haluaisin kuolla

Anonyymi

oon niin saatanan masentunut.

haluaisin kokea rakkautta eämässäni.

niin moni on nyt rakastunut ja niillä on joku ja elämä on oikeasti ihanaa.

mu elämä o ihan helvettiä ja itkettää ja masentaa vaan :(

mu elämä tuhottiin jo nuorena ja oon ite thenyt kaikkeni sen ettn mut tuntuu ettei mikään auta ja masentaa

26

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yliarvioit ihmisten onnellisuutta. Parisuhde tuo myös paljon negatiivista ja on tavallaan jatkuvaa asioiden sietämistä.

      Kun katselee ihmisiä, niin eivät he varsinaisesti onnellisilta näytä. Harvoin näkee rakastuneita.

      Yksin on niin helppoa, en itse kärsi. Tykkään kaikenlaisesta tekemisestä enemmän kun sosiaalisuudesta. Yksi hyvä ystävä on ja lemmikki.

      Välit sukulaisiin olen katkaissut.

      Jaksamista sulle!

      • Anonyymi

        Jokaisella oma polku

        Ei kannata kadehtia

        Onko meillä sama polku ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella oma polku

        Ei kannata kadehtia

        Onko meillä sama polku ?

        Mene ja tiedä;))

        Kyllä jokaisella on kai rakkaudessakin se oma polkunsa kuljettavana.

        Ite onnistun aina satuttaan ja tappaan kaiken. Vain vahvimmat ja sitkeimmät selviytyy mun seurassa elossa.

        Jos joku on musta kiinnostunut, niin haavotan sitä ihan varmasti, oli sit ystävä tai rakastaja.

        Kuvaavaa, et mun ainoa viherkasvin nimi on Taistelija ja se on meinannut jo kuolla monta kertaa.

        En oo pahantahtoinen ja yritän ihan tosissani olla kiltti, mut aina asiat vaan menee niin. Ehkä mun ote on jotenkin liian tiukka ja oon niin petomainen luonne.

        whatever.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella oma polku

        Ei kannata kadehtia

        Onko meillä sama polku ?

        Ehkä tapaat mut, rakastut ja se on se viimeinen niitti sulle.

        Kannattaa varoa mitä toivoo tiellensä:)

        🌚🌞


    • Anonyymi

      Toivon sydämestäni sinulle voimia ja rakkautta elämääsi.
      Onko ketään jolle voisi puhua ja kertoa pahasta olosta ? Jollei muita niin terveyskeskuksen kautta tai sitten soita sellaiseen auttavaan puhelimeen.
      Samanlaisten ajatusten kanssa olen itsekin välillä tuskaillut. Jostain se valonpilkahdus on alkanut parantaa oloa. Sitä toivon sinullekin.

    • Anonyymi

      Paistaa se päivä vielä risukasaankin. Elämä on ylä ja alamäkiä kaikilla.

      • Anonyymi

        Totta. Joku päivä se pieni valonsäde löytää minutkin, nyt tuntuu kaikki vaan hemmetin raskaalta, kai se tämä yksinäisyyskin lisää masennusta. Pakko se on yksin yrittää löytää tie ulos tästä montusta, on sitä ennenkin noustu, nyt on vaan ollut työläämpää ja tiukemmassa tämä masennus. Ei elämä ole helppoa kenellekään, ei pelkkää iloa ja onnea, eihän se olis elämää, jos se helppoa olis.


    • Anonyymi

      Et ole yksin ajatuksiesi kanssa. Se nyt vaan tuntuu, ett kaikilla muilla on rakkautta elämässä ja seurustelevat, mutt totuus on, ett täällä Suomessa on pirun paljon yksinäisiä ihmisiä. Toivon, ettet anna periksi, pääset yli tämän synkän vaiheen ja löydät iloa ja kenties sen rakkaudenkin elämään. Ehkä tämä vuodenaika lisää masennusta, jospa kevään lähestyminen, päivien piteneminen, auringonvalokin sais mielesi kirkastumaan. Voimia ja jaksamisia sulle.

    • Anonyymi

      Oi, oi. Muista, että olet arvokas ja ainutkertainen. Varmasti kaikki kääntyy parhain päin.

      • Anonyymi

        Me ollaan rikkaita

        Meillä on aarre

        Miten sitä kohdellaan

        Se voi hävitä savuna ilmaan

        Kestää tuulessa ja tuiskussa

        Ikuisuuksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan rikkaita

        Meillä on aarre

        Miten sitä kohdellaan

        Se voi hävitä savuna ilmaan

        Kestää tuulessa ja tuiskussa

        Ikuisuuksiin

        Oho, olipa kiva.


    • Anonyymi

      Jokainen haluaisi rakkautta elämäänsä ja ihmisen jota rakastaa. Koita selvitä jollain keinoin masennuksesta. Käy ammattiauttajalla, jos ei muu auta. Ala panostamaan elämääsi. Hanki mieluisia harrastuksia ja liiku. Se oikea rakkaus voi tulla nurkan takaa aivan yllättäen, kun sitä vähiten odotat. Totta on että meitä yksinäisiä Suomessa riittää.

      • Anonyymi

        Ei kaikki kaipaa rakkautta elämäänsä siinä muodossa, että pitäisi löytää uusi kumppani esim. eron jälkeen. Omat lähisukulaiset ovat tärkeitä ja naiset yleensäkin viihtyvät hyvin yksin, kun on jo kokemus kauan kestäneestä, mutta päättyneestä parisuhteesta. Onni tulee omasta sisimmästä silloin kun elämän perusasiat ovat kunnossa. Jos ne eivät ole, se voi aiheuttaa ahdistusta ja jopa masennusta.


    • Anonyymi

      En usko, että rakastuminen on lääke masennukseen.
      Sinun pitäisi ensin hoitaa itsesi kuntoon.
      En usko, että rakkauden tunne on edes mahdollinen masentuneena.

      • Anonyymi

        Ystävyyssuhteet ovat parhaita masentuneelle. Ihmisten seura piristää ja sitä kautta masennus hiipuu pois. Ja pian voi sitten olla valmis vaikka kohtaamaan jonkun. Olen monta syvää notkelmaa elämässäni kokenut ja aina rämpinyt sieltä ylös. Kyllä ne kuuluu joidenkin kasvuun, valitettavasti. Kyllä sieltä voi sitten jatkaa jollain lailla vahvempana tai tiedostavampana. -laitahyökkääjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyyssuhteet ovat parhaita masentuneelle. Ihmisten seura piristää ja sitä kautta masennus hiipuu pois. Ja pian voi sitten olla valmis vaikka kohtaamaan jonkun. Olen monta syvää notkelmaa elämässäni kokenut ja aina rämpinyt sieltä ylös. Kyllä ne kuuluu joidenkin kasvuun, valitettavasti. Kyllä sieltä voi sitten jatkaa jollain lailla vahvempana tai tiedostavampana. -laitahyökkääjä

        Entäpä, kun ei niitä ystäviä ei ole tai heitä ei kiinnosta masentunut henkilö, voivat antaa ymmärtää, ett heillä nyt sattuu olemaan tärkeämpiä ystäviä, joista pitää huolta, kun he ovat oikeasti masentuneita, ei he jouda susta piittaamaan.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan voiko Suomessa päästä millä perustein eläkkeelle jo nuorehkona? Munkin elämä meni pilalle jo nuorena, eikä ole milloinkaan ollut mitään ns. normaalia tilannetta. Tuntuu ettei vaan pysty sellaiseen oikeaan elämään, mutta pelkona on että ahdistus lisääntyy ajan myötä, kun kuitenkin täytyis kyetä ties mihin ja junat menee. Että pääsis eroon edes tästä syyllisyyden tunteesta olla taakkana, kun ei pysty aina mennä edes kauppaan, kun hävettää niin paljon.

      • Anonyymi

        Mene eläkepalstoille kysymään.


    • Anonyymi

      Minulla on vähän samanlainen tilanne kuin sinulla, ap. Minullakaan ei ole ketään, ja elämä on ollut mielenterveysongelmien ja milloin minkäkin asian kanssa kamppailua jo varhaisnuoruudesta asti. Täysin normaaliin elämään en ole kyennyt. Olen yrittänyt suunnilleen hampaat irvessä kuntouttaa ja kehittää itseäni, mutta aina tuntuu elämä heittävän jostain jonkun ihan ihmeellisen kierrepallon, joka pilaa kaiken. Monta kertaa olen kaatunut ja yrittänyt nousta ja noussutkin hieman. Haaveena on ollut päästä semmoiseen paikkaan elämässä, jossa olisi hyvä olla ja tuntuisi siltä, että asiat on edes suunnilleen hyvin. Tämä haave ei ole ainakaan vielä toteutunut. Olen ajatellut, että ei kai se auta muu kuin hyväksyä se, että tämmöistä minun elämä on ollut, ja jatkaa yrittämistä ja ylös nousemista.

      • Anonyymi

        Näin se on mullakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on mullakin

        Myös mulla, mutta en lakkaa yrittämästä. Samaa toivon teille muille, luovuttaa ei saa! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös mulla, mutta en lakkaa yrittämästä. Samaa toivon teille muille, luovuttaa ei saa! 😊

        Entä, jos on jo luovuttanut, ei jaksa enää yrittää, ei uskoa parempaan huomiseen. Eikä enää edes haaveile mistään, kun ei ne haaveet ja pienet toiveet ikinä ennenkään mihinkään johtaneet.


    • Hei,

      Vastaan vielä minäkin, vaikka olet saanut jo monia hyviä vinkkejä.

      Itsetuhoisiin ajatuksiin kannattaa ehdottomasti hakea apua. On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada tukea ja myös vinkkejä muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Mua taas masentaa rakkaus.

    • Anonyymi

      Miksi sinua rakkaus masentaa?

      • Anonyymi

        Voi helevettii, mikä manipuloija......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      136
      1283
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      721
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe