Kerro mulle hyviä elokuvia ja sarjoja joissa on tämmönen suhde
ois hyvä löytyä netfliksistä
Lgbtq sarjat ja elokuvat
8
1192
Vastaukset
- Anonyymi
😷...
En tiedä tuollaisia suoraan kun aihe ei kiinnosta, mutta BestSimilar -sivustolta löytyy elokuva-listoja todella monista aiheista, tämäkin löytyy:
https://bestsimilar.com/tag/15557-lgbtq
JustWatch -sivustolta voi sitten katsoa mistä palveluista (Netflix yms.) jokin elokuva tai sarja löytyy:
https://www.justwatch.com/fi- Anonyymi
Aika monissa englantilaisissa saippuasarjoissa on suosittuja samaa sukupuolta olevia pareja, joilla iso fanikunta. Yleensä heidän tarinansa löytyvät esim. youtubesta. robron, ballum, tilly, jarry muutamana esimerkkinä. FOX:n 911 lone starissa tuntuu olevan tällä hetkellä aika suosittu miespariskunta.
Elokuvista saksalainen Freier fall (2013) ja englantilainen god's own country (2017) ovat hyviä. Samoin lyhytelokuva Weekend (2011) on klassikko tällä alalla. Viime vuonna ilmestyi Virossa kuvattu Firebird, mutta sitä en ole nähnyt.
Niin ja tiettty queer as folk - älä kerro äidille (alkuperäinen enkku versio on paljon parempi kuin jenkki versio) ja HBO:n Looking on aliarvostettu klassikko. - Anonyymi
Summer of 85 (2020)
A Moment in the Reeds (2017) öö yks hyvä netfilx sarja siin on niinku lesboi ja se kertoo feminismistä ja sen nimi on hockey tytöt mut siin on myös aika paljon epämääräsiä kohtauksia et jos ei tykkää kattoo niinku paidattomii naisii nii ei kannata kattoo
En tiedä löytyykö mikään näistä Netflixistä, kun mulla ei ole sitä, mutta hyviä ovat esim. Adelen elämä (ranskalainen), Behind the candelabra (kertoo pianisti Liberacesta, pääosissa Michael Douglas ja Matt Damon), I love you Philip Morris (pääosissa Jim Carrey ja Ewan McGregor), The Danish girl (pääosissa Eddie Redmayne ja Alicia Vikander) ja Carol (pääosissa Cate Blanchett ja Rooney Mara).
- Anonyymi
Carol taitaa olla tällä hetkellä Yle Areenassa.
- Anonyymi
Die Mitte der Welt - Center of the World 2016 . Saksalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949