Tautiriskistä

Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että monet käyttävät kyllä kondomia irtosuhteissa naidessaan, mutta suuseksissä suojauksen käyttö jää pois.
Onkohan suuseksissä tartunnan saamisen riski pienempi vai eikö väki vain välitä.
Houkuttelisi imeä miestä, mutten uskalla.

Onko jollain tietoa aiheesta?

2

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ota poskeen ilman kumia, ja koska kumia on tylsä imeä niin olen jättänyt suuseksin parisuhteeseen pelkästään.

    • Anonyymi

      Suihinotto ei ole välttämätön naisen ja miehen välisessä seksissä, mutta miesten välisessä se on välttämätön sekä kakkoseen pano. Sinulla on terveellinen pelko ja syystäkin, koska esim. syfilis, visvasyylä, gonorrea, HIV sekä herpes infektoituvat hyvin suun limakalvoille sekä nieluun ja veren kiertoon. Tästä seuraa usein kuumeilua, kurkun ärtyneisyyttä sekä pahan hajuista hengitystä. Kumi ei anna 100% suojaa, koska esim. syfiliksen gumma muodostumat voivat olla aivan muuallakin kuin siittimessä ja jäävät hyvin usein huomaamatta koska se on pieni ja kivuton haavauma ja on täynnä syfilis pallidum bakteereita, joten jos sellaisia on nielussa, anuksessa, iholla ym. ne jää usein huomaamatta.

      Jos nyt olet ottanut suihin keneltä tahansa niin olisi syytä jo viikon sisään käydä sp. tauti klinikalla vaikka ei oireita välttämättä olisikaan. Ja samalla olisi syytä ilmoittaa keneltä olet saanut sp. tauti infektion ja näin ehkäistä sp.tautien leviämistä. Bakteerien aiheuttamat sp. taudit hoidetaan antibiooteilla, kun taas virus peräisiin sp. tauteihin ei lääkettä ole, on vain sellaisia lääkkeitä jotka jarruttavat taudin etenemistä. Joten, näin ollen jätä ne suihinotot ja anaalijutut miesten väliseen intiimiin kanssa käymiseen, älä missään tapauksessa sekaannu niihin, ne on heidän juttunsa.

      Sama ongelma on bi ja lesbo suhteissa joten varoituksen paikka siihenkin suuntaan, mutta jos olet onnistunut hankkimaan sp. taudin, niin hoida asia kuntoon ja vältä heidän manöövereitään vaikka sitten tiukkapipoiseksi, nuttura kireellä, siveyden sipuliksi, vanhan aikaiseksi tms. nimeltä mainittaisiin, sun terveytesi on tärkeämpi kuin sp. taudit. Tärkeää: pitäydy vain yhdessä kumppanissa ja käykää yhdessä ainakin kerran kuussa sp. tauti klinikalla, mutta jos kumppanisi väittää sun potevan jonkinasteista skitsofreniaa, paranoijaa tms. niin kumppanillasi on ehkä jotain salattavaa, terveenä on joka tapauksessa helpompi elää ja olla kuin sairaana ja kysymyshän on sun hyvinvoinnistasi. Voi hyvin ja muista nyt sitten olla ihmisiksi.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe