Tykkäätkö musta Mika?

Anonyymi

voidaanko alkaa tutustua ja rakastua kunnolla?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kovin omaperäistä tuo kaipaamisesi.

      • Anonyymi

        No onko se sinulta jotenkin pois? Silmiin pistää tuo sivullisten tarkoitushakuinen ja käsittämätön ilkeys vailla mitään järkeä. En ole aloittaja. Millaista muuten on se omaperäinen kaipaaminen? Itsellä tulee lähinnä ahdistavia mielikuvia mieleen😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sinulta jotenkin pois? Silmiin pistää tuo sivullisten tarkoitushakuinen ja käsittämätön ilkeys vailla mitään järkeä. En ole aloittaja. Millaista muuten on se omaperäinen kaipaaminen? Itsellä tulee lähinnä ahdistavia mielikuvia mieleen😂

        Ei se mua haittaa, kunhan kerroin. Tiesitkö muuten, että aloittaja kopioi toisen aloituksen sanasta tanaan, muutti vaan miehen nimen siihen. Ihan tosi fiksun oloinen on tuo sinun kommenttisi kun et ymmärtänyt mitään kommentistani pölhö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sinulta jotenkin pois? Silmiin pistää tuo sivullisten tarkoitushakuinen ja käsittämätön ilkeys vailla mitään järkeä. En ole aloittaja. Millaista muuten on se omaperäinen kaipaaminen? Itsellä tulee lähinnä ahdistavia mielikuvia mieleen😂

        Otetaan uusiksi vielä ilman kirjoitusvirhettä että vaajakitkin ymmärtää.

        Tiesitkö muuten, että aloittaja kopioi toisen aloituksen sanasta sanaan, muutti vaan miehen nimen siihen. Siksi kommentoin, enkä ole mitenkään sivullinen, koska tuo teksti on minun tekstiäni, ei aloittajan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua haittaa, kunhan kerroin. Tiesitkö muuten, että aloittaja kopioi toisen aloituksen sanasta tanaan, muutti vaan miehen nimen siihen. Ihan tosi fiksun oloinen on tuo sinun kommenttisi kun et ymmärtänyt mitään kommentistani pölhö.

        No itsehän olet, jos et ymmärrä, että se sama aloitus jota muka niin siinä aitona tavarana puolustat on ollut samaa tusinatavaraprovoilua. Tiesin sen toki vastatessani, mutta annoin sinulle tilaisuuden älähtää ensin. Näinhän nämä provot toimii kuin kiertokirjeet, että nimiä vaihdetaan ja tyypit menee litran mittana mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sinulta jotenkin pois? Silmiin pistää tuo sivullisten tarkoitushakuinen ja käsittämätön ilkeys vailla mitään järkeä. En ole aloittaja. Millaista muuten on se omaperäinen kaipaaminen? Itsellä tulee lähinnä ahdistavia mielikuvia mieleen😂

        Joko sinä pallopää tajusit vai pitääkö vääntää rautalangasta vielä. Tyhmyytesi saa minut näkemään punaista. Sanoin aloittajalle, että hän ei ole omaperäinen, koska hän kopioi minun tekstini tuohon aloituksen. En huudellakseni lämpimikseni kuten sinä.

        Joko sinä jalkeenjaanyt pääsi aukoja nyt ymmärrät ?? Minua ei muuten kiinnosta mitä te tyhmät tänne kirjoitatte. Mutta saan kai huomauttaa silloin kun näen selvän plagioinnin. Te pallopäät ootte niin .. hyi stana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itsehän olet, jos et ymmärrä, että se sama aloitus jota muka niin siinä aitona tavarana puolustat on ollut samaa tusinatavaraprovoilua. Tiesin sen toki vastatessani, mutta annoin sinulle tilaisuuden älähtää ensin. Näinhän nämä provot toimii kuin kiertokirjeet, että nimiä vaihdetaan ja tyypit menee litran mittana mukana

