Niin kerro siitä heti minulle suoraan. Se kyllä loppuu ja vaikka väkisin! Vaikka vihaankin väkivaltaa yli kaiken niin sinun vuoksesi en sitä epäröisi käyttää!
Jos se uskaltaakin pahoinpidellä sinua
27
1589
Vastaukset
- Anonyymi
elä sekaannu asioihin jotka ei sulle kuulu!!
- Anonyymi
Hakkaatko vaimoasi vai mitä HÄH? Tuollainen lurjus ei tälläistä asiaa vähättelisi ellei olisi mitään pelättävää.
- Anonyymi
Kovat on kynäniskalla puheet. Näytöt vain ovat kovin vaatimattomia.
- Anonyymi
Ymmärrän että sinulla oli äidinkieli 5 kun et osaa edes suomea lukea.
- Anonyymi
Etköhän se kuitenkin ole sinä jota pelätään.
- Anonyymi
Minua ei pelkää perhonenkaan, mutta väärintekijä pelkää jo omaa kohtaloaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei pelkää perhonenkaan, mutta väärintekijä pelkää jo omaa kohtaloaankin.
Etköhän nyt rakentele omassa päässäsi ihme rakennelmia ja todellisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähätteletkö minua, koska pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vähättelen? En vain ymmärrä tuota väärintekijät jne. Kuulostaa niin oudolta. Joltain piilo uhittelulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei vähättele ihmistä jota pelkää. Silloin ollaan hyvinkin varovaisia koska tietää että tämä ihminen on uhkaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei vähättele ihmistä jota pelkää. Silloin ollaan hyvinkin varovaisia koska tietää että tämä ihminen on uhkaava.
Tilanteessasi vähättelet vain itseäsi. Sitä joka pelkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Onko mulla jotain syytä pelätä mielestäsi? Miksi? Tiesitkö että lapsetkin vetää raivarit juuri niille ihmisille joihin luottavat eniten ja kokevat turvalliseksi. Anonyymiteetti luo tiettyä turvallisuuden tunnetta myöskin näissä ympyröissä. Ihminen kun ahdistuu asioista joita rikotaan hänen tietämään. Silloin sen kokee pelottavana ja loukkaavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seikin kertoo joten kenen puoleen ihminen kääntyy silloin kun tuntee olonsa uhatuksi. Kenelle kertoo kuka on se joka rauhoittaa sekä antaa asialle oikeat mittasuhteet. Eikä pahenna toisen oloa entisestään. Se aitoa välittämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähättelee koskapelkää asioiden paljastuvan jos toinen voimissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntaparikollinen on oman päänsä arkkitehti
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina noinkaan. Joskus tollasessa tilanteessa se toinen tekee kaikkensa että saa tuhottua siltä toiselta kaiken, ja etenkin tuhoo luotettavuuden muiden silmissä. Kääntää kaiken nurinpäin. Jatkaa kunnes toinen menettää kaiken. Sekä joko joutuu osastolle tai vieläkin pahempaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähättelee koskapelkää asioiden paljastuvan jos toinen voimissaan
Tämä juurikin...
- Anonyymi
Jaa ja mikäs lie kantasi omaan henkiseen väkivaltaasi? Katkotko niskat itseltäsi?
- Anonyymi
Hullu janne
- Anonyymi00018
ja sitten toisekseen valitaa miehenne tarkoin! jos miehesi eip ole valmis taistelemaan susta hän ei kuulu joukkoosi ja piste
- Anonyymi00020
Harmi että asioita ei näe ihmisistä läpi heti alussa. Ennen kuin tuntee liikaa toista kohtaan.
- Anonyymi00021
En haluaisi että mies taistelisi musta.
Ei sellaiseen olisi edes tarvetta.
Mutta sen olisin halunnut että olisi ollut mun puolella, mun rinnalla, tukena ja uskonut mua. - Anonyymi00022
Mies puolustaa naista ulkopuolsita uhkaa vastaan, mutta jos nainen tyrkyttää itseään vieraalle ja täten aiheuttaa konfliktin, niin mies saa vaikka hirttää petturihuoran.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mies puolustaa naista ulkopuolsita uhkaa vastaan, mutta jos nainen tyrkyttää itseään vieraalle ja täten aiheuttaa konfliktin, niin mies saa vaikka hirttää petturihuoran.
Hienosti käänsit asian noin.
Tollein ajatteleva mies tuskin edes kysyy sen naisen mielipidettä asiasta. Tai selvitä mikä on totta ja mikä muiden valheita. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hienosti käänsit asian noin.
Tollein ajatteleva mies tuskin edes kysyy sen naisen mielipidettä asiasta. Tai selvitä mikä on totta ja mikä muiden valheita.Eli mielestäsi nainen vaan antaa muiden tulla iholle ja kosiskella, ja vastuu on sitten "naisen miehen" pahoinpidellä kilpailijat ja nainen vaan passiivisesti tyrkyttää itseään lisää?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli mielestäsi nainen vaan antaa muiden tulla iholle ja kosiskella, ja vastuu on sitten "naisen miehen" pahoinpidellä kilpailijat ja nainen vaan passiivisesti tyrkyttää itseään lisää?
Ei missään sanottu iholle tulemisista.
En tiedä sun tilanteestas mitään, vastasin ihan omaani liittyen.
Kuulema tyrkytän itseäni, ja oon muiden kanssa vaikka vaan satuin kirjoittamaan jollekin.
Olin ihan sinkku, mutta silti tein vissiin väärin.
- Anonyymi00019
Kuka, kenelle ja kenestä?
Vaik onkin vanha aloitus niin silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153960
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251085Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124881
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789