Mikä rokotusaikojen saannissa hiertää Siun Sotessa?

Anonyymi

Alkaa lopultakin mennä hermo kytätessä aikaa koronarokotukseen. Miten voi olla mahdollista, että on niin huonosti organisoitu rokotusten järjestäminen. Aikaa ei saa sitten niin millään yrittipä sitten tyylillä tai toisella.

Eikö niitä rokotteita riitä, vai mikä mättää? Ei luulisi olevan niin vaikeaa laittaa ihmiset kulkemaan jonossa käsivarsi paljaana, ja tyrkätä piikki olkaan. Vaan ei! Kaikenlaisia ylimääräisiä kiemuroita pitää järjestää, että menisi mahdollisimman h..i..t..a..a..s..t..i, ikään kuin se sillä tavalla olisi turvallisempaa ja vähemmän tautia levittävää. Kele! Laittakaa siihen rokotustahtiin viimeinkin turbovaihde päälle! Ja jos niitä rokotteannoksia ei riitä, niin ilmoittakaa edes siitä!!!

19

274

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei saa varattua, onko niitä niin vähän, vai mikä lie syy. Joensuussa olisi massarokotus, mutta turha yrittää täältä asti, saisi vaan sieltä koronan käyntipalkakseen ja jäisi silti ilman rokotetta.

Harvoin iskee tämmöinen pessimistisyys, mutta nyt iski. Ainut tae pysyä erossa koronasta on erakoitua kokonaan, eikä vain 99,9%. Riskiryhmäläisenä paras vaihtoehto tuo.

• Anonyymi

Maakuntahallinto antaa rokotusaikoja vaalien jälkeen.

• Anonyymi

Tulee koko maan veronmaksajille kalliiksi, kun Siun alueella suurin osa rokotettavista kuskataan kelakyydillä rokotuspisteeseen vaikka paikkakunnan eri taajamissa on oma palvelupisteensä.

• Anonyymi

Olisi koko rokotusrumba pitanyt antaa puolustusvoimille, niin olisi toiminut. Ei tällä nyhräyksellä saada mitään toimimaan. Hallituksen souda/huopaa systeemit myös sotkeneet pakkaa.

• Anonyymi

Hurstin takana supittelloovat, ja kun eivät tiijä mitä tehdä niin hölmöin narutellaan luukulle.

• Anonyymi

- Ja loput sairauslomalla.

• Anonyymi

Sairaita on yli puolet piikkeihin erehtyneistä tutuista. Korkea kuume ja huonovointisuus tavallisin, mutta on ihan kuolemiin asti kaikkea jo nähty.

• Anonyymi

Taisipa olla nuo nettisivut jotenkin jumissa. Ei saanut varattua aikaa, vaikka sivulla oli olevinaan vapaita aikoja. Jumitti vaan. Lopultakin alkoivat toimia kuin vettä vaan. Mikä vika lie ollut, eikö kukaan sivuja hoitanut sitten huomannut jumimista?

Silti, rokotukset olisi kyllä voitu järjestää sujuvamminkin. Ei mitään järkeä siinä, että terveyskeskuskäynnillä ei voida merkata rokotusaikaa, kun koneet äärellään. Siinä sitten ohjeistetaan, että pitää itse netin kautta varata aika. Vaan kun oli jumissa koko systeemi, niin miten varaat sitten. Kele! Risuja siitä!

• Anonyymi

Akvaariossa mölisevät vain ei ole aikoja siinä ajassa kun vaahtoaa koronan vuoksi tulleesta lisä työstä puhelimeen olis jo pari rokotettu.

• Anonyymi

Kyllä minä sain helposti varattua netistä rokotusajan, kolmannella yrityksellä onnistui ja aikaa tähän meni ehkä viisi minuuttia.

• Anonyymi

Eihän siinä mene kenelläkään aikaa kuin muutama sekunti, JOS ne sivut TOIMII, niin kuin olisi kai tarkoitus. Toivottavasti jatkossa toimii.

• Anonyymi

Ei viitsittäisi vaivaa nähdä turhan takia ja itseänsä vaaraan altistaa.
        Kukaan ei ole kuitenkaan saanut apua.
        Tämä on hyvä bisness kun tuotteella ei tarvitse olla mitään tulosta, koska se perustuu vain kultin uskontoon ja kannattajat yleensä käyttävätkin tunnusta uskostaan eli räkärättiä.

• Anonyymi

Ei ollut tänäänkään aikoja. Pystyn rokottamaan 5000 ihmistä päivässä kun vaan joku lataa piikit!

• Anonyymi

Meitä on valtio rokottanut vuosikymmenet - se riittää.
        Tässä ei ole mikään rokotus menossa vaan bioaseen käyttö.
        Virustahan ei kukaan ole löytänyt, siitä on kyllä tietokoneella tehty kauniita kuvia tappeineen.

• Anonyymi

Eli kolme ihmistä pystyy miljoonalla rokottamaan 5000000 ihmistä kolme kertaa kolmessa vuodessa. Kustannustehokasta! Vain metsuri moiseen pystyy ei varmasti virkailija tai jahkailija.

• Anonyymi

Minua rokottivat peeniksen kärkeen ja kylläpä kirpaisi.

• Anonyymi

Nuppia kutittaa vieläkin. Voisiko siihen laittaa jotain voidetta?

• Anonyymi

Korona on tyhmien tauti. Kun ei suojauduta on turha itkeä mitään!

• Anonyymi

Nussi tekopersettä se vie koronan hetkessä pois.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      69
      816
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      779
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      687
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      69
      602
    7. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      28
      508
    8. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      482
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      445
    12. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    13. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      422
    14. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      38
      421
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      73
      414
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      413
    17. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    18. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      408
    19. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      46
      406
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      395
    Aihe