Sulla on mennyt monta juttua ohi

Anonyymi

Sulle osoitettua. Ehkä sua ei vain kiinnosta ja olen kuvitellut kaiken? Ei liity palstaan.

Kaikesta huolimatta ihanaa viikkoa, olet... 🤍

74

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On varmaan mennyt ohi.

    • Anonyymi

      Vaikea ilman selkeitä tunnisteita omia mitään kun yli puolet on trolleja

      • Anonyymi

        näinhän se menee


    • Anonyymi

      Jokaisille ei kerrota.

    • Anonyymi

      Anteeks, vieläkö on jotain huomaamatta? Ja kyllä mua kiinnostaa usko pois ❤️

      • Anonyymi

        Ja ihanaa viikkoa sullekin 🌹💛


    • Anonyymi

      Elän irl, en tätä sopaa usko.
      Jos joku vastaan ajaja näyttää sormellaan päätään, niin mitä sitte, mitä se sulle kuuluu?
      Keskarin näyttäjäkin oli, mutta aiheesta, en halunnut ajaa sen päälle.
      Yritätkö pitää mua hulluna ja kerrot vasta huomenna, mitä "juttua" mennyt ohi?!

    • Anonyymi

      Anna vähän vinkkiä, että mitä? En ole huomannut nyt.

    • Anonyymi

      Minulla on Kentauri niskassa, joka estää kaiken kivan huomaamisen.

      • Anonyymi

        Voi, tämä on niin somasti sanottu. Aitoa söpöstelyä omiin tarkoituksiini :)


    • Anonyymi

      Voisi olla omasta kynästäni. Pieniä vihjailuja olen lähetellyt ympäriinsä someen. Hän on vaan niin puusilmä tai sitten hän ei vaan yksi kertaisesti välitä💔

      • Anonyymi

        Sama täällä. Luulen, että jos olisi kiinnostunut niin seuraisi aktiivisemmin. Suruttaa. 💔


      • Anonyymi

        Käykö kellään koskaan mielessä että jotkut saattavat tuntea itsensä vainoharhaiseksi jos ruvetaan jättämään viestejä ympäri somen? Eikä sanota suoraan. Vähän Iin kuin etsidi lehdestä kirjaimia ja niistä yhdistäisi viestinnän. Kyllä mulle sattui syksyllä jotain mitä jäin miettimään mutta se oli todellisuudessa ilmeisesti sattuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Luulen, että jos olisi kiinnostunut niin seuraisi aktiivisemmin. Suruttaa. 💔

        Voi hyvänen aika. Entä jos tuo ihminen on liian kiireinen, väsynyt, masentunut tai on muita asioita joita ajatella. Jos hän ei ole perillä kiinnostuksesta miksi ihmeessä hän vahtaisi sua netissä? Hieman itseriittoista.


      • Anonyymi

        Puusilmä tai ei välitä? Ei kumpikaan mitään kovin mairitteleva juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Entä jos tuo ihminen on liian kiireinen, väsynyt, masentunut tai on muita asioita joita ajatella. Jos hän ei ole perillä kiinnostuksesta miksi ihmeessä hän vahtaisi sua netissä? Hieman itseriittoista.

        Tässä terve suhtautuminen kaiken huomioon ottaen. Puistattavaa


      • Anonyymi

        Joo tai luulee vaan että luulee kuvitellut kaiken💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tai luulee vaan että luulee kuvitellut kaiken💗

        Mun rakkaus ei lopu koskaan, vaikka välillä hiljaa on niin paljon muuta joka vie voimia ja ajatuksia rakkaus pysyy se ei katoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Luulen, että jos olisi kiinnostunut niin seuraisi aktiivisemmin. Suruttaa. 💔

        Suren kaikkien puolesta jotka tälle toivottomien sielujen palstalle joutuvat 😥

        Välissä kiukkuisia 🐝

        A. B.C..


    • Anonyymi

      Kyllä epämääräistä viestintää ympäriinsä. Ei mitään tietoa kuka ja miksi. Joku epämääräinen sattuma. Siitä pitäisi yhdistellä palapeli. Siitä tulee vain olo että joku kiusaa. Ottakaa nyt jumalauta normaalisti yhteyttä ihmisiin.

      • Anonyymi

        Joo siis todella perverssiä tommonen vihjailu ympäri somee herranjumala 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis todella perverssiä tommonen vihjailu ympäri somee herranjumala 😵

        No niinpä. Kuka sellainen tekee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Kuka sellainen tekee!

        *Sellaista


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa monet jutut. Toivon kuitenkin, että kaipaamani henkilö kertoisi suoraan IRL asioita minulle.
      Sattuneesta syystä täällä vain vietän aikaa.

      • Anonyymi

        Sama, eikä mitään lisättävää.


    • Anonyymi

      Ohi ja yli on mennyt varmaan viuhumalla moni asia. Se on sillä tavalla, että mä tarvin konkretiaa enkä mitään kryptisiä arvoituksia. En vaan jaksa niitä enää. Ne ei riitä.

      • Anonyymi

        Näin juuri.


    • Anonyymi

      Vaikka joskus aina näkyy mahdollisesti itselle sopivia aloituksia, niin ne yleensä sopivat myös 10000:lle muulle ihmiselle. Suurta osaa jutuista ei edes tule luettua, joten siksikin menisi monta ohi, vaikka ne olisivatkin minulle kohdistettuja. Hienoiset vinkit jäävät myös huomaamatta, koska miksi kukaan olisi minusta kiinnostunut. Suora viestintä varminta on.

      • Anonyymi

        Tervejärkiset jaksa edes mitää somea vahdata. Jos mulle on jollain jotain asiaa, kertokoon sen suoraan minulle.


    • Anonyymi

      😊🤗🤗🐣🐤🐥🦢

    • Anonyymi

      Ei oo mennyt, kuin muutama. Ei paljoa paina.

    • Anonyymi

      Mikä nyt ei menisi ohi?:)

    • Anonyymi

      Meillä vihjeitä viuhuu molemmin puolin. Oletko ehdottanut näkemistä? Niin, että saat viettää aikaa hänen kanssaan?

      • Anonyymi

        Ehkä niinkin voi olla. Oletko mies vai nainen? En ole vielä rohjennut ehdottaa.


    • Anonyymi

      Mulla ei mene mikään juttu ohi. Kaiken kokenut ja nähnyt.

      Ei ole juttua tuttua....

    • Anonyymi

      Tarkoitan jotenkin yhteiskuntaan liittyvää....

      Koulutus kokemus aktiivinen luonnossa viihtyvä Kaikkea osaava tekevä Isomulkkuinen tiedemies

    • Anonyymi

      Heh jos on noin , niin sitten oon lähinnä iloinen siitä ottaen huomioon juttujen tason 😂

    • Anonyymi

      En voi sille mitään että olen niin hidas hämäläinen suonet anteeksi 😘😁🤭😂

    • Anonyymi

      Rakas, rakas tule takas.

      • Anonyymi

        Tehdään lapsi


    • Anonyymi

      Huomasinpas. Varmasti huomasin. Ja kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Mitä viestit laimealla valkoisella sydämellä?

    • Anonyymi

      Varmasti on mennyt jotkut jutut ohi, mutta sitten taas välillä tuntuu ihan kuin joka toinen juttu olisi minulle. Välillä täällä tapahtuu sellaisia asioita mistä en pidä, silloin häivyn koko palstalta tai en ainakaan kommentoi, vaikka lukisinkin kirjoituksia. Joskus saan omiin kommentteihini aika ikäviä kommentteja tai suoranaista vittuilua, se jos mikä vähentää kommentointihalukkuutta. Välillä taas aloitukset on niin sekavia että niistä ei tiedä kenelle ne on tarkoitettu. Mutta siis, et ole kuvitellut ja kyllä mua kiinnostaa. Kivaa viikkoa sulle kanssa, ihanuuksien ihanuus. :)

      • Anonyymi

        Luitko aloituksen. Siinä luki "ei liity palstaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko aloituksen. Siinä luki "ei liity palstaan".

        Siis irl juttuja vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis irl juttuja vai?

        Sivusta vinkkasin, en tiedä mistä ap puhuu. Eikä se selvennä, joten turha tässä roikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis irl juttuja vai?

        Aloituksessa jo kerrottiin, että "ei liity palstaan. AP on siis kokenut toisen välinpitämättömänä tai jopa hieman hönönä. Sekin tuolta riveistä löytyi. Joskus jollain ei mene yhtään mikään vihje ohi, mutta asiat eivät vain ole niin yksinkertaisia. Tai sitten ne ovatkin juuri niitä :)


    • Joo, mulla menee kyllä kaikki ohi, ellet suorastaan punavaloa vilkuta nenän edessä. Mutta sitten joutaa meneekin.

    • Anonyymi

      Niin että mitä? Ei kuulu.

    • Anonyymi

      Onko AP nainen?

    • Anonyymi

      Mitäs ne monta muuta juttua on, ku joku puidenhalailija 45v.?

    • Anonyymi

      onko näin katsoa saa.mut koskea ei.miksi et mee suoraan kysymään,jos olet kohdannut kasvokkain,vai meneekö puput pöksyyn,

    • Anonyymi

      No mistäköhän tuo kenties johtuu, alat vaatia jo ihan mahdottomia.

    • Anonyymi

      No joo, mutta tää jähmeys taitaa olla se oljenkorteni siinä tapauksessa että olet pilaillut kustannuksellani, olet nähnyt paljon vaivaa joka ei ole ainakaan aivan tavoittanut kohdettaan. Voin jopa väittää, etten itsekään ollut aivan tosissani kun en ihan kaikkeen reagoinut.

      • Anonyymi

        En ainakaan pilaillut aika moni varmaan tunnistaa näistä itsensä, mutta jos on Mun jutusta kyse en tiedä mitä pitäisi tehdä uskon, että jos joku on tarkoitettu tapahtuvaksi niin kohtalo hoitaa kyllä niinpä en tee mitään asian eteen enää vaikka tykkään💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan pilaillut aika moni varmaan tunnistaa näistä itsensä, mutta jos on Mun jutusta kyse en tiedä mitä pitäisi tehdä uskon, että jos joku on tarkoitettu tapahtuvaksi niin kohtalo hoitaa kyllä niinpä en tee mitään asian eteen enää vaikka tykkään💗

        Paljonpa tykkäät jos et asian eteen mitään tee.


      • Anonyymi

        Viimeinen lause on täysin järjetön. Kertoo sun ymmärryksen tasosta. Voi olla et sen seurauksesta toisella ihmisellä ei ole minkäänlaisia oikeuksia. Pelottavaa luulottelua ja vähättelyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonpa tykkäät jos et asian eteen mitään tee.

        Tekisin, jos tietäisin etten ollut väärässä. Kuitenkin varmaan kuvitellut päässäni koko jutun en lähde kokeilemaan eikä musta tyrkyksi ole niin kohtalo saa hoitaa, jos hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin, jos tietäisin etten ollut väärässä. Kuitenkin varmaan kuvitellut päässäni koko jutun en lähde kokeilemaan eikä musta tyrkyksi ole niin kohtalo saa hoitaa, jos hoitaa.

        Ehkä toinen osapuoli ajattelee samoin? Oletko ottanut tuommoista vaihtoehtoa huomioon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toinen osapuoli ajattelee samoin? Oletko ottanut tuommoista vaihtoehtoa huomioon?

        Kyllä ja varmaan just niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan pilaillut aika moni varmaan tunnistaa näistä itsensä, mutta jos on Mun jutusta kyse en tiedä mitä pitäisi tehdä uskon, että jos joku on tarkoitettu tapahtuvaksi niin kohtalo hoitaa kyllä niinpä en tee mitään asian eteen enää vaikka tykkään💗

        Kohtalon toinen nimi on oma mieli ja sen rajoitukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalon toinen nimi on oma mieli ja sen rajoitukset

        Niin totta tuokin


    • Anonyymi

      ☝☝☝👈👈👈👉👉👉👇👇👇

    • Anonyymi

      Onks nää t miehelle?

      • Anonyymi

        Ei ole Teelle. Jiille menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Teelle. Jiille menee

        Tää ei oo aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Teelle. Jiille menee

        Teeltä jiille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teeltä jiille?

        Teehen dip dip jörtikkää


    • Anonyymi

      Toivon et on mennyt ohi. Mutta ei ehkä ollut mulle...

    • Anonyymi

      Minulta ei ole mennyt yhtään juttua ohi, koska en odota kenenkään kirjoittavan minulle täällä. Elämä on muualla kuin täällä ja ihminen josta pidän on sellainen, jonka olen tuntenut puolet elämästäni.

    • Anonyymi

      Paljonko on puolet elämästä ? Miksi menit niin kauas, kun tiedät tunteeni ?

    • Anonyymi

      joo, oisin mä sinne varmaan lähteny ku oisin kutsun saanu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe