Selkeästi C40 volvosta tullut jonkinlainen kulttiauto jo. Sillä haetaan statusta. Nämä C40 volvot ovatkin jo monilla puolin maailmaa myyty loppuun valtavan kysynnän vuoksi. Ehkä tässä mallissa tulee hyvin esille se volvon ruotsalainen geeniperimä joka sitten toteutetaan belgian gentissä jaloksi tuotteeksi.
C40 noussut jo legendojen joukkoon
26
206
Vastaukset
- Anonyymi
heh heh
varsinainen legenda- Anonyymi
Upein coupe elämäntapa maasturi. Kaiken lisäksi hienoin volvo sitten pyhimys volvon. Myös nopein volvo kautta aikojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upein coupe elämäntapa maasturi. Kaiken lisäksi hienoin volvo sitten pyhimys volvon. Myös nopein volvo kautta aikojen.
juujuu
legendapa hyvinkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juujuu
legendapa hyvinkinKaikkien aikojen nopein tuotantovolbo on C40. Vaikka nimellisteho on sama kuin T8 mutta tässä C40 se on käytössä koko ajan ilman viivettä. Vaikka uudessa T8 onkin 455hv paperilla on sekin melko säyseän tuntuinen verrattuna C40. Ongelma on näissä T8 esim se että jo voimansiirto hullaa -15% tehosta pois. Ja se huipputeho on tosiaan vain huipputeho. Kuvataan vielä eri tavalla…kun C40 painat ”kaasua” sulla on 408hv ja 660nm joka hetki…kun T8 painat kaasua sulla on siinä aluksi vain esim 200-300heppaa tehoa käytössä ja menee hetki ennenkuin huipputehoa saavutetaan ja sekin on sen -15% pienempi voimansiirron häviön vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien aikojen nopein tuotantovolbo on C40. Vaikka nimellisteho on sama kuin T8 mutta tässä C40 se on käytössä koko ajan ilman viivettä. Vaikka uudessa T8 onkin 455hv paperilla on sekin melko säyseän tuntuinen verrattuna C40. Ongelma on näissä T8 esim se että jo voimansiirto hullaa -15% tehosta pois. Ja se huipputeho on tosiaan vain huipputeho. Kuvataan vielä eri tavalla…kun C40 painat ”kaasua” sulla on 408hv ja 660nm joka hetki…kun T8 painat kaasua sulla on siinä aluksi vain esim 200-300heppaa tehoa käytössä ja menee hetki ennenkuin huipputehoa saavutetaan ja sekin on sen -15% pienempi voimansiirron häviön vuoksi.
Volvon T8 ottaa huipputehon vasta 6000rpm. Tämä näytti olevan sama 390-455hv malliversioissa. Käytännös suprituskyky varmasti näillä aika sama.
- Anonyymi
Juu, legenda jo syntyessään. Polttisalustalle tehty puolivillainen sähkisviritys.
Tesla myi 2021 vähän alle miljoona sähköautoa. Volvo vähän alle 26.000 ja niistä C40:ä taisi olla jopa "muutama". Volvo on tukevasti kymmenen vuotta Teslan takana!- Anonyymi
Tesla ei sovi suomeen. Rumia ja lelun näköisiä autoja. Todellisuus on vaan se että volvo myy suomessa enemmän kuin tesla kunhan saa mallit kauppoihin. Teslalla jo kompastuskivi on se etteivät käytännössä ota vaihtoautoja muutakuin kumppani liikkeensä kautta surkeaan hintaan, tämä estää jo monella kauppojen syntymisen.
Sitä en myöskään koskaan ole ymmärtänyt miksi model 3 ja Y on niin järkyttävän rumia? Halvalla tehtyjä ja ei tunnu premiumilta koska ei tietenkään sitä ole.
Volvo C40 on upea ilmestys, tänään kävin kokeilemassa biliassa. Hallissa oli fjord blue 20 vanteilla ja sillä sinimatto sisustalla, todella upea. Voin myös kertoa että C40 vie kiihtyvyydessä model Y long rangea 0-100 takuuvarmasti, vaikka volvo sitä halvempi. Joossakin testeissä sanottu että volvo menisi lähempänä 4 sekuntia, jopa XC40 ajettiin 4,5sekuntiin.
Eiköhän näihinkin saa vielä polestar softan kuten polestar 2 jo saa..sillä tehot nousee mukavaan 476hv joka riittää jo valtaosalle arkitarpeisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla ei sovi suomeen. Rumia ja lelun näköisiä autoja. Todellisuus on vaan se että volvo myy suomessa enemmän kuin tesla kunhan saa mallit kauppoihin. Teslalla jo kompastuskivi on se etteivät käytännössä ota vaihtoautoja muutakuin kumppani liikkeensä kautta surkeaan hintaan, tämä estää jo monella kauppojen syntymisen.
Sitä en myöskään koskaan ole ymmärtänyt miksi model 3 ja Y on niin järkyttävän rumia? Halvalla tehtyjä ja ei tunnu premiumilta koska ei tietenkään sitä ole.
Volvo C40 on upea ilmestys, tänään kävin kokeilemassa biliassa. Hallissa oli fjord blue 20 vanteilla ja sillä sinimatto sisustalla, todella upea. Voin myös kertoa että C40 vie kiihtyvyydessä model Y long rangea 0-100 takuuvarmasti, vaikka volvo sitä halvempi. Joossakin testeissä sanottu että volvo menisi lähempänä 4 sekuntia, jopa XC40 ajettiin 4,5sekuntiin.
Eiköhän näihinkin saa vielä polestar softan kuten polestar 2 jo saa..sillä tehot nousee mukavaan 476hv joka riittää jo valtaosalle arkitarpeisiin.Poika tarttui koukkuun tuollaiseen kehnoon provoon.
- Anonyymi
On kaunein volvo heittämällä. Uskomaton tuo perän muoto kun katsoo sivulta. Tulee mieleen maseratin coupe mallit. Pysäyttävä muoto. Näissä on usein heikkous sitten näkyvyys taakse kuten lambon maasturissakin.
- Anonyymi
Koeajoin ensin lambon ja sitten volvon. Ostin lopulta volvon. Jotenkin lambon muoto ei sillain miellyttänyt.
- Anonyymi
piti ihan googlettaa nyt tämä legendaarisen kaunis ja nopea volvo
no, onhan se... on kertakaikkiaan
sanotaan nyt näin että kauneus on katsojan silmästä paljon kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piti ihan googlettaa nyt tämä legendaarisen kaunis ja nopea volvo
no, onhan se... on kertakaikkiaan
sanotaan nyt näin että kauneus on katsojan silmästä paljon kiinniTaitaa olla hintaluokassaa ainakin kauneimpia ja nopeimpia maastureita. Onhan sitä hienompiakin ja nopeempia mutta 60 hinta vaihtuu sitten 120 hyvin äkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla hintaluokassaa ainakin kauneimpia ja nopeimpia maastureita. Onhan sitä hienompiakin ja nopeempia mutta 60 hinta vaihtuu sitten 120 hyvin äkkiä.
Kyllä kyllä, juuri näin.
Nopeus ja kauneus, siinä on auton kaksi tärkeintä ominaisuutta.
60.000 euron on iso raha laittaa autoon, sillä saa ihan kohtuullisia asuntoja Suomessa.
Jos siis nuorilla miehillä on asunto ostettuna, perhe perustettuna ja tilillä on kaksi miljoonaa niin sittenhän tuo on ihan "järkevä" ostos.
Ymmärrän että se testosteroni hassuttaa autojenkin muodossa, mutta järki käteen. Se on kallis peltilodju jossa on kumipyörät alla. 10 vuoden päästä saat sen 90% alennuksella uuden hinnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä, juuri näin.
Nopeus ja kauneus, siinä on auton kaksi tärkeintä ominaisuutta.
60.000 euron on iso raha laittaa autoon, sillä saa ihan kohtuullisia asuntoja Suomessa.
Jos siis nuorilla miehillä on asunto ostettuna, perhe perustettuna ja tilillä on kaksi miljoonaa niin sittenhän tuo on ihan "järkevä" ostos.
Ymmärrän että se testosteroni hassuttaa autojenkin muodossa, mutta järki käteen. Se on kallis peltilodju jossa on kumipyörät alla. 10 vuoden päästä saat sen 90% alennuksella uuden hinnasta.Vai saa Suomesta 60ke kohtuullisia asuntoja, no kuolevista syrjäkylistä, mutta ei sivistyksestä. Tuo 60ke auto ei ole mikään sellainen asia, että pitäisi olla miljoonia tilillä ja elämä ehtoopuolella perheineen ja kersoineen. Perus duunarille ruuhkavuosina tai teinille ensimmäisistä tuloista typerää, mutta vähän rajaa kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai saa Suomesta 60ke kohtuullisia asuntoja, no kuolevista syrjäkylistä, mutta ei sivistyksestä. Tuo 60ke auto ei ole mikään sellainen asia, että pitäisi olla miljoonia tilillä ja elämä ehtoopuolella perheineen ja kersoineen. Perus duunarille ruuhkavuosina tai teinille ensimmäisistä tuloista typerää, mutta vähän rajaa kiitos.
Niino, jos mieltää että Suomi on Helsinki ja pk-seutu niin sitten ei saa 60t eurolla asuntoja, mutta esim sellaisesta käpykylästä kuin Turku, saa kolmion tuolla rahalla.
"Tuo 60ke auto ei ole mikään sellainen asia, että pitäisi olla miljoonia tilillä ja elämä ehtoopuolella perheineen ja kersoineen."
On se, mutta sinä olet mies, etkä ymmärrä raha-asioita, joten pistät haisemaan isolla riskillä niinkuin huomista ei olisi olemassakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeajoin ensin lambon ja sitten volvon. Ostin lopulta volvon. Jotenkin lambon muoto ei sillain miellyttänyt.
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣👍👍👍👍
- Anonyymi
60ke saa lasiterrassin täällä pk seudulla okt talon pihalle jos haluaa kunnollisen. Helsingin ulkopuolelta saa 120neliöisen uudehkon okt sillä 500 tuhannella jossa on jo vähän pihaakin ja tosiaan muutaman vuoden vanhan. Hki-espoo alueelta sitten 600 alkaen ja käytännössä 700-800 tuhatta niin saa kunnollisen muttei mitään luxus okt.
60 auton lyhennys on semmoiset 600-1200e kuussa riippuen kuinka suuren viimeisen erän ottaa ja onko maksuaika esim 4 vaiko 6 vuotta. No joo ei mikään kovin kallis auto vielä. Mitään tekemistä luksus autojen kanssa.
Volvo C40 varmasti pätevä peli luokassaan, eihän 60 saa kuin volkkarin ID4 GTX joka kuitenkin on vain 300 heppainen vs volvo 408hv.- Anonyymi
Jos tulot 3000-5000e käteen niin ei ole mikään ongelma maksaa vaikka 6-8 sadan euron osamaksua. Kuitenkin sähköllä ajaa halvalla niin se kompensoi mukavasti kuluja.
- Anonyymi
Ei maksa monta krooni..vain sulle käteismaksu hyvä ystävä.
- Anonyymi
On se legenda ainakin siinä mielessä että lyhin gange pakkasella akun kokoon nähden.
Suorkeaakin surkeampi hyöysuhde. Miten niin tehty pohjolan oloihin... tuo on tehty etelä-Kiinaan kotimarkkinoille.- Anonyymi
Volvo ilmoittaa rangen lähemmäs todellisuutta. Esim kialla 500 range on oikeasti vain 350km jo ilman pakkasia.
Ja mitä väliä sillä rangella näissä on? Jos ajelee 250-300km pakkasellakin niin eikös se riitä sun pävittäisiin ajoihin? Muista myös että se ajo on todella halpaa ja sähköautoilijalla jää rahaa muuhunkin. Volvo myös päivittyy pikkuhiljaa paremmaksi myös rangen suhteen. Ja tässä volvossa kiihtyvyys 4,3sekuntia 0-100kmh…tämä oli testissä jossa xc40 meni 4,5sek. Ostappa joku vasstaavaan pystyvä nensa auto niin maksat itsesi kipeeksi ja bensaa kuluu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo ilmoittaa rangen lähemmäs todellisuutta. Esim kialla 500 range on oikeasti vain 350km jo ilman pakkasia.
Ja mitä väliä sillä rangella näissä on? Jos ajelee 250-300km pakkasellakin niin eikös se riitä sun pävittäisiin ajoihin? Muista myös että se ajo on todella halpaa ja sähköautoilijalla jää rahaa muuhunkin. Volvo myös päivittyy pikkuhiljaa paremmaksi myös rangen suhteen. Ja tässä volvossa kiihtyvyys 4,3sekuntia 0-100kmh…tämä oli testissä jossa xc40 meni 4,5sek. Ostappa joku vasstaavaan pystyvä nensa auto niin maksat itsesi kipeeksi ja bensaa kuluu.Siis C40:lä päästiin testissä 0 C kelissä 225 km. Ei edes 250 km:ä. Pakkasilla ei varmaan pääse kuin 160-180 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo ilmoittaa rangen lähemmäs todellisuutta. Esim kialla 500 range on oikeasti vain 350km jo ilman pakkasia.
Ja mitä väliä sillä rangella näissä on? Jos ajelee 250-300km pakkasellakin niin eikös se riitä sun pävittäisiin ajoihin? Muista myös että se ajo on todella halpaa ja sähköautoilijalla jää rahaa muuhunkin. Volvo myös päivittyy pikkuhiljaa paremmaksi myös rangen suhteen. Ja tässä volvossa kiihtyvyys 4,3sekuntia 0-100kmh…tämä oli testissä jossa xc40 meni 4,5sek. Ostappa joku vasstaavaan pystyvä nensa auto niin maksat itsesi kipeeksi ja bensaa kuluu.Ja mitä väliä sillä kiihtyvyydellä näissä on? Jos kiihtyy 10 sekuntiin pakkasellakin niin eikös se riitä sun pävittäisiin ajoihin?
- Anonyymi
Saako avo mallisena, akkulavettina californian kuivuuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882