Henkinen paha olo, ahdistus ja ero-

Anonyymi

Hei! Mulla on ongelma ja täältä päätin yrittää hakea apua.
Mulla siis on henkistä paha oloa, johtuen yksinäisyydestä ja siitä ettei enään ketään ole ja muita vaivaavia asioita on ollut tässä jonkun aikaa. Onhan tässä aika kovaa ahdistusta ollut, eikä nukkuminenkaan ole helppoa tämän ansiosta ollut hetkeen. On tässä vähän vaikeaa olla kun erokin tulossa, kun ison virheen olen tehnyt ja pelkään menettäväni hänetkin, hän asuu siis 5h ajomatkan päässä joten ei oikein olla onnellisia ja olen valehdellut hänelle yhdestä asiasta, koska hän oletti että asia on niin ja pelasin mukana vaikkei asia totta ollut-
Vähän musta tuntuu että tää henkinen pahoinvointi ja ahdistus tuntuu tästä tietystä asiasta, koska kun tuli esille että on ero lähellä niin sitten heti nämä muutkin tuli.
Ois kiva jos joku pystyis jotenki kertoo että miten pahan olon pois saan nopeasti, mutta en aijo lääkkeitä alkaa syömään tai käymään missään puhumassa asioista.

13

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole rehellinen itsellesi ja asianosaisille. Mieti miten haluaisit tästä jatkaa ja toimi sen mukaan.

• Anonyymi

Kokeile ensi alkuun näitä: käy lenkillä, syö jotain hyvää ja terveellistä, koeta saada nukuttua hyvät yöunet, yritä rentoutua ja ajattele välillä jotain muuta. Vaikka joku mukava tekeminen mikä saa ajatukset pois mahdollisesta erosta saattaa auttaa. Juttele jonkun luotettavan ihmisen kanssa ja kirjoita ajatuksiasi paperille.

• Anonyymi

Jos on univaikeuksia, niin käsikauppalääkkeistä ja luontaistuotteista saattaa olla apua. Itsellä on auttanut melatoniini, valeriaana ja kärsimyskukka. Valeriaanaa saa apteekista kauppanimellä Sedonium ja kärsimyskukkaa esimerkiksi nimellä Relaxor Forte.

• Anonyymi

Miksi pelaat? Sähän sairas ihminen olet. 😕Ei ihme että voit huonosti. Joko joku toinen tekee pahaa, tai sinä itse. Tässä tapauksessa olet itse oman olosi aiheuttaja.

• Anonyymi

Monta naista nuoria?

• Anonyymi

Ihan vaan vinkkinä, että tämä palsta ei todellakaan tule parantamaan sinun oloasi, sillä täällä on myös todella ilkeitä ihmisiä ja heidän kommenttejaan. Jos sinulla on sydänystävä, voisit purkaa sitä hänen kanssaan. Ja ehdottomasti ammatti-ihmiselle puhuminen on paljon parempi kuin tuntemattomien ihmisten riepoteltavaksi joutuminen joka vaan pahentaa asiaa.
      Mutta... sinä päätät mitä teet ja otat siten itse vastuun tuli mitä tuli, Olen kylläkin neuvonut mutta enempää en voi vaikuttaa enkä vaikuta. Ja itse en enempää ala palstoilla neuvomaan kun aikani on rajoitettua eikä kiinnosta roikkua täällä.
      Hanki uusi harrastus, niin se varmasti auttaa. Jos olet kätevä käsistäsi, tee jotain luovaa. Liiku ulkona, se piristää ja saa ajatukset selkenemään. Nauti vapaudestasi ja tapaa uusia ihmisiä. Kaikkea hyvää sulle.
      Heips!

• Anonyymi

Vastaat omaan aloiguksees, ei terveen hommaa!

• Anonyymi

Sulje nyt ne muut ihmiset hetkeksi pois mielestäsi ja keskity itseesi! Mieti, mitä sinä haluat, ei sitä mitä pelkäät tai mikä voisi olla se pahin skenaario.

Jos tulet siihen tulokseen, ettet halua erota niin puhu kumppanillesi.. muista, että kaikesta voi aina keskustella. Kun avoimesti ja rehellisesti käsitellään haasteita, niin niistä voi yhdessä selvitä. Älä ryhdy riitelemään, se pahentaa vain tilannetta. Ja ei mitään pelejä nyt, se ei tee millekään suhteelle hyvää.

Tsemppiä.

• Anonyymi

Mistä asiasta valehtelit?

• Anonyymi

ei maailmassa ole mitään sydänystäväiä.
      mä olin maailman kaunein nuori naisenalku ja vanha narkomaani pilas mun elämäni.
      trtutti muhun sairauden ja luulin että siksi että hän haluaiis jokus mun kaa lapsia ni ei kun sen takia että kuolisin.
      tää mies on johtanut tehdasta ja häenllä on tytär ja tän tehtaan omaistaja ja hänen tytär tietävät tän rikollisen edeosstamukset ja vankilassa oleilut ja muut.

lisäks tää nisti uthos mun urani täysin ja ulkonäön terveyteni lisäksi. nyt on hakkeroituneena puhelimeen ja seuraa kaikkea viestiliikennettäni.

oon niin kateelline sanna marinile vaikak hän on ihna rilaine pienitissinen ja ei kovin aikaansaava muuta kun baarit auki baarit kiinni asioissa mä oon tehnyt isoja juttuja pelastanut ihmishenkiä ja kasvattanut nuoria.

mut katkera oon, elämäni tuhoamisesta. olisin saanut jonkun komean nuoren mieen ja oltas oltu onnellsia. nyt on turha katella ketään kun ne kattelee aina nuorempia ku mun elämä tuhottu tän nistintakia. se muuten koitta opiseklla lakia et tälläsiä ihmisät maailmssa on se kuuluisi kuomentuomio saada oelns tä mieltä .

• Anonyymi

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, siitä voi vaan yrittää ottaa opikseen. Kasaat ittes niin ettei tuosta hairahduksestas paisu itteensä isompaa oman panikointis takia. Etsit elämääs muutakin, ettei koko elämä ja sen onni olisi yhden ihmisen varassa. Jolle siis et ole täysin pystynyt edes avautumaan. Ja onhan tuo nyt hyvä tilanne oikeastaan testata välisenne siteen kestävyys. Lepää, syö ja nuku ennen tapaamistanne. Mitä muutakaan voisi? Elämän normaaleihin vastoinkäymisiin ei tarvitse lääkitystä tai terapiaa. Pitkäaikaisemmat jutut ehkä eri asia, jos tuntuu että tämä kriisi vain tuonut pintaan jotain pitempään tai aina ollutta.

• 5km kävelylenkki.

• Anonyymi

Itsellä myös sama paha olo, en ole saanut nukuttua ja ahdistusta on ollut. Se näytteili liian suurta osaa suhteessa, kun annoin sille vallan ja kaikki hyvä mitä suhteessa oli saatu aikaan valui sormien välistä.
      Rakastamani nainen asuu vain n.tunnin ajomatkan päässä ja olisin voinut panostaa suhteeseen paljon enemmän, mutta en saanut kaipaamani pientä lepoa ilman, että sillä oli näin suuret vaikutukset. Nyt kärsin siitä kun en hakenut ajoissa apua. Tekisin kyllä kaiken toisin nyt, mutta en saanut enää uutta mahdollisuutta.
      Suhteessa olin rehellinen, en valehdellut enkä pettänyt, mutta olin liian itsekäs.
      Neuvona voin antaa, että kuunnelkaa ja toimikaa ajoissa, etäsuhteessa muistakaa ajatella myös toisen näkökulmasta ja ennen kaikkea antakaa sitä toiselle tärkeää huomiota. Silloin toinen tuntee olevansa tärkeä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe