Millon piisi tupruttaa? Joko 100 on töissä? Tavaraa on myyty valtavasti.?
" markkinat"
Green fuel nordic
21
609
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kiire. Kassassa on 4,5 milj. Sillä pärjää koko kevään. Palataan syksyllä asiaan.
- Anonyymi
Hiljaista on tehtaalla.
- Anonyymi
Aika monen rahat on polteltu varsi rattoisasti.
- Anonyymi
Tietäjät taas paikalla aktiivisena.
- Anonyymi
Onko sisäpiirin tietoa? Joko piisi tupruttaa?
- Anonyymi
Paikkakuntalaiset, käykääpä katsomassa.
- Anonyymi
Elä pidä meitä jännityksessä. Tupruttaako se? Kuka ostaa biomöhnää nyt?
- Anonyymi
Tarkoittaako tämä sitä, että sata työntekijää pääsevät nyt töihin kun kerran piisi tupruttaa?
- Anonyymi
Onhan siellä se yksi vouhka töissä itseään kehumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä se yksi vouhka töissä itseään kehumassa.
Satusetääkö tarkoitat.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satusetääkö tarkoitat.?
Satusetä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satusetä🤣
Kertoisiko joku toimittaja Ronkaiselle, miten jo kolme satusetään on vienyt häntä kuin litran mittaa; ensin TimoS, sitten MattiV ja nyt OlliH. Uusia satusetiä löytyy tarvittaessa kyllä myös jatkossa 🤣 ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisiko joku toimittaja Ronkaiselle, miten jo kolme satusetään on vienyt häntä kuin litran mittaa; ensin TimoS, sitten MattiV ja nyt OlliH. Uusia satusetiä löytyy tarvittaessa kyllä myös jatkossa 🤣 ...
Taitaa työntekjöistäkin satusetä löytyä.
- Anonyymi
Kuka ostaa nyt GFN:n tuotetta, mitä ikinä se sitten onkaan? Mikä on tämä "erilainen tekniikka" mitä Kevätniemessä käytetään? Jos Kevätniemi käynnistyy uudestaan, saadaanko sinne luvatut sata työpaikkaa? Siltä ei vaikuta, koska Kevätniemen laajentamisen sijaan GFN aikoo seuraavaksi rakentaa lisää uusia laitoksia eri puolelle Suomea. Miksi tehtaita pitää rakentaa lisää jo nyt, kun toiminta ei ole vielä Lieksassakaan käynnistynyt oikeasti eikä lähelläkään luvattua tasoa?
- Anonyymi
Jotta luotaisiin uskoa rahoittajiin , etenkin kunnallisiin päättäjiin.
- Anonyymi
Ja miksi järjestäytyneen rikollisuuden vastaiset tutkijat selvittivät silloin GFN:n rahoituksen taustoja?
- Anonyymi
Joko markkinat soitit Ollille ja kysyit töitä?
- Anonyymi
Soitin Ollille ja totesin idean toimivan. Lieksasta tulee bioöljykaupunki ja minusta varatoimitusjohtaja.
"markkinat"
- Anonyymi
Tarvitseeko johtaja autonkuljettajaa? Minä oisi jouten. Tarkoitan, että jos tarvitaan kuljettaa puhujaa Suomen ja globaalin energiastrategian ratkaisuvalistusseminaariin..
- Anonyymi
Nimimerkki "leiska" toimii autonkuljettajana. Sinä pääset sihteeriksi.
"markkinat"
- Anonyymi
Sinua tuskin kukaan ottaa töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749