Muistin että nuuhkit

Anonyymi

Muistin yhtäkkiä että silloin nuuhkit mun hiuksia. Alkoi heikottaa siitä ajatuksesta, että mitä jos sinäkin olit yhtä ihastunut (melkein rakastunut) kun minä silloin.

Olen päässyt susta yli ajattelemalla, että sulla ei ollut oikeasti tunteita mua kohtaan, vaan olin sulle vain joku väline elämäntilanteidesi käsittelyyn. Nyt valitettavasti mieleni takertuu päinvastaiseen ajatukseen, yritän kyllä pyristellä siitä irti.

24

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos te olette päässyt noin pitkälle, että nuuhkittu on ja toinen ei silti ota yhteyttä, niin tiedät miten tämä menee.. ei ole vaikea ymmärtää kenenkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hiuksesi vain tuoksuivat niin hyvälle, samoin kuin sinä muutenkin. Sopivan mieto mutta huumaava tuoksu.

      • Anonyymi

        Missä olemme niin lähekkäin olleet että pystymme nuuhkimaan toisiamme...??? Aikast jännää jo...


    • Anonyymi

      Rakastuin sinuun tosi lyhyessä ajassa.. Niin käy joskus.. Harvoin. Koin suurta yhteenkuuluvuutta ja samankaltaisuutta. Tietyistä asioista jätit puhumatta, mutta koin että meillä oli samanlaisia traumoja, jonka vuoksi sellainen yhteys. En tiedä vieläkään miksi kaikki päättyi, kuten päättyi. Yllättäen. Välitin sinusta oikeasti, mutta ehkä itsekin olin kypsymätön silloin ja annoin vääriä signaaleja :/

    • Anonyymi

      Kyllä M-mies.

      • Anonyymi

        Tyhmä saapas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä saapas

        Minäkö? Millä perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä saapas

        Oletko sinä nykyään joka kirjaimesta mustasukkainen? Sivusta yritän valistaa, ettei ehkä liity siihen sinun lähiöön tai edes kaupunkiin missä kaikki ei edes asu. Kuullut vähän juttua, että eräs entinen naapuri on menettänyt hieman elämänhallintansa, eikä ole ymmärtänyt ettei vihan ja luuloharhojen kohde ole lähes vuoteen edes kulmilla ollut. Voi sinua, ehkä tuosta vielä tokenet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä nykyään joka kirjaimesta mustasukkainen? Sivusta yritän valistaa, ettei ehkä liity siihen sinun lähiöön tai edes kaupunkiin missä kaikki ei edes asu. Kuullut vähän juttua, että eräs entinen naapuri on menettänyt hieman elämänhallintansa, eikä ole ymmärtänyt ettei vihan ja luuloharhojen kohde ole lähes vuoteen edes kulmilla ollut. Voi sinua, ehkä tuosta vielä tokenet

        Ps terkkui sinne kulmakuppilaan jos siellä vielä kehtaat käydä messuamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä nykyään joka kirjaimesta mustasukkainen? Sivusta yritän valistaa, ettei ehkä liity siihen sinun lähiöön tai edes kaupunkiin missä kaikki ei edes asu. Kuullut vähän juttua, että eräs entinen naapuri on menettänyt hieman elämänhallintansa, eikä ole ymmärtänyt ettei vihan ja luuloharhojen kohde ole lähes vuoteen edes kulmilla ollut. Voi sinua, ehkä tuosta vielä tokenet

        Haukut väärää puuta.Miksi noin negatiivinen asenne,mikä mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukut väärää puuta.Miksi noin negatiivinen asenne,mikä mättää?

        En hauku, tyylistä ja irlvihjeistä ei voi erehtyä. Joskus se humaaniuden osoitus tulee suht tuntemattomilta ja taas ”ystävät” jää tässä hieman hopealle joojoojonnokas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hauku, tyylistä ja irlvihjeistä ei voi erehtyä. Joskus se humaaniuden osoitus tulee suht tuntemattomilta ja taas ”ystävät” jää tässä hieman hopealle joojoojonnokas

        Kivaa on muuten, että hyvä kaveri kertoi myös niistä kahdesta muusta kilipäästä sieltä mäeltä. Eri reilua, mutta tästä väitti kirkkain silmin ettei tiedä mitään ”ai siis kuka”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa on muuten, että hyvä kaveri kertoi myös niistä kahdesta muusta kilipäästä sieltä mäeltä. Eri reilua, mutta tästä väitti kirkkain silmin ettei tiedä mitään ”ai siis kuka”

        H nainen punapääpissis ja jätetään se toimen nyt suolaamatta


    • Anonyymi

      Mä rakastan sua😘

      • Anonyymi

        Ketä rakastat


      • Anonyymi

        Mäkin sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä rakastat

        Sinua ketä nuuhkin😊


    • Anonyymi

      Ai nuuhkin vain? 😅 No saatoin kyllä niin tehdäkin 🤭

    • Anonyymi

      Joo o... Keskustelun taso 🤔

      • Anonyymi

        Oli vähän niinku pakko. -sivusta


    • Anonyymi

      Mikä on se päinvastainen käsityksesi?
      Mies nuuhki siis simuah

    • Anonyymi

      Saiski nuuhkia, silloin ei oikein uskaltanut/kehdannut alkaa nuuskuttelemaan ;)

    • Anonyymi

      Onko aloittaja vastannut kertaakaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe