Vihreää aatetta kunnioittaen!

Anonyymi

Umpivihreät julkkikset julkaisevat lomakuvia pitkän lentomatkan päässä kotoa. Vesalat ja veitolat sun muut.
Eikö ilmastoasiat kuitenkaan koske näitä itseään?

16

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heillä on sitä parempaa vihreyttä. Se oikeuttaa olemaan aatteen yläpuolella.

    • Anonyymi

      Ei lentokoneet päästöjä lisää.

      • Anonyymi

        Ei silloin kun hienostoperse vihree istuu kyydissä


    • Anonyymi

      Taas tuli todettua minkälaisia oman edun tavoittelijoita nämä Veitolat ja Vesalat ovat, käsi käy työtätekevien taskuilla.

    • Anonyymi

      Vihreet on oikeistopuolue
      Oikeisto tukee kapitalistisen kulutus ja riistoplitiiika.
      Lisää rahaa porvareiloe ja kauppiaille

      Seuraa eduskunnan äänestykset

      • Anonyymi

        Virheet ei ole mikään oikeistopuolue, keskustapuolue tai vasemmistopuolue. Se on hörhöpuolue, joka hörhöilee ilmaston, sateenkaariväen ja kehitysmaamuslimien agendalla. Ei ikinä enää tuota väkeä hallituksiin!!!


    • Anonyymi

      Kansallinen Saaritsa enemmän kuin suuryritys vaikka suuryritys luo kansallisen tarpeet

      Loppupeleissä kansalinen maksaa suryityken saavuttamisen

      Voitot kerää suuryriyys

      Vihreet on kokomus

    • Tärkeintä on itse aate, ei sen mukaan eläminen, joka olisi "köyhää" ja ikävää.

    • Anonyymi

      He saavat miljoonatulojensa päälle koronatukea kanssalesbo-pääministeriltä. On millä mällätä!

    • Anonyymi

      Ei. Tähän pätee se sama kun Vihreiden puheenjohtaja ajoi vanhalla diesel-pajerolla (maastoauto) samalla kun valitti muiden päästöistä. Kun häneltä kysyttiin erittäin saastuttavasta autostaan, hän selitti "niin mutta kun minä tarvitsen tuollaisen auton". Toki _HÄN_ tarvitsee tuollaisen auton, mutta muut eivät...

      Sitten vihreiden vaatimuksista uusien pölynimurien tehot piti laskea niin alas, ettei pöly irtoa enää paksummista matoista ja jotkut valittavat, että tietokoneetkin vievät liikaa sähköä. Samaan aikaan he itse lentelevät ympäri maapalloa, jossa yksi ainoa matka voi saastuttaa yhtä paljon kuin henkilöauton kaikki ajot vuodessa. Tässä tullaan taas siihen, että koska vihernainen pitää matkusteluaan äärimmäisen tärkeänä, mutta ei välitä mistään pölynimureista tai tietokoneista, niin "säästökohde" määräytyy sen mukaan.

      Suomessa on poltettu satoja tuhansia tonneja kivihiiltä vuosittain sähkön tuottamiseksi, koska vihreät saivat torpattua ydinvoiman rakentamisen niin moneen kertaan 90-luvulla. Kun lupa lopulta saatiin, turvallisuusvaatimukset olivat lapsellisia ja budjetti ja rakennusaika nousivat pilviin samalla kun maat, kuten Venäjä, Intia, Kiina rakentavat ydinvoimaloita joka vuosi tuosta vaan.

      Ehkä suurimpia typeryyksiä Vihreiltä on kuitenkin kielto kierrättää ydinjätettä. Ydinjäte on 95% kierrätettävissä, mutta koska he aikoinaan (muistaakseni sekin tapahtui 90-luvulla) saivat vetoomuksillaan ajettua läpi jätteen uudelleenrikastamisen (=kierrättämisen), se on nyt sitten pakko dumpata kallioon säteilemään tuhansiksi vuosiksi. Kierrättämällä uraania sen hinta hieman nousisi, mutta ei merkittävästi ja lopulta jäljelle jäävä jäte on vähemmän ja lyhyemmän aikaa säteilevää, kuin se mitä nyt joudutaan hautaamaan.

      Siihen on syynsä, miksi teknologiaa ja energiataloutta ymmärtävät kutsuvat vihreitä ympäristötuhopuolueeksi.

      • Anonyymi

        Siis saivat aikaan ydinjätteen kierrättämiskiellon. Väittivät esimerkiksi, että siitä alettaisiin varmaankin valmistaa ydinaseita (vaikka se rikastettaisiin vain samalla tavalla kuin ennen ensimmäistä käyttöä ja esimerkiksi Ruotsissa rikastettiin uraania pitkään ja onko joku kuullut ruotsin "ydinpommeista"? Täysin päättömiä selityksiä vihreiltä.

        Sitten oli tokin sen vihreiden laskelma, jonka mukaan Suomen viimeinen puu kaadetaan joskus 2005... Kun toimittaja kysyi täysin naurettavista laskemista, jotka olivat noin tuhatkertaisesti väärin, vihreät vetosivat, ettei laskelma ole tärkeä, vaan heidän sanomansa, että puita ei saa kaataa.


    • Anonyymi

      1960-1970-luvuilla tunsin syvää inhoa agitproppeja ym. kommunistikailottajia kohtaan. Ihan samoin kuin nyt punavihreää aivopesua toitottaviin valefaceihin ja vesaloihin ym. agitaattoreihin.

    • Anonyymi

      Ei vihreys ole mikään aate vaan keppihevonen. Kysy vaikka Pekka Haavistolta joka ajelee suurella diesel käyttöisellä citymaasturilla.

    • Anonyymi

      Vihreät, aina Suomea vastaan.

    • Anonyymi

      Lentäminen on helppoa matkustaa kohteeseen iloisesti

    • Anonyymi

      samaa onn ajatellu.thaimaaseen asti pitää lähteä joogaamaan että saa päänsä kuntoon.nää helkatin maailmanparantajat on itse alinta paskasakkia.kohta homma muuttuu ja nämä surkimukset joutuvat kohtaamaan totuuden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe