Miksi Kouvola ei vuokraa kymsotelle sen käytössä olevia kiinteistöjä.
Niinkuin muualla tehdään .Ei niitä kannata myydä.
Kolmen vuoden kuluttua katsotaan tilanne uudestaan ,miten vuokrausta jatketaan.
Kouvolan veronmaksajien omaisuutta ei ole järkevää myydä kuin pakottavassa tilanteessa .
Kymsotella on oudosti rahaa laittaa miljoonia lukaaliin esim. Kotkassa.
Nyt vinkuu Kouvolalta rahaa lisää ,hoitajien palkkoihin!
Sulkee terveysasemia ym.
Onko muualla samankaltaista toimintaa ?
Sote käytössä olevat kiinteistöt
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinteistöomaisuus ei ole näillä kulmilla käypää tavaraa. Jos Kymsote ostaa ja kunnostaa Kuusankosken terveysaseman, on sen käyttöikä pitempi. Kouvolan tilahallinto ei ymmärrä muuttunutta tilannetta. Katja Aholan ymmärrys ei tähän riitä.
- Anonyymi
Kouvolan tilapalvelut perivät ylisuuria vuokria, joita kukaan ei maksa paitsi kaupunki itse.
- Anonyymi
Tuleva hyvinvointialue voi vuokrata Kouvolalta tarvitsemansa tilat .
Eikä sillä asialla ole kiire kun 2023 vasta yrittävät saada toiminnan sujumaan.
Ei Pirkanmaakaan myy vaan vuokraa 3 vuodeksi .
Katsoo sitten tilanteen .
Kouvolan veronmaksajien omaisuus on tärkeä pitää omassa hallinnassa .
Rahat tulevat valtiolta hyvinvointi alueille siksi on tärkeää ettei omaisuutta tai lisämaksuja kymsotelle makseta yhtään.
Esim.hoitajien palkkojen harmonisointi tulee valtiolta.
Ei Kouvolalta.
Kannatta säästää kaikki raha mikä mahdollista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845