Kerro mulle hyviä elokuvia ja sarjoja joissa on tämmönen suhde
ois hyvä löytyä netfliksistä
Lgbtq sarjat ja elokuvat
9
1264
Vastaukset
- Anonyymi
😷...
En tiedä tuollaisia suoraan kun aihe ei kiinnosta, mutta BestSimilar -sivustolta löytyy elokuva-listoja todella monista aiheista, tämäkin löytyy:
https://bestsimilar.com/tag/15557-lgbtq
JustWatch -sivustolta voi sitten katsoa mistä palveluista (Netflix yms.) jokin elokuva tai sarja löytyy:
https://www.justwatch.com/fi- Anonyymi
Aika monissa englantilaisissa saippuasarjoissa on suosittuja samaa sukupuolta olevia pareja, joilla iso fanikunta. Yleensä heidän tarinansa löytyvät esim. youtubesta. robron, ballum, tilly, jarry muutamana esimerkkinä. FOX:n 911 lone starissa tuntuu olevan tällä hetkellä aika suosittu miespariskunta.
Elokuvista saksalainen Freier fall (2013) ja englantilainen god's own country (2017) ovat hyviä. Samoin lyhytelokuva Weekend (2011) on klassikko tällä alalla. Viime vuonna ilmestyi Virossa kuvattu Firebird, mutta sitä en ole nähnyt.
Niin ja tiettty queer as folk - älä kerro äidille (alkuperäinen enkku versio on paljon parempi kuin jenkki versio) ja HBO:n Looking on aliarvostettu klassikko. - Anonyymi
Summer of 85 (2020)
A Moment in the Reeds (2017) öö yks hyvä netfilx sarja siin on niinku lesboi ja se kertoo feminismistä ja sen nimi on hockey tytöt mut siin on myös aika paljon epämääräsiä kohtauksia et jos ei tykkää kattoo niinku paidattomii naisii nii ei kannata kattoo
En tiedä löytyykö mikään näistä Netflixistä, kun mulla ei ole sitä, mutta hyviä ovat esim. Adelen elämä (ranskalainen), Behind the candelabra (kertoo pianisti Liberacesta, pääosissa Michael Douglas ja Matt Damon), I love you Philip Morris (pääosissa Jim Carrey ja Ewan McGregor), The Danish girl (pääosissa Eddie Redmayne ja Alicia Vikander) ja Carol (pääosissa Cate Blanchett ja Rooney Mara).
- Anonyymi
Carol taitaa olla tällä hetkellä Yle Areenassa.
- Anonyymi
Die Mitte der Welt - Center of the World 2016 . Saksalainen.
- Anonyymi
Heartstopper. Ihan best!🩷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657