Teillä on niin pljon ikä että voitte kuolla milloin vain.

Siis kuuntele Evankeliumia

Mene heti Herran eteen polville ja sano Hänelle tässä olen . Halun ottaa sinut vastaan joka Poistaa minun syntejä.
Anteeksi että olen tehnyt niin paljon syntejä !!

Hes. 3:19

Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä, hyvä ystävä, pysty itse sieluasi pelastamaan sillä, että osoittelet toisia syntisiksi vaikka raataisit sen eteen yötä päivää.
      Pelastus yksin on vain Kristuksessa hänen armonsa kautta, eikä sinun omien tekojesi kautta.

• Rakas !!
        Kyllä mä sen tiedän,, mutta katsos, ei pelkkä Usko riittää ,,, vaikka olis saatu Oikea Usko ylhältä, koska jos teot puuttuu,, joka Usko synnyttää,,, niin se usko on sitten kuollut, ajan myötä >>

Jaak. 2:18

Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.

• Anonyymi

Savis, laita korkki kiinni.

• Anonyymi

Voit laittaa itse kiinni.

• Anonyymi

"Savis laita korkki jo kiinni"!

Noin olisin kirjoittanut jos olisin paremmassa kondiksessa.
        Mun ohut järkensä ei pysty vaan käsittämään näitä yli-innokkaita lahkolaissaarnaajia.

• Anonyymi kirjoitti:

"Savis laita korkki jo kiinni"!

Noin olisin kirjoittanut jos olisin paremmassa kondiksessa.
        Mun ohut järkensä ei pysty vaan käsittämään näitä yli-innokkaita lahkolaissaarnaajia.

Kyllä sä järkiin tulet Rakas jos joudut helvettiin ..

Vaikka ? Voi se olla että siellä sitten järki menee pikku hiljaa siinä kuumuudessa ja tuskassa !!!
        Luuk. 16
        19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
        20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
        21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
        22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
        27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
        29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

• Savis kirjoitti:

Kyllä sä järkiin tulet Rakas jos joudut helvettiin ..

Vaikka ? Voi se olla että siellä sitten järki menee pikku hiljaa siinä kuumuudessa ja tuskassa !!!
        Luuk. 16
        19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
        20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
        21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
        22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
        27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
        29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Luo sinäkin katseesi Kristukseen ja hänen rakkauteensa sinua syntistä kohtaan, äläkä helvettiin.
        Sinua ajaa vain helvetinpelko takaa, eikä rakkaus Jumalaan. "Rakkaudessa ei ole pelkoa".

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Luo sinäkin katseesi Kristukseen ja hänen rakkauteensa sinua syntistä kohtaan, äläkä helvettiin.
        Sinua ajaa vain helvetinpelko takaa, eikä rakkaus Jumalaan. "Rakkaudessa ei ole pelkoa".

Miksi Jumala on laittanut kaikki vitamiinit kasviksiin..........tulisi syötyä useimmin kun olisi karkeissa kaikki.

• Tellukka kirjoitti:

Ei ihan niin Rakas Tellukka vaan Jumalan Pelkko saa minussa Rakkaus esiin varoittamaan sinua ja muut lukijat että voi käydä huonosti jos ei ota huomio mitä Jeesus sanoi paranettu miehille...

Joh. 5
        14 Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi"

• Savis kirjoitti:

Ei ihan niin Rakas Tellukka vaan Jumalan Pelkko saa minussa Rakkaus esiin varoittamaan sinua ja muut lukijat että voi käydä huonosti jos ei ota huomio mitä Jeesus sanoi paranettu miehille...

Joh. 5
        14 Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi"

Älä minusta ole huolissasi, sillä syntini on sovitettu ristillä.

https://www.youtube.com/watch?v=pR882Fjnn3o

Minusta on vähän epäilyttävää, että minkä asialla sinä oikeastaan loppujen lopuksi liikut, kun jatkuvasti leimaat meitä rakastavan Jumalan jonkunlaiseksi pelottavaksi hirviöksi.

• Tellukka kirjoitti:

Minusta on vähän epäilyttävää, että minkä asialla sinä oikeastaan loppujen lopuksi liikut, kun jatkuvasti leimaat meitä rakastavan Jumalan jonkunlaiseksi pelottavaksi hirviöksi.

Rakas Tellukka !!

Mitä sä kiukkuttelet ?

Kyllä sä olet sovitettu kun kaikki muut .
        2. Kor. 5:19

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Mutta Sovituksen Voima astuu Voimaan kun Uskovaiset antaa sovittaa itseä..
        Siis >>
        2. Kor. 5:20

Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas Tellukka !!

Mitä sä kiukkuttelet ?

Kyllä sä olet sovitettu kun kaikki muut .
        2. Kor. 5:19

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Mutta Sovituksen Voima astuu Voimaan kun Uskovaiset antaa sovittaa itseä..
        Siis >>
        2. Kor. 5:20

Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

Miten sinä tuon kiukutteluna otit, kun toinen kertoi Kristuksen sovittaneen hänen syntinsä.
        Taidat itse olla vähän känkkäränkkä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä tuon kiukutteluna otit, kun toinen kertoi Kristuksen sovittaneen hänen syntinsä.
        Taidat itse olla vähän känkkäränkkä.

Rakas ?
        Eikö hän sanonut >>
        kun jatkuvasti leimaat meitä rakastavan Jumalan jonkunlaiseksi pelottavaksi hirviöksi.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas ?
        Eikö hän sanonut >>
        kun jatkuvasti leimaat meitä rakastavan Jumalan jonkunlaiseksi pelottavaksi hirviöksi.

Kyllä hän sanoi ja oikeassa olikin sinun suhteesi.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Sekopäitä on maailma täynnä, eikä edes tuo korona noita saa nujerretuksi ?

• Anonyymi

Meidän kaikkien, niin kasvien,eläinten ja ihmisten loppusijoituspaikka on kvarkkipuuro. Se "helvetti" on vain ja ainoastaan uskontolobbaajien mielikuvitusta.

Universumissa asuttuja planeettoja saattaa olla lukematon määrä. Myös entisiä, joka on tosi kuin vesi myös Telluksen osalta. Auringon käytettyä polttoaineensa, se on myös aurinkokunnan loppu. Aikaa kuitenkin vielä miljardeja vuosia.

• Hyvä Rakas että sanoit saattaa olla.. Koska vain Pyhä Raamatussa on Jumala kirjoittanut Totuuden !!

• Anonyymi

Mitä vaahtoat,
      on se helvetti tietenki sinuki kohdalla
      jos joudut syntymään uudelleen tänne maanpääliseen helvettiin,

sillä elämä maan päällä on enimmäkseen helvettiä ihmiselle,

• Rakas.
        Meillä uskovilla ei ole jäjjeen syntymisoppi. Vaan Uudestisyntymiseen oppi joka on tyystin eri oppi kuin sinun hinduoppi..

Yksi kerta tämän elämisen monesti,,, iankuin esihelvetissä,,
        riittää minulle mainiosti !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas.
        Meillä uskovilla ei ole jäjjeen syntymisoppi. Vaan Uudestisyntymiseen oppi joka on tyystin eri oppi kuin sinun hinduoppi..

Yksi kerta tämän elämisen monesti,,, iankuin esihelvetissä,,
        riittää minulle mainiosti !!

Elämäsi on vaikeaa ikäänkuin esihelvettiä siksi kun sinulta puuttuu rauha Jeesuksessa.

• Anonyymi

Oliko se lehtinen joku vartiainen vai vartiotorni mitä joku lahko postiluukuista asuntoihin tunkevat.

• Rakas ?
        Pitikö sotkee harhaliike jehovalaiset tänne kans?

Eikö riittää että Jumala lähetti ainokaisen Pojan Pelastamaan sinua ja minua kun me otetaan Hänet vastaan sellainen kuin Hän ON !!!

• Rakkaat !!
      Luotetaan Jumalamme Jeesus Kristus !!

Kyllä Hän sen tekee mitä Hän tuli tekemään. Ja tässä ajassa muutumme Ristin Rakkauden Veren Voimasta samankaltaiseen kun Hän on ja meissä tulee Jumalan kuva näkyviin . Tuon Täydellinen..

• Anonyymi

"Ja Jumala katsoi luomiaan arvostelevasti ja sanoi pettyneenä, että
        "opetelkaa Saatana edes oikeinkirjoitusta ja lopettakkee het se hakkaaminen ja paakuttelu!
        Minä käyn ylitöissä ja minun täytyy saada nukkua!"

• Anonyymi

Sinusta on vielä täydellinen jumalan kuva kaukana. Miten jos kaivelisit sitä malkaa silmästäsi ennenkuin kaivelet roskia toisten silmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"opetelkaa Saatana edes oikeinkirjoitusta ja lopettakkee het se hakkaaminen ja paakuttelu!

Sarvis ei ole vielä kotoutunut Suomeen niin hyvin, että osaisi kielen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaiseurakunta pitäisi olla vapaalla viikonloppuisin, mutta tämä hihuli on ottanut oppia nyky HalpaHallista ja myy jopa oppeja Suomi24:sä viikonloppuisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sarvis ei ole vielä kotoutunut Suomeen niin hyvin, että osaisi kielen.

Etkö Ralkas Mie tunnen joka on oppinut Kouvolan murrekin Hyö kun niin hassusti puhuvat ja osaan mä myös vähän pohjanmaa murre jos kehton sitä puhhua .. : )

Mutta leikki sivuun ja tunnustan että olen rantarottahurri joka puhu hoono soomi.
        Mutta älä itke siitä vaan oma sielu joka on vaara joutua helvettiin jos jatkat tuota uskonrasimi linja.

Pidä kovasti hatussa kiinni ja mene polville rukoilemaan sun omaisten puolesta ja on vaara joutua ydinsodan uhreiksi tai koronan.
        Lisäksi on paljon nopeampia kuolemia odottamassa ihmisiä niinkuin halvaus ja sydänpysäksiä...
        Mutta on sitten kaikkenlaisia liikenneonnettomuuksia ja te vaan kuluttatte aika jonnenjoutavien parissa juodessaan kahvia.
        Lukisit kirjoja joka antaisi teille evättä tän päivän vaaroille niin Parhaani Hänelle. Ihmeellisiä Herätyksiä tai John Hydesta kirjan joka kerto miehestä joka rukoili lakkamaatta ja sai aikaan Herätyksen Intiassa Jumalan avulla kun Jumala vastasi Häneen Rukouksiin ja myös Kesvikkin Herätys Englannissa...
        Ja jos saatte nä luettua niin voin antaa nimiä monista muista yhtä arvokkaitta kirjoja !!!

• Anonyymi

Nyt täällä on jo kaksi sairasta SAVIS JA HURZY

• Rakas ????

Tahdon olla sairas !!! Koska Jeesus on tullut sairaita varten eikä terveet niinkuin sinä väität olevan !!!!!

• Savis kirjoitti:

Rakas ????

Tahdon olla sairas !!! Koska Jeesus on tullut sairaita varten eikä terveet niinkuin sinä väität olevan !!!!!

Miksi tahdot olla sairas edelleenkin vaikka Jeesus on tullut parantaaksesi sinut?
        Nöyrry ja anna hänen parantavan voimansa laskeutua päällesi.

• Tellukka kirjoitti:

Miksi tahdot olla sairas edelleenkin vaikka Jeesus on tullut parantaaksesi sinut?
        Nöyrry ja anna hänen parantavan voimansa laskeutua päällesi.

Enhän minä tahdo . Mutta se ei ole minun vallassa niinkuin näköjään Rakas sinun vallassa on.

Paavali kyllä löysi vallan ja voiman joka teki Hänet terveeksi ja aijon seurata hänet siitä Room 7 tilanteesta jossa hän oli vielä myyty synnin vallan alle ..

Siis etsikä Ristin Voitto niinkuin Paavali ja tulkaa terveeksi niinkuin Paavali myöhemmin tuli niinkuin Hän todistaa !

• Savis kirjoitti:

Enhän minä tahdo . Mutta se ei ole minun vallassa niinkuin näköjään Rakas sinun vallassa on.

Paavali kyllä löysi vallan ja voiman joka teki Hänet terveeksi ja aijon seurata hänet siitä Room 7 tilanteesta jossa hän oli vielä myyty synnin vallan alle ..

Siis etsikä Ristin Voitto niinkuin Paavali ja tulkaa terveeksi niinkuin Paavali myöhemmin tuli niinkuin Hän todistaa !

"""Siis etsikä Ristin Voitto niinkuin Paavali ja tulkaa terveeksi niinkuin Paavali"""

Jospa aloittaisit sitten ensin itsestäsi.
        Täällä sinä vain malka silmässä kaivelet roskia toisten silmistä ja olet tuomitsemassa heitä johonkiin kuvittelemaasi ikuiseen helvettiin.
        Onneksi Raamattu ei sellaista ikuista elämää helvetissä edes tunne. Ikuinen elämä on Raamatussa luvattu vain Jeesuksen omille.

• Tellukka kirjoitti:

"""Siis etsikä Ristin Voitto niinkuin Paavali ja tulkaa terveeksi niinkuin Paavali"""

Jospa aloittaisit sitten ensin itsestäsi.
        Täällä sinä vain malka silmässä kaivelet roskia toisten silmistä ja olet tuomitsemassa heitä johonkiin kuvittelemaasi ikuiseen helvettiin.
        Onneksi Raamattu ei sellaista ikuista elämää helvetissä edes tunne. Ikuinen elämä on Raamatussa luvattu vain Jeesuksen omille.

Niin monet Rakas on kokeillut ja pyrkinyt te se itse uskoonnon tiellä Taivaaseen niinkuin Paavali joka oli tottunut taistelemaan eikä antautumaan niinkuin sinä,, eikä siitä tulee mitään niinkuin Paavali totesi.
        Room . 7

19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Mutta kun hän löysi antautumisen Tie Taivaaseen niin minä , minä lakkasi puuhamaan.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin monet Rakas on kokeillut ja pyrkinyt te se itse uskoonnon tiellä Taivaaseen niinkuin Paavali joka oli tottunut taistelemaan eikä antautumaan niinkuin sinä,, eikä siitä tulee mitään niinkuin Paavali totesi.
        Room . 7

19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Mutta kun hän löysi antautumisen Tie Taivaaseen niin minä , minä lakkasi puuhamaan.

Puuhamaan?

https://www.youtube.com/watch?v=G-Z7Eo8OpuQ

• Anonyymi

Minä uskon Jumalan ,vaikka olen kirkosta eronut. Sitä en julista tällä en live elämä! kukin saa uskoa mihin haluaa. Minä uskon suojelusenkelit on kanssani joka hetki.Kuin kuolen kun tehtäväni tällä on suoritettu. piste. ikää N.69 vuotta pääkaupunki setu.

• Rakas !!
        Toivottavasti sinun Jumala on Jeesus Kristus,,, silloin sinulle käy hyvin..

• Savis kirjoitti:

Rakas !!
        Toivottavasti sinun Jumala on Jeesus Kristus,,, silloin sinulle käy hyvin..

Mistä sinä luulet saaneesi valtuudet päätellä miten kenellekin käy? Oletko olevinasi taivaallinen tuomari?

Matt. 7:1-5
        ""Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.
        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: ’Annapa kun otan roskan silmästäsi’, kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.""

Tulet palstoille paasaamaan nuttu levällään sitä helvettioppiasi, niinkuin olisi itsestään selvää täällä kaikkien olevan jumalattomia (paitsi sinä itse?) vaikka et yhtään tiedä mitä kenenkin sinulle tuntemattoman sydämessä liikkuu.

• Tellukka kirjoitti:

Mistä sinä luulet saaneesi valtuudet päätellä miten kenellekin käy? Oletko olevinasi taivaallinen tuomari?

Matt. 7:1-5
        ""Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.
        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: ’Annapa kun otan roskan silmästäsi’, kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.""

Tulet palstoille paasaamaan nuttu levällään sitä helvettioppiasi, niinkuin olisi itsestään selvää täällä kaikkien olevan jumalattomia (paitsi sinä itse?) vaikka et yhtään tiedä mitä kenenkin sinulle tuntemattoman sydämessä liikkuu.

Valtuudet sain Rakas kun otin Jeesusta vastaan , ja sentakia kysyn miten oilein tuomitset minua ?
        Katsos tulis tuomita >>
        5. Moos. 1:16

Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.

Jes. 5:3

Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.

Jer. 21:12

Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.

Sak. 7:9

"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

Sak. 8:16

Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.

Joh. 7:24

Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Valtuudet sain Rakas kun otin Jeesusta vastaan , ja sentakia kysyn miten oilein tuomitset minua ?
        Katsos tulis tuomita >>
        5. Moos. 1:16

Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.

Jes. 5:3

Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.

Jer. 21:12

Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.

Sak. 7:9

"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

Sak. 8:16

Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.

Joh. 7:24

Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio.

Siinä on taas asiayhteydestä repäistyt tekstit googlaamalla sana tuomitkaa. Ei päätä eikä häntää.

Viimeisellä tuomiolla tuomitsee jumala sen miten kenellekin käy, etkä sinä. Nostat itsesi jumalaa korkeammalle lajittelemalla jyvät akanoista jo ennen viimeistä tuomiota, kiirehdit jumalaa edelle. Kuka sanoikaan:
        "Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'" (Jes. 14:12-15)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7395
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3927
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2703
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2423
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2359
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe