AUTOJEN PESU RAISIOSSA

Anonyymi

Enää ei ole epäilyä missä työn jälki on surkeinta Netissä saiakkaat kehuvat pesulaa todella hyväksi, ja palvelukin on kuulemma loistavaa. Taitaa olla suuri suku, kun itse olen autoja pesettänyt monessa paikkaa, eikä näin ala-arvoista työtä ole tullut vastaan,,,,,

13

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja pesula on?

    • Anonyymi

      Esipesu, käsinpesu vahashampoolla, kiiltokäsittely, ulkopinnan kuivaus, ovien välien kuivaus,ja rengaskiilloke. Tämä kaikki 15e. aikaa meni 12min.Älkää menkö halpaan,,,,

    • Anonyymi

      Muutaman kerran tuoll autoa pesettänyt, ei valittamista. Parempi kuin huoltoasemien automaattipesut ja puolet halvempi.

    • Anonyymi

      Niin varmaan kyllä olet sitten käynyt eri paikassa mistä itse kirjoitin..Painepesurilla käytettiin ja kuivaamisesta ei tietoakaan. Olemattomia ei kannata mainostaa, asiakas äänestää jaloillaan.

      • Anonyymi

        F:llä alkava firma missä pesetin muutaman auton. Painepesurilla ja perään sienellä koko auto ja painepesurilla huuhtelu. Lastalla kuivaus.


    • Anonyymi

      Kauankohan mahtoi tohon kaikkeen mennä aikaa? Meinaan jos työ tehdään kunnolla. Toisessa paikkaa homma kestää 10min, kun taas toisessa 20 min. kaava on tietysti sama , mutta entäs lopputulos? vai peseekö toinen vain puolta nopeammin?

    • Anonyymi

      LÄNKKÄRIN TOKMANNI HALVIN PESU 12 EKEE VAHAPESU 16 EKEE, JA VARMASTI TULEE PUHTAAMPAA KUN KYSEISESSÄ PULJUSSA.

      • Anonyymi

        Anna mun nauraa. Kaikki Tokmannin pesut harjattomia toisin sanoen puhtaaksi ei tule ja kun päälle ruiskitaan vaha niin melkoinen paskakoktaili pelleissä. Kannattaa tutkia auto pesun jälkeen kunnon valossa niin sinäkin tajuat unohtaa harjattomat pesut.


      • Anonyymi

        Tiedätkö miksi pesu on halpa? Harjaton kone on edullisempi hankkia ja ylläpitää kuin kone missä myös pesuharjat. Puhdasta sillä ei tule varsinkaan talviolosuhteissa, parempi pitää likaisena auto kuin käydä kastelemassa.


    • Anonyymi

      Käsipesu paikoissa on kyllä eroja. Hinta tosin on kaikilla 15e. Muutamassa käyttänyt ja Raisiosta on löytynyt surkein pesu. Raisiosta tosin löytyy myös pari hyvin työnsä tekevää pesulaa. Fakta on kuitenkin, että jos pesu kestää 10 minuuttia, niin siinä ajassa ei varmasti kaikkea pesulan lupamaa tehdä. Jollet usko, niin sopii itse koiittaa pestä likainen auto niin nopeasti, ja vielä kuivata se. Harjapesu on selvästi parempi, kun harjaton kuten myös kalliimpi. riipuu siitä kuinka usein autonsa pesettää. Harjattomallakin lähtee kevyt lika...

    • Anonyymi

      Kumma juttu, että kaikilla on sama hinta. Tarkkaan on laskettu, joku voisi laittaa vaikka 18e hinnaksi.

      • Anonyymi

        Halvimmalla pääsee pesemällä itse. Jos ei ole omaa paikkaa niin esim Neste Raision tee-se-itsehallissa pesee auton noin kympin hintaan. Laskutus aikaperustainen. Omat aineet ja harja/sieni mukaan.


    • Anonyymi

      Kauanko sulla menee aikaa, kun siellä peset, ja kuivaat auton...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe