Olen aika ajoin välillä kiinnostunut tarot tulkinnokista youtubista ja on tullut jotain ilmiötä josta en pidä-aamu-öiset paukaukset jotta en saa unta,ennekuin laitan pienen v alon päälle,ne loppui kun lopetin kuuntelut.NYT pitkästä aikaa uteliaisuus heräsi ja otin jonkun youtube kollektiivien luennnon,ei oikein resonoi. Nyt kun 2 kertaa olen kuunnellut jonkun tulkinnan,olen oitis n ähn yt yöllä pahoja unia. Ne liittyy varmasti kyseisziin juttuihin.OLEN herkkä muidenkin energioille ja v aistoan oitis asioita. Aikanaan eräässä kylässä nuori nainen teki tarotpöytää-ja sitten menimme nukkumaan, en saanut oikein unta ja tuntui että sellaista huokailuja ja kuiskintaa kuului huoneesta,kerroim joka ennusti n iin hän on kokenut samoin-eli olen sitä mieltä että tarotit tulevat alemmista tahoilta. KOKEMUKSIA ?
Onko tarot tuonut muutakin kuin vaan hyvää?
5
812
Vastaukset
- Anonyymi
Jääkaappis paukkuu.
- Anonyymi
Paukkuuko jääkaappi ja m ikä ilmiön kenties aiheuttaisi? voisiko syttyä palaamaan? onko muita kellä aloittajan vastaavaa kokem uksia? huomioimatta 20v vanhaa jääkaappia,,,
- Anonyymi
Yleensä jääkaapin meteli liittyy / syntyy kylmäaineen kierrosta, kun sen olomuotoa muutetaan nesteestä kaasuksi ja kaasusta nesteeksi. Myös se, että että kaapin takaseinän ja sen väkkärän, jossa ne putket kulkee, väliin muodostuu jäätä aiheuttaa vanhois kaapeis paukkumista. Vaihtoon tai huoltomies paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä jääkaapin meteli liittyy / syntyy kylmäaineen kierrosta, kun sen olomuotoa muutetaan nesteestä kaasuksi ja kaasusta nesteeksi. Myös se, että että kaapin takaseinän ja sen väkkärän, jossa ne putket kulkee, väliin muodostuu jäätä aiheuttaa vanhois kaapeis paukkumista. Vaihtoon tai huoltomies paikalle.
Onko paloturvallisuus riski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paloturvallisuus riski?
Soita joku sähköri tms. katsomaan, hän kertoo onko vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368