Älä tuhlaa aikaasi

Anonyymi

Takana niin rikkinäinen menneisyys eikä nykyisinkään hääppösesti mee. Kaikki ei näy päällepäin.

35

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      älä huoli, kävelin jo ohitsesi...

    • Anonyymi

      Menneisyydessäkö sinä elät?

    • Anonyymi

      Rikkinäisiä tässä ollaan kaikki, toiset enemmän toiset vähemmän. Elämän kulkua voi myös muuttaa, jos ottaa itse ohjat käsiinsä.

      • Anonyymi

        Entä jos ei vaan koskaan saa ohjia käsiinsä. Se on kaikkein pelottavinta.


    • Anonyymi

      Harvahampainen hymy täältä. Rikkinäinen ei sentään. Ei mene vahvasti mutta mitä siitä, välillä ei mene.

    • Anonyymi

      Jos olisit kaivattuni, jonka menneisyydestä en mitään tiedä, vastaisin että huono tekosyy. Sano vaan suoraan, jos et tykkää.

      • Anonyymi

        Ei ees se menneisyys mut käytän paljon päihteitä, en tiiä oonko valmis irrottautumaan niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ees se menneisyys mut käytän paljon päihteitä, en tiiä oonko valmis irrottautumaan niistä.

        Itse en halua päihdeongelmaista elämääni. Ihmisen persoonallisuus muuttuu päihteiden käytön myötä. Elämässä pitää olla muita juttuja joiden avulla jaksaa, kuin odotus päihtymyksestä. Jos käyttäisin itse paljon päihteitä, voisi sellainen kumppani sopiakin. Yhteinen harrastus yhdistäisi ja silloin toisen rappio ja känniääliömäisyys ei häiritsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en halua päihdeongelmaista elämääni. Ihmisen persoonallisuus muuttuu päihteiden käytön myötä. Elämässä pitää olla muita juttuja joiden avulla jaksaa, kuin odotus päihtymyksestä. Jos käyttäisin itse paljon päihteitä, voisi sellainen kumppani sopiakin. Yhteinen harrastus yhdistäisi ja silloin toisen rappio ja känniääliömäisyys ei häiritsisi.

        Joo mutta älä jatka toisena ihmisenä toisen puolesta. Sönkkää muualla parisuhderiippuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ees se menneisyys mut käytän paljon päihteitä, en tiiä oonko valmis irrottautumaan niistä.

        En tiedä oletko hän, etkä sinä tiedä olenko minä hän. Ihan järjetöntä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta älä jatka toisena ihmisenä toisen puolesta. Sönkkää muualla parisuhderiippuvainen.

        Kerroin oman mielipiteeni. En jatka toisena henkilönä, koska täällä kaikki ovat anonyymejä, eikä kukaan tiedä kuka täällä kirjoittaa. Herätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta älä jatka toisena ihmisenä toisen puolesta. Sönkkää muualla parisuhderiippuvainen.

        XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en halua päihdeongelmaista elämääni. Ihmisen persoonallisuus muuttuu päihteiden käytön myötä. Elämässä pitää olla muita juttuja joiden avulla jaksaa, kuin odotus päihtymyksestä. Jos käyttäisin itse paljon päihteitä, voisi sellainen kumppani sopiakin. Yhteinen harrastus yhdistäisi ja silloin toisen rappio ja känniääliömäisyys ei häiritsisi.

        En minäkään halua päihdeongelmaista, enkä muútenkaan ongelmaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ees se menneisyys mut käytän paljon päihteitä, en tiiä oonko valmis irrottautumaan niistä.

        Se ei ole ihan helppoa, jos ne on sun päivän sisältö. Ei tosin mahdotontakaan. Itsesi kannalta olisi hyvä niistä pois pyrkiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En halua kyllä bakteeriperäistä ientulehdusta

      • Anonyymi

        Voi sua tietämätöntä


      • Anonyymi

        Tuota ei kukaan uskalla hoitamatta jättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota ei kukaan uskalla hoitamatta jättää.

        Kyllä voi ja ikävä kyllä se mädän haju ei lähde sitten millään jos toisella on pahakin tulehdus ja hampaat hoitamatta ja pesemättä. Näkee jos hammasväleissä on ruskeaa että ei ole harjattu! :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi ja ikävä kyllä se mädän haju ei lähde sitten millään jos toisella on pahakin tulehdus ja hampaat hoitamatta ja pesemättä. Näkee jos hammasväleissä on ruskeaa että ei ole harjattu! :/

        No tuo on sitten eri juttu jollei hoida. En kyllä tunne ketään joka laiminlyö noin.


    • Anonyymi

      En tuhlaa aikaani. En ole valinnut, että tuhlaanpa nyt aikaani ja ihastun tuohon tyyppiin. En minä mitenkään valinnut kohdettani. Näin nyt kävi ja tässä ollaan.

      • Anonyymi

        Jaa päihdeongelmaiseen ihastuit


    • Anonyymi

      Surullista, et joku ajattelee itsestään näin, mutta kyllä se miten menee näkee päällepäin, mä. Sanon aina töissä ääneen, tänään on huono päivä, ei mee kauan, kun joku piristää, mutta ei sitä aina näe, mutta kaikki sanoo, et mua pystyy lukemaan, kuin avointa kirjaa, se ei ole mukavaa, koska mun katseesta näkee mitä milloinkin ajattelen.

    • Anonyymi

      No ihan hyvin kyllä pyyhkii, vai haluutko sä tulla pyyhkii?

      • Anonyymi

        Mitä nyt oli hetken niheet fiilit, mut kyl nää kirjottelut jeesas aikalail siihenki. Tattis 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt oli hetken niheet fiilit, mut kyl nää kirjottelut jeesas aikalail siihenki. Tattis 😁

        … esiintyisitkö vaikka ittenäs vaihteeksi. Ei yhtään rupee palaa käpy tähän touhuun nyt ku pakkomielteisesti näitä edelleen lueskelen


    • Anonyymi

      Rikkinäisiä täällä suurinosa on. Moni sellainenkin josta et arvaisi. Elämän suuntaan voi vaikuttaa, jos haluaa.

    • Anonyymi

      Ei se haittaa, oletko miettinyt vieroitusta. T n

      • Anonyymi

        Siältä saa vaan huonoja lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siältä saa vaan huonoja lääkkeitä.

        Ky on huvit sulla.


    • Anonyymi

      Teris iski.

    • Anonyymi

      Aika on tärkeää. Aikaa ei saa unohtaa noin vain. Siksi.

    • Anonyymi

      Kulttuuri, mitä aloittaja pontevasti lähti elättään, oli kuollut jo juoksuiltaan, ei ole mitään valhetta, totuus on uskomattomampi.......
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista, bambi.......
      https://m.youtube.com/watch?v=Wb25QTYbnCI

    • Anonyymi

      Biljardissa voi pärjätä. Ilman digiä toki.

    • Anonyymi

      Jos oma vointi tästä paranee paremmaksi, niin sitten minulla on jaksamista auttamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe