Televisiokanava

Anonyymi

Millä uskovaiset houkuttelevat persuja omalle tv-kanavalleen, rahaa vaiko julkisuutta tarjoamalla?

18

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ole huolisissasi Yleltä alkaa tammikuun aikana uusi keskustelu-ohjelma missä vihervassarit saavat sydämensä kyllyydestä jauha p..skaa. Mukana ovat ainakin Souri, Stiller ym. vajakkeja...

      • Anonyymi

        Sehän minua juuri huolestuttaakin, kun kaikki vajakit ovat pian vain yhdellä ja samalla jeesuskanavalla katsottavissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kovin oli kansallissosialistinen klangi tuossa oksennuksessasi.


      • Anonyymi

        Keskustelu ohjelmat ovatkin hyviä. Joissa ei vajakkipersuja tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän minua juuri huolestuttaakin, kun kaikki vajakit ovat pian vain yhdellä ja samalla jeesuskanavalla katsottavissa.

        Ja ohjelmat on jeesuskanavilla surkeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta yksi vihervasu tulossa mukaan, miten se lentäen/kirjeenvaihtajat onnistuu ja pisteet omalle puolueelle, yle hoitaa ja kansa lusmuille maksaa.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008476514.html

        Suurin luomu on Teukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin oli kansallissosialistinen klangi tuossa oksennuksessasi.

        Sitähänpersun sanoma on aina.OKsennusta ja ulinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta yksi vihervasu tulossa mukaan, miten se lentäen/kirjeenvaihtajat onnistuu ja pisteet omalle puolueelle, yle hoitaa ja kansa lusmuille maksaa.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008476514.html

        Ilmeestä päätellen on persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin oli kansallissosialistinen klangi tuossa oksennuksessasi.

        Demut ja kokomus oksentaa kansan silmille, joka paikassa jopa terveyspalvelussa.
        https://yle.fi/uutiset/3-11763290


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähänpersun sanoma on aina.OKsennusta ja ulinaa.

        Uudessa ohjelmassa ei varmasti keskustella näiden nuorten karvattomien apinoiden tekemistä rikoksista ovat suojeltuja vihervassarien toimesta.


    • Anonyymi

      Onhan siellä Hjallis ja Väykkikin, onko niistäkin nyt sitten tullut persuja, vai ovatko ne muuten vaan tyrkkyjä?

    • Anonyymi

      Antaako työmies aina tikkarin, jos persu kertoo viettäneensä illan alfateeveen parissa?

    • Anonyymi

      Äärioikeistolainenhan rientää juosten telkkarin eteen, kun joku uskovainen hihhuli Alfa-TV:llä saarnaa sanankin islamista. Siinä fasisti ja konservatiivi kristitty lyövät hynttyyt yhteen.

      • Anonyymi

        Yököttävä kanava


    • Anonyymi

      Sitä sietääkin ihmetellä

    • Anonyymi

      Ihan hyvä kanavahan se olisi jos se ei vain lähettäisi uskonnollista ja perussuomalaista soopaa.

      • Anonyymi

        ????? Kanavahan on luotu julistamaan perussuomalaista ilosanomaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe