Hei, etsin vuokrahevosta porvoo, askola, pukkila, mäntsälä, orimattila suunnalta. Ratsastustaustaa saa jos tarvisee. Ja vuokrahevosta etsitään siis 2008 vuonna syntyneelle tytölle. (Oon laittanut tän jo kerran tänne mut laitetaan ny uudellen ja lisätään tähän sit yhteyden otto tavat.) sähköpostissa [email protected], (ei oo mun oikee sähköposti mutta en halua/uskalla valitettavasti kertoa oikeeta.) tai sitten ihan instagramissa @hevosten_matkassq, (mun vanha heppa käyttäjä jossa päivitin mun ja mun menehtyneen vuokrahevosen matkaa✝️🕊.)
Etsin vuokralle hevosta
Anonyymi
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ja unoohin laittaa että hevonen taikka poni ei ole väliä!
- Anonyymi
Täältä ei saa kuin aaseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342