Hei! Meidän kissalla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta 11/21 ja nyt on syönyt Tyrazolia 1/4 tabl/pv. Arvo oli todettaessa 69.
Tällä viikolla on lääkäri ja verikokeet.
Mutta selvästi on laihtunut.
Onko teillä samanlaisilla tapauksilla ollut minkälainen ennuste? Onkohan tämä lopun alkua..... kertokaa kokemuksistanne....
KISSAN KILPIRAUHASEN LIIKATOIMINTA
3
403
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kissa edelleen laihtuu, Tyrazol-annos ei ilmeisesti ole ollut riittävä. Mutta tilanne selviää eläinlääkärillä verikokeesta.
Minä vein pari vuotta sitten kilpirauhasen liikatoimintaa sairastaneen kissani Tampereelle radiojodihoitoon. Kissa parani kerralla. Lääkitystä ei tarvita eikä lääkekontrolleja.- Anonyymi
Kiitod kommentoinnista. No, huomenna mennään kokeisiin. Saa nähdä tuleeko lääkeannokseen muutosta....
Terv ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitod kommentoinnista. No, huomenna mennään kokeisiin. Saa nähdä tuleeko lääkeannokseen muutosta....
Terv apLääkeannostusta nostettiin kaksinkertaiseksi
El aamuin illoin 1/4 tabl. Hieman oli kilppariarvo noussut, mutta ehkä se tästä tasoittuu.... muuten kai kaikki muu Ok.
Terv: ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099