Nainen, meistä ei ikinä tule kumppaneita.

Anonyymi

Sen tosiasian hyväksyn ja syy ei ole yksin sinun.

38

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kaipaat täällä?

    • Anonyymi

      aika monelle tulee nyt tuosta paha mieli

    • Anonyymi

      Hyvä en haluaisikaan että tulee.

    • Anonyymi

      Millaista vastausta odotat? Vastaa itse niin kelpaa.

      • Anonyymi

        Olisiko tämä niitä ihmisiä, jotka ei alennu vastailemaan. -sivusta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta. Ymmärrän hyvin kantasi. Hyvää jatkoa.

    • Anonyymi

      se on hyvin surullista :(

    • Anonyymi

      Nyt taitaa olla asialla jonkun Ex-kumppani? Katkeruus paistaa kauas aloituksesta 🤔

      • Anonyymi

        Kukaan nainen ei kirjoita tällaisia. Koita nyt hankkia järki ja moraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen ei kirjoita tällaisia. Koita nyt hankkia järki ja moraali.

        Ei näillä ihmisillä ole järkeä eikä moraalia, onhan tämä nyt nähty jo kauan sitten. He on erittäin taitavia skippaamaan kaiken sellaisen kirjoituksen mikä ei luulojaan tue. Pahimmillaan tullaan märisemään, että me kaksi ollaan samoja henkilöitä. Tämäkin nähtyä jo


      • Anonyymi

        Epäilen samaa hyvin vahvasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen samaa hyvin vahvasti

        Komppaajatäti saapui paikalle kun alkaa olla väitteillä lyhkäset jäljet. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaajatäti saapui paikalle kun alkaa olla väitteillä lyhkäset jäljet. Sivusta.

        Ps teidän kakden muikkelin käytös on niin kaavamaista ja ennalta-arvattavaa, että luulisi molempien pääsevän siellä julkishallinnollisessa organisaatiossa hieman helpommalla kun vaikenisitte kuoliaaksi höpinänne ja lopettaisitte sen itsenne ryvettämisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps teidän kakden muikkelin käytös on niin kaavamaista ja ennalta-arvattavaa, että luulisi molempien pääsevän siellä julkishallinnollisessa organisaatiossa hieman helpommalla kun vaikenisitte kuoliaaksi höpinänne ja lopettaisitte sen itsenne ryvettämisen

        Noi mitään julkishallintoa ole nähneetkään, jossain siivoojana korkeintaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi mitään julkishallintoa ole nähneetkään, jossain siivoojana korkeintaan....

        En olisi niin varma, että mistään koulun keittäjistä on kyse. Kaupungin hommia kyllä nekin tosin.


    • Anonyymi

      Ja ikävä palstalle kirjoitit? Mitäs vikaa hänessä on?

    • Anonyymi

      No ainahan siihen tarvii kaks. Entäs kamuja?

    • Anonyymi

      Emmekö voi selittää sitä syytä? Tahtoisin yrittää..

      • Anonyymi

        Me selittää?


      • Anonyymi

        Ei ollut multa tää aloitus, en enää laita aloituksia..luen ja saatan kommentoida vaan.


    • Anonyymi

      Kenenkäs syy se sitten on, sinun?

    • Anonyymi

      Sinun päätöksesi, pärjäile.

    • Anonyymi

      Syy ei ole ollenkaan minun. Olet vienyt todella alas.

    • Anonyymi

      Ei niin, tapasinkin juuri uuden kotikulmiltasi😘😘❤

      • Anonyymi

        Miksi sä puutut toisten asioihin? Mikä viiraa päässäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä puutut toisten asioihin? Mikä viiraa päässäsi?

        Millä tavalla hän mielestäsi puuttuu? En ole psykologi, mutta voin vilkaista


    • Anonyymi

      Miksi ei tulisi? Uskon yhä meihin ja monta vuotta vielä aikaa.

      • Anonyymi

        Mutta se viime vuoden puolella meni kyllä vähän mielestäni yli se sinun innostuksesi. En tiedä oikein mitä mies ajattelit, mutta olit kyllä joka paikassa. En tiedä tajusitko edes sitä.


    • Anonyymi

      Mulla on jo kahdet kumpparit. Pitkävartiset ja toiset on lyhytvartiset. Ei sukat kastu kyllä niissä.

    • Anonyymi

      Ei varmana tule kumppaneita, koska olet täällä palstalla ja täysin vieras ihminen.
      Kumppanuus tarkoittaa monia asioita ja sen saa, jos on valmis tekemään töitä asian eteen siellä tosielämässä. Ei täällä palstalla, mitään kumppania saa.

    • Anonyymi

      Mies, meistä ei koskaan tule mitään muutakaan, koska näin millainen todellisuudessa olet.

    • Anonyymi

      Niin, pallo on nyt sinulla. Ikävä päätös puoleltasi.

    • Anonyymi

      Se on päivän selvää se. Täällä höpöttelemällä ei kenestäkään kumppania tule. Parhaimmillaankin se on kuin hyvänpäivän tutulle höpöttelyä.

    • Anonyymi

      Syy ei ole ollenkaan minun, jos noin on.
      Miksi meitä ei tule?

    • Anonyymi

      Harmillista, mutta teet itse valintasi.

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Mä haluankin olla vapaa.

      • Anonyymi

        Ihminen on parisuhteessakin ihan vapaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe