Litteän maan kannattajat yritetään lynkata rakoon

Anonyymi

https://www.buenotalk.fi/jos-maapallo-onkin-littea/

Tämä sivusto loukkaa meitä flättäreitä. Ikävää, että jollain on aikaa mustamaalata meitä. Se on surullista, kun ajattelee, kuinka paljon enemmän tänä päivänä on flättäreitä myös Suomessa. Miksi meitä vastaan pitää käydä tuolla tavalla?

46

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teitä flättäreitä on Suomessa ehkä 100 ihmisen luokkaa, kiitos hyvän koulujärjestelmän.
      Vain ne jotka ovat syntyneet riittävän tyhminä uskovat litteään maahan, koska eivät ymmärrä todisteita.

      • Anonyymi

        Emme tiedä, kuinka paljon meitä flättäreitä on, koska emme kuulu mihinkään järjestöön tms. Näin ollen lukumäärää on hankalaa heittää. Arviot voivat heitellä kymmenistä tuhansiin. Kuitenkin määrällisesti meitä on todella vähän, jonka voi havaita ihan itsekin kentällä toimiessa. Koska en ole tilastotieteilijä, en pysty heittämään prosenttilukua, kuinka paljon itse ympärilläni näen muita flättäreitä. Otsassa meillä ei ole merkintää, joten sitä ei voi edes lukea, ellei asiaa ota puheeksi.

        Mutta jos otannaksi otan kaikki ne ihmiset, joiden kanssa olen ottanut puheeksi maan muodon. Koska palloluuloisia on selvä enemmistö, erittäin suurella todennäköisyydellä vastapuoli on palloteoriaan taipuvainen. Olen kuitenkin törmännyt sattumalta myös muihin flättäreihin. Näihin olen törmännyt lähinnä erilaisissa mielenilmaisutempauksisisa, jonne on hakeutunutkin enemmän toisinajattelijoita. Näistä ns. toisinajattelijoistakin suuri osa taipuu valitettavasti palloteorian kannalle. Kuitenkin seassa on myös muita flättäreitä. Koska en ole tilastotieteilijä, mun on erittäin vaikea heittää hatusta, kuinka suuri prosentti näistä henkilöistä on maatietoisia, eli sellaisia, jotka tietävät, että maa on litteä.

        Joidenkin valistuneiden arvioiden mukaan Suomessa olisi alle sata flättäriä. Maailmanlaajuisesti flättäreitä saattaa olla kymmeniä tuhansia, joista iso osa siellä, minne ei ole palloteoreettinen hapate päässyt leviämään laajemmin. Jenkeissä itsessään on tuhansia flättäreitä ja tietous myös leviää. Monissa kristillisissä liikkeissä maatietoisuus on saanut levitä, joka on hieno asia. Suomessa ei tiettävästi ole vielä seurakuntia, jotka olisivat asettuneet litteän maan kannalle, vaikkakin yksittäisiä kannattajia onkin. Maatietoisuus on kaukana tyhmyydestä. Me olemme riittävän viisaita ja älykkäitä ymmärtääkseen sen, että palloteoria ei mitenkään voi olla mahdollista. Ja että se on rahalla ja vängällä väännetty oppijärjestelmä, jolla halutaan mitätöidä Raamatun arvovalta. Tai tehdä Raamattu vähintäänkin kyseenalaiseksi evoluutioteorioineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tiedä, kuinka paljon meitä flättäreitä on, koska emme kuulu mihinkään järjestöön tms. Näin ollen lukumäärää on hankalaa heittää. Arviot voivat heitellä kymmenistä tuhansiin. Kuitenkin määrällisesti meitä on todella vähän, jonka voi havaita ihan itsekin kentällä toimiessa. Koska en ole tilastotieteilijä, en pysty heittämään prosenttilukua, kuinka paljon itse ympärilläni näen muita flättäreitä. Otsassa meillä ei ole merkintää, joten sitä ei voi edes lukea, ellei asiaa ota puheeksi.

        Mutta jos otannaksi otan kaikki ne ihmiset, joiden kanssa olen ottanut puheeksi maan muodon. Koska palloluuloisia on selvä enemmistö, erittäin suurella todennäköisyydellä vastapuoli on palloteoriaan taipuvainen. Olen kuitenkin törmännyt sattumalta myös muihin flättäreihin. Näihin olen törmännyt lähinnä erilaisissa mielenilmaisutempauksisisa, jonne on hakeutunutkin enemmän toisinajattelijoita. Näistä ns. toisinajattelijoistakin suuri osa taipuu valitettavasti palloteorian kannalle. Kuitenkin seassa on myös muita flättäreitä. Koska en ole tilastotieteilijä, mun on erittäin vaikea heittää hatusta, kuinka suuri prosentti näistä henkilöistä on maatietoisia, eli sellaisia, jotka tietävät, että maa on litteä.

        Joidenkin valistuneiden arvioiden mukaan Suomessa olisi alle sata flättäriä. Maailmanlaajuisesti flättäreitä saattaa olla kymmeniä tuhansia, joista iso osa siellä, minne ei ole palloteoreettinen hapate päässyt leviämään laajemmin. Jenkeissä itsessään on tuhansia flättäreitä ja tietous myös leviää. Monissa kristillisissä liikkeissä maatietoisuus on saanut levitä, joka on hieno asia. Suomessa ei tiettävästi ole vielä seurakuntia, jotka olisivat asettuneet litteän maan kannalle, vaikkakin yksittäisiä kannattajia onkin. Maatietoisuus on kaukana tyhmyydestä. Me olemme riittävän viisaita ja älykkäitä ymmärtääkseen sen, että palloteoria ei mitenkään voi olla mahdollista. Ja että se on rahalla ja vängällä väännetty oppijärjestelmä, jolla halutaan mitätöidä Raamatun arvovalta. Tai tehdä Raamattu vähintäänkin kyseenalaiseksi evoluutioteorioineen.

        Kertoo jo sinun omasta tyhmyydestä kun kutsut maapalloa teoriaksi, et nähtävästi ymmärrä todistetun faktan ja teorian eroa.
        Litteä maa ei ole edes teoria, maapallo on kaikkien luonnonlakien mukainen toisin kuin litteä maa.
        Sinäkin olet vain liian tyhmä ymmärtämään todisteita selvästi tuollainen ymmärtämättömyys ja harhaisuus on pelottavaa.
        Yksikään flättäri ei ole tainnut käydä edes yliopistoa tai muutakaan vastaavaa koulua.

        Maapallo todistettiin jo tuhansia vuosia sitten todeksi.

        Kaikkea hyvää ja toivottavasti saat apua, tai edes sivistät itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo jo sinun omasta tyhmyydestä kun kutsut maapalloa teoriaksi, et nähtävästi ymmärrä todistetun faktan ja teorian eroa.
        Litteä maa ei ole edes teoria, maapallo on kaikkien luonnonlakien mukainen toisin kuin litteä maa.
        Sinäkin olet vain liian tyhmä ymmärtämään todisteita selvästi tuollainen ymmärtämättömyys ja harhaisuus on pelottavaa.
        Yksikään flättäri ei ole tainnut käydä edes yliopistoa tai muutakaan vastaavaa koulua.

        Maapallo todistettiin jo tuhansia vuosia sitten todeksi.

        Kaikkea hyvää ja toivottavasti saat apua, tai edes sivistät itseäsi.

        Maapallo on pallopäiden harha johon heidät on aivopesty uskomaan NASAn kaltaisten aivopesutoimistojen toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo jo sinun omasta tyhmyydestä kun kutsut maapalloa teoriaksi, et nähtävästi ymmärrä todistetun faktan ja teorian eroa.
        Litteä maa ei ole edes teoria, maapallo on kaikkien luonnonlakien mukainen toisin kuin litteä maa.
        Sinäkin olet vain liian tyhmä ymmärtämään todisteita selvästi tuollainen ymmärtämättömyys ja harhaisuus on pelottavaa.
        Yksikään flättäri ei ole tainnut käydä edes yliopistoa tai muutakaan vastaavaa koulua.

        Maapallo todistettiin jo tuhansia vuosia sitten todeksi.

        Kaikkea hyvää ja toivottavasti saat apua, tai edes sivistät itseäsi.

        Maapallo on teoria! Jos väität muuta, niin perehdy siihen, mitä teoria tarkoittaa!
        Toki teorioilla yritetään monesti vakuuttaa joitain asioita tosiksi. Esimerkiksi mikrobisaatio jne… niitähän ei silmillä nähdä, mutta teoreettisten laskelmien jälkeen muuttuvat kuulemma todellisiksi. Todellisuudessa virukset ja mikrobit ovat ns. pahaa henkeä, eli saastaisuutta, joka leviää ihmisestä ihmiseen ja hyvät teot poistaa niitä. Joskus annetaan tätä pahaa henkeä, vaikka ihminen pyrkisi hyvään, mutta se on vain tapa, jolla Jumala meitä koettelee. Jokaista ihmistä koetellaan uskossa erinäisin keinoin. Meidän täytyy vain taistella tätä likaa ja saastaa vastaan, joka meihin tarttuu aika ajoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tiedä, kuinka paljon meitä flättäreitä on, koska emme kuulu mihinkään järjestöön tms. Näin ollen lukumäärää on hankalaa heittää. Arviot voivat heitellä kymmenistä tuhansiin. Kuitenkin määrällisesti meitä on todella vähän, jonka voi havaita ihan itsekin kentällä toimiessa. Koska en ole tilastotieteilijä, en pysty heittämään prosenttilukua, kuinka paljon itse ympärilläni näen muita flättäreitä. Otsassa meillä ei ole merkintää, joten sitä ei voi edes lukea, ellei asiaa ota puheeksi.

        Mutta jos otannaksi otan kaikki ne ihmiset, joiden kanssa olen ottanut puheeksi maan muodon. Koska palloluuloisia on selvä enemmistö, erittäin suurella todennäköisyydellä vastapuoli on palloteoriaan taipuvainen. Olen kuitenkin törmännyt sattumalta myös muihin flättäreihin. Näihin olen törmännyt lähinnä erilaisissa mielenilmaisutempauksisisa, jonne on hakeutunutkin enemmän toisinajattelijoita. Näistä ns. toisinajattelijoistakin suuri osa taipuu valitettavasti palloteorian kannalle. Kuitenkin seassa on myös muita flättäreitä. Koska en ole tilastotieteilijä, mun on erittäin vaikea heittää hatusta, kuinka suuri prosentti näistä henkilöistä on maatietoisia, eli sellaisia, jotka tietävät, että maa on litteä.

        Joidenkin valistuneiden arvioiden mukaan Suomessa olisi alle sata flättäriä. Maailmanlaajuisesti flättäreitä saattaa olla kymmeniä tuhansia, joista iso osa siellä, minne ei ole palloteoreettinen hapate päässyt leviämään laajemmin. Jenkeissä itsessään on tuhansia flättäreitä ja tietous myös leviää. Monissa kristillisissä liikkeissä maatietoisuus on saanut levitä, joka on hieno asia. Suomessa ei tiettävästi ole vielä seurakuntia, jotka olisivat asettuneet litteän maan kannalle, vaikkakin yksittäisiä kannattajia onkin. Maatietoisuus on kaukana tyhmyydestä. Me olemme riittävän viisaita ja älykkäitä ymmärtääkseen sen, että palloteoria ei mitenkään voi olla mahdollista. Ja että se on rahalla ja vängällä väännetty oppijärjestelmä, jolla halutaan mitätöidä Raamatun arvovalta. Tai tehdä Raamattu vähintäänkin kyseenalaiseksi evoluutioteorioineen.

        Jos ette tiedä kuinka paljon teitä flättäreitä on, niin miten voit puhua "kuinka paljon enemmän tänä päivänä on flättäreitä myös Suomessa"?

        Teitähän voi ihan hyvin olla vaikka vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette tiedä kuinka paljon teitä flättäreitä on, niin miten voit puhua "kuinka paljon enemmän tänä päivänä on flättäreitä myös Suomessa"?

        Teitähän voi ihan hyvin olla vaikka vähemmän.

        Huomiot kentällä ovat osoittaneet, että flättäreitä on enemmän. Itsekin tunnen nykyisin useitakin flättäreitä Suomessa, ku aiemmin tunsin vain yhden minun lisäkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallo on pallopäiden harha johon heidät on aivopesty uskomaan NASAn kaltaisten aivopesutoimistojen toimesta.

        Miksi taas se NASA? ymmärräthän, että se on Yhdysvaltain avaruushallinto, sen toimenkuvaan ei kuulu aivopesu missään muodossa, eikä sen intresseissä ole valehdella kenellekkään yhtään mitään?
        Kuten varsin hyvin tiedät, maapallo oli todistettu jo satoja vuosia ennen NASAn perustamista, kuka sitä ennen "valehteli" maan muodosta? Ja mitä varten? Ymmärrätkö, ettei kenenkään etu ole valehdella maan muodosta, täysin turhanpäiväistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiot kentällä ovat osoittaneet, että flättäreitä on enemmän. Itsekin tunnen nykyisin useitakin flättäreitä Suomessa, ku aiemmin tunsin vain yhden minun lisäkseni.

        Siis ennen teitä oli kaksi, nykyään jo neljä! lisäyshän on 100%!!!!!!
        Onneksi teitä pöljiä ei ole sen enempää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ennen teitä oli kaksi, nykyään jo neljä! lisäyshän on 100%!!!!!!
        Onneksi teitä pöljiä ei ole sen enempää!

        Toisenlaisia pököjä sitäkin enemmän...


      • Anonyymi

        Ei kait teitä ressukoita kukaan lynkkaamassa ole, enemmän säälittää ja toivoisivat monet että pääsisitte hoitoon ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallo on pallopäiden harha johon heidät on aivopesty uskomaan NASAn kaltaisten aivopesutoimistojen toimesta.

        Miten todistat tuon?

        "No kun musta tuntuu ja netissäkin yksi jenkki kirjoitti..."


    • Anonyymi

      Ei flättäreitä, eli suomeksi lattapäitä saa loukata!

      • Muistakaamme toki että aivan kaikki asiat mitkä ovat aistiemme ulottumattomissa niin olemme niistä ainoastaan ulkopuolisen tiedon varassa.

        Voimme siis hyvin kuvitella jos valtamedia ja elokuvayhtiöt julistaisivat joka päivä että Maa on litteä niin kenellekään ei juolahtaisi mieleenkään hullu ajatus Maan pallomuodosta.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Muistakaamme toki että aivan kaikki asiat mitkä ovat aistiemme ulottumattomissa niin olemme niistä ainoastaan ulkopuolisen tiedon varassa.

        Voimme siis hyvin kuvitella jos valtamedia ja elokuvayhtiöt julistaisivat joka päivä että Maa on litteä niin kenellekään ei juolahtaisi mieleenkään hullu ajatus Maan pallomuodosta.

        Tänäänkin oli suunta mistä Aurinko nousi, ja mihin se lasku mun aistien ulottuvilla.

        Molemmat tapahtui suuntaan joissa Auringon ei kuuluisi olla Liteässä Maassa, ja välissä oli enemmän kuin 12 tuntia.

        Aurinko myös taas meni sen 15 astetta tunnissa sivusuuntaan koko päivän, vaikka asun sen väitetyn Litteän kiertokehän ulkopuolella, jossa sen Auringon kuuluisi liikkua aivan eri tavalla.

        Tuollaista kun näkee päivittäin niin ei tosiaan juolahda mieleen hullut ajatukset Maan litteydestä.


      • Anonyymi

        Miksei saisi? Lattapäät itsekin loukkaavat kaikkia toisinajattelijoita minkä ehtivät! Sitä saavat mitä tilaavat!


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Muistakaamme toki että aivan kaikki asiat mitkä ovat aistiemme ulottumattomissa niin olemme niistä ainoastaan ulkopuolisen tiedon varassa.

        Voimme siis hyvin kuvitella jos valtamedia ja elokuvayhtiöt julistaisivat joka päivä että Maa on litteä niin kenellekään ei juolahtaisi mieleenkään hullu ajatus Maan pallomuodosta.

        "valtamedia ja elokuvayhtiöt julistaisivat joka päivä, että maa on litteä"?
        Et sitten huomannut että tiedeyhteisölläkin olisi asiaan sanansa sanottavana?
        Maan pallomuotoa ei toki kukaan ole vielä uskottavasti ole kyennyt kumoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "valtamedia ja elokuvayhtiöt julistaisivat joka päivä, että maa on litteä"?
        Et sitten huomannut että tiedeyhteisölläkin olisi asiaan sanansa sanottavana?
        Maan pallomuotoa ei toki kukaan ole vielä uskottavasti ole kyennyt kumoamaan.

        Kyllä pallonmuotoa on yritetty järjen äänellä useita kertoja kumoomaan, mutta tällainen ääni vaiennetaan. Miksi? Herääkin kysymys, saako asioista enää ajatella omilla aivoilla?
        Litteän maan tietoutta on paljonkin ja etsivä löytää sitä itsekin netistä. Joskin sitä sensuroidaan niin aktiivisesti, että sen tiedon hakeminen voi olla hankalaa. Ja tämä jos mikä on surullista. Tiedon vapaa leviäminen halutaan estää :(


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Muistakaamme toki että aivan kaikki asiat mitkä ovat aistiemme ulottumattomissa niin olemme niistä ainoastaan ulkopuolisen tiedon varassa.

        Voimme siis hyvin kuvitella jos valtamedia ja elokuvayhtiöt julistaisivat joka päivä että Maa on litteä niin kenellekään ei juolahtaisi mieleenkään hullu ajatus Maan pallomuodosta.

        Aistisi ja etenkin niitä käsittelevät aivosi valehtelevat enemmän kuin luulet edes mahdolliseksi. Jos et synnynnäisen järjen ja opiskelemasi tiedon avulla pysty suodattamaan aistimuksia mitenkään, olet hukassa.


      • Anonyymi

        Kyllä hoitoa tarvitsevia saa ainakin hoitoon passittaa


      • Kyllä muuten saa niin kauan kun puolet teistä haukkuu meitä harhassa eläviksi lampaiksi/idiooteiksi/pallopöljiksi, nuo nimitykset olen kuullut sadat kerrat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pallonmuotoa on yritetty järjen äänellä useita kertoja kumoomaan, mutta tällainen ääni vaiennetaan. Miksi? Herääkin kysymys, saako asioista enää ajatella omilla aivoilla?
        Litteän maan tietoutta on paljonkin ja etsivä löytää sitä itsekin netistä. Joskin sitä sensuroidaan niin aktiivisesti, että sen tiedon hakeminen voi olla hankalaa. Ja tämä jos mikä on surullista. Tiedon vapaa leviäminen halutaan estää :(

        Henkisesti epävarmojen harhat pitäis antaa olla julkisia?


      • Kyllä saa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pallonmuotoa on yritetty järjen äänellä useita kertoja kumoomaan, mutta tällainen ääni vaiennetaan. Miksi? Herääkin kysymys, saako asioista enää ajatella omilla aivoilla?
        Litteän maan tietoutta on paljonkin ja etsivä löytää sitä itsekin netistä. Joskin sitä sensuroidaan niin aktiivisesti, että sen tiedon hakeminen voi olla hankalaa. Ja tämä jos mikä on surullista. Tiedon vapaa leviäminen halutaan estää :(

        Saahan sitä ajatella omilla aivoilla kaikkea mitä päähän pistää mutta jos se johtaa aivan päättömiin ajatuksiin niin ei niitä kannata julkaista jos vaikka joku uskoo, uskotko jos minä selitän että "eilen tuli Oulun kadulla yksisarvinen vastaan sillä sitten ratsastin muumilaaksoon ja tapasin noidankin? "


      • Anonyymi

        Eihän niitä onnettomia kukaan ole loukannut!


    • Anonyymi

      Tosi ikävää jos ihmiset kääntyy maatietoisia vastaan. Mikä siinä totuudessa niin hirvittää että täytyy lähtee tollaseen? Me maatietoiset kautta maanpiirin tahdomme levittää oikeaa tietoa maan muodosta. Ei välitetä pilkkaajista. Ne ovat ikäviä ja yrittää vain horjuttaa meitä alustaltaan. Älkää antako heidän vaikuttaa mielipiteisiimme! Pysykäämme vahvoina! Maa on aina litteä. Eilen, tänään ja iankaikkisesti, sillä totuus ei pala tulessakaan.

      • Anonyymi

        Eikös sun pitänyt ottaa taukoa palstalta?


      • Anonyymi

        Miten voit väittää maatietoisiksi tyyppejä jotka valehtelevat häpeämättä maan muodosta?
        Miten maan muoto olisi mielipidekysymys?
        Maailma on se mikä on, sitä ei huutoäänestyksellä voi muuksi muuttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt ottaa taukoa palstalta?

        En ole kyllä luvannut mitään sellaista. Toki itsekin olen sellaista harkinnut, mutta koska kirjoittelen anonyyminimimerkin takaa, niin minuun ei henkilöidy mitään. Toki oma mieli monesti on romuna, kun käyttäydytte toisinaan niin törkeästi meitä flättäreitä kohtaan. Yritän kuitenkin pitää itseni kasassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä luvannut mitään sellaista. Toki itsekin olen sellaista harkinnut, mutta koska kirjoittelen anonyyminimimerkin takaa, niin minuun ei henkilöidy mitään. Toki oma mieli monesti on romuna, kun käyttäydytte toisinaan niin törkeästi meitä flättäreitä kohtaan. Yritän kuitenkin pitää itseni kasassa.

        Älä selitä, sun kirjoitustyyli paistaa läpi kirjoitat kirjautuneena tai anonyyminä.

        Säälittävää tollanen "mä lähden nyt" juttu ja sitten et mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä luvannut mitään sellaista. Toki itsekin olen sellaista harkinnut, mutta koska kirjoittelen anonyyminimimerkin takaa, niin minuun ei henkilöidy mitään. Toki oma mieli monesti on romuna, kun käyttäydytte toisinaan niin törkeästi meitä flättäreitä kohtaan. Yritän kuitenkin pitää itseni kasassa.

        Kuten jo sanoin, ei maailman muoto ole mikään huutoäänestysjuttu, ei se muutu muuksi, oli jotkut hörhöt mitä mieltä hyvänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä luvannut mitään sellaista. Toki itsekin olen sellaista harkinnut, mutta koska kirjoittelen anonyyminimimerkin takaa, niin minuun ei henkilöidy mitään. Toki oma mieli monesti on romuna, kun käyttäydytte toisinaan niin törkeästi meitä flättäreitä kohtaan. Yritän kuitenkin pitää itseni kasassa.

        Haista paska idiootti ja mee kouluun maa on pallo ei se joka uskovaisen kohdalla vaihda muotoa vaan sinä minä ja kaikki eletään pallolla!, lääkitys tai hullujen huoneen käsissä on kaikki jotka usko tollasia sitä paitsi raamattu ei ole Jumalan sana vaan IHMISTEN kirjoittama yritä ymmärtää se


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä luvannut mitään sellaista. Toki itsekin olen sellaista harkinnut, mutta koska kirjoittelen anonyyminimimerkin takaa, niin minuun ei henkilöidy mitään. Toki oma mieli monesti on romuna, kun käyttäydytte toisinaan niin törkeästi meitä flättäreitä kohtaan. Yritän kuitenkin pitää itseni kasassa.

        Yritän pitää itseni kassa*, neuvo... Älä pidä, joskus kun romahtaa henkisesti niin tulee järkiinsä eli toivotaan että parannut


      • Siinä. Teidän "totuudessa ei hirvitä mikään mutta kun se on huuhaa propagandaa ja väärää tietoa niin siksi sen leviäminen halutaan estää


      • Muttako tuo teidän pököily saattaa saada henkisesti sairaat horjahtamaan ja vaikeuttaa monen elämää jotka noita uskoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista paska idiootti ja mee kouluun maa on pallo ei se joka uskovaisen kohdalla vaihda muotoa vaan sinä minä ja kaikki eletään pallolla!, lääkitys tai hullujen huoneen käsissä on kaikki jotka usko tollasia sitä paitsi raamattu ei ole Jumalan sana vaan IHMISTEN kirjoittama yritä ymmärtää se

        Tottakai se on pallo. Ei kukaan oikeasti usko litteään maahan, sillä yritetään vain leimata uskovaisia kaheleiksi. :))


    • Anonyymi

      Miten lynkataan joku maan rakoon? Et taida edes tietää mitä lynkkaaminen tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Lopeta tuo lynkkaaminen tähän paikkaan ! kunnia loukkaus syyte tuollaisesta 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo lynkkaaminen tähän paikkaan ! kunnia loukkaus syyte tuollaisesta 😡

        Sulla taitaa olla vaikeuksia tuon kunnianloukkaussyytteen kohdistamisessa?
        Et myöskään ymmärrä, mitä "lynkkaus" tarkoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo lynkkaaminen tähän paikkaan ! kunnia loukkaus syyte tuollaisesta 😡

        Googlaa mitä tarkoittaa lynkata


    • No onko ihme?, ainahan tärähtäneitä on pidetty outoina ja pilkattu, täytyypä muuten käydä tuolla sivustolla

      • Anonyymi

        Maatietoinen on kaikkea muuta, kuin tärähtänyt. Ota rakas veli käsitteet haltuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maatietoinen on kaikkea muuta, kuin tärähtänyt. Ota rakas veli käsitteet haltuun!

        Maatietoinen on vain ja ainoastaan hän, joka tuntee oikean maan muodon? Oletko samaa mieltä?
        Taas nuo litteästä maasta valehtelevat vajaat eivät ikinä voi olla maatietoisia, väittävät itse mitä hyvänsä
        Ota käsitteet käteen äläkä horise noita valheitasi, en sano rakas veli, koska valehtelija ei voi olla veljeni.


    • Anonyymi

      Heti kun te otatte selfien siellä maailman reunalla ja postaatte tänne, uskon. Siihen asti olette ainoastaan huuhaaseen uskovia sekopäitä.

    • Olisit kiitollinen että joku on huolissaan mielenterveydestäsi.

    • Anonyymi

      Tietämättömyyttä ei pidä ivata, mutta tietoista tyhmyyttä kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe