Venäjä aikoo perustaa sotilastukikohtia Kuubaan ja Venezuelaan

Anonyymi

41

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallinen homma perustaa sinne tukikohdat ydinaseineen.

    • Anonyymi

      Kuuba ja Venezuela ovat satelliittivaltioita, joten niiltä ei tarvitse kysyä mielipidettä.

    • Venäjän valtiollisessa TV:ssä kerrtottiin, että Venäjä tietoisesti esitti mahdottomia vaatimuksia päästäkseen toteuttamaan sotilaallisia toimiaan.

      "Elite talking heads and military experts on #Russia's state TV openly state that the Kremlin's "proposal" to NATO was a mere formality, serving solely to legitimize Russia's forthcoming military actions. They quote Putin: "If a fight is inevitable, you must strike first.""

    • Anonyymi

      Toi on ihan hyvä veto venäjältä, käy kuten neuvostoliiton kanssa, kuolee rahapulaan. Jos tämä ei tapahdu riittävän vilkkaasti niin länsi lopettaa venäjän kansainvälisen kaupan sulkemalla venäjän ulos maksujärjestelmistä. A7van sama mitä venäjä tekee, turpaan tulee että tukka heiluu.

      • Anonyymi

        Venäjän ei tarvitse kuin viedä muutama kymmen keskimatkan ydinohjusta ja saman verrran pommikoneita. Niillä kurvailee USAn ilmatilan lähettyvillä, niin johan alkaa amerikkalaisten naamat kalpenee :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän ei tarvitse kuin viedä muutama kymmen keskimatkan ydinohjusta ja saman verrran pommikoneita. Niillä kurvailee USAn ilmatilan lähettyvillä, niin johan alkaa amerikkalaisten naamat kalpenee :)

        Ukrainan pohjoisrajalta on myös lyhyt matka Moskovaan ja Virosta Pietariin jos keskimatkan ohjuksilla aletaan uhkailemaan.


    • Anonyymi

      Kuten olen aina sanonut, venäjä ei koskaan.opi tekemistään virheistä vaan toistaa historiaa ilman.älyn häivää.

    • Anonyymi

      Venäjällä sama oikeus perustaa tukikohtiaan, niinkuin Usalla.

      • Anonyymi

        Missä tällainen oikeus on, ja missä se lukee, YK papereissa?-Älä suolla soopaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tällainen oikeus on, ja missä se lukee, YK papereissa?-Älä suolla soopaa

        Lukeeko jossakin paperissa, että Venäjällä ei ole oikeutta perustaa tukikohtia samalla tavalla kuin Yhdysvalloilla?


      • Anonyymi

        Oikeus on mutta ei tarvetta. Kukaan ei ole hyökkäämässä venäjälle tai sen poliittisiin satelliitteihin.

        Venäjä on jo käynnistänut massiivisen hyökkäyksen Ukrainaan.
        Voita on turha tuhlata.
        Toivottavasti venäläiset älyää laittaa Putinin karsinaan ennen kuin se tuhoaa taas koko maansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus on mutta ei tarvetta. Kukaan ei ole hyökkäämässä venäjälle tai sen poliittisiin satelliitteihin.

        Venäjä on jo käynnistänut massiivisen hyökkäyksen Ukrainaan.
        Voita on turha tuhlata.
        Toivottavasti venäläiset älyää laittaa Putinin karsinaan ennen kuin se tuhoaa taas koko maansa.

        Kukaan ei ole hyökkäämässä Venäjälle, mutta Venäjää yritetään hajottaa. Se on käytännössä sama asia.


      • Anonyymi

        Missä USAn tukikohtia on? -Ei ainakaan Suomessa ja Ukrainassa vaikka tiltu kuinka inttäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole hyökkäämässä Venäjälle, mutta Venäjää yritetään hajottaa. Se on käytännössä sama asia.

        Miten venäjää yritetään ulkopuolelta hajottaa kun siitä ei ole mitään havaintoa?

        Ukraina ei ole venäjää kuten ei yksikään venäjän naapurimaa.

        Ainoa joka venäjää hajottaa imperialistisella yksinvaltiudella on putin.

        No, venäjän historia on kuuluisa omatahoisesta tuhostaan. -Nousu, uho ja tuho, naapurimaiden alistaminen ja oman kansan köyhyys.

        Siinä on venäjän historia.


    • Anonyymi

      Venäjä aikoo perustaa sotilastukikohtia Kuubaan ja Venezuelaan

      Nato on tuola 50- luvulla edelleen. :)

      Kohta Kennedy konahtaa? :D

    • Anonyymi

      r.....n tukikohdat kopsahtaa karille kun kommari johtajat luopuu vallasta ja r.....t ajetaan ulos

    • Anonyymi

      Useat maat pyytävät USA apua ja tukea koska jokun maa uhkaa heitä kuten venäjä tekee.

      Venäjä sotkee eri maiden politiikkaa, sotii ja tunkeutuu maihin minne sitä ei ole pyydetty.

      Tuossa se ero on.

      Jos USA olisi käyttäytynyt kuten venäjä, Kuubaa ja Venetsuelaa ei nykyisenlaisena olisi olemassa. Sinänsä ihmettelen Kuuban ja Venetsuelan täyttä hölmöyttä. Maat olisivat vauraita jos viimein myöntäisivät kommunismin kärsineen pahan tappion ja aloittaisivat demokratian ilman Putinmaista johtoa. Miten voi olla noin tyhmiä ja tomppeleita ihmisiä? Tai puhutaan johtajien ahneudesta ja vallanhalusta, ei haluta luopua kansan hyväksi. Venäjäkin voisi olla vauras länsimaa mutta kun Putin haluaa kaiken itselleen ja vanhan kgb maanhallinnan. Tampio josta venäjän kansa kärsii.

      • Anonyymi

        Venäjä voi olla vauras vain hyvillä suhteilla Kiinaan ja Aasiaan. USA haluaa pahaa Venäjälle. Eurooppa tekisi yhteistyötä Venäjän kanssa jos se olisi itsenäinen. Valitettavasti Eurooppa on täysin USAn talutusnuorassa ja käskytettävänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä voi olla vauras vain hyvillä suhteilla Kiinaan ja Aasiaan. USA haluaa pahaa Venäjälle. Eurooppa tekisi yhteistyötä Venäjän kanssa jos se olisi itsenäinen. Valitettavasti Eurooppa on täysin USAn talutusnuorassa ja käskytettävänä.

        LOL. Eurooppa ei ole USA:n käskyläinen muualla kuin Venäjän propagandassa. Ja Eurooppa tekisi mielellään yhteistyötä Venäjän kanssa ellei Venäjä olisi imperialistinen kleptokraattinen diktatuuri, joka sotii ja valtailee alueita naapurimaissaan ja pyrkii sekaantumaan länsimaisiin demokratioihin ja yhteiskuntiin vaikuttamalla mm. vaaleihin tukemalla erilaisia ääriliikkeitä sekä levittämällä niihin valheellista propagandaa, mitä sinunkin väitteesi Euroopasta muka USA:n käskyläisenä on.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL. Eurooppa ei ole USA:n käskyläinen muualla kuin Venäjän propagandassa. Ja Eurooppa tekisi mielellään yhteistyötä Venäjän kanssa ellei Venäjä olisi imperialistinen kleptokraattinen diktatuuri, joka sotii ja valtailee alueita naapurimaissaan ja pyrkii sekaantumaan länsimaisiin demokratioihin ja yhteiskuntiin vaikuttamalla mm. vaaleihin tukemalla erilaisia ääriliikkeitä sekä levittämällä niihin valheellista propagandaa, mitä sinunkin väitteesi Euroopasta muka USA:n käskyläisenä on.

        Timo Soini myönsi ykkösaamussa, että Obaman hallinto antoi Suomelle käskyjä vaikeuttaa venäläisten telakkabisneksiä Suomessa. Heti, kun Trump tuli valtaan, niin ne vaatimukset unohdettin välittömästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timo Soini myönsi ykkösaamussa, että Obaman hallinto antoi Suomelle käskyjä vaikeuttaa venäläisten telakkabisneksiä Suomessa. Heti, kun Trump tuli valtaan, niin ne vaatimukset unohdettin välittömästi.

        Siinä vaiheessahan Venäjä jo oli hyökännyt Ukrainaan. Kyse lienee ollut pakotteiden kordinoinnista.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Siinä vaiheessahan Venäjä jo oli hyökännyt Ukrainaan. Kyse lienee ollut pakotteiden kordinoinnista.

        Pakotteissa on kysymys valtapolitiikasta. USA haluaa heikentää Venäjää vaatimalla pienempiä maita vaikeuttamaan talousyhteistyötä Venäjän kanssa. Ei siihen mitään syytä tarvita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakotteissa on kysymys valtapolitiikasta. USA haluaa heikentää Venäjää vaatimalla pienempiä maita vaikeuttamaan talousyhteistyötä Venäjän kanssa. Ei siihen mitään syytä tarvita.

        Pakotteet on asetettu Venäjlle sen rikoksista ja kansainvälisen lain ja oikeuden rikkomisista, hyökkäyksistä naapurimaihinsa, murhista, myrkytyksistä, vaaleihin sekaantumisista jne. Venäjä pääsee niistä eroon sitten, kun se lopettaaa rikollisen toimintansa.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Pakotteet on asetettu Venäjlle sen rikoksista ja kansainvälisen lain ja oikeuden rikkomisista, hyökkäyksistä naapurimaihinsa, murhista, myrkytyksistä, vaaleihin sekaantumisista jne. Venäjä pääsee niistä eroon sitten, kun se lopettaaa rikollisen toimintansa.

        Pakotteita antaa maat jotka on syyllistyneet mainitsemaasi rikoksiin ja muihin vielä pahempiin. Venäjän rikoksiksi väittämästi asiat on todistamatta ja vaaleihin sekaantuminen on oikeudessa todettu perättömäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakotteita antaa maat jotka on syyllistyneet mainitsemaasi rikoksiin ja muihin vielä pahempiin. Venäjän rikoksiksi väittämästi asiat on todistamatta ja vaaleihin sekaantuminen on oikeudessa todettu perättömäksi.

        Höpö höpö. Venäjä koettaa rikkoa länttä ollakseen edes jotain. Sairainta on nämä murhat putinin toimesta, kertoo riittävästi venäjän moraalista tai sen olemattomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakotteissa on kysymys valtapolitiikasta. USA haluaa heikentää Venäjää vaatimalla pienempiä maita vaikeuttamaan talousyhteistyötä Venäjän kanssa. Ei siihen mitään syytä tarvita.

        "Ei siihen mitään syytä tarvita."

        Boikotteihin ja vientikieltoihin lännen taholta on ollut SELKEÄ SYY:

        Venäjän hyökkäys 24.2.2022 Ukrainaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakotteita antaa maat jotka on syyllistyneet mainitsemaasi rikoksiin ja muihin vielä pahempiin. Venäjän rikoksiksi väittämästi asiat on todistamatta ja vaaleihin sekaantuminen on oikeudessa todettu perättömäksi.

        Tiltulle mikään ei koskaan riitä todisteeksi Venäjän syyllisyydestä ja eri oikeuksissa USA:sa sai kymmenkunta Trumpushka avustajaa ja neuvonantajaa tuomionsa Venäjän auttamisesta sekaantumaan USA:n presidentinvaaleihin.


    • Anonyymi

      Kuuba luopuu kommunismista ja siirtyy Demorkatiaan

    • Anonyymi

      Mitenhän venäläiset maksattavat "sotilasavun" kuubalaisilla? Sikareillako?

      Yleensä Venäjän apuun kuuluu se että Venäjä pääsee ryöstämään avustettavan maan luonnonvaroja Puten lähipiirin bisneksillä. Ja raha siitä päätyy Putelle.

      • Anonyymi

        "Vapaaehtoisia" Kuubasta Ukrainaan.


    • Anonyymi

      Ei se Venäjä mitään perusta, mutta yksiselitteinen oikeus sillä on.
      Sillä on optio ja se se vasta on jotakin,- optio.

    • Anonyymi

      Putin ei jaksane odottaa Trumpin mahdollista tuloa valtaan vaan alkaa sotia joka paikassa.

      • Anonyymi

        "Kun hävitä pitää niin hävitään sitten kunnolla"

        V.Putin


    • Anonyymi

      Mitä keskusteltavaa Natolla on venäjän kanssa?

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset pakenevat venäjältä, kuubasta, pohjois koreasta ja venetsuelasta suuntana vapaat demokraattiset maat kuten USA.

      Venäjän, kuuban, pohjois korean ja venetsuelan suuntaan muuttoa ja pyrkimystä ei ole lukuunottamatta muutamaa seinähullua. Suomi24 tiltutkin asuvat mielummin lännessä lihapatojen ja vapauden ääressä.

    • Anonyymi

      "Venäjä aikoo perustaa sotilastukikohtia Kuubaan ja Venezuelaan"

      Niinkö? Sitten se on vauhdilla tekemässä samaa virhettä kuin mitä Neukku teki Breznevin johdolla! Maa varustelee itsensä kuoliaaksi eli romahdukseen asti!

    • "HYVÄ"!!!

    • Anonyymi

      Olihan venäjällä paraateissa ihanoituja mantereitten välisiä OHJUKSIA PAHVISTA TEHTYJÄ

      SAMAA SE ON VENÄJÄN TOUHUT NYTKIN, KUN YKSI TIETÄÄ JA MUUT EI TIEDÄ NOISTA MITÄÄN

      • Anonyymi

        Atomipommitkin kosahtelevat jo siilossa, venäjä on itse venäläiselle VAARALLINEN MAA


    • Anonyymi

      Lähinnä molempiin maihin rakennetaan muutama huvila jonne Venäjän johto pakenee.

      Voivat myös ostaa muotipaitoja sieltä, tosin ovat kopio krokotiillejä. Ja speedoissa on vauhtiraidat sisäpiolella.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa Venäjä aikoo valloittaa myöhemmin molemmat maat.

      Heidän pelikirja on aina sama.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe