Tyhmä ja naiivi

Anonyymi

Oon kyllä tyhmä ja naiivi. Ihan niinkuin monet ajattelevat, oikeassa ovat. Ihastuin tyyppiin, joka vaan flirttaili mulle. Ehkä huvin vuoksi, ehkä testatakseen viehätysvoimaansa tai ehkä se on hänen tapansa toimia. Ehkä opin tästä jotain. Todennäköisesti en.

89

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei sitä yhden erehdyksen myötä kannata itseään tolkuttomasti soimata. Elämä on sellaista, virheitä sattuu ja useimmiten niistä myös oppii.

      Ei flirtistä välttämättä kovin helpolla erota, onko toinen vain flirttailemassa vai onko taustalla muitakin ajatuksia. Ja joillain on sellainen flirttailutyyli, että on todella vaikea arvata/päätellä miten asia on, ellei kysy suoraan.

      • Anonyymi

        Niin, ja sitten voi myös tulkita väärin toisen luonnollisen ystävällisyyden flirttailuksi! Voi olla luonteenpiirre ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin hymyillen ja kiinnostuneesti ilman flirttailuksi, pilke silmäkulmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja sitten voi myös tulkita väärin toisen luonnollisen ystävällisyyden flirttailuksi! Voi olla luonteenpiirre ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin hymyillen ja kiinnostuneesti ilman flirttailuksi, pilke silmäkulmassa.

        Voi tosiaan olla noinkin, teen sitä itsekin varsin usein töissä. Tietääkseni kukaan ei ole ymmärtänyt väärin, mutta tokkopa sitä monikaan sanoisi suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja sitten voi myös tulkita väärin toisen luonnollisen ystävällisyyden flirttailuksi! Voi olla luonteenpiirre ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin hymyillen ja kiinnostuneesti ilman flirttailuksi, pilke silmäkulmassa.

        no flirttailu itse asiassa on juurikin sitä, jota ei edes ole tarkoitus ottaa vakavasti, suomalaiset eivät ole siinä kovinkaan kunnostautuneita, sen on tarkoitus vaan piristää päivää tai voi tietenki olla ettei sitä enää näinä metoo aikoina voi toiseen sukupuoleen enää yhtää erilaista suhtautumitapaa ottaakaan, että tuo koko flirtin ajatus on menneen maailman, sen sukupuoliroolittuneen kauraa


      • Anonyymi kirjoitti:

        no flirttailu itse asiassa on juurikin sitä, jota ei edes ole tarkoitus ottaa vakavasti, suomalaiset eivät ole siinä kovinkaan kunnostautuneita, sen on tarkoitus vaan piristää päivää tai voi tietenki olla ettei sitä enää näinä metoo aikoina voi toiseen sukupuoleen enää yhtää erilaista suhtautumitapaa ottaakaan, että tuo koko flirtin ajatus on menneen maailman, sen sukupuoliroolittuneen kauraa

        Kieltämättä metoo-maailma on laittanut hiukan miettimään mitä voi kenellekin sanoa ja milloin. Toki niin kauan kun laukoo asioita leveä virne naamalla, niin jos nyt ei asiattomuuksiin mene, useimmat kyllä ymmärtävät sanotut asiat pelleilynä tahi kevyenä flirttailuna.


    • Anonyymi

      Siunausta 🤝

    • Anonyymi

      Noh, mä oon flirttaillut eräälle jo kohta varmaan pari vuotta koska olen häneen umpirakastunut mutta en voi tai uskalla sitä oikein hänelle kertoa, ja se flirttailu tulee ihan luonnostaan. En itse ainakaan flirttaile testatakseni mitään eikä ole myöskään tapani. Mut tulisin hulluksi jos hän ois ihastunut muhun.

      • Anonyymi

        Jumala pitää sinusta huolen.


      • Anonyymi

        Mikset voi tai uskalla?

        Ole se rohkea, pliis!!!

