Niin kerro siitä heti minulle suoraan. Se kyllä loppuu ja vaikka väkisin! Vaikka vihaankin väkivaltaa yli kaiken niin sinun vuoksesi en sitä epäröisi käyttää!
Jos se uskaltaakin pahoinpidellä sinua
17
1379
Vastaukset
- Anonyymi
elä sekaannu asioihin jotka ei sulle kuulu!!
- Anonyymi
Hakkaatko vaimoasi vai mitä HÄH? Tuollainen lurjus ei tälläistä asiaa vähättelisi ellei olisi mitään pelättävää.
- Anonyymi
Kovat on kynäniskalla puheet. Näytöt vain ovat kovin vaatimattomia.
- Anonyymi
Ymmärrän että sinulla oli äidinkieli 5 kun et osaa edes suomea lukea.
- Anonyymi
Etköhän se kuitenkin ole sinä jota pelätään.
- Anonyymi
Minua ei pelkää perhonenkaan, mutta väärintekijä pelkää jo omaa kohtaloaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei pelkää perhonenkaan, mutta väärintekijä pelkää jo omaa kohtaloaankin.
Etköhän nyt rakentele omassa päässäsi ihme rakennelmia ja todellisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähätteletkö minua, koska pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vähättelen? En vain ymmärrä tuota väärintekijät jne. Kuulostaa niin oudolta. Joltain piilo uhittelulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei vähättele ihmistä jota pelkää. Silloin ollaan hyvinkin varovaisia koska tietää että tämä ihminen on uhkaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei vähättele ihmistä jota pelkää. Silloin ollaan hyvinkin varovaisia koska tietää että tämä ihminen on uhkaava.
Tilanteessasi vähättelet vain itseäsi. Sitä joka pelkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Onko mulla jotain syytä pelätä mielestäsi? Miksi? Tiesitkö että lapsetkin vetää raivarit juuri niille ihmisille joihin luottavat eniten ja kokevat turvalliseksi. Anonyymiteetti luo tiettyä turvallisuuden tunnetta myöskin näissä ympyröissä. Ihminen kun ahdistuu asioista joita rikotaan hänen tietämään. Silloin sen kokee pelottavana ja loukkaavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seikin kertoo joten kenen puoleen ihminen kääntyy silloin kun tuntee olonsa uhatuksi. Kenelle kertoo kuka on se joka rauhoittaa sekä antaa asialle oikeat mittasuhteet. Eikä pahenna toisen oloa entisestään. Se aitoa välittämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähättelee koskapelkää asioiden paljastuvan jos toinen voimissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntaparikollinen on oman päänsä arkkitehti
- Anonyymi
Jaa ja mikäs lie kantasi omaan henkiseen väkivaltaasi? Katkotko niskat itseltäsi?
- Anonyymi
Hullu janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356