Parisuhteessa olevat, mistä löysitte seksisuhteen?

Anonyymi

Kertokaa tarinoita, mistä ja miten sivusuhteenne ovat alkaneet?

Olen aktiivisesti yrittänyt etsiä itselleni seksitarpeiden täyttäjää kohta pari vuotta. Turhaan. Ehkä olen sitten liian vaativa, mulla on parista kriteeristä en vaan halua tinkiä: mies pitää olla vakituisessa suhteessa itsekin ja mieleltään riittävän avoin pelehtimään mun kanssa monipuolisissa tempuissa. Toki nyt ne perusjutut, siisteydet jne. mut ne nyt on selviö. Eli muutoin ihan tavallinen mies riittää. Noiden ehtojen ei pitäisi olla liian tiukat.

Olen siis itse suhteessa ja musta tuntuu, ettei miehet siksi uskalla ottaa kontaktia. Olen koittanut heittää omia verkkoja vesille mutta vastakaikua ei tule, lähinnä vaan hämmentyneitä katseita. Pitääkö laittaa lappu otsaan, että mua sais panna?

Kotona se seksi mitä joskus on, on urautunutta ja tylsää. Mies ei jaksa huonon kuntonsa ja liian työnteon takia. Olen koittanut asiasta puhua sen sata kertaa mut mikään ei muutu. Tosiaan parisen vuotta sitten annoin itselleni luvan yrittää ratkaista asian esim työmatkoilla jne. Sitten tuli korona ja nyt ei enää edes tapaa ketään missään. Pitääkö tässä laittaa ilmoitus treffipalstalle? Vai mistä sitä seksiseuraa voi löytää?

15

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäspäin vaikutat???
      Meillä vois olla yhteiset intressit.

      • Anonyymi

        Kehäkolmosen itäisen pään lähistöllä
        t. alkuperäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehäkolmosen itäisen pään lähistöllä
        t. alkuperäinen

        Minulla sama tilanne vaimon kanssa,halut ei kohtaa..
        Asun toisessa päässä kehää
        Siisti,tupakoimaton terve mies ja seksistähän olen aina tykännyt
        Kuinka sinuun saisi yhteyden?

        T. Jere


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama tilanne vaimon kanssa,halut ei kohtaa..
        Asun toisessa päässä kehää
        Siisti,tupakoimaton terve mies ja seksistähän olen aina tykännyt
        Kuinka sinuun saisi yhteyden?

        T. Jere

        Jere : rakastettusi at g mail piste kom


    • Anonyymi

      Aikoinaan oli Ashley Madison - niminen sivusto, joka oli kehitetty juuri tuohon tarpeeseen. Sitten joku kirkasotsainen hakkeri onnistui murtautumaan sinne ja julkaisi käyttäjätiedot. Siitä nousi melkoinen häly, sen jälkeisistä en muista että loppuiko sivuston taru. Jokatapauksessa sivusto toimi mainiosti juuri niinkuin oli tarkoitettu, varatut etsivät seksiseuraa kaltaisistaan.

    • Emppu6791

      AP:n tilanne on kuin kopio omasta tilanteestani, paitsi että olen mies. Meillä kaikki muut osa-alueet parisuhteesta toivat hienosti, paitsi seksi. En halua hyvää parisuhdetta rikkoa pelkästään seksi puuttumisen johdosta. Vuoden lopulla vaimo antoi luvan etsiä vaikka muualta tyydytyksen, kunhan ei asia tule hänen tietoisuuteen ja ei tuo mitään tauteja kotiin. Vaimolla työt ja muut ovat vieneet seksihalut täysin ja itselläni kuitenkin on haluja.

      Sama dilemma siis ilmassa. Mistä nainen seksikaveriksi. Maksullinen ei ole minulle vaihtoehto, sillä mielestäni seksi on parhaimmillaan kahden aidosti halukkaan ihmisen kesken. Toisen nautinnon tuottaminen vain kasvattaa omaa nautintoani. Ei siis missään nimessä oma nautinto edellä, viis muista. Kuitenkin seksittömässä parisuhteessa eläminen alkaa tuntua rankalta ja vain oma käsi ei oikein enää riitä, haluan jotain enemmän, pilkettä silmäkulmaan, nautintoa ja kahden ihmisen kohtaamista seksin merkeissä. Pettäjäsivustot tuntuvat olevan täynnä ja en nopeilla vilkaisuilla ole niihin päässyt oikein sinuiksi.

      • Anonyymi

        Emppu: laita viesti! osoite tossa ylempänä

        Tismalleen itsellä nuo samat ajatukset ja tilanne.


    • Anonyymi

      Ihan täällä Suomi24 treffeillä...

    • Anonyymi

      Ensinnäkään miehet ei uskalla enää ottaa kontaktia naisiin, ainakaan varattuihin. Meidät on poltettu niin moneen kertaan someroviolla ja riski joutua sinne roviolle, jos teet vähänkään väärän eleen on niin suuri, että parempi vaan hakata hanskaan, kuin alkaa ihan fyysisesti f2f tutustumaan.

      Itsellä tilanne kotona sama. Ihana vaimo, parisuhde toimii ja klassinen keski-ikäisen ongelma. Kulissit kunnossa, seksi ei. Meillä homma hiipui vaimon sairastellessa jo kymmenisen vuotta sitten.

      Olin päättänyt olla nuoruuden sekoilujen jälkeen uskollinen, mutta vuosien puutteen jälkeen se kävi mahdottomaksi. Tein profiilin tuonne s24 deittiin ja laittelin viestejä. Ongelma on, että ymmärettävistä syistä juttu ei voi olla kuvallinen ja lemmenpuutteisda olevia miehiä on siellä tuhansia.

      Minulla kävi tuuri ja löysin ihanan varatun naisen jonka kanssa oli kivaa kesän ajan. Syksy tuli ja hän palasi töihin ja alkoi olla vaikeuksia järjestää aikaa joten se hiipui.

      Vuosia on tässä mennyt se 8 ja olen löytänyt treffipalstalta pari ihanaa naista tänä aikana, joiden kanssa ollaan pidetty kivaa. Varattuina sen ajan järjestäminen on todella haastavaa, mutta kun se onnistuu, on se uskomatonta, kun kaksi puutteessa ollutta ihmistä kohtaa on se kuin salama ja oikosulku yhtäaikaa. Varsinkin jos hommaa on buustattu etukäteen kiihkeällä viestinnällä. Itse saan lisäkiksejä siltä, että toinenkin on varattu. Ihana pistää rouva kotiin kaikki paikat pantuna ja parhaimmillaan mällit sisässä.

      Olen nyt yrittänyt olla ihmisiksi taas ja keskityn pitämään korvien välissä kivaa, ja vaihdellaan tuhmia viestejä ainoastaan. Vaimoni ansaitsee uskollisuuteni ja yritän pitää siitä kiinni. Vaikeaa se välillä on kun tietää mitä aidantakana olisi saatavilla.

    • Anonyymi

      Eipä tuo ole uutta täälläkään. Ei ole kiva olla puutteessa,se käy jo korvien väliin.
      Eteenkin se läheisyys sexi aikana ja ennen sitä ja jälkeen.
      Kuinka tärkeää on se hiusten täydellisen yhdynnän jälkeen.
      Asun kuitenkin pohjois Suomessa. Täällä kaikki tuntee kaikki,eikä uskalla aina edes yrittää löytää pano kumppania. Tunnen kuitenkin että minusta olisi hyötyä naiselle kykenee tyydyttämään naisen.en kuitenkaan parisuhde sotkuinen haluais ryhtyä.
      Usein olen miettinyt että noissa rinne keskuksissa käy halukkaita rouva, kun vaan kohtasi heitä, mutta miten?

    • Anonyymi

      itse olen mies ja leikimme vaimon kanssa sauvoilla vaimo sano etsi itselles mies kun kerran tykkäät noin kovasti löysin helposti palstojen kautta usean nyt käyn n.3krt viikossa isoa ottamassa peppuun vaimo hyväksyy

    • Anonyymi

      Ihan vaan tinderissä. Kesti noin 6kk ja oli kiimaista seksiä

    • Anonyymi

      Siisti nuorekas 50v. suomalainen parisuhteessa oleva mies hakee salaista seksiseuraa. Sähköposti [email protected].

    • Anonyymi

      Olisipa kiva tietää minkäläinen sähköpostitulva auttavia miehiä on ilmottautunu ap lle

      Luulen että monta. Sen verran paljon meitä täällä puutteessa tallaa

    • Anonyymi

      Minäkin olen puutteessa oleva mies. Olis kliffa juttu tavata mukava ihminen, jolla olisi tamma tai kiltti lehmä.

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe