Åbo Akademi får alltså utbildningsrätt hela vägen från kandidat till doktorsexamen (på svenska ).
Hittills har utbildningen varit på kandidatnivå och högre utbildning på svenska endast på Helsingfors univerisitet.
Åbo Akademi får utbilda jurister på magisternivå.
12
60
Vastaukset 12
- Anonyymi
Äntligen.det var på tiden.
- Anonyymi
Jurister som behärskar svenska behövs.
Anonyymi kirjoitti:
Det är bra att ens något inom rättsväsendet förbättras.
- Anonyymi
Det har nu varit hopande och roande
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det har nu varit hopande och roande
Många år redan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I juridiska frågor måste man få använda sitt eget språk.
- Anonyymi
Hieno uutinen!
- Anonyymi
Det betyder kanske mindre kvotplatser på svenska på Helsingfors Universitet ?
- Anonyymi
De hittar på något nytt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
De hittar på något nytt.
Alldeles säkert. De har stort arkiv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
De hittar på något nytt.
Något lika huvudlöst som allt annat som de postar.
- Anonyymi
Helsingfors Uni. har haft filial i Vasa redan många år.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487