Ihmisillä ei oo enää varaa ajella autoilla 2€/litra Vihreät, Kepu. Sähkölaskuja ei enää pystytä maksamaan kiitos carunakaupat Kokoomus, Vihreät Terveydenhoitomaksut menee ulosottoon kiitos Kokoomus. Töistä ei saa enää palkkaa, kiitos Kokoomus.
Kokoomusvero palkasta 11,5%, kiitos Kokoomus.
Suomen talous vedetty kuralle 30 v.
5
137
Vastaukset 5
- Anonyymi
Polttoaineen ja sähkön hinnasta on valitettu koko 30v ja käyttö sen kun lisääntyy eli hinta on ok/halpa. Jos hinta puolittuisi, niin valituksen kohde vain vaihtuisi
- Anonyymi
Sehän on ihan sama mitä veloittavat sähköstä jne. kun maksamattahan ne jäävät, kun ei tulot enää riitä vaikka tekisi kuinka paljon duunarihommia tai eläisi tuilla.
Sellaisia töitä, joiden palkalla nykysuomessa eläisi, ei ole enää kuin harvoille ja valituille, sisäpiiriläisille. Muut on syösty köyhyyteen, mutta olemme suuri joukko, ehkä syöksemme alistajaeliitin vielä 2m mullan alle väkivalloin...- Anonyymi
Duunari tienaa suomessa hyvin ja pystyy pitämään yllä kohtuullista elintasoa ja matkustelemaan. Monessa muussa maassa se ei välttämättä olekaan itsestään selvyys. Tietyillä valinnoilla saa elintason romautettua pitkiksi ajoiksi ja jotain nhl-pelaajan elintasoa ei tietenkään pysty pitämään yllä
- Anonyymi
Maapallon 8 rikkainta omistaa saman verran kuin muu väestö yhtensä. Hattutempou
- Anonyymi
Ite aloin tilaamaan kaikki netistä. Ruuat saa kotiinkuljetettuna 5-7€ kerta
ja säästöä tulee myös siitä kun ei tule tehtyä heräteostoksia kaupoissa.
Vaatteet puolet halvempia kun tilaa vaikka saksasta.
Duuniin akkukoneet ja akut ym yli puolet siitä mitä rautakaupoissa.
Lonkerotkin tuodaan kotii 22€/ lava.
Vittuilevat noitten bensan ja sähkön hinnoilla niin vittuilen takas.
Lomat vietetään jatkossa aina ulkomailla .
Pitäköön vittu tunkkinsa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.851190Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27759- 12734
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457