Uskovaisella on henkivakuutus.
Onko yleisestikin henkivakuutus uskovaisilla ja jos on niin minkä takia?
Yhden tutun uskovaisen vakuutus ihmetyttää
22
77
Vastaukset
- Anonyymi
Peseehän uskovainen hampaatkin.
Hampaiden pesu tai joku itsemurha on ihan eri juttu.
Me ateistit otetaan yleensä henkivakuutus rakkaidemme takia, mutta uskovalla ei saa olla muita rakkaita kuin Jeesus.
Uskovainen tekee mielessään vakuutuspetoksen, koska ei usko oikeasti kuolevansa vai miten se menee?- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Hampaiden pesu tai joku itsemurha on ihan eri juttu.
Me ateistit otetaan yleensä henkivakuutus rakkaidemme takia, mutta uskovalla ei saa olla muita rakkaita kuin Jeesus.
Uskovainen tekee mielessään vakuutuspetoksen, koska ei usko oikeasti kuolevansa vai miten se menee?Rakkaiden vuoksihan uskovatkin sen ottavat, ja tämän maanpäällisen elämän vuoksi. Se, ettei saisi olla muita rakkaita on tosi kummallinen ajatus, eikä tietenkään yhtään totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaiden vuoksihan uskovatkin sen ottavat, ja tämän maanpäällisen elämän vuoksi. Se, ettei saisi olla muita rakkaita on tosi kummallinen ajatus, eikä tietenkään yhtään totta.
Uskovakin siis uskoo oikeasti kuolevansa, eikä pelastuvansa.
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Hampaiden pesu tai joku itsemurha on ihan eri juttu.
Me ateistit otetaan yleensä henkivakuutus rakkaidemme takia, mutta uskovalla ei saa olla muita rakkaita kuin Jeesus.
Uskovainen tekee mielessään vakuutuspetoksen, koska ei usko oikeasti kuolevansa vai miten se menee?Tulee mieleen Porin Omenahotelli.
Vanha huonokuntoinen kerrostalohotelli joka oli lähes purkukunnossa, paloi yhtäkkiä kattotasanteelta, ja palokunta kasteli koko rakennuksen purkukuntoon.
Rakennettiin kokonaan uusi samanmoinen, mutta ei hotelliksi vaan vuokra- asunnoiksi. Juuri valmistumassa.
Kävi melkoinen onni onnettomuudessa omistajille, jos uskoo. Ateistihan ei usko. Meni raha rahan luo, Omistaja iso patruuna. Pe.ku kirjoitti:
Hampaiden pesu tai joku itsemurha on ihan eri juttu.
Me ateistit otetaan yleensä henkivakuutus rakkaidemme takia, mutta uskovalla ei saa olla muita rakkaita kuin Jeesus.
Uskovainen tekee mielessään vakuutuspetoksen, koska ei usko oikeasti kuolevansa vai miten se menee?Vai olet sinä kateellinen jo uskovien vakuutuksistakin. 😹😹😹
Anonyymi kirjoitti:
Uskovakin siis uskoo oikeasti kuolevansa, eikä pelastuvansa.
Miten muka vainaja hyötyy henkivakuutuksestaan? 😹
Eikös se oteta ateisteillakin ihan jälkeenjäävien taloudellisesti turvaksi?
- Anonyymi
RAHA RATKAISEE 🤣
- Anonyymi
Entäs sen puute?
😬
- Anonyymi
Henkivakuutuksen ottanut uskovainen ilahduttaa lähimmäisiään kuolemalla.
- Anonyymi
Lähimmäiset odottavat vesi kielellä.
Eiköhän noita etupäässä oteta perheen turvaksi tietyssä elämänvaiheessa , etenkin kun sen maksetun summan voi sitten kätevästi vanhempana siirtää eläkerahastoon.
Eihän se raha sitä ihmistä korvaa tai takaisin tuo mutta on aika selvää, että rahallakin on merkityksensä jos perheessä on lapsia ja usein nuorelle puolisolle jää asunto-tai talolaina .
- Anonyymi
Ensin ajattelin, että nyt on Pe.ku seonnut, mutta tuossahan onkin melkein haussu amisvitsi (mitä järkeä on ottaa vakuutus jos tietää olevansa kuolematon),
Sitäpä juuri, kun uskovainen on omasta mielestään kuolematon.
Uskovainen on siis epärehellinen ottaessaan henkivakuutuksen.
Patmos-lähetyssäätiön mukaan rahaa voi kyllä käyttää maanpäällisiin asioihin vielä taivaassa ollessaan jos on testamentannut omaisuutensa Patmokselle.
Patmos toimii maan ja taivaan välikätenä, vaikka Raamatun mukaan Jeesus on se välikäsi.
En tiedä onko uskovaisten henkivakuutuksessa vakuutusrahojen saajana Patmos.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Sitäpä juuri, kun uskovainen on omasta mielestään kuolematon.
Uskovainen on siis epärehellinen ottaessaan henkivakuutuksen.
Patmos-lähetyssäätiön mukaan rahaa voi kyllä käyttää maanpäällisiin asioihin vielä taivaassa ollessaan jos on testamentannut omaisuutensa Patmokselle.
Patmos toimii maan ja taivaan välikätenä, vaikka Raamatun mukaan Jeesus on se välikäsi.
En tiedä onko uskovaisten henkivakuutuksessa vakuutusrahojen saajana Patmos.Sivistymättömyytesi jaksaa aina vain yllättää.
Eikö sinulla ole henkivakuutusta? Eräoppaan palkoilla ei ole vara sellaista maksaa? - Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Sitäpä juuri, kun uskovainen on omasta mielestään kuolematon.
Uskovainen on siis epärehellinen ottaessaan henkivakuutuksen.
Patmos-lähetyssäätiön mukaan rahaa voi kyllä käyttää maanpäällisiin asioihin vielä taivaassa ollessaan jos on testamentannut omaisuutensa Patmokselle.
Patmos toimii maan ja taivaan välikätenä, vaikka Raamatun mukaan Jeesus on se välikäsi.
En tiedä onko uskovaisten henkivakuutuksessa vakuutusrahojen saajana Patmos.Patmos on edelleen kivi huopatossussasi?
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Sitäpä juuri, kun uskovainen on omasta mielestään kuolematon.
Uskovainen on siis epärehellinen ottaessaan henkivakuutuksen.
Patmos-lähetyssäätiön mukaan rahaa voi kyllä käyttää maanpäällisiin asioihin vielä taivaassa ollessaan jos on testamentannut omaisuutensa Patmokselle.
Patmos toimii maan ja taivaan välikätenä, vaikka Raamatun mukaan Jeesus on se välikäsi.
En tiedä onko uskovaisten henkivakuutuksessa vakuutusrahojen saajana Patmos.Aika vilunkia kun kerjäävät testamentteja sillä verukkeella että kuoleman jälkeen voisi tehdä päätöksiä maallisesta entisestä omaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vilunkia kun kerjäävät testamentteja sillä verukkeella että kuoleman jälkeen voisi tehdä päätöksiä maallisesta entisestä omaisuudesta.
Testamentti tehdään eläessä, hupsu!
- Anonyymi
Olipa outo kysymys. Henkivakuutuksia otetaan läheisten takia. Ettei oma äkillinen poismeno aiheuta heille taloudellisia vaikeuksia.
- Anonyymi
Puheet että Jumala pitää omistaan huolta on siis huijausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheet että Jumala pitää omistaan huolta on siis huijausta.
Ei vaan totta. Jumala ei hylkää omiaan vaikka sallii heille koettelemuksia.
vrt. Jeesus.
- Anonyymi
Minulla ei ole muita vakuutuksia kuin pakolliset liikennevakuutukset ajoneuvoissa. Eläkevakuutusrahastojen varat taitaa olla jo hassattu. Ei tee mieli pöhöttää noita yhtiöitä yhtään lisää.
Terv.serious
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437