Dacia on epämukava auto

Anonyymi

Siinä varmasti on auto joka täyttää kaikki epämukavuusvaatimukset.Joka muuta väittää valehtelee.Uskomattoman huono jousitus.Jopa vanha traktori on parempi tiellä kuin Dacia.Kuinka voidaan auto tehdä huonoksi se on Dacian tehtaan salaisuus

43

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottaako pattiin kun naapurin Dacia on parempi ja mukavampi kuin sinun Toyotasi?

      • Anonyymi

        Taitaa toyota olla ihan eriluokan auto kun nämä alemman kastin halvakkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa toyota olla ihan eriluokan auto kun nämä alemman kastin halvakkeet.

        Jeps. Totuus tässä asiassa on, että dacisti ei ole koskaan ajanut Toyotalla tai tuskin millään muullakaan mukavammalla autolla. Tai sitten mahdolliset kuvat ajettavuudesta ovat 70 luvun lopulta tai korkeintaan 80-luvun luvulta.


    • Anonyymi

      Kyllä on todettava että aloittaja on takuulla ajokortiton suunsoittaja , vieläkin elää sitä hiekkalaatikko ikää jossa hän kuvitteli ajavansa samanlaista autoa joka Retu Kivisellä ja Vilmalla oli ja että parempaa ei ole . . Autoista todistettavasti on tietomäärä täysi nolla, Kehoitan sinua kyllä ilomielin hankkimaan Valmet kaksikymppisen ja kuuntele sitten sitä Eino Valtasen kappaletta (tanssit talolla) niin tunnet olevasi samalla aaltopituudella 50-ja 60 luvulla !!

      • Anonyymi

        Eikös jalankulkijoille löytyis oma palsta ettei tarttis täällä roikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös jalankulkijoille löytyis oma palsta ettei tarttis täällä roikkua.

        Eikös jalankulkijoille löytyis oma palsta...... Hämäläiset vain toteaisivat ::: Sitä sopis miettiä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös jalankulkijoille löytyis oma palsta...... Hämäläiset vain toteaisivat ::: Sitä sopis miettiä !

        Hesalainen tokaisisi tähän::tarttis tehdä jottain!


    • Anonyymi

      Ei se mikään luxusauto olekaan mutta ennen Dacia kuin itäauto Toyota.

    • Anonyymi

      Taitaa toyota olla ihan eriluokan auto kun nämä........ Nooooo,,,, Silloin kun Renault konserni oli jo tehnyt autoja 36vuotta niin vielä sillon Toyotan hybriidissä oli paskojen keräys pussi hännän alla ja puurattailla olevat vankkurit perässä. Sen jälkeen sitten kun Toyota on alkanut tehdä omia autoja niin Renaultin patentteja on hyödynnetty peräti useita . Renault konserni on myös tänään Euroopan suurin !!

      • Anonyymi

        Mitä sä oot vetänyt. Joitakin nappeja?


      • Anonyymi

        So on totta, että Renaultin ensimmäinen auto oli Voiturette Renault vuonna 1901 ja Toyotalla Model AA vuonna 1936. Sillä ei liene kvoin paljon merkitystä vuonna 2022 onko autoja valmistettu 86 vuotta vai 121 vuotta. Molemmilla on enemmän kuin tarpeeksi ollut aikaa opiskella miten rakentaa hyvä auto, kaikki riippuu taidosta sen auton suunnitteluun ja rakentamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So on totta, että Renaultin ensimmäinen auto oli Voiturette Renault vuonna 1901 ja Toyotalla Model AA vuonna 1936. Sillä ei liene kvoin paljon merkitystä vuonna 2022 onko autoja valmistettu 86 vuotta vai 121 vuotta. Molemmilla on enemmän kuin tarpeeksi ollut aikaa opiskella miten rakentaa hyvä auto, kaikki riippuu taidosta sen auton suunnitteluun ja rakentamiseen.

