Mitä mieltä olette epänormaalista pyynnöstä

Anonyymi

Olen 24v aviossa oleva nainen.
Mieheni on jo pari kuukautta pyytänyt minua antmaan hänen kokemattomalle pikkuveljelleen seksi kokemuksen.
Hän on ihan kiva nuori mies ja tiedän hänen olevan kiinnostuneen minusta.
Ollaan oltu hänen serkkunsa kanssa kimpassa kolmistaan tämän korona ajan. Tämän pikkuveljen kanssa oltaisiin kaksistaan.
Ongelmana on tämän pikkuveljen ikä.
Hän täyttää vasta maaliskuun 22päivä
16 vuotta.
Tiedän etten joutuisi edesvastuuseen vaikka antaisin pojalle seksi opetusta koska poika olisi ainakin halukas ja mieheni haluaisi että veljensä saisi seksi kokemuksen tutun ja turvallisen naisen kanssa.
Mitä mieltä olette?
Tiedän hänen olevan ala ikäinen mutta hyvin kehittynyt ikäisekseen ja on kiinnostunut minusta.
Hän viettää paljon aikaa kanssani.
Pari kesää on pyrkinyt olemaan paikalla kun otan aurinkoa yläosattomissa.
Mitä te naiset tekisitte?

100

7419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harkitse syntymäpäivälahjan antamista. Ei ennen sitä.

• Anonyymi

Vain idiootti sekaantuu miehensä veljeen ÄLY HOI!!

• Anonyymi

Minusta tuo on ihan hyvä idea, jos se kaikkien puolesta on ok. Erityisesti, jos se on vaimoaan lainaavan miehen mielestä ok, niin mikä ettei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo on ihan hyvä idea, jos se kaikkien puolesta on ok. Erityisesti, jos se on vaimoaan lainaavan miehen mielestä ok, niin mikä ettei.

Siinäpä toinen idiootti

• Anonyymi

Olisihan se synttärilahja kaksi kuukautta etuajassa jos nyt suostuisin.
        Luulen että mieheni on mennyt lupaamaan jotenkin veljelleen kun hän seurailee minua ja juttelee vähän levottomia.
        Kun olin eilen suihkussa niin hän tuli "vahingossa" kylpyhuoneeseen kun olin alasti siellä.
        Hän näki kyllä kaiken eikä kiirehtinyt pois vaan jäi tuijottamaan näkemäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se synttärilahja kaksi kuukautta etuajassa jos nyt suostuisin.
        Luulen että mieheni on mennyt lupaamaan jotenkin veljelleen kun hän seurailee minua ja juttelee vähän levottomia.
        Kun olin eilen suihkussa niin hän tuli "vahingossa" kylpyhuoneeseen kun olin alasti siellä.
        Hän näki kyllä kaiken eikä kiirehtinyt pois vaan jäi tuijottamaan näkemäänsä.

Älä suostu vielä, vaikka kuinka tekisi mieli. Se on teidän tapauksessa laitonta. Ei se maailma tuohon kahteen kuukauteen kaadu, mutta rikosoikeudellisesti sillä on iso ero kuitenkin. Ainahan voit alkaa lämmitellä asiaa ja kysellä häneltä, että oletko muuten miettinyt, mitä toivoisit 16v syntymäpäivälahjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jospa mies mukaan haluaa jotain pojan peppuu ja saa sut nauttimaan ok

• Anonyymi

Oma mies haluaa pitää vaimonsa perhe piirissä.
        Jos vaimoa haluaa panettaa muilla niin miksi ei kavereilla tai omilla sukulaisilla.

• Anonyymi

Nait tietenkin, jos olet kuuliainen nainen miehellesi. Hyvä herra

• Anonyymi

Tämä kommentoija tarkoittaa varmaan "hyvä herra" kommentillaan, että aloittaja on mies, niin kuin itsekkin epäilen.

• Anonyymi

Poikaystäväns ei arvosta sinua yhtään, kun hän pyytää tuollaista sinulta. Hyvä tavaton. Eikö sinulla ole mitään moraalia ? Älä suostu tuollaiseen. Halpana lutkana sinua pitäisivät. Millaisen kieron luvan se pikkuvelikin saisi aikuisten touhuista ? Ajattele, jos ne vanhemmatkin saisivat tietää.

• Anonyymi

Lue aloitus tarkemmin. Kyse on naimisissa olevasta parista ja mies toivoo vaimonsa antavan kivaa pikkuveljelleen. Ei huono ajatus, kun vaimo tuntuu tykkäävän myös pikkuveljestä ja pikkuveli veljensä vaimosta. Suojaikää kannattaa kuitenkin noudattaa.

• Anonyymi

ole hyvä opettaja ja anna miehesi selittää miks bi-sex jo harrastanut kyseisen pojan kanssa

• Anonyymi

Anna pojalle pikkuisen esileikkiä, jätä kivat pikkarit että saa oikeat tuoksut.
      Viikkoa ennen synttäreitä,sanot ettei runkkaa, pidättää kunnon lastit.
      Annat katseltavaa ,vilauttelet. Kysyt mitä haluaa synttäreiksi.

• Sanot pyyntöä epänormaaliksi, mutta ei se sitä ole. Synttäriin on kuiteskin enää 2 kuukautta. Kantsii yrittää kestää siihen asti, ettei kellään ole sanottavanaan mitään laillisuusnäkökohtaa. Hyvää jatkoa! 🌹👀

• Anonyymi

Aika huono provo.

• Anonyymi

Mieheni on mennyt pidemmälle saadakseen minut pikkuveljen kanssa panemaan.
      Tultiin mieheni kanssa saunasta vain pyyhkeisiin kääriytyneenä.
      Mieheni pikkuveli oli olohuoneessa.
      Kun tulin olohuoneeseen nìi mieheni vetäisi pyyhkeeni pois ja olin täysin alasti heidän edessään.
      Olin niin vihainen etten viitsinyt peitellä itseäni millään ja ainoa Mitä olisi ollut oli kädet.
      Istuin sohvalle mieheni veljen viereen niin sai katsella vapaasti.
      Pojalla oli silmät pyöreinä kun katseli minua.
      Kun lähdin annoin pojalle pusun poskelle jolloin hän kosketti rintaani en tiedä oliko vahinko vai tarkoitus mutta painoin käden tiukemmin rintani päälle ennen kuin menin pukemaan.

• Anonyymi

Olisiko se niin vaarallista jos nainen antaisin 15 vuotiaalle halukkaalle pojalle seksi opetusta?
      Voisi opettaa miten naista tyydytetään ja miten toimia missäkin tilanteessa.
      Naiset saisi mieleisiä miesmalleja jotka ottaisivat naisten tunteet huomioon.

• Anonyymi

Ei ole vaarallista, ja 24 v on itsekin vielä nuori. Nuorena kannattaa hankkia kokemuksia, niin ei vanhana kaduta elämättä jäänyt elämä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaarallista, ja 24 v on itsekin vielä nuori. Nuorena kannattaa hankkia kokemuksia, niin ei vanhana kaduta elämättä jäänyt elämä. 😉

No ei sentäs kannata lapseen sekaantua!!!

• Anonyymi

Kannattaa odottaa sen pari kk. Syy löytyy tästä rikoslaista:

6 § (20.5.2011/540)
      Lapsen seksuaalinen «hyväksikäyttö»
      Joka koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan tämän kehitystä, tai saa tämän ryhtymään sellaiseen tekoon, on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi. (12.4.2019/486)

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa, jos rikos ei 7 §:n 1 momentissa tarkoitetulla tavalla ole kokonaisuutena arvostellen törkeä. Lisäksi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan se, joka menettelee 1 momentissa tai edellä tässä momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa.

Yritys on rangaistava.

7 § (20.5.2011/540)
      Törkeä lapsen seksuaalinen «hyväksikäyttö»
      Jos

1) tekijä on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen tai 6 §:n 2 momentissa tarkoitetussa tapauksessa kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa taikka

2) lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä

a) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa,

b) rikos tehdään erityisen nöyryyttävällä tavalla tai

c) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi,

ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

• Anonyymi

Sitä ei pysty kukaan todistamaan jos antaa kiimaisen 15v pojan panna 24v veljen vaimoa.
        Poika ei varmasti valita että on saanutensimmäisen kerran panna aikuista naista moneen kertaan..
        Olin itse 14v kun sain 20v naista ja olen vain mielissäni kun pääsin panemaan ja pääsin aina kun olivat mökillä.
        Oli elämäni paras kesä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei pysty kukaan todistamaan jos antaa kiimaisen 15v pojan panna 24v veljen vaimoa.
        Poika ei varmasti valita että on saanutensimmäisen kerran panna aikuista naista moneen kertaan..
        Olin itse 14v kun sain 20v naista ja olen vain mielissäni kun pääsin panemaan ja pääsin aina kun olivat mökillä.
        Oli elämäni paras kesä.

Ei tietenkään pysty todistamaan, jos homma on molemmille ookoo ja on sitä seuraavat n. 13 vuotta, mutta entä jos sinä aikana tulee jostain syystä riitaa pojan ja naisen välille? Tapauksen vanhenemisaika on 10 v ja alkaa kulua vasta, kun poika täyttää 18. Periaatteessa poika siis voi tehdä rikosilmoituksen esim kostoksi tai ihan vain rahallisen korvauksen toivossa 28. syntymäpäiväänsä asti. Odottaisin, että poika täyttää 16.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään pysty todistamaan, jos homma on molemmille ookoo ja on sitä seuraavat n. 13 vuotta, mutta entä jos sinä aikana tulee jostain syystä riitaa pojan ja naisen välille? Tapauksen vanhenemisaika on 10 v ja alkaa kulua vasta, kun poika täyttää 18. Periaatteessa poika siis voi tehdä rikosilmoituksen esim kostoksi tai ihan vain rahallisen korvauksen toivossa 28. syntymäpäiväänsä asti. Odottaisin, että poika täyttää 16.

Jep. Tai tulee riitaa ja poika keksii alkaa kiristää seksillä. Tuun panolle 3 krt/viikko tai teen ilmoituksen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tai tulee riitaa ja poika keksii alkaa kiristää seksillä. Tuun panolle 3 krt/viikko tai teen ilmoituksen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Tuokaan riski ei ole vähäinen. Myös isoveli voi saada syytteen rikokseen yllyttämisestä, jos patistaa vaimoaan naimaan alle 16-vuotiasta.

• Anonyymi

Painu vaikka hevon vittuu lakipykääliisi kanssa,
        se on luonnon laki, kun Mulukku seisoo se työnnetää, Pilluun Vittuu näin se on. Tämä on totuus kuinka moni poikaa on nussinut nainut vaikka kuin helvetisti jo 15v, samoite tytöt ei ole ollut mitää Impi Pillua enää 15v on kovin naitua nussittuja Pillua haaroje välissä tää on vaan totuus, pahvi päät taivastelijat, hävetkää surkimukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu mikä ääliö olet, yritätkö olla joki maalima parantaja, kuvitteletko ääliö että sinulta tullaa kysyy jos nussitaa niin nussitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu mikä ääliö olet, yritätkö olla joki maalima parantaja, kuvitteletko ääliö että sinulta tullaa kysyy jos nussitaa niin nussitaa.

No, kukin tyylillään. Mutta jos aikuinen nussii 15-vuotiasta, on hyvä tiedostaa että asia saattaa tulla eteen vielä yli 10 vuotta myöhemmin haastemiehen toimesta. Vaikka tuomio niin pitkän ajan jälkeen onkin epätodennäköinen kun todisteita ei löydy, eivät ne kuulustelut varmaankaan mitään herkkua ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on luonnon laki, kun Mulukku seisoo se työnnetää, Pilluun Vittuu näin se on. Tämä on totuus kuinka moni poikaa on nussinut nainut vaikka kuin helvetisti jo 15v, samoite tytöt ei ole ollut mitää Impi Pillua enää 15v on kovin naitua nussittuja Pillua haaroje välissä tää on vaan totuus, pahvi päät taivastelijat, hävetkää surkimukset.

On ihan eri asia, jos alle 16 v nuoret naivat keskenään kuin että jos aikuinen sekaantuu alle 16 vuotiaaseen. Ensimmäinen ei ole rikos, jälkimmäinen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa näköjään jo hermoon, että kertoo miten asia lain mukaan menee, jos kyseessä on 15- ja 24-vuotiaat. Se on ihan eri asia, jos kyse on kahdesta 15-vuotiaasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole paha jos nuori kaveri haluaisi panna vanhempaa naista.
        Minä en ainakaan kieltäytyisi panosta.

• Anonyymi

Huomioi myös tämä erityiskohta, joka nostaa ikärajan 18 vuoteen.

"Lisäksi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan se, joka menettelee 1 momentissa tai edellä tässä momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa."

• Anonyymi

Nyt on selvinnyt et mieheni on luvannut pikkuveljelleen minun antavan hänen panna kanssani.
      Poika kysyi "milloin aion suostua antaan hänelle pillua".
      En oikein tiennyt mitä vastata mutta sain sanottua että saa syntymäpäivä lahjaksi sitten.
      Nyt olen sitten luvannut pojalle seksiä enkä voi enää perua lupaustani.
      Täytyy vain odottaa milloin tulee lunastamaan lahjansa.
      Tuleeko samantien kun vuorokausi vaihtuu vai illalla.

• Anonyymi

Tuo on asiallinen ratkaisu 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on asiallinen ratkaisu 👍

Olen kuitenkin ajatellut että tässä on muutama viikko aikaa ennen 16v synttäreitä niin ajattelin että voisin luvata hänen tulla saunaan mukaani että näkisi mitä on saamassa synttäri lahjaksi minulta ja veljeltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuitenkin ajatellut että tässä on muutama viikko aikaa ennen 16v synttäreitä niin ajattelin että voisin luvata hänen tulla saunaan mukaani että näkisi mitä on saamassa synttäri lahjaksi minulta ja veljeltään.

Turhaan vedätät. Jos ei ol 16 vuotta TÄYTTÄNYT, on lapsi.

• Anonyymi

Sano vaan jos tarvitsee joskus vähän kokeneempaa nuorta miestä :)

• Anonyymi

Mieheni on melko avarakatseinen muita miehiä kohtaan kun on lupaillut miehille että hänen vaimoa saa panna.

• Anonyymi

Tuollaisessa tapauksessa suurimmat riskit ovat aivan muuta kuin rikosoikeudellisia.

Mietipä vähän. Asia saattaa olla sinulle ja miehellesi nyt ookoo, mutta entä esim 10 vuoden päästä, kun teillä on yhteisiä lapsia, ja miehesi näkee sinun ja aikuiseksi varttuneen pikkuveljensä vaihtavan katseita esim jossain sukujuhlissa. Voi astua mustasukkaisuus ja epäilys kehiin, ja siinä menee avioliittonne lisäksi myös veljesten välit.

Koko kuvio on jollakin tavalla outo, miksi miehesi yrittää saada sinut sänkyyn veljensä kanssa? Joku kolmas pyörä -fantasiaehkä?

• Anonyymi

Olen aiemmin suostunut hänen vanhimman veljen kanssa panemaan kun mieheni halusi.
        Oma mies kiihoittuu kun olen jonkun toisen miehen kanssa panemassa.
        Haluaa katsella kun omaa vaimoa pannaan.

• Anonyymi

16 vuotias on vielä lapsi! Eli ei missään nimessä seksiä hänen kanssaan! Itse olet aikuinen ja hän lapsi vielä. En ymmärrä miten edes aikuisena naisena haluaisit lasta?

Olkoot vaikka kuinka rikosoikeudellisesti seksiin ok mutta ei ole 16v vielä kypsä sellaiseen. Minusta tuntuu että käytät lasta hyväksesi jos suostut seksiin hänen kanssaan. Itse en eikä moni muukaan nainen suostuisi.

Antakaahan pojan kasvaa rauhassa.
      T. Nainen 40v

• Anonyymi

Osa 16 vuotiaista on kypsiä, osa ei. Nuoret kehittyvät hyvin eri tahtiin, ei voi yleistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa 16 vuotiaista on kypsiä, osa ei. Nuoret kehittyvät hyvin eri tahtiin, ei voi yleistää.

Ei voi yleistää, mutta laki asiasta on hyvinkin tarkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi yleistää, mutta laki asiasta on hyvinkin tarkka.

Itse asiassa laissa on hyvinkin paljon joustoa, osapuolten välinen ikä- ja kypsyysero otetaan aina huomioon tapauskohtaisesti arvioitaessa teon rangaistavuutta silloin, kun ei ole kyse tahdonvastaisesta teosta. On ihan eri asia, jos 18 vuotias harrastaa seksiä 15-vuotiaan seurustelukumppaninsa kanssa kuin esim. aloittajan kuvaama tilanne, jossa 10 vuotta vanhempi paneskelee miehensä pikkuveljeä. Lain tarkoitus ei ole estää nuoria harrastamasta seksiä keskenään, ja tämä otetaan myös huomioon tuomioistuimissa.

• Anonyymi

27v rva voisi ottaa 16v pojan harjoittelemaan seksiä käytännössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa laissa on hyvinkin paljon joustoa, osapuolten välinen ikä- ja kypsyysero otetaan aina huomioon tapauskohtaisesti arvioitaessa teon rangaistavuutta silloin, kun ei ole kyse tahdonvastaisesta teosta. On ihan eri asia, jos 18 vuotias harrastaa seksiä 15-vuotiaan seurustelukumppaninsa kanssa kuin esim. aloittajan kuvaama tilanne, jossa 10 vuotta vanhempi paneskelee miehensä pikkuveljeä. Lain tarkoitus ei ole estää nuoria harrastamasta seksiä keskenään, ja tämä otetaan myös huomioon tuomioistuimissa.

Joo, voi varmasti olla joustoa sitten itse tuomion pituudessa. Mutta haluaakohan osalliset tuomioistuimen eteen selostamaan asiaa, että eihän tässä mitään? Varsinkin jos tilanne onkin muuttunut ja lapsen näkemys tilanteesta on muuttunut matkan varrella että itseasiassa kyse olikin alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, voi varmasti olla joustoa sitten itse tuomion pituudessa. Mutta haluaakohan osalliset tuomioistuimen eteen selostamaan asiaa, että eihän tässä mitään? Varsinkin jos tilanne onkin muuttunut ja lapsen näkemys tilanteesta on muuttunut matkan varrella että itseasiassa kyse olikin alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä...

Tuskin haluaa, mutta eipä sinne päädykään, ellei kukaan tee rikosilmoitusta. Ja jos joku ulkopuolinen tekee rikosilmoituksen (kuka edes tietää koko asiasta?), niin esitutkinta tyssää siihen, kun kumpikin osapuoli sanoo poliisille, ettei mitään ole tapahtunut. Alaikäinen on tuossa asianomistajana, eikä hänellä ole edes velvollisuutta todistaa epäiltyä vastaan. Riittää, että sanoo kuulemisessa poliisille, ettei ole mitään sanottavaa koko asiaan. Poliisi ei saa kovistella alaikäistä, etenkään asianomistajan roolissa. ”Käräyttäjällä” tuskin on omakohtaista silminnäkijähavaintoja tai rikosteknistä näyttöä väitteensä tueksi, ja jos oikein hyvin käy, niin voi saada kaupan pääliseksi itse syytteen tekaistun syytteen esittämisestä.

Suurin riski on juurikin tuo, että 15-vuotias tulee 10 vuoden päästä katumapäälle. Tai vaikka ei katuisikaan, niin haistaa rahan korvausten muodossa. Tosin tuollaiset 10 vuotta myöhemmin esitetyt syytteet kaatuvat usein käräjillä, koska oikeus ei kykene muodostamaan faktoihin perustuvaa kuvaa siitä, kumpi osapuoli puhuu totta. Tuomioon tarvitaan aina tunnustus tai näyttöä, pelkkä väittämä ”toi pani mua kun mä olin lapsi” ei riitä. Syystä, että 1990 luvun pedofiilihysterian aikaan jaettiin paljon aiheettomia tuomioita, jotka on sittemmin jouduttu kumoamaan virheellisinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin haluaa, mutta eipä sinne päädykään, ellei kukaan tee rikosilmoitusta. Ja jos joku ulkopuolinen tekee rikosilmoituksen (kuka edes tietää koko asiasta?), niin esitutkinta tyssää siihen, kun kumpikin osapuoli sanoo poliisille, ettei mitään ole tapahtunut. Alaikäinen on tuossa asianomistajana, eikä hänellä ole edes velvollisuutta todistaa epäiltyä vastaan. Riittää, että sanoo kuulemisessa poliisille, ettei ole mitään sanottavaa koko asiaan. Poliisi ei saa kovistella alaikäistä, etenkään asianomistajan roolissa. ”Käräyttäjällä” tuskin on omakohtaista silminnäkijähavaintoja tai rikosteknistä näyttöä väitteensä tueksi, ja jos oikein hyvin käy, niin voi saada kaupan pääliseksi itse syytteen tekaistun syytteen esittämisestä.

Suurin riski on juurikin tuo, että 15-vuotias tulee 10 vuoden päästä katumapäälle. Tai vaikka ei katuisikaan, niin haistaa rahan korvausten muodossa. Tosin tuollaiset 10 vuotta myöhemmin esitetyt syytteet kaatuvat usein käräjillä, koska oikeus ei kykene muodostamaan faktoihin perustuvaa kuvaa siitä, kumpi osapuoli puhuu totta. Tuomioon tarvitaan aina tunnustus tai näyttöä, pelkkä väittämä ”toi pani mua kun mä olin lapsi” ei riitä. Syystä, että 1990 luvun pedofiilihysterian aikaan jaettiin paljon aiheettomia tuomioita, jotka on sittemmin jouduttu kumoamaan virheellisinä.

Käräjöinti on vittumaista, vaikka näyttöä tuomioon ei löytyisi. Siksi ei kannata sekaantua alle 16 v jos itse aikuinen.

• Anonyymi

Tämä nimenomainen 15v poika kuolaa 24v naisen perään saaden usein erektion katsellessaan veljensä vaimoa esm: aurinkoa ottaessa tai yöasussa nähdessään.

• Anonyymi

Mä jättäisin tuollaisen miehen heti! Jos kolmas pyörä kiihottaa ja on OK sullekin, ni se kannattaa hankkia muualta ku perhepiiristä...

• Anonyymi

Ja ottaa aikuinen mies mukaan kimppaan eikä lapsi

• Anonyymi

Mieheni juhli vanhemman veljensä kanssa eilen.
      Lämmitämme saunan keskiviikkoisin ja eilen menin ensin saunaan ennen miesten saunomista.
      Mieheni tuli saunaan muutaman minuutin päästä kuten vanhempi veli minun panokaverini ja myös pikkuveli.
      Kaikki on nähneet minut alasti ja kaksi on pannut kanssani kolmannen odottaen vuoroaan.
      Säälitti pikkuveli kun hän sai kovan seisokin ja mieheni yllytti häntä pyytämään minulta helpotusta.000
      En suostunut ja lähdin saunasta jättäen miehet keskenään.
      Ilta meni kun vanhimmat juopotteli ja nuorin oli kanssani televisiota katsomassa ja jutteli kanssani.
      Menin lopulta nukkumaan.
      Yöllä heräsin kun mieheni tuli viereeni sitten huomasin vanhimman veljen tulevan taakseni.
      Oli kimppa tulossa.
      Oli ihan kivaa aiemmin niin en pistänyt vastaan vaan olin mukana saaaden kahta miestä.
      Miehet mielestäni sammuivat kesken kun olivat saaneet olin pettynyt ja harmissani jäin puutteeseen.
      On väärin houkutella nainen seksiin ja jättää hänet tyydyttämättä.

• Anonyymi

Toivottavasti sinulla tulee järki päähän etkä ala lapsen kanssa millekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinulla tulee järki päähän etkä ala lapsen kanssa millekkään.

Idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti

SInä sitten olet pedari

• Anonyymi

sairas ajatus

• Anonyymi

En sekaantuis mieheni veljeen.

Jos kaipaatte miehesi kanssa kolmatta pyörää niin etsikää joku muu. Jos haluut nimenomaan nuorta niin innokkaita 16 vuotiaita varmasti löytyy. Perhepiirissä ristiin rastiin paneskelu nyt vaan ei ole kovin hyvä idea. Siitä voi tulla myöhemmin ongelmia vaikka just nyt ajatus tuntuu kuinka ihanalta ja kiihottavalta.

• Anonyymi

Nuoria tosiaan löytyy kolmanneksi. Mieheni kanssa harrastettu kolmansia viitisen vuotta myös muutama pari kokeilu.Nuorin ollut 20v hänellä kylläkin seksistä kokemusta ennestään. Miestäni kietoo nähdä kun nuori yhtyy kansani. Pari 50

• Anonyymi

Kaveri on kuusitoista ja nyt jo pelkää ettei tule koskaan saamaan! Älä pilaa kaverin elämää ja omaasi! Sinun ei tarvitse kommentoida oman kumppanisi ajatusta mitenkään. Se nainen joka antaa mieti pikkuveljelle on lähempänä kuin hän uskoo ja ilmoittaa olemassaolonsa itse kun vaan osuvat kohdekkain! Sinun ei tarvitse keskittyä ja miettiä kuin omaa elämäsi!

• Anonyymi

Ei hän pelkää ettei saisi koskaan panna.
        Hän vain haluaisi minun 24v päästä panemaan heti.

• Anonyymi

Tein kerran aika saman kuin ap. Tosin poika oli 19 ja silloisen poikaystävän serkku. Että mitään alaikäisjuttua ei ollut.
      Poikaystävä serkkuineen piti vuosittain serkuskokoontumisen niitten sukumökillä. Puolisotkin sai tulla mukaan. Sinä vuonna kävi joku kämmi ja paikalla oltiin vaan me ja tämä hänen serkku. Serkku oli kokematon, aika ujo ja silmin nähden kuolasi minua kun otin. mm. mainittua aurinkoa. Toisena iltana poikaystävä ehdotti että menepäs serkun saunakamariin välillä. Olin hetken että mtääh, mutta pikku hiljaa idea alkoi kiinnostamaan. Kävin sitten naimassa poikaystävän serkun kanssa. Vähän oli hämmästynyt kun tulin sen luo, mutta innolla lähti hommaan mukaan.
      Jälkeenpäin ei koskaan puhuttu tästä. Seuraavana vuonna en enää seurustellut, joten en tiedä vieläkö serkustapaamisia järjestetään.

• Anonyymi

mä olin 15v kun tätini, 38v , otti munani kouraansa ja lopulta suuhunsa imuttaen siemenet nieluunsa.. ei tehnyt mieleni.. siis tehdä rikos-ilmoitusta.

• Anonyymi

Mitä helvettiä mä just luin

• Anonyymi

Olin 22v ja olin ollut viihteellä niin menin sänkyyn 17v nuoren miehen kanssa.
      Jälkeenpäin kuulin hänen olevan vain 15v olin nainut koko viikonlopun hänen kanssaan.
      Hän näytti vanhemmalta ja oli ahkera panemaan kanssani ja hänellä oli jo kunnon varustus.

• Anonyymi

Tästä on 11 vuotta aikaa kun olin siskollani lapsenvahtina hänen ollessaan synnytyslaitoksella synnyttämässä toista lastaan.
      Olin 14-vuotias ja yövyin siskoni kotona vahtiessani hänen 2-vuotiasta poikaansa.
      Siskon mies oli poikennut paikallisessa ja oli humalassa tullessaan sairaalalta.
      Nukutin pojan ja melko pian menin minäkin maata lueskelemaan.
      Siskon mies tuli huoneeseeni ja alkoi hyväilemään minua mutta kun meni aina vaan rohkeammaksi ja intiimimmäksi niin yritin torjua häntä.
      Hän oli niin paljon voimakkaampi etten voinut mitenkään estää häntä.
      Hän raiskasi minut ja alistuin kohtalooni enkä pannut enää vastaan.
      En tiedä miten hän ajatteli asian mutta sinä yönä hän pani minua kolmesti ja seuraavina iltoina tuli luokseni kun olin saanut pojan nukkumaan.
      Kun siskoni tuli laitokselta pidin etten joutunut koskaan kahdestaan hänen miehensä kanssa.
      Minua hävetti niin paljon etten kertonut kenellekään mitä oli tapahtunut.

• Anonyymi

Nyt mieheni sai minut suostumaan seksiin 15v pojan kanssa.
      Olin juovuksissa ja mieheni halusi että pikkuveli saisi ensi seksikokemuksen minun kanssani joten olin pojan kanssa.
      Hän tuli melkein heti mutta oli valmis uudestaan hetken päästä.
      Hän sai nyt neljästi samana iltana ja sai myös suuseksiä loppuun asti.

• Anonyymi

Kelpaisko sulle vanhempi mies . Voit kysyy mieheltä.lupaa tai vaikka ilman lupaakin voidaan panna. M57v isokalu jee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisko sulle vanhempi mies . Voit kysyy mieheltä.lupaa tai vaikka ilman lupaakin voidaan panna. M57v isokalu jee

Onko sulla miten iso jos haluaisin kokeilla isoa kullia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla miten iso jos haluaisin kokeilla isoa kullia?

Täällä 25v isokaluinen mies 21/15 :) kelpais jos suuhun otat myös..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä 25v isokaluinen mies 21/15 :) kelpais jos suuhun otat myös..

Ei ole esteitä suuseksille.

• Anonyymi

Oliko ehkäisyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ehkäisyä

Ehkäisynä on kierukka niin voi olla huoletta sen suhteen.

• Anonyymi

Mieheni pikkuveli on nyt kulkenut kanssani viikon saanut joka päivä. Mieheni töissä ollessa olen ollut pojalle havaintokappaleena minua on tutkittu koitettu pantu ja nuolla pantu on edestä ja takaa ja olen antanut suuseksiä alusta loppuun asti ja rintani on imetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni pikkuveli on nyt kulkenut kanssani viikon saanut joka päivä. Mieheni töissä ollessa olen ollut pojalle havaintokappaleena minua on tutkittu koitettu pantu ja nuolla pantu on edestä ja takaa ja olen antanut suuseksiä alusta loppuun asti ja rintani on imetty.

Kirjoita koko tarina novelliksi. Olis kea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti kirjoittaa Olis kiva lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni veljet on nyt minun vakituisia panokumppaneita nuorimmasta vanhimpaan.
        Nuori poika on kehittynyt valtavasti seksi maailmassa.
        On vakituisesti minun petikumppanina.

• Anonyymi

Kerran kokeilin vastata treffi-ilmoitukseen jossa etsittiin poikuuden poistajaa.
      Paljastui mukavaksi, ujoksi pojaksi. Mentiin treffeille ja sänkyyn. Oli mielenkiintoinen kokemus toimia sen opastajana.
      Minä olin 30 ja hän 16.

• Anonyymi

Turha sitä on muilta kysellä, tee niin kuin haluat.

• Anonyymi

Juurikin näin. Jos homma on molemmille sekä naisen puolisolle ookoo, ei kenenkään muun mielipiteillä ole tuon taivaallista merkitystä.

Itse menetin aikanaan poikuuteni 14-vuotiaana 27-vuotiaalle naiselle, eikä rikosilmoituksen tekeminen ole tullut kertaakaan edes mieleen.

• Anonyymi

No annoitko pillua sille pikku pojalle ?

• Anonyymi

On nyt saanut kolmatta viikkoa joka päivä ja nuorelle ei riitä mikään kun on alkuun päässyt.
        Tuntuu kyllä kivalta kun nuori miehen alku tutkii paikkojani koskettelee käsin ja välillä tulee 69 asentoon ja minä imen häntä ja hän tutkii pilluani ja nuolee sitä.
        Yleensä tulee suuhuni ensin ja kun imen niin saa uuden seisokin ja panee minua.

• Anonyymi

Tänään uutisissa kerrottiin tulevasta lakimuutoksesta. Uuden valmistelussa olevan lain mukaan alle 16 vuotiaaseen kohdistuva seksuaalinen teko olisi nimikkeeltään lapsenraiskaus.

• Anonyymi

Kyseinen poika täyttää 16v maaliskuussa mieheni eli pojan veli yllyttää meitä panevan.

En ole pyytänyt poikaa panemaan vaan hänen veljensä yllyttää nuorta miestä.
        Ensin poika riisui minut ja tutki paikkojani sormin ja katsellen.
        Poika on selvästi saanut panna aiemmin oli sen verran varmat otteet ja nyt on saanut veljen vaimon havainto kappaleeksi ja helpotuksen tuojaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen poika täyttää 16v maaliskuussa mieheni eli pojan veli yllyttää meitä panevan.

En ole pyytänyt poikaa panemaan vaan hänen veljensä yllyttää nuorta miestä.
        Ensin poika riisui minut ja tutki paikkojani sormin ja katsellen.
        Poika on selvästi saanut panna aiemmin oli sen verran varmat otteet ja nyt on saanut veljen vaimon havainto kappaleeksi ja helpotuksen tuojaksi.

Eli miehesi yllyttää rikokseen, joten hän on osallinen lapsenraiskauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miehesi yllyttää rikokseen, joten hän on osallinen lapsenraiskauksessa.

Täällä otetaan tosi tunteella kantaa täysin keksittyyn tarinaan!! Kannattaiskohan miettiä jotain järkevää tekemistä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä otetaan tosi tunteella kantaa täysin keksittyyn tarinaan!! Kannattaiskohan miettiä jotain järkevää tekemistä??

Ei tuossa sen kummemmin tunnetta ollut. Kuha vaan totesin, että asianomaiset aikuiset olisivat tuossa tilanteessa uuden lain mukaan lapsenraiskaajia tai lapsenraiskaukseen yllyttäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa sen kummemmin tunnetta ollut. Kuha vaan totesin, että asianomaiset aikuiset olisivat tuossa tilanteessa uuden lain mukaan lapsenraiskaajia tai lapsenraiskaukseen yllyttäjiä.

Noh, periaattessa juu. Mutta jotta koko asia edes päätyisi viramonaisten käsiin, edellyttäisi se rikosilmoituksen tekemistä. Makuuhuoneissa kun ei ole valvontakameraa. Kun kaksi ihmistä, joista nuorempikin vain viikkojen päässä suojaikärajasta, harrastaa seksiä omasta vapaasta tahdostaan, kummallakaan tuskin on ensimmäisenä ajatuksena mennä laulamaan naimapuuhistaan poliisille. Eivät ne kuulustelut ole mitään mukavia asianomistajallekaan edes silloin kun kyseessä on tahdonvastainen teko, kun täytyy kertoa poliiseille ja sosiaalitädeille hyvin yksityiskohtaisesti intiimeistä asioista tai muutoin koko juttu raukeaa näytön puutteeseen. Poliisin ja tutkijoiden arvion mukaan vain n.5% lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista tulee milloinkaan viranomaisten tietoon. Ja poliisin tietoon tulleistakin tapauksista vain n. 30% johtaa tuomioon, muissa ei näyttö riitä. Tapaukset, jotka päätyvät viranomaisten tietoon, ovat lähes 100% sellaisia, joissa lapsi tai nuori on ollut teon kohteena enemmän tai vähemmän vastoin omaa tahtoaan.

• Anonyymi

Ai niin. Jos joku ei huomannut, että suojaika on 18 vuotta, mikäli lapsi asuu samassa taloudessa ja aikuinen on huoltosuhteeseen rinnastettavassa tilanteessa lapseen nähden. Aloittaja ei ole maininnut sanallakaan veljesten vanhemmista. Pikkuveli on kuitenkin paikalla päivittäin. Eli on myös mahdollista, että veljesten vanhemmat eivät ole enää "läsnä", jolloin käytännössä aloittaja miehineen on 15 vuotiaan lapsen huoltajia. Silloin sovelletaan tuota 18 vuoden suojaikää.

• Anonyymi

Anna nyt hyvä ihminen niiden naida, jos molemmat sitä haluavat! Itsekin olisit polkenut 15 vuotiaana kollina 24 vuotiasta naista kuin tulpatonta mopoa, jos olisit saanut.

• Anonyymi

Pikkuveli asuu noin 800m meiltä.
        On meillä päivittäin kun on ihastunut veljensä vaimoon.
        Auttelee kotona kaikenlaisissa kotihommissa.

• Anonyymi

Miheni pyynnöstä annoin nuoren pojan lähestyä ilta myöhään ulkona poika oli 17v iso kokoinenen. Istuttiin saunan terassilla kahdestaan sain hieromaan olkapäitä tiesin kun seisoo takan näkee rinnat kunnolla olin hijaton paita päällä ja tiukat shortsit, sanoin kun on isot rinnat kipeytyy rästä ja näytin rintojen ylä osaa nännit oli kipeän kovat.
      poika hieroi aika läheltä rintoja, kuiskas mitä Janne sanoo sanoin se nukkuu vaikka tiesin että vaklaa ikkunassa. Laskin olkaimia hitaasti kuiskasin saat hieroa kunnolla, arasti sormet löysi nännit huokailin ja kehuin kuinka osaa käännyin ja näin kalun kaarella housuissa avasin housut kalu ponnahti pystyyn otin kiinni ja kalun suuhun imin poikittain mökkiin tiesin mieheni näkee kuinka otan syvälle lau paisui ja paisui ja laukesi kunnolla imin kaiken. Nousin ja kävin saunassa tulin takaisin pojalla oli kalu näkyvissä kuiskasin uskallatko kalu alkoi heti kasvaa laskin shortsit tiesin että kiinteät pakarat haluttaa tunsin kalun huulilla ja voimalla sisään halusin antaa nuorelle oikein kiimasena kalu oli samaa luokkaa kuin miehelläni mutta kova ja nopea liikkeinen tunsin että tulen tulen ja parkaisin hyvään oloon pyllistiin lisää kalu purkausi usealla syöksyllä. Käytiin molemmat pesulla.
      Menin mieheni viereen kalu oli kova nousin päälle ja kuiskailin korvaan näit sain kovaa nuorta laukesin oikeasti kun pani nopeaa ohajsin mieheni kalun sisään olin kiimasta ja spermasta liukas hakkasin hulluna pillua kalun juureen vapisi ja kiljahtelin hiljaa mieheni kuiskas nyt varmaan runkkaa itseään tulin voimalla pillu jännityi tuntui että se isonee kun laukesin ja sain spermat sisään.
      Seuraavana aamuna aikaisin mieheni huusi mene uistelemaan. Nousin pillu märkänä ja menin pojan luo opetin naimaan edestä ja takaa ja poka jaksoi kasi kertaa peräkkäin viimmeksi pani takaa näin mieheni soutamassa hiljakseen laiturin lähellä.

• Anonyymi

Voisinko tulla panemaan kanssasi AP, kuulostat viehättävältä

• Anonyymi

Mieheni ei ole pyytänyt eikä antaisikaan minun opetaa pikku veljeään, kesän alussa tämä Matti oli meillä ja imetin pikku tyttöäni ( 6kk ) ei halunnut enää imeä rintaa vaan otti miekummin pullosta. Rinnat valui aina vähän läpi, Matti kysyi tuleeko liikaa maitoa.
      Olin illalla imettämässä sängyssä ja piti nousta laittamaan pulloon korviketta, Matti tuli katsomaan viereen, tyttö nukati melkein heti, tuskailin vähän kun rinnat täynnä, Matti kysyi sievästi saako se imeä että ei kipeydy liikaa. Mieheni oli työmatkalla tiesin kukaan ei yllätä, sanoin voit kokeilla.
      Tuli jännittävä olo pieni kosketus huulilla nänneihin tunsin kuinka ne kivettyi ja se tunne sievää imemistä ja välillä kovemmin ja maitoa tuli makasin seljällään Matti nousi vähän päälle että ylsi imemään molempia nännejä jalka painoi häpyä annoin jalan painaa tuntui hyvältä, Matti käski olla silmät kiinni nautin ehkä liikaa kun tunsin käden menevän housun sisään olin märkä annoin käden kosketella Matti nousi jalkojen väliin olin ihan haarat auki tunsin kalun housun päällä siinävaiheessa kun sormet siirsi housuja ja tunsin kalun huulilla yritin estää mielettömän kova kalu painui sisään huusin ei, mutta muutama työntö ja painoin kiimasena pakaroista paljas kalu sitä minä halusin kiedoin jalat jakojen ympäri kiljuin kun tuntui niin hyvältä pine nousi ja vavisten tulin kalu sylki sisään voimalla halasin jarutistin Mattia. Matti makasi vieressä ja pyyteli anteeksi, katsoin poikaa ja sanoin halusin minäkin aivan oikeasti.
      Seuraavana iltana kun tyttö nukkuin menin Matin syliin annoin imeä tiukkoja rintoja samalla kun imi maitoa ohjasin kalun sisään, olin tosi halukkaana sinä yönä rakasteltiin kolmesti.
      Mieheni tuli komennukselta lomille ja olin halukas koko ajan.

• Anonyymi

Mikä hiton into sulla on tunkea joka tarinaasi yksi sievästi-sana?

• Anonyymi

Tee samalla tavalla kuin ajokortin kanssa suorittakaa teoria ensin ja ajo synttärien jälkeen.

• Anonyymi

Mieheni nuorin veli nykyään 18v on ollut minulla seksikumppanina pari vuotta.
        Ikäisensä tytöt eivät anna kovin herkästi eikä ainakaan ilman kortsua.
        Hän haluaa seksiä kanssani kun saa ilman kortsua panna.

• Anonyymi00409

Anna pojalle

Ketjusta on poistettu 310 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7520
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2946
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1659
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1468
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1419
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1163
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      863
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      755
    Aihe