Ihmisillä ei oo enää varaa ajella autoilla 2€/litra Vihreät, Kepu. Sähkölaskuja ei enää pystytä maksamaan kiitos carunakaupat Kokoomus, Vihreät Terveydenhoitomaksut menee ulosottoon kiitos Kokoomus. Töistä ei saa enää palkkaa, kiitos Kokoomus.
Kokoomusvero palkasta 11,5%, kiitos Kokoomus.
Suomen talous vedetty kuralle 30 v.
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Polttoaineen ja sähkön hinnasta on valitettu koko 30v ja käyttö sen kun lisääntyy eli hinta on ok/halpa. Jos hinta puolittuisi, niin valituksen kohde vain vaihtuisi
- Anonyymi
Sehän on ihan sama mitä veloittavat sähköstä jne. kun maksamattahan ne jäävät, kun ei tulot enää riitä vaikka tekisi kuinka paljon duunarihommia tai eläisi tuilla.
Sellaisia töitä, joiden palkalla nykysuomessa eläisi, ei ole enää kuin harvoille ja valituille, sisäpiiriläisille. Muut on syösty köyhyyteen, mutta olemme suuri joukko, ehkä syöksemme alistajaeliitin vielä 2m mullan alle väkivalloin...- Anonyymi
Duunari tienaa suomessa hyvin ja pystyy pitämään yllä kohtuullista elintasoa ja matkustelemaan. Monessa muussa maassa se ei välttämättä olekaan itsestään selvyys. Tietyillä valinnoilla saa elintason romautettua pitkiksi ajoiksi ja jotain nhl-pelaajan elintasoa ei tietenkään pysty pitämään yllä
- Anonyymi
Maapallon 8 rikkainta omistaa saman verran kuin muu väestö yhtensä. Hattutempou
- Anonyymi
Ite aloin tilaamaan kaikki netistä. Ruuat saa kotiinkuljetettuna 5-7€ kerta
ja säästöä tulee myös siitä kun ei tule tehtyä heräteostoksia kaupoissa.
Vaatteet puolet halvempia kun tilaa vaikka saksasta.
Duuniin akkukoneet ja akut ym yli puolet siitä mitä rautakaupoissa.
Lonkerotkin tuodaan kotii 22€/ lava.
Vittuilevat noitten bensan ja sähkön hinnoilla niin vittuilen takas.
Lomat vietetään jatkossa aina ulkomailla .
Pitäköön vittu tunkkinsa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036