auttamaan jannaa. Tosin en kaipaa mitään valeihmistä joka pyytää kahville vaikka ei halua lähteä.

    • Anonyymi

      Eihän ollut kaivattu enkä muista.

      • Anonyymi

        Nyt hujjaat


    • Anonyymi

      Sen että pilasin hänen elämän ja hän ansaitsee parempaa ja että mä oon vaan joku salaisuus jonka hän vie hautaan mukanaan.. :( :(

      • Anonyymi

        Miten ihmeessä olisit voinut tuhota elämänsä jos kaipauksesta on kyse? Ihastuitko varattuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä olisit voinut tuhota elämänsä jos kaipauksesta on kyse? Ihastuitko varattuun?

        Luultavasti näin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti näin..

        Mutta jos ihan livenä ääneen sanottuna niin se oli ” hyvää yötä” 💕


    • Anonyymi

      Ajatuksissa hän sanoi "anteeksi en voi tehdä mitään" ja minä taas sanoin "ymmärrän".

      • Anonyymi

        En voi tehdä, koska äitimuori on niin kovin sairas, sanoi muumipeikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tehdä, koska äitimuori on niin kovin sairas, sanoi muumipeikko

        Heh.


    • Anonyymi

      Ei sellaista oo, tai on toisen miehen sanonta : eiks se oo mun lapsi 😅 No olinhan mä tietty otettu.

      • Anonyymi

        Toisen miehen? Monta miestä sinäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen miehen? Monta miestä sinäkin

        Joo, mulla näitä on😂, mutta kukaan oo oikein varteenotettava, kaikissa jotain "vikaa" miksei kelpaa. Löydät hyvän miehen niin joku tietty piirre puuttuu, mutta olin mä kyllä tosi otettu.


    • Anonyymi

      Vastasi jotain mun viestiin. Sitten ei enää vastannutkaan. Onhan se surullista, että siitä sitten itkee täällä kirjoittaen minuna.

    • Anonyymi

      No niin, nyt se varmaa itkee tuolla.

    • Anonyymi

      Sinä olet arvokkaampi kuin mikään jalokivi.

    • Anonyymi

      Viimeksi viesteissä eräs video toi mieleen vanhan muiston, jolle naureskeltiin.

    • Anonyymi

      "Tykkään."

    • Anonyymi

      Löydät varmasti jonkun toisen joka tykkää.

    • Anonyymi

      katellaan

    • Anonyymi

      Pikaihastus ja jättänyt minut lukuun kahdesti. Kohta muisto vain?

      • Anonyymi

        Jos niin haluat? Jos et, voisitko tehdä asialle jotain?


      • Anonyymi

        Mitä tässä lukee suomeksi? Sinut on jätetty viestillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin haluat? Jos et, voisitko tehdä asialle jotain?

        Ei kannata hätiköidä kun todennäköisesti tunne laantuu yhtä nopeasti kuin syttyikin. Eikä ole jätetty, solvattu tai muutakaan, ei vaan oikeen haluta jatkaa keskustelua.. hän ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hätiköidä kun todennäköisesti tunne laantuu yhtä nopeasti kuin syttyikin. Eikä ole jätetty, solvattu tai muutakaan, ei vaan oikeen haluta jatkaa keskustelua.. hän ei halua.

        Sinäkö sitten haluaisit? Palstallako keskustelette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hätiköidä kun todennäköisesti tunne laantuu yhtä nopeasti kuin syttyikin. Eikä ole jätetty, solvattu tai muutakaan, ei vaan oikeen haluta jatkaa keskustelua.. hän ei halua.

        Milloin tunne on syttynyt? - Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tunne on syttynyt? - Sivusta

        Joulukuussa, ei kukaan osannut arvata näin tapahtuvan.. aika korjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulukuussa, ei kukaan osannut arvata näin tapahtuvan.. aika korjaa?

        Ei osunut, kun noin tuore tapaus. Suosittelen kyllä elvyttämään yhteydenpitoa, jos kerta tunteita on. - Se sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut, kun noin tuore tapaus. Suosittelen kyllä elvyttämään yhteydenpitoa, jos kerta tunteita on. - Se sivullinen

        Millon sinun tapaus oli? Ihan mielenkiinnosta kysyn ja annan tilaa jatkokysymykselle jos hän ketä ajattelet sattuisi täällä pyörimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon sinun tapaus oli? Ihan mielenkiinnosta kysyn ja annan tilaa jatkokysymykselle jos hän ketä ajattelet sattuisi täällä pyörimään.

        Luulen että hän ei tällä palstalla pyörii- ikäväänä huudan tyhjyyteen ja hoidan sieluani. Ensimmäisestä viestistä on jo reilu vuosi, ihastumista en muista milloin se tapahtui. Mutta välirikosta on nyt jotain 10kk.


    • Anonyymi

      "Ku ei kiinnosta"

      The End

    • Anonyymi

      Jätä mut rauhaan sekopää. Ei kiinnosta
      Hulluhan sää oot

    • Anonyymi

      Taisi olla hyvän joulun toivotukset puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Heinäsirkkojen siritystä🦗🦗

    • Anonyymi

      Että hänellä on kylmä ilman mua, tai ainakin niin sen halusin tulkita ;)

      • Anonyymi

        Ihana. Omisin sut jos olisit hän :)


      • Anonyymi

        Mua alkoi juuri äsken taas palelemaan. Taidan mennä vällyjen alle. Ja raahaan vaikka sitten kaikki peitot päälleni. Isoimmat kaksinkerroin. Yksikin mun tekemä peitto painaa 4kg ja patjat ovat upottavia.
        ::::::::::
        .
        https://www.youtube.com/watch?v=IKlIE0Z-O5Q


    • Anonyymi

      En muista oliko ihan viimeksi, mutta hänellä on tapana sanoa, että 'nyt vapaa-ajan viettoon'. Valitettavasti ei koskaan lisää siihen perään sanaa 'yhdessä'.

    • Anonyymi

      Viimeiset sanat olivat: kaikki oli tuhoon tuomittu ennekuin edes kohtasimme.

    • Anonyymi

      Jotain sen suuntaista, että meistä ei tule koskaan mitään, ystävinä voidaan olla.

    • Anonyymi

      Mitä laitan päälleni, kun menen hänen luo?!.🤔🙄

    • Anonyymi

      Ei sanoja, ei kirjoitettuja eikä sanottuja.

    • Anonyymi

      Pyysin kahville mutta valehtelin että en pyytänyt.

      • Anonyymi

        Lisäys. Ihan jannan takia tein näin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe