Äänestäkää vaan aina samoja herroja.
Ääni harava itse käyttää palveluja terveydenhoidon Parkanon ulkopuolella.
6
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdys sana.
- Anonyymi
Just meinasin sanoa samaa. Kaikki haravat yhteen. Ääniharava ei osannut käyttää lehtiharavaa.
- Anonyymi
Olisi jo aika nähdä sellaisiakin henkilöitä jotka oikeasti tekisi rahaa tähän parkanon rattaisiin. Eikö epäjumalien aika ala olla jo lopuillaan kaikki vain loisii ja ovat muka töissä minkä valtio joutuu maksaan ja velkaa tekeen.
- Anonyymi
Jos haluaa erikoissairaanhoidon palveluita, niin on pakko lähteä merta edemmäs kalaan. Esim jos tarvitsen korvalääkärin palvelua, niin eipä niitä Parkanosta saa.
- Anonyymi
parkanolaiset on vuosia käyneet tampereella lääkäreillä eli vieneet rahansa sinne ja nyt ihmetellään kun ei ole palveluita miksi olis kun käydään tampereella samaten ostetaan vaatteet ja huonekalut ja autot tampereelta ja täälä kaupat keskittyy 3-tien viereen että joku ohikulkija pysähtyis kun ei entises keskustas kohta mikään menesty
- Anonyymi
Kyllä Parkanossa lääkärissä käydään, koska sinne ei kovin helposti saa aikaa. Tai ainakin usein joutuu odottelemaan viikkojakin. Päivystysajatkin menevät nopeasti joka päivä. Jos sairaus vaatii tarkempaa tutkintaa tai kuvauksia niin silloin pitää lähteä erikoislääkäreiden pakeille, ja niitä ei omalta paikkakunnalta löydy. Ei ole koskaan löytynyt. Vaatteet, kengät ja monet muutkin tarvikkeet ostetaan nykyään tilaamalla, se on tehty niin helpoksi. Ei tarvi lähteä Tampereelle saakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512