        So on totta, että Renaultin ensimmäinen auto....... No hyvä että meitä oikein tietäjiä on muitakin, muuten täällä olis vain noita turpansa pieksäjiä jotka ei ole vielä oppineet edes sepittämään satuja siihen malliin että suurin osa tällä palstalla vielä uskoisi heitä. No se on se autotietämys heillä joka heiltä puuttuu. Sitä on sattunut monenlaista" tietäjää" (historioitsijaa ) tällä palstalla kun olen joskus maininnut esim. kaatuilevista autoista pujottelukokeessa yms. Sattui myös 2000 luvun alussa kömmähdys Olli Ojaselle Tekniikan maailma lehdessä kun hän kehaisi testatessaan Mersun ,BMW, ja olikohan se kolmas Audi V8 Diesel että nämä V8 moottorit ovat Amerikkalaisen keksimiä ja melkein yksin myös hallinnet sen valmistusta kautta aikojen . Se minun piti kyllä oikaista ja se lehtikin mulla on vielä jäljellä !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So on totta, että Renaultin ensimmäinen auto....... No hyvä että meitä oikein tietäjiä on muitakin, muuten täällä olis vain noita turpansa pieksäjiä jotka ei ole vielä oppineet edes sepittämään satuja siihen malliin että suurin osa tällä palstalla vielä uskoisi heitä. No se on se autotietämys heillä joka heiltä puuttuu. Sitä on sattunut monenlaista" tietäjää" (historioitsijaa ) tällä palstalla kun olen joskus maininnut esim. kaatuilevista autoista pujottelukokeessa yms. Sattui myös 2000 luvun alussa kömmähdys Olli Ojaselle Tekniikan maailma lehdessä kun hän kehaisi testatessaan Mersun ,BMW, ja olikohan se kolmas Audi V8 Diesel että nämä V8 moottorit ovat Amerikkalaisen keksimiä ja melkein yksin myös hallinnet sen valmistusta kautta aikojen . Se minun piti kyllä oikaista ja se lehtikin mulla on vielä jäljellä !!!!

        Hieman naurattaa kun tuo oli minun kommentti. Työttömäksi, autottomaksi ja kouluttamattomaksi täällä haukuttu.

        T. Oss


    • Anonyymi

      Itselläni on kokemusta renaultista meganen verran vm. 1997 ja 2001, en montaa autoa tiedä joissa moottorinilmansuodattimen vaihtaminen on tehty yhtä vaikeaksi, se löytyy meinaan moottorin takaa ja boksi ei mahdu tulemaan pois vaihtoa varten ilman, että moottoria hieman kallistaa. Siinä on myös kone kumiremmillä jonka vaihtotyö oli helvatan kallis operaatio 600€ per kerta.

      Toyotasta taasen on kokemusta vm. 2002 T sportin verran ja siinä ilmansuodatin vaihtuu pari ruuvia avaamalla parissa minuutissa. Kone on ketjulla ja se on tiettävästi kestänyt kaikki 300tkm mitä autolla ajettu. Valintoja valintoja dacistit! Toki nyt ilmeisesti uusissa dacioissa on ketjukone niinkuin relluissakin, mutta monellako täällä höpöttävällä on uusi?

      • Anonyymi

        Vai moottoria piti kallistaa, että sai ilmansuodattimen vaihdettua, keksi jotain hieman uskottavampaa provoa. Jakohihna on nykyään usein jopa kestävämpi kuin ketju ja Jos remmin vaihtoväli on 120tkm-160tkm yleisesti, eli ei sitä ihan yhtenään tarvitse vaihtaa.


      • Anonyymi

        Itselläni on kokemusta renaultista meganen verran vm. 1997 ja 2001,...... On mullakin kokemusta Meganesta. Ei tarvitse kallistaa moottoria sen takia ,HÖPÖ HÖPÖ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on kokemusta renaultista meganen verran vm. 1997 ja 2001,...... On mullakin kokemusta Meganesta. Ei tarvitse kallistaa moottoria sen takia ,HÖPÖ HÖPÖ

        Liekö sitten ollut jotenkin viallisia yksilöitä, mutta kyllä piti.


    • Anonyymi

      Daciassa on uskomattoman hyvä jousitus. Siinä on auto joka täyttää kaikki mukavuusvaatimukset. Kuinka voidaan auto tehdä noin hyväksi tuolla hinnalla, se on salaisuus.

      • Anonyymi

        Daciassa on uskomattoman hyvä jousitus......Ja myös Renaultissa, olen samaa mieltä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciassa on uskomattoman hyvä jousitus......Ja myös Renaultissa, olen samaa mieltä !!

        Ja kaarreohjattavuus sitä vasten vaarallisen huono.


    • Anonyymi

      Hihii, Toyotan omapoikaa pelottaa kun Dacia meni Toyotasta ohi laadussa ja mukavuudessa ja myynti sen kun kasvaa hurjaa vauhtia ja Eurooppa on kohta täynnä Dacioita.

    • Anonyymi

      Kun olet pienimunanen niin hyväksy tosiasia.Ei kalusi bemarin ratissa kasva ja kun selkäsi käännät niin naapurin dacia mies ajelee vaimoasi.

      • Anonyymi

        En minä kalun jatketta tarvitse vaan kestävän ja helposti huollettavan auton. Siksi valintani on aina Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kalun jatketta tarvitse vaan kestävän ja helposti huollettavan auton. Siksi valintani on aina Toyota.

        En tuijota mihinkään merkkiin, kun ostan itselleni käyttöauton. Kyseessä on minun ja automyyjän välinen neuvottelu. On jokunen Toyotakin ollut omistuksessa, nyt on Duster. Ei valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuijota mihinkään merkkiin, kun ostan itselleni käyttöauton. Kyseessä on minun ja automyyjän välinen neuvottelu. On jokunen Toyotakin ollut omistuksessa, nyt on Duster. Ei valittamista.

        Sen verran merkkiä itse katson ettei se ole: Lada, Dacia tai Fiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran merkkiä itse katson ettei se ole: Lada, Dacia tai Fiat.

        Komppaan. Dacialla ylivoimaisesti tunkkaisin imago. Jarrurummut ruostuvat takana, halvat muoviosat haisevat helteelläja kaiken kruunaa ankea sisusta. Vain dacia kykenee tähän, straight from hell.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Dacialla ylivoimaisesti tunkkaisin imago. Jarrurummut ruostuvat takana, halvat muoviosat haisevat helteelläja kaiken kruunaa ankea sisusta. Vain dacia kykenee tähän, straight from hell.

        Olen tyytyväinen autooni, mutta mihin sitä imagoa tarvitaan? Selittäkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyytyväinen autooni, mutta mihin sitä imagoa tarvitaan? Selittäkää.

        Toiset tarvii toiset ei. Täysin turha puheenaihe. Ole tyytyväinen, jos et tarvii. Siinä säästää pitkän pennin, kun ei tarvii sitä imagoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset tarvii toiset ei. Täysin turha puheenaihe. Ole tyytyväinen, jos et tarvii. Siinä säästää pitkän pennin, kun ei tarvii sitä imagoo.

        Totta. Se imago voi tulla hyvin kalliiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Se imago voi tulla hyvin kalliiksi.

        Kaikki turhamaisuus maksaa hemmetin paljon. Kannattaa miettiä tarkkaan mihin rahansa laittaa. Siis jos sitä ei ole liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki turhamaisuus maksaa hemmetin paljon. Kannattaa miettiä tarkkaan mihin rahansa laittaa. Siis jos sitä ei ole liikaa.

        Ne, joilla sitä rahaa on liikaa, eivät ole tällä palstalla haukkumassa toisten autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kalun jatketta tarvitse vaan kestävän ja helposti huollettavan auton. Siksi valintani on aina Toyota.

        Japanilaiset ne vasta pienimunasia onkin .Dacia mies ajelee sinunkin muijaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne, joilla sitä rahaa on liikaa, eivät ole tällä palstalla haukkumassa toisten autoja.

        Ne, joilla sitä rahaa on liikaa, eivät ole tällä palstalla haukkumassa toisten autoja........Toiset taas ajattelevat kuin kohtalokkaassa Sambassa ( vaikka menis viimeisetkin siemen perunat) kunhan vain auton ja omistajan imago säilyy... Aika kummallista imagon palvontaa,,ennen vaikka hirteen kuin tunnustaa realiteettejä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Dacialla ylivoimaisesti tunkkaisin imago. Jarrurummut ruostuvat takana, halvat muoviosat haisevat helteelläja kaiken kruunaa ankea sisusta. Vain dacia kykenee tähän, straight from hell.

        Dacialla ylivoimaisesti tunkkaisin imago??????? Mitä vanhempi länsiauto tai Saksan/ Ruotsin taxi, sen tunkkaisempi ja paskottu kuskinpenkki,Daciat ovat vielä aika uusia !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaiset ne vasta pienimunasia onkin .Dacia mies ajelee sinunkin muijaasi.

        Millä tavalla munan mitta ja naiset liittyvät autoihin?? Jo menee epätoivoiseksi dacisteilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacialla ylivoimaisesti tunkkaisin imago??????? Mitä vanhempi länsiauto tai Saksan/ Ruotsin taxi, sen tunkkaisempi ja paskottu kuskinpenkki,Daciat ovat vielä aika uusia !!

        Haju kuin vanhoissa ladoissa jo uutena, varsinkin jos kesähelteellä ostaa. Muoviosat halvinta paskaa ja haisooo!


    • Anonyymi

      Audi miestä korpeaa 😂🤣

      • Anonyymi

        Vieläkin tulee mieleen se -70 luvulla ollut automainos Wartburgilta ( Wartburgin omistavalla perheellä on varaa pieneen ylellisyyteenkin ) siinä oli kyllä aika paljon tottakin , ne imagon jahtaajat yleensä siihen aikaan joutuivat vain lisäämään kaasua kun näkivät Restaurantin . Warre oli Skodan ja Ladan kanssa niitä halvimpia hinnaltaan silloin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin tulee mieleen se -70 luvulla ollut automainos Wartburgilta ( Wartburgin omistavalla perheellä on varaa pieneen ylellisyyteenkin ) siinä oli kyllä aika paljon tottakin , ne imagon jahtaajat yleensä siihen aikaan joutuivat vain lisäämään kaasua kun näkivät Restaurantin . Warre oli Skodan ja Ladan kanssa niitä halvimpia hinnaltaan silloin

        Jeps! Dacia on nykypäivän Lada suomessa. Samat tunkkaiset kommarit ajavat tunkkaisilla kommariautoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps! Dacia on nykypäivän Lada suomessa. Samat tunkkaiset kommarit ajavat tunkkaisilla kommariautoilla.

        Jeps! Dacia on nykypäivän Lada suomessa. Samat tunkkaiset kommarit.... Olet kyllä tavallinen tonttu,en ole missään pirun maassa kuullut tuota kommari sanaa sotkettuna autoihin ja autoiluun muualla kuin Suomessa . Eikö tuosta hölmöydestä Suomi pääse koskaan eroon. Viittaakohan tuo jossain mielessä kyseisen henkilön metsässä vietettyinin nuoruusvuosiin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps! Dacia on nykypäivän Lada suomessa. Samat tunkkaiset kommarit.... Olet kyllä tavallinen tonttu,en ole missään pirun maassa kuullut tuota kommari sanaa sotkettuna autoihin ja autoiluun muualla kuin Suomessa . Eikö tuosta hölmöydestä Suomi pääse koskaan eroon. Viittaakohan tuo jossain mielessä kyseisen henkilön metsässä vietettyinin nuoruusvuosiin !!

        Taisi mennä tunteisiin? Niin ei tapahdu jos kommentissa ei ole totuuden siementä, jos se olisi täysin liirumlaarumia sinulla ei olisi mitään syytä reagoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä tunteisiin? Niin ei tapahdu jos kommentissa ei ole totuuden siementä, jos se olisi täysin liirumlaarumia sinulla ei olisi mitään syytä reagoida.

        Ei kyllä mene niinkän tunteisiin kun en ole niin poliittisesti kiinnostunut mutta ärsyttää tuo Suomalaisten takapajuisuus Alkaa itseäkin jo hävettää Suomalaisena sivullisena kun ihmisten mielipiteet eivä ole kehittyneet sitten sota ajan jälkeen yhtään minnekkään Varmaan on vieläkin monessa talossa pääkeskusteluaihe kuinka Uhtualla taisteltiin kommareita vastaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä mene niinkän tunteisiin kun en ole niin poliittisesti kiinnostunut mutta ärsyttää tuo Suomalaisten takapajuisuus Alkaa itseäkin jo hävettää Suomalaisena sivullisena kun ihmisten mielipiteet eivä ole kehittyneet sitten sota ajan jälkeen yhtään minnekkään Varmaan on vieläkin monessa talossa pääkeskusteluaihe kuinka Uhtualla taisteltiin kommareita vastaan !!

        On kaksi sanaa jossa Suomi on Takapajula" Kommari ja Huora " näitten sanojen käyttö on kuin ........no en sano enämpää !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe