Hei, etsin vuokrahevosta porvoo, askola, pukkila, mäntsälä, orimattila suunnalta. Ratsastustaustaa saa jos tarvisee. Ja vuokrahevosta etsitään siis 2008 vuonna syntyneelle tytölle. (Oon laittanut tän jo kerran tänne mut laitetaan ny uudellen ja lisätään tähän sit yhteyden otto tavat.) sähköpostissa [email protected], (ei oo mun oikee sähköposti mutta en halua/uskalla valitettavasti kertoa oikeeta.) tai sitten ihan instagramissa @hevosten_matkassq, (mun vanha heppa käyttäjä jossa päivitin mun ja mun menehtyneen vuokrahevosen matkaa✝️🕊.)
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ja unoohin laittaa että hevonen taikka poni ei ole väliä!
- Anonyymi
Täältä ei saa kuin aaseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS571880Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.42699Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke41666- 43631
- 47604
- 80596
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29536- 47514