Olen aika ajoin välillä kiinnostunut tarot tulkinnokista youtubista ja on tullut jotain ilmiötä josta en pidä-aamu-öiset paukaukset jotta en saa unta,ennekuin laitan pienen v alon päälle,ne loppui kun lopetin kuuntelut.NYT pitkästä aikaa uteliaisuus heräsi ja otin jonkun youtube kollektiivien luennnon,ei oikein resonoi. Nyt kun 2 kertaa olen kuunnellut jonkun tulkinnan,olen oitis n ähn yt yöllä pahoja unia. Ne liittyy varmasti kyseisziin juttuihin.OLEN herkkä muidenkin energioille ja v aistoan oitis asioita. Aikanaan eräässä kylässä nuori nainen teki tarotpöytää-ja sitten menimme nukkumaan, en saanut oikein unta ja tuntui että sellaista huokailuja ja kuiskintaa kuului huoneesta,kerroim joka ennusti n iin hän on kokenut samoin-eli olen sitä mieltä että tarotit tulevat alemmista tahoilta. KOKEMUKSIA ?
Onko tarot tuonut muutakin kuin vaan hyvää?
5
855
Vastaukset
- Anonyymi
Jääkaappis paukkuu.
- Anonyymi
Paukkuuko jääkaappi ja m ikä ilmiön kenties aiheuttaisi? voisiko syttyä palaamaan? onko muita kellä aloittajan vastaavaa kokem uksia? huomioimatta 20v vanhaa jääkaappia,,,
- Anonyymi
Yleensä jääkaapin meteli liittyy / syntyy kylmäaineen kierrosta, kun sen olomuotoa muutetaan nesteestä kaasuksi ja kaasusta nesteeksi. Myös se, että että kaapin takaseinän ja sen väkkärän, jossa ne putket kulkee, väliin muodostuu jäätä aiheuttaa vanhois kaapeis paukkumista. Vaihtoon tai huoltomies paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä jääkaapin meteli liittyy / syntyy kylmäaineen kierrosta, kun sen olomuotoa muutetaan nesteestä kaasuksi ja kaasusta nesteeksi. Myös se, että että kaapin takaseinän ja sen väkkärän, jossa ne putket kulkee, väliin muodostuu jäätä aiheuttaa vanhois kaapeis paukkumista. Vaihtoon tai huoltomies paikalle.
Onko paloturvallisuus riski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paloturvallisuus riski?
Soita joku sähköri tms. katsomaan, hän kertoo onko vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2291677- 381576
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!761441Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631349Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761229- 781224
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031203- 541028
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per196989Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?147889