Olen aika ajoin välillä kiinnostunut tarot tulkinnokista youtubista ja on tullut jotain ilmiötä josta en pidä-aamu-öiset paukaukset jotta en saa unta,ennekuin laitan pienen v alon päälle,ne loppui kun lopetin kuuntelut.NYT pitkästä aikaa uteliaisuus heräsi ja otin jonkun youtube kollektiivien luennnon,ei oikein resonoi. Nyt kun 2 kertaa olen kuunnellut jonkun tulkinnan,olen oitis n ähn yt yöllä pahoja unia. Ne liittyy varmasti kyseisziin juttuihin.OLEN herkkä muidenkin energioille ja v aistoan oitis asioita. Aikanaan eräässä kylässä nuori nainen teki tarotpöytää-ja sitten menimme nukkumaan, en saanut oikein unta ja tuntui että sellaista huokailuja ja kuiskintaa kuului huoneesta,kerroim joka ennusti n iin hän on kokenut samoin-eli olen sitä mieltä että tarotit tulevat alemmista tahoilta. KOKEMUKSIA ?
Onko tarot tuonut muutakin kuin vaan hyvää?
5
896
Vastaukset
- Anonyymi
Jääkaappis paukkuu.
- Anonyymi
Paukkuuko jääkaappi ja m ikä ilmiön kenties aiheuttaisi? voisiko syttyä palaamaan? onko muita kellä aloittajan vastaavaa kokem uksia? huomioimatta 20v vanhaa jääkaappia,,,
- Anonyymi
Yleensä jääkaapin meteli liittyy / syntyy kylmäaineen kierrosta, kun sen olomuotoa muutetaan nesteestä kaasuksi ja kaasusta nesteeksi. Myös se, että että kaapin takaseinän ja sen väkkärän, jossa ne putket kulkee, väliin muodostuu jäätä aiheuttaa vanhois kaapeis paukkumista. Vaihtoon tai huoltomies paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä jääkaapin meteli liittyy / syntyy kylmäaineen kierrosta, kun sen olomuotoa muutetaan nesteestä kaasuksi ja kaasusta nesteeksi. Myös se, että että kaapin takaseinän ja sen väkkärän, jossa ne putket kulkee, väliin muodostuu jäätä aiheuttaa vanhois kaapeis paukkumista. Vaihtoon tai huoltomies paikalle.
Onko paloturvallisuus riski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paloturvallisuus riski?
Soita joku sähköri tms. katsomaan, hän kertoo onko vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot21617806Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5510178Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2516504Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki74404Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman543309Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.633050Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272997"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712797Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972785Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen812312