Millä uskovaiset houkuttelevat persuja omalle tv-kanavalleen, rahaa vaiko julkisuutta tarjoamalla?
Televisiokanava
18
114
Vastaukset
Älä ole huolisissasi Yleltä alkaa tammikuun aikana uusi keskustelu-ohjelma missä vihervassarit saavat sydämensä kyllyydestä jauha p..skaa. Mukana ovat ainakin Souri, Stiller ym. vajakkeja...
- Anonyymi
Sehän minua juuri huolestuttaakin, kun kaikki vajakit ovat pian vain yhdellä ja samalla jeesuskanavalla katsottavissa.
- Anonyymi
Tuolta yksi vihervasu tulossa mukaan, miten se lentäen/kirjeenvaihtajat onnistuu ja pisteet omalle puolueelle, yle hoitaa ja kansa lusmuille maksaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008476514.html - Anonyymi
Kovin oli kansallissosialistinen klangi tuossa oksennuksessasi.
- Anonyymi
Keskustelu ohjelmat ovatkin hyviä. Joissa ei vajakkipersuja tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän minua juuri huolestuttaakin, kun kaikki vajakit ovat pian vain yhdellä ja samalla jeesuskanavalla katsottavissa.
Ja ohjelmat on jeesuskanavilla surkeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta yksi vihervasu tulossa mukaan, miten se lentäen/kirjeenvaihtajat onnistuu ja pisteet omalle puolueelle, yle hoitaa ja kansa lusmuille maksaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008476514.htmlSuurin luomu on Teukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin oli kansallissosialistinen klangi tuossa oksennuksessasi.
Sitähänpersun sanoma on aina.OKsennusta ja ulinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta yksi vihervasu tulossa mukaan, miten se lentäen/kirjeenvaihtajat onnistuu ja pisteet omalle puolueelle, yle hoitaa ja kansa lusmuille maksaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008476514.htmlIlmeestä päätellen on persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin oli kansallissosialistinen klangi tuossa oksennuksessasi.
Demut ja kokomus oksentaa kansan silmille, joka paikassa jopa terveyspalvelussa.
https://yle.fi/uutiset/3-11763290 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähänpersun sanoma on aina.OKsennusta ja ulinaa.
Uudessa ohjelmassa ei varmasti keskustella näiden nuorten karvattomien apinoiden tekemistä rikoksista ovat suojeltuja vihervassarien toimesta.
- Anonyymi
Onhan siellä Hjallis ja Väykkikin, onko niistäkin nyt sitten tullut persuja, vai ovatko ne muuten vaan tyrkkyjä?
- Anonyymi
Antaako työmies aina tikkarin, jos persu kertoo viettäneensä illan alfateeveen parissa?
- Anonyymi
Äärioikeistolainenhan rientää juosten telkkarin eteen, kun joku uskovainen hihhuli Alfa-TV:llä saarnaa sanankin islamista. Siinä fasisti ja konservatiivi kristitty lyövät hynttyyt yhteen.
- Anonyymi
Yököttävä kanava
- Anonyymi
Sitä sietääkin ihmetellä
- Anonyymi
Ihan hyvä kanavahan se olisi jos se ei vain lähettäisi uskonnollista ja perussuomalaista soopaa.
- Anonyymi
????? Kanavahan on luotu julistamaan perussuomalaista ilosanomaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406