        Sinä olet toista päivää kännissä. Ole hiljaa jo,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet toista päivää kännissä. Ole hiljaa jo,

        Oho! Sinähän aikamoinen fakiiri ja tietäjä olet jos näin vastaat. On se sitten huvittavaa kun toisen kirjoitustapa ja tarjotut faktat ei miellytä niin aletaan syyttelemään jostain sellaisesta, mikä todennäköisesti tuoksahtaa omassa hengityksessä huomennakin vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itsehän olet, jos et ymmärrä, että se sama aloitus jota muka niin siinä aitona tavarana puolustat on ollut samaa tusinatavaraprovoilua. Tiesin sen toki vastatessani, mutta annoin sinulle tilaisuuden älähtää ensin. Näinhän nämä provot toimii kuin kiertokirjeet, että nimiä vaihdetaan ja tyypit menee litran mittana mukana

        Olet ollut koko viikonlopun täällä känniteksteinesi? Eikä elämässäsi ole mitään muuta kuin viina ja muiden häirintä netissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut koko viikonlopun täällä känniteksteinesi? Eikä elämässäsi ole mitään muuta kuin viina ja muiden häirintä netissä?

        Jos olen ollut mielestäsi täällä koko viikonlopun niin missä se sinä olet sitten ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinä pallopää tajusit vai pitääkö vääntää rautalangasta vielä. Tyhmyytesi saa minut näkemään punaista. Sanoin aloittajalle, että hän ei ole omaperäinen, koska hän kopioi minun tekstini tuohon aloituksen. En huudellakseni lämpimikseni kuten sinä.

        Joko sinä jalkeenjaanyt pääsi aukoja nyt ymmärrät ?? Minua ei muuten kiinnosta mitä te tyhmät tänne kirjoitatte. Mutta saan kai huomauttaa silloin kun näen selvän plagioinnin. Te pallopäät ootte niin .. hyi stana.

        Kuule, tää on vapaa palsta, tänne saa kuka plagioida ihan mitä haluaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinä pallopää tajusit vai pitääkö vääntää rautalangasta vielä. Tyhmyytesi saa minut näkemään punaista. Sanoin aloittajalle, että hän ei ole omaperäinen, koska hän kopioi minun tekstini tuohon aloituksen. En huudellakseni lämpimikseni kuten sinä.

        Joko sinä jalkeenjaanyt pääsi aukoja nyt ymmärrät ?? Minua ei muuten kiinnosta mitä te tyhmät tänne kirjoitatte. Mutta saan kai huomauttaa silloin kun näen selvän plagioinnin. Te pallopäät ootte niin .. hyi stana.

        Sinä olet se sama trollimies kuin aloittajakin, onhan tämä nyt selvä. Sinä et eikä se, että mistä syystä tappelet itsesi kanssa päivät pitkät.


    • Anonyymi

      Tavjako kyselee?

      • Anonyymi

        Tai sitten Päivi kyselee jormaa mikä provopariskunta milloinkin on huudossa. Kannattaa pysyä linjoilla!


      • Anonyymi

        No vaikka😁


    • Anonyymi

      Tykkään ja voidaan. Milloin aloitetaan❤️

      • Anonyymi

        Kaksinaamaista vedättämistä.


    • Anonyymi

      Juu - uh, ju— u-- uuu, aloitetaan heti, kun teet aloitteen.

      • Anonyymi

        No mitä sä haluat että teen, viestiä, soitan? Tuun sun kotiovelle..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sä haluat että teen, viestiä, soitan? Tuun sun kotiovelle..?

        Jos vaikka sillä viestillä alottaisit.


    • Anonyymi

      Tunteisiiiiiinnnn! Buahaha🤣

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Sinulla on niin monta vedätystä joka suuntaan mies, että alkaa varmaan hyväuskoisimmatkin turtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on niin monta vedätystä joka suuntaan mies, että alkaa varmaan hyväuskoisimmatkin turtumaan.

        Tai no jatkan, ei tämä typeryys kyllä pettänyt tänäänkään.


    • Anonyymi

      Mika tykkää siitä tunteesta että siitä tykätään ja nyt vielä kaksi naista tappelee siitä. No nyt ainakin paljastit itsesi vai pitäisikö taas kuvitella tämänkin olevan sattumaa.
      Säälittävää että sinun pitää vielä julkisesti käsitellä näitä asioita, hyvinpä osaat pitää asiat omana tietonasi.
      Mika oletko oikeasti noin tyhmä että luotat tuollaiseen ihmiseen ja että uskot että ymmärtää pitää tarvittaessa turpansa kiinni? No omapa on ongelmasi kun olet vain sokeasti ihastuksesi lumoissa vaikka tämä näköjään oikein haluaa huudella asiat netissä julkisesti. Eipä tuo nimettömyys mitään auta kun minäkin aivovammaisena tunnistin heti teidät. Mieti sitä

      • Anonyymi

        Ohhos..😃 no mä en kyllä tappele, en Mikasta enkä kenestäkään, mun ei tarvi katos. Enkä mä kyllä tiedä sitäkään kehen se Mika oikein on ihastunut..?🤔 Ehkä tää ei kuitenkaan ollu mulle, ohi😅


      • Anonyymi

        Tunnetko tämän Mikan kun käy noin ihon alle😉. Käyppä siellä lääkekaapilla ottamassa vähän lääkettä😆. Onko suvussa enemmänkin tuota korvien välistä ongelmaa?😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko tämän Mikan kun käy noin ihon alle😉. Käyppä siellä lääkekaapilla ottamassa vähän lääkettä😆. Onko suvussa enemmänkin tuota korvien välistä ongelmaa?😉

        Ikävä kyllä jos et itse sitä tajunnut jo. Eipä auta ryynit tähän vaivaan vai onko jotain lääkettä mikä tekisi oikeasti niin tyhmäksi ettei ymmärtäisi tätä aivan älytöntä ja naurettavaa esitystä mitä minulle yritetään uskotella.
        Jonkin sairaan tyydytyksen kuitenkin näköjään saavat kun täytyy näin julkisesti ja huomiota herättävästi olla niin salarakkaita ja naureskella tämän vammoille ja henkilökohtaisille asioille. Tältä paskantärkeältä neiti ihanuudelta en ihmettele yhtään tälläistä mutta kun vanha mies alentuu yhtä halpamaiselle tasolle loukatakseen ihmistä joka on ollut häntä kohtaan hyvä niin sen ymmärtäminen alkaa olemaan vähän vaikeaa.
        Ollaan muka niin rehellisiä ja luotettavia ja normaaleita ja ei ymmärretä kuinka näkyvää tämä suuri teeskentely on. Onko v**tu oikeasti niin mahdotonta olla rehellinen ja hoitaa asiat ensin reilusti ennenkuin alkaa itse sekoilemaan? Mutta ei voi kun neiti kierop**se haluaa pelata omaa sairasta peliään ja nähtävästi toinen leikkii mukana onnesta soikeana.
        Tekopyhiä jeesustelijoita jotka ylimielisinä kuvittelevat olevansa vielä fiksuja kun nauravat vahingoniloisina oikeasti vakaville asioille vain omaksi ilokseen. Junttimaista ja lapsellista kun ainoa oikea ratkaisu olisi olla vain rehellinen ja lopettaa toisten kustannuksella pelleily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhos..😃 no mä en kyllä tappele, en Mikasta enkä kenestäkään, mun ei tarvi katos. Enkä mä kyllä tiedä sitäkään kehen se Mika oikein on ihastunut..?🤔 Ehkä tää ei kuitenkaan ollu mulle, ohi😅

        No miksi tämä salailu kun kaikki on sovittu jo? Ette te minua tähän omaan paskaane tarvitse? Olisitte saaneet toisenne jo ajat sitten jos olisitte ajatelleet yhtään mitä teette. Sairas mieli vain kehittää tälläisen tavan hoitaa asiansa ja pitää sitä vielä oikeana, tehän ette ole tehneet omasta mielestänne mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä jos et itse sitä tajunnut jo. Eipä auta ryynit tähän vaivaan vai onko jotain lääkettä mikä tekisi oikeasti niin tyhmäksi ettei ymmärtäisi tätä aivan älytöntä ja naurettavaa esitystä mitä minulle yritetään uskotella.
        Jonkin sairaan tyydytyksen kuitenkin näköjään saavat kun täytyy näin julkisesti ja huomiota herättävästi olla niin salarakkaita ja naureskella tämän vammoille ja henkilökohtaisille asioille. Tältä paskantärkeältä neiti ihanuudelta en ihmettele yhtään tälläistä mutta kun vanha mies alentuu yhtä halpamaiselle tasolle loukatakseen ihmistä joka on ollut häntä kohtaan hyvä niin sen ymmärtäminen alkaa olemaan vähän vaikeaa.
        Ollaan muka niin rehellisiä ja luotettavia ja normaaleita ja ei ymmärretä kuinka näkyvää tämä suuri teeskentely on. Onko v**tu oikeasti niin mahdotonta olla rehellinen ja hoitaa asiat ensin reilusti ennenkuin alkaa itse sekoilemaan? Mutta ei voi kun neiti kierop**se haluaa pelata omaa sairasta peliään ja nähtävästi toinen leikkii mukana onnesta soikeana.
        Tekopyhiä jeesustelijoita jotka ylimielisinä kuvittelevat olevansa vielä fiksuja kun nauravat vahingoniloisina oikeasti vakaville asioille vain omaksi ilokseen. Junttimaista ja lapsellista kun ainoa oikea ratkaisu olisi olla vain rehellinen ja lopettaa toisten kustannuksella pelleily.

        Hoh hoijaa, mee vaikka nukkumaan, ei noita sun jaarittelujas kukaan jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa, mee vaikka nukkumaan, ei noita sun jaarittelujas kukaan jaksa.

        Te voitte vapaasti kiistää kaiken vaikka olette jo jääneet kiinni. Murhafantasiat toisessa ketjussa ei näköjään herättänyt järkeä. No joudutte vastuuseen jos minulle käy jotain, minäkin olen turvannut selustani ja nimenne on annettu eteenpäin jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te voitte vapaasti kiistää kaiken vaikka olette jo jääneet kiinni. Murhafantasiat toisessa ketjussa ei näköjään herättänyt järkeä. No joudutte vastuuseen jos minulle käy jotain, minäkin olen turvannut selustani ja nimenne on annettu eteenpäin jo

        Ja olette itse vielä jättäneet todisteet kaiken kansan luettavaksi, fiksua suorastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te voitte vapaasti kiistää kaiken vaikka olette jo jääneet kiinni. Murhafantasiat toisessa ketjussa ei näköjään herättänyt järkeä. No joudutte vastuuseen jos minulle käy jotain, minäkin olen turvannut selustani ja nimenne on annettu eteenpäin jo

        Ei herranjestas sentään. Pitäskö sun käydä vähän vaikka ulkona?? Tuulettamassa päätäs, sähän olet ihan psykoottisessa tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te voitte vapaasti kiistää kaiken vaikka olette jo jääneet kiinni. Murhafantasiat toisessa ketjussa ei näköjään herättänyt järkeä. No joudutte vastuuseen jos minulle käy jotain, minäkin olen turvannut selustani ja nimenne on annettu eteenpäin jo

        Aloittajamies, minä luulen sinun ilmoitustesi suhteen mihin tahansa liittyen olevan hiljaista kuin huopatossutehtaalla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe