Ostin veneen jossa on uudehko liesi joka toimii maasähköllä ja alkoholilla.
Tuo alkoholi tarkoittanee spriitä eli pirtua ei kai sinne nyt kossua kaadeta.
Kävin tuossa paikallisella nesteen huoltoasemalla ja hyllyt notkui erillaisista polttoaineista, joten voiko joku varmistaa että sprii on se oikea aine.
Aine kaadetaan sellaiseen pyöreään hiukan littanaan säiliöön jonne se imeytyy.
Kiitos neuvoista
Alkoholi liesi
6
1132
Vastaukset
- on, ei Kossua
Koskenkorvassa on yli 50% vettä, eihän vesi pala.
- marinol
marinol
- Ottomar
Marinol (tai Sinolkin käy, on vaan pahemman makuiseksi denaturoitu) Lisää sriihin vettä 0,5 dl/1 Litra Pirtua, niin keitin palaa puhtaammin ja ei noeta kattilan pohjaa! Ole huiolellinen tankatessa ettet lorottele Spiritusta keittimen sisälle vaan patruunaan. Tankkausta helpottaa sopiva kumitulppa, jonka kanssa saa suljettua patruunan ilmaottoaukon tankkaamisen ajaksi.
Miten se maasähköllä toimii? - Kassu k
Ottomar kirjoitti:
Marinol (tai Sinolkin käy, on vaan pahemman makuiseksi denaturoitu) Lisää sriihin vettä 0,5 dl/1 Litra Pirtua, niin keitin palaa puhtaammin ja ei noeta kattilan pohjaa! Ole huiolellinen tankatessa ettet lorottele Spiritusta keittimen sisälle vaan patruunaan. Tankkausta helpottaa sopiva kumitulppa, jonka kanssa saa suljettua patruunan ilmaottoaukon tankkaamisen ajaksi.
Miten se maasähköllä toimii?Silleen että siinä on erillinen sähkövastus "kierukka" joka lämpenee sähköllä, valmistaja on joku Ruotsalainen en nyt vaan muista nimeä.
Hyvin se sähköllä pelittää, vähän arveluttaa sen spriin kans läträäminen, mikä ero sillä esso bluella on kun se ei käy? - löytyy
Kassu k kirjoitti:
Silleen että siinä on erillinen sähkövastus "kierukka" joka lämpenee sähköllä, valmistaja on joku Ruotsalainen en nyt vaan muista nimeä.
Hyvin se sähköllä pelittää, vähän arveluttaa sen spriin kans läträäminen, mikä ero sillä esso bluella on kun se ei käy?Höyrystymislämpö on polttimolle liian korkea.
- heh
Kassu k kirjoitti:
Silleen että siinä on erillinen sähkövastus "kierukka" joka lämpenee sähköllä, valmistaja on joku Ruotsalainen en nyt vaan muista nimeä.
Hyvin se sähköllä pelittää, vähän arveluttaa sen spriin kans läträäminen, mikä ero sillä esso bluella on kun se ei käy?Esson Blue on suunnilleen lamppuöljyn kaltaista raakaöljyn tislettä, eikä sovi ollenkaan spriille tarkoitettuun keittimeen.
Sitä ei saa (onneksi) syttymään tuollaisessa keittimessä ja jos syttyisikin, nokeaisi aivan hirveästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731