Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oikeaa näkijää vielä Uudellamaalla? (EI maksulliset puhelinkanavat)

Anonyymi

Itse olen siitä onnekas, ettei minun tarvitse epäillä oikeiden näkijöiden olemassaoloa. Olen tavannut kaksi sellaista ja ovat olleet todella suuri apu elämässäni. He sanoittivat kaikki epäilykset pois-vievällä tavalla silloin jo tapahtuneita asioita sekä että tulevia asioita ilman päätöksiä puolestani.

Tiedän yhtä hyvin, että 90-98% näkijöistä ovat huijareita, sillä ihmisten epätoivoa ja hyvänuskoisuutta tuntuu aina olevan houkuttelevaa käyttää hyväksi. Kai nuo huijarit nukkuvat yönsä, kun kokevat antavansa edes valheellista lohtua ihmisille. ? En tiedä.

Niin että ilman ’kaikki on huijareita’ tai ’tässäpä aito näkijä, numero 0700…’ kommentteja, onko Uudellamaalla, kaikkein mieluiten pk-seudulla, aitoa ja rehellistä näkijää, jonka täällä olevat keskustelijat tietäisivät? Katselin aikaisempia viestiketjuja ja ne, jotka on täällä joskus mainittu kuten ’Kristiina’ löytyy enää ahneiden huijarifirmojen houkuttimena. Jos saan vinkin, teen selvitystyötä enkä ota yhteyttä noin vain kehenkään, eli huijarit älkää vaivautuko.

16

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aidot näkijät ei mahda viihtyä missään Uudellamaalla saati pääkaupungin pauheen liepeillä. Tiedän kyllä aidon, jolla itsekin käyn mutta ei ole sillä suunnalla.

      • Anonyymi

        Niin se taitaa olla. Tiedän yhden erittäin aidon oloisen nimen, joka asuu luonnon helmassa eikä ota vastaan minkään laitteiden kautta. Sen ymmärrän hyvin. Ne kaksi, jotka tunsin, kestivät jopa pk-seutua, mutta siitä on jo aikaa ja monenlainen säteily ja pauhu on tainnut lisääntyä paljon noista ajoista.


    • Anonyymi

      No puhelimitse tekeviä on kyllä.
      Mut ne ei tainneet kelvata? Kuka uskaltaa ottaa korona-aikana vastaan on toki toinen homma….

      • Anonyymi

        Olisi kiva jos kerrot, ketkä hyviä puhelimen kautta. En ole ap. Mutta kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva jos kerrot, ketkä hyviä puhelimen kautta. En ole ap. Mutta kiinnostaa.

        Luonnon keskellä asuva ja taatusti aito ja oikea on se "Suodenniemen Shamaani" niinkuin hänestä Hymyssä kerrottiin.
        On ainakin minut ottanut vastaan nyt viimeksi joulukuulla, ja niin sivuillansakin luki että ottaa vastaan ihan kuin ennenkin. Olen pari kertaa soittanutkin fasebookin kautta, ihan yhtä hyvin on toteutunut.

        Serkku asuu Helsingissä ja olivat sinne koittaneet häntä saada, mutta oli sanonut että homma menee niin että hän ei tule kehäkolmosen sisään vaan sieltä tullaan hänen luokse jos katselmuksia kaivataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva jos kerrot, ketkä hyviä puhelimen kautta. En ole ap. Mutta kiinnostaa.

        En siis vastannut sinulle vielä, joku muu vastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis vastannut sinulle vielä, joku muu vastasi.

        Hienoa että joku vastasi. Tämähän on keskustelupalsta että eikös täällä voi kuka vaan vastailla ja osallistua keskusteluihin. Minä sain ainakin jo tiedon jota kaipasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että joku vastasi. Tämähän on keskustelupalsta että eikös täällä voi kuka vaan vastailla ja osallistua keskusteluihin. Minä sain ainakin jo tiedon jota kaipasin.

        Toki voi, siihenhän en ottanutkaan kantaa. Ajattelin vastata sinulle myöhemmin kunnolla ja esimerkkien kera, mutta antaapa olla.


    • Anonyymi

      Itse alkuperäisen kysymyksen kirjoittaneena totean, että toinen hyvin aidolta tuntuva on Niina-Matilda joka asuu Mäntyharjulla. Hänestä olen lukenut Voi Hyvin -lehdestä ja jostain muualtakin. Jos vaikka joku asuu siellä suunnalla.

      Itse vielä toistaiseksi haaveilen, että löytyisi Uudeltamaalta joku aito. En väitä, etteikö joku aito VOISI tehdä työtään myös puhelimitse, mutta ei ikinä minuuttiveloituksella ja se on 99% puoskareiden valtaama maailma joka on täysin päinvastaista kuin mitä olen saanut kokea ja mitä etsin.

      • Anonyymi

        Pirjo Siiramaa näki minulle hyvin. Hän otti vastaan sekä kasvotusten, että puhelimitse. En tiedä tekeekö enää. Vuosia käytin häntä.

        0700 niissäkin on muutama todella hyvä, vuosikymmenen verran toisinaan soitellut muutamalle. Sepä se, kun tässä joukossa on tyhjänpuhujiakin. Mut ei mennä näihin, kun ne ei ap:ta kiinnostele.

        Kaikki eivät halua kasvotusten tehdä. Minusta se on ihan ok. Ei ole ollut laadun tae tuo tapaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirjo Siiramaa näki minulle hyvin. Hän otti vastaan sekä kasvotusten, että puhelimitse. En tiedä tekeekö enää. Vuosia käytin häntä.

        0700 niissäkin on muutama todella hyvä, vuosikymmenen verran toisinaan soitellut muutamalle. Sepä se, kun tässä joukossa on tyhjänpuhujiakin. Mut ei mennä näihin, kun ne ei ap:ta kiinnostele.

        Kaikki eivät halua kasvotusten tehdä. Minusta se on ihan ok. Ei ole ollut laadun tae tuo tapaaminen.

        Siiramaa oli kyllä silkkaa rahanhukkaa. Jotain koukuttavaa oli, mutta jälkikäteen tilannetta tarkastellessa ei nähnyt mitään oikein.


    • Anonyymi

      Älä kateellinen pösilö höpötä..

      • Anonyymi

        Just tää käytös sosiaalisessa mediassa :D kyllä aluevaaleista on tulossa menestys, kun äänestäjät on tätä luokkaa :D


    • Anonyymi

      Terhi Jansson ja Harriet Piekkola ottaa vastaan Helsingissä

    • Anonyymi

      Mistä saan almix näkijän yhteystiedot? Vieläkö vastaa? Olen saanut avun mutta nyt on tarve apuun. Näihin 0700 numeroisiin en soita, en luota niiden näkijäkykyihin, joten tiedän ketä etsin.

      • Anonyymi

        mä sain avun tenaxista


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe