Missä kaupungeissa vainaja on asunut
Olen vainajan lapsi onko mahdollista saada tiedot, jos on niin mistä?
Kun perunkirja laaditaan niin pitää selvittää
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvää tätä päivää, eihän aloittaja tuota edes kysynyt, vaan että MISSÄ KAUPUNGISSA EDESMENNYT ON ASUNUT, MISTÄ NUO TIEDOT SAA.
Tsiisus että kaikki täällä vastaileekin.
Aloittajalle, tiedot edesmenneenviimeisimmästä asuinpaikasta saat digi- ja väestötietovirastosta (entinen maistraatti).
Nuo tiedot löytyy sillä edellytyksellä, että edesmenneellä on ollut virallinen osoit, muttajos ei ole ollut, eli asunnoton, niin viimeisimmän osoitteen omaavan kaupungin seurakunnan diakoniatoimisto auttaa ja johon esität asiasi.
T. Lawetorder - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää tätä päivää, eihän aloittaja tuota edes kysynyt, vaan että MISSÄ KAUPUNGISSA EDESMENNYT ON ASUNUT, MISTÄ NUO TIEDOT SAA.
Tsiisus että kaikki täällä vastaileekin.
Aloittajalle, tiedot edesmenneenviimeisimmästä asuinpaikasta saat digi- ja väestötietovirastosta (entinen maistraatti).
Nuo tiedot löytyy sillä edellytyksellä, että edesmenneellä on ollut virallinen osoit, muttajos ei ole ollut, eli asunnoton, niin viimeisimmän osoitteen omaavan kaupungin seurakunnan diakoniatoimisto auttaa ja johon esität asiasi.
T. LawetorderSinä et ilmeisesti ole mikään penaalin terävin kynä...?! Oletko?
Ko. linkin kautta selvisi heti, että..... sukuselvityksiä antavat Suomessa asumisen ajalta Digi- ja väestötietovirasto, Evankelisluterilainen kirkko ja Ortodoksinen kirkko. Sukuselvitykset luovutetulla alueella asumisen ajalta tilataan Kansallisarkistosta. Saatat tarvita sukuselvityksiä sekä seurakunnista että Digi- ja väestötietovirastosta. Näin voi olla esimerkiksi silloin, jos henkilö on kuulunut seurakuntaan vain osan elämästään. Jos henkilö on kuulunut koko elämänsä evankelisluterilaiseen tai ortodoksiseen seurakuntaan, tilaa sukuselvitys seurakunnasta. Seurakunnat käyttävät todistuksesta nimeä virkatodistus.
Miltä sinusta tuntuu nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole mikään penaalin terävin kynä...?! Oletko?
Ko. linkin kautta selvisi heti, että..... sukuselvityksiä antavat Suomessa asumisen ajalta Digi- ja väestötietovirasto, Evankelisluterilainen kirkko ja Ortodoksinen kirkko. Sukuselvitykset luovutetulla alueella asumisen ajalta tilataan Kansallisarkistosta. Saatat tarvita sukuselvityksiä sekä seurakunnista että Digi- ja väestötietovirastosta. Näin voi olla esimerkiksi silloin, jos henkilö on kuulunut seurakuntaan vain osan elämästään. Jos henkilö on kuulunut koko elämänsä evankelisluterilaiseen tai ortodoksiseen seurakuntaan, tilaa sukuselvitys seurakunnasta. Seurakunnat käyttävät todistuksesta nimeä virkatodistus.
Miltä sinusta tuntuu nyt?Miksi aloittajan pitäisi ensin aloittaa sukuselvitystään ja hoksata, että tiedonhan saan digi- ja väestötietovirastosta, kun jo saman tiedon sai minulta heti suoraan, käymättä ja käyttämättä kiertoteitä??
Ja te olette suomen paras turhan mainostaja, miltä teistä tuntuu nyt?
Ihminen joka täällä jotain kysyy, HÄN VITTU SAATANA HALUAA VASTAUKSEN KYSYMYKSEENSÄ, eikä vittu mitään sivuraiteita kahlattavakseen..
Miltä teistä nyt tuntuu (jo lapsena opein, että herroja ja hulluja pitää tetitellä)?
T. Lawetorder
- Anonyymi
Isän virkatodistuksissa asuinpaikkakunnat näkyi digi ja väestöviraston virkatodistuksesta. Seurakunnan virkatodistusesta näkyi minkä seurakunnan rekisteristä lähtenyt ja minkä seurakunnan rekisteriin siirtynyt muuttaessan joten kannatta olla yhteydässä vainajan asuinpaikkakunnan seurakuntaan ja dvv:h
- Anonyymi
Aloittajahan juurikin kysyi, "mistä saa selville edesmenneen asuinpaikkakunnan", eli missä on asunut viimeksi.
Joten seurakunnasta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole tietoakaan siitä missä asunut viimeksi, joten ei ole tietoakaan seurakunnasta, joten ainoa paikka mistä aloittaa on D- JA VV ja josta saa selville henkilön etu- ja sukunimen (henkilötunnuksineen taikka syntymävuoden perusteella viimeisimmän paikkakunnan ja jos ollut asunnoton, saa viimeisimmän paikkakunnan selville osoitteineen
Selviää samalla asunnottomuuskin ja kun joutuu asunnottomaksi, niin se on yleensä viimeisin asuinpaikkakuntakin, koska rahattomana on aika vaikea muuttaa.
Näin yksinkertainen asia.
Ymmärrän hyvin näitä avuliaitakin, mutta kun se seurakunta eli virkatodistusta varten on hankala alkaa suomen joka seurakunta käymään läpi saadakseen virkatodistus.
D- ja VV toimii vain kun on tehnyt osoitteen muutoksen ja posterestante ei ole osoite, mutta saa selville minkä paikkakunnan posterestantesta on kyse.
Käyttäkää järkeänne hyvät ihmiset.
T. Lawetorder - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajahan juurikin kysyi, "mistä saa selville edesmenneen asuinpaikkakunnan", eli missä on asunut viimeksi.
Joten seurakunnasta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole tietoakaan siitä missä asunut viimeksi, joten ei ole tietoakaan seurakunnasta, joten ainoa paikka mistä aloittaa on D- JA VV ja josta saa selville henkilön etu- ja sukunimen (henkilötunnuksineen taikka syntymävuoden perusteella viimeisimmän paikkakunnan ja jos ollut asunnoton, saa viimeisimmän paikkakunnan selville osoitteineen
Selviää samalla asunnottomuuskin ja kun joutuu asunnottomaksi, niin se on yleensä viimeisin asuinpaikkakuntakin, koska rahattomana on aika vaikea muuttaa.
Näin yksinkertainen asia.
Ymmärrän hyvin näitä avuliaitakin, mutta kun se seurakunta eli virkatodistusta varten on hankala alkaa suomen joka seurakunta käymään läpi saadakseen virkatodistus.
D- ja VV toimii vain kun on tehnyt osoitteen muutoksen ja posterestante ei ole osoite, mutta saa selville minkä paikkakunnan posterestantesta on kyse.
Käyttäkää järkeänne hyvät ihmiset.
T. LawetorderMene pois täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois täältä.
Älä nyt noin nokkaudu pikkuinen.
Täällähän vain pamlataan ja oikaistaan virhepäätelmiä..
T. Lawetorder
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401