Heippa, olisin kiinnostunut tietämään, että vieläkö on sellaista puhelinseksiä, josta maksetaan?
Itse en haluaisi itseäni tai pikkuhousujani myymään, mutta puhelinseksi kyllä houkuttaisi, jos siitä muutaman roposen tienaisi tähän akuuttiin hätään. Vaikka ihan sellainen vakkarisuhde, jonka kanssa soitella pientä korvausta vastaan, eikä sen tarvitsi olla vain pelkkää puhelinseksiä, voi sitä muutakin puhua :) onks tälläiselle edes kysyntää?
Puhelinseksi
16
951
Vastaukset
- Anonyymi
Hah hah. Jos kuvittelet puhelin seksin olevan helpompi työ kuin pikkarimyynti, niin olet pahemman kerran väärässä.
- Anonyymi
No hah hah vaan itsellesi. En kuvitellut. Kysyin vain.
- Anonyymi
Mua ehkä kiinnostaisi semmonen eroottinen viestittely ja miks ei nyt silloin tällöin ihan puhuminenkin puhelimessa. Sitä en tiedä mitä siitä viittis maksaa.
- Anonyymi
Niin, mitä siitä maksamaan 10-20e/kk, kuitenkin saman ihmisen kanssa keskustelet. Siitä voi sellainen hyvä suhde syntyä.
-ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä siitä maksamaan 10-20e/kk, kuitenkin saman ihmisen kanssa keskustelet. Siitä voi sellainen hyvä suhde syntyä.
-ap-Laita sp vai miten yhteyttä?
- Anonyymi
Laitoin viestiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin viestiä..
Aivan turhaa sekin kun ei vastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan turhaa sekin kun ei vastaa
Kyllä mä vastasin. :)
-ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä vastasin. :)
-ap-Ethän vastannut. Edelleenkään.
- Anonyymi
Siis mikä tää purjojuttu oikein on? :D
- Anonyymi
anaali tyydytyksen nykytrendi vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anaali tyydytyksen nykytrendi vain
Haha, täytyykin kokeilla :D
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029