otin vippi.fi vipin enkä pysty eräpäivänä maksamaan mitä minulle käy jos maksan seuraavas kuussa??
hei osaako joku kertoa
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi kuussa on sama tilanne. Olet tuhlannut rahasi ja et pysty maksamaan. Maksa heti osa. Kk-päästä erääntyy loppuvelka, muistutusmaksu ja viivästyskorko
- Anonyymi
Kysy heiltä että mikä perintäfirma heillä on. Kysy heiltä vippi.fi mitä mahdollisuuksia sinulla on sähköpostilla, puhelimitse. Myöhästyykö lainasi maksu 2 viikkoa vai kuukauden? Soita etukäteen myös perintäfirmalle ja kysy millaisia maksusuunnitelmia tekevät. Maksuhäiriömerkinnän synty ei ole yksiselitteistä eli vaikka lainasi siirtyisi perintään vaikka 60 päivän jälkeen, useimmat eivät tee maksuhäiriömerkintää jos noudatat perintätoimiston kanssa sovittua maksusuunnitelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941