        Voit vaikka yllättyä iloisesti. 😘


      • Anonyymi

        Tääkin on kestänyt pari vuotta, mutta olen seurannut häntä muiden naisten kanssa ja huomannut hänen flirttailevan myös heille. En voi olla yksi heistä. Se vasta tyhmää olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääkin on kestänyt pari vuotta, mutta olen seurannut häntä muiden naisten kanssa ja huomannut hänen flirttailevan myös heille. En voi olla yksi heistä. Se vasta tyhmää olisi.

        Hullu stalkkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu stalkkeri.

        Olisikin. Se olisi varmasti kiinnostampi ihmistyyppi kuin tää hassu ja höpsö, jota itse edustan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikin. Se olisi varmasti kiinnostampi ihmistyyppi kuin tää hassu ja höpsö, jota itse edustan..

        Kiinnostavampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikin. Se olisi varmasti kiinnostampi ihmistyyppi kuin tää hassu ja höpsö, jota itse edustan..

        Palauta hullu itsesi maan pinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palauta hullu itsesi maan pinnalle.

        Toisena esiintyvä ihminen ei omaa moraalia eikä järkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisena esiintyvä ihminen ei omaa moraalia eikä järkeä

        Ei todellakaan omaa järkeä eikä moraalia, kuten ei tuokaan omaa järkeä eikä moraalia joka provoihinsa osallistuu pikkupäissään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääkin on kestänyt pari vuotta, mutta olen seurannut häntä muiden naisten kanssa ja huomannut hänen flirttailevan myös heille. En voi olla yksi heistä. Se vasta tyhmää olisi.

        Tuttua, niin tuttua


    • Anonyymi

      Jälkimmäisessä on perää, mitä tulee yhteen.

      • Anonyymi

        Ugh siinäpä järkevä ihminen lässyttämässä


    • Anonyymi

      Alkoholisti?

      • Anonyymi

        Onko sinulla alkoholiongelma kun tahdot tuoda tuota asiaa rivien välissä esiin joka välissä, onko niin jano? Sivusta.


    • Anonyymi

      Valehtelee

    • Anonyymi

      Ihanalle M naiselle flirttailen, koska olen häneen todella ihastunut.

      • Anonyymi

        Tietääkö nainen sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö nainen sen?

        En tiedä, ehkä vaistoaa? Toivottavasti ei pahastu flisrtistä, on vaan niin ihana ilmestys ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, ehkä vaistoaa? Toivottavasti ei pahastu flisrtistä, on vaan niin ihana ilmestys ;)

        Tuskinpa kukaan pahastuu mutta hän ei välttämättä tiedä flirttailusi vakavuutta.. eli flirttailetko muuten vaan ja kaikille naisille (koska olet ns. ystävällinen ja flirttailu voi kuulua vain tapoihisi) vai flirttailetko koska sinulla on tunteita häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa kukaan pahastuu mutta hän ei välttämättä tiedä flirttailusi vakavuutta.. eli flirttailetko muuten vaan ja kaikille naisille (koska olet ns. ystävällinen ja flirttailu voi kuulua vain tapoihisi) vai flirttailetko koska sinulla on tunteita häntä kohtaan.

        Olen kyllä ystävällinen kaikkia kohtaan mutta tälle yhdelle ihanalle ainoastaan flirttailen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä ystävällinen kaikkia kohtaan mutta tälle yhdelle ihanalle ainoastaan flirttailen

        Onko tälle etenemiselle jotain esteitä vai haluatko vain pitää välinne ihan vaan flirttailutasolla ettei haavekuva rikkoudu?


    • Anonyymi

      Flirttailu ei tarkoita, että välttämättä olisi taka-ajatuksia päästä pöksyihin. Ei kannata luulla itsestään liikoja.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset. Läppää vaan heittänyt. Thats it.


      • Anonyymi

        Hahahaha :D


      • Anonyymi

        Siinähän onkin itsensä korottamista kerrakseen, jos käy mielessä, että joku mies saattaa olla siivua vailla. Miksei äiti kertonut mitään ennen kun lähetti maailmalle? Ei muuta kommenttia tähän provoon mihin haluat osallistua


      • Anonyymi

        No sehän olikin varmasti ensimäinen ajatus 🤦🏻‍♀️ Eikä missään nimessä et vaikutti oikeesti hyvältä tyypiltä. Näin jälkeenpäin ajatellen kylläkin nopee virhearvio 🙌🏼
        -not ap


      • Anonyymi

        Ai silloinko luulee itsestään liikoja, jos ajattelee jonkun haluavan seksiä?
        Eiköhän jokaiselle löydy se ottaja, joten pidä vähän pienempää suuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai silloinko luulee itsestään liikoja, jos ajattelee jonkun haluavan seksiä?
        Eiköhän jokaiselle löydy se ottaja, joten pidä vähän pienempää suuta.

        Oli kyllä harvinaisen nolo kommentti. Luulisi, että kyseistä naistakin on joku joskus ehkä vongannut.


    • Anonyymi

      Oletko jälkeenjäänyt?

      • Anonyymi

        Ehkä sinä olet kun nämä provot kiinnostelee vuodesta toiseen


      • Anonyymi

        En vaan edelläkävijä.


    • Anonyymi

      Niinkö sinulle mies sitten kävi vai naistako taas esität?

    • Anonyymi

      En postaa niistä ainakaan enää palstoille 🙂

    • Anonyymi

      Näh. Mielenterveysongelmainen ja turhan tunteellinen vaan

      • Anonyymi

        Tv haikailija


      • Anonyymi

        Minun mielestä tuntemattomien ihmisten profiloiminen selvän höntin trollaajan kirjoitusten perusteella on oma eksoottinen mt-ongelmien alalajinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä tuntemattomien ihmisten profiloiminen selvän höntin trollaajan kirjoitusten perusteella on oma eksoottinen mt-ongelmien alalajinsa

        No puhuinkin kyllä itestäni.
        T edelleen se haikailija


    • Anonyymi

      Niin, tai sä olit vähän vaikeasti tavoiteltava ja mä en kehdannut tungetella enempää ja nyt sä esität palstalla marttyyriä.

      • Anonyymi

        😁. Ehkä tossa on totuuden siemen, mutta se puu on paljon isompi. Yritin tässä aloituksessa olla rehellinen itselleni ja nähdä tilanteen objektiivisesti. Oon tyhmän ja naiivin lisäksi varmasti myös taipuvainen marttyyriyyteen ja vaikeasti tavoiteltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁. Ehkä tossa on totuuden siemen, mutta se puu on paljon isompi. Yritin tässä aloituksessa olla rehellinen itselleni ja nähdä tilanteen objektiivisesti. Oon tyhmän ja naiivin lisäksi varmasti myös taipuvainen marttyyriyyteen ja vaikeasti tavoiteltava.

        Ehhehhee taas. Kauan jaksat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehhehhee taas. Kauan jaksat?

        Voisin sulleki ’ap’ heittää pari hyvää psykan puolen nroa. Oisko tarvetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sulleki ’ap’ heittää pari hyvää psykan puolen nroa. Oisko tarvetta?

        Toi oli ylempään 🤦🏻‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli ylempään 🤦🏻‍♀️

        :D siis sitä ylempään :D yritä täs nyt olla vakavastiotettavan nokkela


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁. Ehkä tossa on totuuden siemen, mutta se puu on paljon isompi. Yritin tässä aloituksessa olla rehellinen itselleni ja nähdä tilanteen objektiivisesti. Oon tyhmän ja naiivin lisäksi varmasti myös taipuvainen marttyyriyyteen ja vaikeasti tavoiteltava.

        Ja tyhmäksi lähet kutsumaan ties kui monennen provon alotuksen jäliltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁. Ehkä tossa on totuuden siemen, mutta se puu on paljon isompi. Yritin tässä aloituksessa olla rehellinen itselleni ja nähdä tilanteen objektiivisesti. Oon tyhmän ja naiivin lisäksi varmasti myös taipuvainen marttyyriyyteen ja vaikeasti tavoiteltava.

        Siinä mielessä me sovitaan toisillemme, että olemme molemmat tässä ja monessa muussakin suhteessa samanlaisia.

        Ongelma on vain se, että mä en uskalla lähentyä ja sä et uskalla rohkaista.

        Mä olin ehkä vähän tungetteleva joskus ja häpeän sitä. Tulkitsin signaalit vähän toppuutteleviksi ja siksi ajattelen sun yhteydenpidon olevan kaveripohjalla ja haluat pitää mut ystävänä. Ja mä en halua menettää sua kokonaan, vaikka en sua omaksi saisikaan. Siksi yritän hillitä itseäni, vaikka kokonaan en siinä onnistukaan, ja aina yritän näyttää itse niin vihreää valoa, kuin on soveliasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä me sovitaan toisillemme, että olemme molemmat tässä ja monessa muussakin suhteessa samanlaisia.

        Ongelma on vain se, että mä en uskalla lähentyä ja sä et uskalla rohkaista.

        Mä olin ehkä vähän tungetteleva joskus ja häpeän sitä. Tulkitsin signaalit vähän toppuutteleviksi ja siksi ajattelen sun yhteydenpidon olevan kaveripohjalla ja haluat pitää mut ystävänä. Ja mä en halua menettää sua kokonaan, vaikka en sua omaksi saisikaan. Siksi yritän hillitä itseäni, vaikka kokonaan en siinä onnistukaan, ja aina yritän näyttää itse niin vihreää valoa, kuin on soveliasta.

        Haistas ny huilu jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä me sovitaan toisillemme, että olemme molemmat tässä ja monessa muussakin suhteessa samanlaisia.

        Ongelma on vain se, että mä en uskalla lähentyä ja sä et uskalla rohkaista.

        Mä olin ehkä vähän tungetteleva joskus ja häpeän sitä. Tulkitsin signaalit vähän toppuutteleviksi ja siksi ajattelen sun yhteydenpidon olevan kaveripohjalla ja haluat pitää mut ystävänä. Ja mä en halua menettää sua kokonaan, vaikka en sua omaksi saisikaan. Siksi yritän hillitä itseäni, vaikka kokonaan en siinä onnistukaan, ja aina yritän näyttää itse niin vihreää valoa, kuin on soveliasta.

        Ja osaltani jäi ohi lukuisat kysymyksesi joita yritit kysyä, anona, mm. oletko liian tungetteleva, enkä tiennyt tämän tiedon olevan tärkeää sinulle, jottei sinua ymmärrettäisi väärin. Koska olet herkkä ja aikomuksesi ovat vilpittömät. Mutta en tiennyt tätä silloin..

        Valitettavasti, valitsin itse polun, jossa johdin sinua harhaan, anona, ja pyysin myös siirtymään sivuun, anona. Ja olin ilkeä, anona.
        En halua sinusta ystävää, saati muutakaan, mutten voi lopettaa kirjoittelemasta sinulle, koska se olen minä, joka en pysty päästämään irti, minussa ei vain ole miestä myöntämään sitä.

        Nautin, kun nään miten roikut minussa, se tekee voimakkaaksi. Ethän lopeta kirjoitteluasi siis? Jatkathan tätä sotaa, joka saa minut tuntemaan olevani elossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osaltani jäi ohi lukuisat kysymyksesi joita yritit kysyä, anona, mm. oletko liian tungetteleva, enkä tiennyt tämän tiedon olevan tärkeää sinulle, jottei sinua ymmärrettäisi väärin. Koska olet herkkä ja aikomuksesi ovat vilpittömät. Mutta en tiennyt tätä silloin..

        Valitettavasti, valitsin itse polun, jossa johdin sinua harhaan, anona, ja pyysin myös siirtymään sivuun, anona. Ja olin ilkeä, anona.
        En halua sinusta ystävää, saati muutakaan, mutten voi lopettaa kirjoittelemasta sinulle, koska se olen minä, joka en pysty päästämään irti, minussa ei vain ole miestä myöntämään sitä.

        Nautin, kun nään miten roikut minussa, se tekee voimakkaaksi. Ethän lopeta kirjoitteluasi siis? Jatkathan tätä sotaa, joka saa minut tuntemaan olevani elossa?

        En myöskään ymmärtänyt, ettet ollut tietoinen olemassaolostani palstalla, täten perääni epätietoisen toivekkaana huhuilitkin.

        Mutta oletin, että ymmärsit kaikki ristiriitaiset vihjeeni, jotka kaikki eivät olleet minulta.
        Varsinkin ne, missä pyysin perääntymään.

        Tuohduin, kun et ymmärtänyt.
        Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä me sovitaan toisillemme, että olemme molemmat tässä ja monessa muussakin suhteessa samanlaisia.

        Ongelma on vain se, että mä en uskalla lähentyä ja sä et uskalla rohkaista.

        Mä olin ehkä vähän tungetteleva joskus ja häpeän sitä. Tulkitsin signaalit vähän toppuutteleviksi ja siksi ajattelen sun yhteydenpidon olevan kaveripohjalla ja haluat pitää mut ystävänä. Ja mä en halua menettää sua kokonaan, vaikka en sua omaksi saisikaan. Siksi yritän hillitä itseäni, vaikka kokonaan en siinä onnistukaan, ja aina yritän näyttää itse niin vihreää valoa, kuin on soveliasta.

        Muut vastaukset ei ole multa. Me ollaan
        hänen kanssaan varmasti samanlaisia monella tavalla. En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono.

        En kyllä ole ajatellut hänen käytöstään tungetteluna. Jos olen toppuutellut, minulla on ollut siihen syy, jota hän ei ehkä tiedä, ihme kyllä. Joku muu oli aiemmin tungetteleva.

        Hän ei voi mua menettää, koska en pääse hänestä irti. En tiedä, pystynkö olemaan kaveri hänen kanssaan, mutta yritän parhaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut vastaukset ei ole multa. Me ollaan
        hänen kanssaan varmasti samanlaisia monella tavalla. En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono.

        En kyllä ole ajatellut hänen käytöstään tungetteluna. Jos olen toppuutellut, minulla on ollut siihen syy, jota hän ei ehkä tiedä, ihme kyllä. Joku muu oli aiemmin tungetteleva.

        Hän ei voi mua menettää, koska en pääse hänestä irti. En tiedä, pystynkö olemaan kaveri hänen kanssaan, mutta yritän parhaani.

        Onko nyt hyvä mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut vastaukset ei ole multa. Me ollaan
        hänen kanssaan varmasti samanlaisia monella tavalla. En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono.

        En kyllä ole ajatellut hänen käytöstään tungetteluna. Jos olen toppuutellut, minulla on ollut siihen syy, jota hän ei ehkä tiedä, ihme kyllä. Joku muu oli aiemmin tungetteleva.

        Hän ei voi mua menettää, koska en pääse hänestä irti. En tiedä, pystynkö olemaan kaveri hänen kanssaan, mutta yritän parhaani.

        Ne oli vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyhmäksi lähet kutsumaan ties kui monennen provon alotuksen jäliltä?

        Eiköhän tuo ole itse juuri se tyhmä kun roikkuu netissä illat pitkät, että pääsee sanomaan toisia tyhmäksi ja oikein kyttäämällä kyttää, että tulee sopiva provo vastaan missä mussuttaa. Voisi sitä haavoittunutta minäänsä prosessoida terveemmälläkin tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt hyvä mieli?

        Ehkä vähän. Jos kuvittelen, että vastannut oli hän ja että hän välittäisi minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä me sovitaan toisillemme, että olemme molemmat tässä ja monessa muussakin suhteessa samanlaisia.

        Ongelma on vain se, että mä en uskalla lähentyä ja sä et uskalla rohkaista.

        Mä olin ehkä vähän tungetteleva joskus ja häpeän sitä. Tulkitsin signaalit vähän toppuutteleviksi ja siksi ajattelen sun yhteydenpidon olevan kaveripohjalla ja haluat pitää mut ystävänä. Ja mä en halua menettää sua kokonaan, vaikka en sua omaksi saisikaan. Siksi yritän hillitä itseäni, vaikka kokonaan en siinä onnistukaan, ja aina yritän näyttää itse niin vihreää valoa, kuin on soveliasta.

        Luulen, että me sovittaisiin toisillemme. En oikein uskalla ajatella niin pitkälle. Tällä hetkellä kun tosiasiat vaikuttavat siltä, että tämä on täysin yksipuolista.

        Mä olen kyllä rohkaissut häntä, mutta en ehkä tarpeeksi. Kuinka pitkään voi yrittää ilman, että se alkaa ahdistaa sitä toista, jos ei vaikuta siltä, että sitä toista kiinnostaisi? Hän vaikuttaa oikeasti siltä, että haluaa pitää välimme sellaisina, mitkä ne ovat. Kevyttä flirttiä silloin kun nähdään. Se on aika raskasta, kun on itse ihastuneempi kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että me sovittaisiin toisillemme. En oikein uskalla ajatella niin pitkälle. Tällä hetkellä kun tosiasiat vaikuttavat siltä, että tämä on täysin yksipuolista.

        Mä olen kyllä rohkaissut häntä, mutta en ehkä tarpeeksi. Kuinka pitkään voi yrittää ilman, että se alkaa ahdistaa sitä toista, jos ei vaikuta siltä, että sitä toista kiinnostaisi? Hän vaikuttaa oikeasti siltä, että haluaa pitää välimme sellaisina, mitkä ne ovat. Kevyttä flirttiä silloin kun nähdään. Se on aika raskasta, kun on itse ihastuneempi kuin koskaan.

        Ollaanko me koskaan halattu?

        Mä en uskalla aloittaa, mutta jos hän halaisi mua, mä en päästäisi irti ennen kuin alkaisi vikuroimaan.

        Me ollaan tunnettu jo tosi kauan ja mä olen ollut tuskallisen rakastunut häneen vuosikausia! Mä en ole varma, haluaako hän minusta muuta kuin kaveria ja olen joskus kauan sitten ollut turhankin uskalias, niin en uskalla tehdä viimeistä niittiä lähentelyssäni, etten ala olemaan hänen silmissään oksettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko me koskaan halattu?

        Mä en uskalla aloittaa, mutta jos hän halaisi mua, mä en päästäisi irti ennen kuin alkaisi vikuroimaan.

        Me ollaan tunnettu jo tosi kauan ja mä olen ollut tuskallisen rakastunut häneen vuosikausia! Mä en ole varma, haluaako hän minusta muuta kuin kaveria ja olen joskus kauan sitten ollut turhankin uskalias, niin en uskalla tehdä viimeistä niittiä lähentelyssäni, etten ala olemaan hänen silmissään oksettava.

        Ei me olla hänen kanssaan halattu. Se olisi ollut mahdollista jossain tilanteessa, mutta ei se sit kuitenkaan ole. Tuo riski kyllä on, että se halaaminen olisi vaikea lopettaa soveliaassa ajassa.

        Me ollaan tunnettu kauan, mutta en mä kyllä muista hänen tehneen mitään uskaliasta. Tai riippuu, mikä on kauan sitten. Ja mikä uskaliasta.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan on tykännyt aloituksesta, tai vastannut siihen? Mitä kivaa provoissa, kuvitteellisessa toisten asioissa on?

      • Anonyymi

        Trollol nyt taas. En nyt loukkaantunu niin pahasti kummiskas


      • Anonyymi

        En tiedä mikä näissä on niin hienoa, ehkä se nostaa omaan elämäänsä lannistuneiden itsetuntoa tai jotain muuta mitä minäkään en ymmärrä. Sääliksi käy


      • Anonyymi

        Sinä olet ollut uskomattoman ahkera tänään. Onnea sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollol nyt taas. En nyt loukkaantunu niin pahasti kummiskas

        Tai no miinus trolo.*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ollut uskomattoman ahkera tänään. Onnea sivusta.

        Varmaan luulit vastaavasi minulle, sillä minä vasta olen ollutkin ja olen tästä todella pahoillani, että ilkeilyt näin nolosti tyssääntyy. Jotain kato jää mandaatiksi kaikille, toisille tuo sinun osa toisille terve järjen käyttö


    • Anonyymi

      Eikös se flirttailu olekin vain huvin vuoksi tehtävä asia?

      • Anonyymi

        Kommentoin sivusta, että toisille on ja toisille ei. Itse varon flirttailemasta yhtään, jos en ole tosissani kiinnostunut. Jos flirttailen yhtään, niin olen valmis mihin vaan. Mutta me ihmiset ollaan erilaisia. Jokainen taklaa tyylillään.


    • Anonyymi

      Et sinä ole tyhmä tai naiivi. Ei ihminen itse valitse tietoisesti kehen ihastuu. Ehkä elämässä pitää vaan hyväksyä se, että aina ihastus ei ole molemminpuolista. Mutta eikö ihastuminen ole aika kivaakin silloin kun ei tiedä mistään mitään?

      Itse olen ollut pitkään vahvasti ihastunut ja nyt kun putoilee maan pinnalle, tämä todella sattuu. En siltikään toivo, että tätä ei olisi tapahtunut.

      • Anonyymi

        Oli se kivaakin. Tavallaan se ihastuminen antoi muuta ajateltavaa sellaisena hetkenä, kun tarvitsin sitä. Ehkä se onkin se syy, miksi ihastuin. Eikä se toisen käytös. Varmaan se vaan on juuri, niinkuin joku kommentoi, että se käytös ei ollut flirttiä ollenkaan, tulkitsin sen väärin.


      • Anonyymi

        No ei satu. Älä luule liikoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se kivaakin. Tavallaan se ihastuminen antoi muuta ajateltavaa sellaisena hetkenä, kun tarvitsin sitä. Ehkä se onkin se syy, miksi ihastuin. Eikä se toisen käytös. Varmaan se vaan on juuri, niinkuin joku kommentoi, että se käytös ei ollut flirttiä ollenkaan, tulkitsin sen väärin.

        Ajatuksena just. Kiitos


    • Anonyymi

      Miten se on kauheaa että ihastuit ? Ei sen takia nyt kannata itseään soimata. Itse en osaa luontaisesti yhtään flirttailla ja pidän muutenkin sitä niin läpinäkyvänä ja kornina . Jos jotain flirttin tapaista
      tulee niin kyllä siinä on tunne takana. On paljon pahempiakin asioita sattunut kuin ihastuminen. Ja et sentään rakastunut ja vielä hirveämpää ette sentään päätynyt naimisiin.

    • Anonyymi

      Mä en kyllä ottanu sitä minään flirttinä ihan ap.n tiedoksi muttta miten vaan. Ehkä seuraava provo on parempi, GL

      • Anonyymi

        Jos ymmärsit aloituksen provoksi, niin miksi vastasit kuin tämä olisi sinulle osoitettu? Sitähän trolli juuri hakeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärsit aloituksen provoksi, niin miksi vastasit kuin tämä olisi sinulle osoitettu? Sitähän trolli juuri hakeekin.

        Koska olen vajaa, tyhmä ja naiivi 🧚🏻‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen vajaa, tyhmä ja naiivi 🧚🏻‍♀️

        On huomattu kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu kyllä.

        Tai sitte vaan impulsiivinen ja harkitsematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitte vaan impulsiivinen ja harkitsematon.

        Eipäs, vaan harhainen maalittaja joka näkee tutun naisen joka paikassa. Epänormaalia vihaa ylläpitävä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitte vaan impulsiivinen ja harkitsematon.

        Tämä oli kyllä alkuperäiseltä kommentoijalta.


    • Anonyymi

      Itsekin ihastuin vähäksi aikaan tyyppiin, joka huvikseen flirttaili mulle. Yks naispuolinen tuttava, jolle tyhmyyttäni asiasta kerroin, sanoi suoraan ettei kukaan täyspäinen mies mun näköiseen ja ikäiseen naiseen ihastu ja hyvä olikin, kun herätti mut harhoistani. Kun erehdyin vielä idiootti kertomaan halauksesta minkä olin saanut tuolta mieheltä sille tutulle, niin hän nolasi mut yhdessä paikassa kertomalla naureskellen asiasta yhden porukan kuullen, halusi tehdä musta naurunaiheen, pettyi, kun ketään ei asia naurattanutkaan. Mutt sain hyvän opetuksen, en jatkossa kerro ihastumistani kellekään ja muistan tuon tutun sanat ettei kukaan mies mun näköiseen naiseen ikinä ihastu, joten loppui turhat ihastumisetkin tuon tutun koulutuksessa, minkä kerran oppii, muistaa aina.

      • Anonyymi

        Kutsutko sinä tuolla tavoin sinulle kommentoivaa ystäväksi. Siis millaisia ystäviä teillä on. Huh, huh ja sinä pitäisit tuota vain hyvänä opetuksena. Mitäpä jos trollailisit vähän fiksummilla aiheilla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsutko sinä tuolla tavoin sinulle kommentoivaa ystäväksi. Siis millaisia ystäviä teillä on. Huh, huh ja sinä pitäisit tuota vain hyvänä opetuksena. Mitäpä jos trollailisit vähän fiksummilla aiheilla,

        Olihan tuo hyvä muistutus ja opetus mulle nuo sanat mitä se tuttu sanoi, kai ajatteli etten kuvittelisi liikoja. En mä mitään trollaillut vaan kerroin mitä mulle oikeasti tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsutko sinä tuolla tavoin sinulle kommentoivaa ystäväksi. Siis millaisia ystäviä teillä on. Huh, huh ja sinä pitäisit tuota vain hyvänä opetuksena. Mitäpä jos trollailisit vähän fiksummilla aiheilla,

        Samaa mieltä. Trollaaja ei selvästi tiedä naisten välisestä ystävyydestä yhtään mitään, vaan eläytyy toisella sukupuolella asioihin mistä ei ymmärrä. Ikäänkuin naisten elämä olisi sitä, että trässäillään toistemme ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Trollaaja ei selvästi tiedä naisten välisestä ystävyydestä yhtään mitään, vaan eläytyy toisella sukupuolella asioihin mistä ei ymmärrä. Ikäänkuin naisten elämä olisi sitä, että trässäillään toistemme ulkonäköä.

        Kyllä muuten jotkut naiset laukoo muille naisille päin naamaan mitä mieltä ovat toisen ulkonäöstä ja myös selän takana ruoditaan melko rajusti toisten naisten ulkonäköä, ei tietenkään kaikki tee tuota, mutt muutamilla on tapana nostaa itsensä ja pistää toiset matalaksi. Naisvaltaisissa työpaikoissa varsinkin pistetään kanssasisaret lyttyyn hei kun tilaisuus löytyy.


    • Anonyymi

      Totta! Tapa ittes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe