Rokotevastaiset ovat huonotuloisia!

Anonyymi

Maakunta lehti Kalevassa oli haastateltu tutkijoita. Matala palkka ja kou­lu­tus en­na­koi­vat ro­kot­ta­mat­to­muut­ta. "Kai­kis­sa so­sio­eko­no­mis­ta asemaa ku­vaa­vis­sa mit­ta­reis­sa toistuu sama kuvio"
"Mitä vähemmän ihminen tienaa ja mitä heikommin hänet on koulutettu, sitä todennäköisemmin hän ei aio ottaa koronarokotetta. Tutkijoiden teettämästä kyselytutkimuksesta huolimatta asiantuntija ei näe, että rokotusvastaisia olisi syrjitty."

119

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Suomessa ole huonotuloisia. Jos olisi, tokihan jo yli kaksi vuotta istunut työväenpuoluevoittoinen hallituksemme olisi korjannut asian.
      Vappusatanen oli vasta alkua.

      • Anonyymi

        Työssäkäyvät ovat Suomen huonotuloisimpia, joten rokotevastaiset sentään taitavat olla veronmaksajia.


    • Anonyymi

      Vai niin😇

    • Anonyymi

      Ne on väliinputoajia jotka ovat saaneet punikkien kotkituksista tarpeekseen. Eivät omasta syystään ole väliinputoajia vaan valtiovallan välinpitämättömyyden takia.

      • Anonyymi

        Tarkoitan sitä että valtiovalta ei perusta syrjäseutujen ihmisistä ja elinkeinoista pätkääkään niin ihminen sitten joutuu työttömäksi ja syrjäytyy. Näin tällaiset ihmiset kyynistyvät valtiovallan suhteen. Varsinkin nyt kun punikit riepoo maata. Näillä globalisteilla ei pienintäkään kiinnostusta ole kuinka peräkylän miehet voi. Heilläkin on ihmisarvo mutta punikeille he ovat ei-mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä että valtiovalta ei perusta syrjäseutujen ihmisistä ja elinkeinoista pätkääkään niin ihminen sitten joutuu työttömäksi ja syrjäytyy. Näin tällaiset ihmiset kyynistyvät valtiovallan suhteen. Varsinkin nyt kun punikit riepoo maata. Näillä globalisteilla ei pienintäkään kiinnostusta ole kuinka peräkylän miehet voi. Heilläkin on ihmisarvo mutta punikeille he ovat ei-mitään.

        Kaikki eivät ole hyviä koulussa. Miksi pitäisi olla? Pitäisikö kaikkien olla jotain vitun herroja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole hyviä koulussa. Miksi pitäisi olla? Pitäisikö kaikkien olla jotain vitun herroja?

        Ennen tällaiset vähänkoulutetut saivat työtä vaikka mistä, nyt tämän helvetin globalismin aikana ovat olleet kortistossa kun kaikista ei todellakaan tule herroja ja insinöörejä. Ei ole heidän tasoista työtä kun globalistit ovat tuhonneet pienet yritykset. Syrjäseudut ovat rappeutuneet jo.

        Joten miksi vielä ihmettelette tämän kansanosan kyynisyyttä ja turhautumista? Valtiovalta on se sylttytehdas heidän syrjäytymisen suhteen.

        Punikit haluaa ihmiset betonibunkkeriin asumaan jolloin heistä tulisi heidän vaalikarjaa. Ovat siellä paremmin paimennettavissa. Jos minä joutuisin kaupunkiin asumaan, en ikinä sittenkään punikkia äänestä tai kokkaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen tällaiset vähänkoulutetut saivat työtä vaikka mistä, nyt tämän helvetin globalismin aikana ovat olleet kortistossa kun kaikista ei todellakaan tule herroja ja insinöörejä. Ei ole heidän tasoista työtä kun globalistit ovat tuhonneet pienet yritykset. Syrjäseudut ovat rappeutuneet jo.

        Joten miksi vielä ihmettelette tämän kansanosan kyynisyyttä ja turhautumista? Valtiovalta on se sylttytehdas heidän syrjäytymisen suhteen.

        Punikit haluaa ihmiset betonibunkkeriin asumaan jolloin heistä tulisi heidän vaalikarjaa. Ovat siellä paremmin paimennettavissa. Jos minä joutuisin kaupunkiin asumaan, en ikinä sittenkään punikkia äänestä tai kokkaria.

        Tottakai peräkylän miehelle ja naiselle kelpaa työ siellä peräkylällä jos sitä on. Globalismin suuri saatana on vienyt ne työt heiltä. Sitten kun ihmisellä ei ole mitään näköaloja tulevaisuuden suhteen, hän siis kyynistyy, turhautuu valtiovallan suuntaan. Tällainen ihminen sitten ei jaksa välittää kunnolla omasta terveydestä muutenkaan. En sano että tämä rokote jota nyt lähes pakolla ajetaan, antaisi terveyttä, mutta se pakotus vain lisää vastustusta sitä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen tällaiset vähänkoulutetut saivat työtä vaikka mistä, nyt tämän helvetin globalismin aikana ovat olleet kortistossa kun kaikista ei todellakaan tule herroja ja insinöörejä. Ei ole heidän tasoista työtä kun globalistit ovat tuhonneet pienet yritykset. Syrjäseudut ovat rappeutuneet jo.

        Joten miksi vielä ihmettelette tämän kansanosan kyynisyyttä ja turhautumista? Valtiovalta on se sylttytehdas heidän syrjäytymisen suhteen.

        Punikit haluaa ihmiset betonibunkkeriin asumaan jolloin heistä tulisi heidän vaalikarjaa. Ovat siellä paremmin paimennettavissa. Jos minä joutuisin kaupunkiin asumaan, en ikinä sittenkään punikkia äänestä tai kokkaria.

        Minä en ikinä äänestä yhtäkään globalistipuoluetta. Niille ei oma kansa ja maa meinaa yhtään mitään, paitsi rahastuksen suhteen. Miljardit kyllä kelpaa vietäväksi eurostoliiton loputtomaan molokin kitaan, Italian mafialle jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole hyviä koulussa. Miksi pitäisi olla? Pitäisikö kaikkien olla jotain vitun herroja?

        Ei ole haittaa,vaikka ei olisi älykäs ja menestynyt,mutta se haittaa jos "haistattellee"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai peräkylän miehelle ja naiselle kelpaa työ siellä peräkylällä jos sitä on. Globalismin suuri saatana on vienyt ne työt heiltä. Sitten kun ihmisellä ei ole mitään näköaloja tulevaisuuden suhteen, hän siis kyynistyy, turhautuu valtiovallan suuntaan. Tällainen ihminen sitten ei jaksa välittää kunnolla omasta terveydestä muutenkaan. En sano että tämä rokote jota nyt lähes pakolla ajetaan, antaisi terveyttä, mutta se pakotus vain lisää vastustusta sitä kohtaan.

        Kainuussa ja Keski-Suomessa on pulaa mm. teollisuustyöntekijöistä. Kyllä halukkaille töitä löytyisi mutta kun kansa on 99%:sti työtä vieroksuvaa ja epäisänmaallista roskajoukkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainuussa ja Keski-Suomessa on pulaa mm. teollisuustyöntekijöistä. Kyllä halukkaille töitä löytyisi mutta kun kansa on 99%:sti työtä vieroksuvaa ja epäisänmaallista roskajoukkoa.

        Tuo oli turha yleistys. Toisaalta jos ne on vasureita niin ei he mitenkään isänmaallisia milloinkaan ole olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä että valtiovalta ei perusta syrjäseutujen ihmisistä ja elinkeinoista pätkääkään niin ihminen sitten joutuu työttömäksi ja syrjäytyy. Näin tällaiset ihmiset kyynistyvät valtiovallan suhteen. Varsinkin nyt kun punikit riepoo maata. Näillä globalisteilla ei pienintäkään kiinnostusta ole kuinka peräkylän miehet voi. Heilläkin on ihmisarvo mutta punikeille he ovat ei-mitään.

        Aina yhtä hauskaa, kun joku valtiolta tukia nostava haukkuu muita punikeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai peräkylän miehelle ja naiselle kelpaa työ siellä peräkylällä jos sitä on. Globalismin suuri saatana on vienyt ne työt heiltä. Sitten kun ihmisellä ei ole mitään näköaloja tulevaisuuden suhteen, hän siis kyynistyy, turhautuu valtiovallan suuntaan. Tällainen ihminen sitten ei jaksa välittää kunnolla omasta terveydestä muutenkaan. En sano että tämä rokote jota nyt lähes pakolla ajetaan, antaisi terveyttä, mutta se pakotus vain lisää vastustusta sitä kohtaan.

        Sieltä peräkylästä pitää muuttaa kasvukeskuksiin ja lopettaa vinkuminen.


    • Anonyymi

      Tunnen niin rokote myönteisiä kuin rokote vastaisia ihmisiä ja väitän, että näitä ei voi erottaa toisistaan niin koulutuksen, ammatin, siviilisäädyn, asuinpaikkakunnan, harrastuksen, ruokailutottumuksien saati minkään muunkaan ulkoisen tunnusmerkistön takia.
      Mutta kuten tässäkin avauksessa on nähtävissä ei sinua kiinnosta se kuka ottaa rokotteen terveydenhoidon kannalta, vaan se että rokote asiasta on tehty politikointia ja annettu ikäänkuin lupa lokeroida rokotetut ja rokottamattomat omiin lokeroihinsa ja luvan kanssa oikein saa antaa häpeäleiman tai joukkolynkata ihmistä joka ei rokotetta ota.

      Eli sinäkin politikoit, koska olet mielessäsi päättäny mitä politiikan suuntaa edustaa rokottamaton henkilö. Mikäli se on sinun valtavirtapolitiikkaa vastaan saat iloksesi aiheen mollata rokottamatonta henkilöä julkisesti ja käytännössä siis hyökätä kansanryhmää vastaan.
      Aivan tasantarkkaan sama periaate ja politikointi on kyseessä ilmastonmuutos asiassa. Vastustajista keksitään kaikki alentavat adjektiivit ja kyseeseen otetaan enemmänkin politikointi kuin itse ilmastonmuutos asia. Kun taas on annettu julkinen lupa joukkolynkata sitä kansanosaa joka on sinun politiikkaasi vastaan.

      Minä olen ottanut kaksi koronarokotetta ja ensikuussa otan kolmannen. Mua ei hevonv.tun vertaa kiinnosta ottaako joku muu rokotteen vai ei. Jokainen vastaa omasta terveydestään. En myöskään näe tarpeelliseksi pilkata julkisesti eri adjektiivein rokotteen ottamattomia henkilöitä enkä näe tarpeelliseksi ajaa omaa poliittista agendaa troijalaisen tavoin jossa käyttäisin koronaa tai ilmastoa tekosyynä politikoinnille.
      Halveksin ja suoraansanottuna oksettaa tuollaiset lokeroinnit missä tietoisesti politikoidaan määrittelemällä millaista kansanosaa rokottamaton ehkä mielestäsi edustaa. Poikkeuksetta siinä kuvaillaan aina poliittinen vastustaja ei muuta. (Haluaisin tehdä tutkimuksen tuosta aiheesta.)
      Mutta tähän yhteiskunta on mennyt. Mikäli et kannata jotain hallitusmyönteistä asiaa sinua on lupa joukkolynkata ja pistää erinäisiin häpeäpaaluihin.
      Eräänlainen uus kansallissosialismi lähes sadan vuoden takaa on tehnyt paluun. Omia ylistetään, mutta se halveksittu kansanosa laitetaan häpeäpaaluun. Varmaan kohta vankilaan tai muuhun vapaudenriistoon. Ilmankos myös sota on euroopassa lähempänä kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Tälle kirjoitukselle täytyy antaa 10 pistettä vaikka on ottanu piikkejä 😂🤣


      • Anonyymi

        Näinhän sen pitäisi olla. Jokainen päättäköön itse mitä ruumiille en tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sen pitäisi olla. Jokainen päättäköön itse mitä ruumiille en tekee.

        Ja maksattaa vahingot yhteiskunnalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja maksattaa vahingot yhteiskunnalla!

        Kyllä. Niin hyvinvointiyhteiskunta toimii.

        Urheilijoiden vammat hoidetaan, tupakoitsijoiden sairaudet hoidetaan, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja maksattaa vahingot yhteiskunnalla!

        Puhutte että "maksattaa yhteiskunnalla", vaikka yleensä nämä suureen ääneen rokotteiden puolesta puhujat ovat sitä sakkia, että maksattavat koko elämänsä jo nyt yhteiskunnalla.
        Globalistit ovat yhteiskunnan suurin tulonsiirtojen varassa elävä kansanosa.
        No mitäs jos tehdään sitten joka sairaanhoitoasia vakuutuksen piiriin kuten yhdysvalloissakin? Eli ne jotka maksavat vakuutuksen saavat hoitoa ja se sakki joka ei niin oma mokansa.
        Ei se niin mene, että korona on joku poikkeustapaus ja politikointia jossa henkilön pitää itse maksaa sairaanhoito, mutta kaikissa muissa sairauksissa taas yhteiskunta maksaa.
        Minulle kyllä kelpaa vakuutus ja muutenkin se, että nämä jatkuvasti paisuvat tulonsiirrot ajettaisiin alas ja verotukseen roima alennus sen seurauksena.
        Saattaisi työtävieroksuvan sakinkin saada töihin ja muutenkin perus elämän edellytykset ja hinnat alenisivat roimasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutte että "maksattaa yhteiskunnalla", vaikka yleensä nämä suureen ääneen rokotteiden puolesta puhujat ovat sitä sakkia, että maksattavat koko elämänsä jo nyt yhteiskunnalla.
        Globalistit ovat yhteiskunnan suurin tulonsiirtojen varassa elävä kansanosa.
        No mitäs jos tehdään sitten joka sairaanhoitoasia vakuutuksen piiriin kuten yhdysvalloissakin? Eli ne jotka maksavat vakuutuksen saavat hoitoa ja se sakki joka ei niin oma mokansa.
        Ei se niin mene, että korona on joku poikkeustapaus ja politikointia jossa henkilön pitää itse maksaa sairaanhoito, mutta kaikissa muissa sairauksissa taas yhteiskunta maksaa.
        Minulle kyllä kelpaa vakuutus ja muutenkin se, että nämä jatkuvasti paisuvat tulonsiirrot ajettaisiin alas ja verotukseen roima alennus sen seurauksena.
        Saattaisi työtävieroksuvan sakinkin saada töihin ja muutenkin perus elämän edellytykset ja hinnat alenisivat roimasti.

        Ne on sitä sakkia jotka maksattaa haittamaahanmuuton useat miljardit yhteiskunnalla. Kolmesta neljään miljardiin euroon joka ikinen vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sitä sakkia jotka maksattaa haittamaahanmuuton useat miljardit yhteiskunnalla. Kolmesta neljään miljardiin euroon joka ikinen vuosi.

        Päälle raha lapioiminen eurostoliiton pohjattomaan molokin kitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päälle raha lapioiminen eurostoliiton pohjattomaan molokin kitaan.

        Ja Italian mafia kiittää. Se rypee rahassa. "Kiitos" Sanna tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sitä sakkia jotka maksattaa haittamaahanmuuton useat miljardit yhteiskunnalla. Kolmesta neljään miljardiin euroon joka ikinen vuosi.

        Niinpä. Kyllä ulkomaan elävien elämä ollaan valmiit kustantamaan valtion kassasta, mutta poliittisesti "väärin" ajatteleville suomalaisille oltaisiin sanelemassa että maksakaa kaikki itse.
        Pelkkää politikointia ja vihaa tämä nyky hallituksen touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kyllä ulkomaan elävien elämä ollaan valmiit kustantamaan valtion kassasta, mutta poliittisesti "väärin" ajatteleville suomalaisille oltaisiin sanelemassa että maksakaa kaikki itse.
        Pelkkää politikointia ja vihaa tämä nyky hallituksen touhu.

        Kaikki on politiikkaa, punikkista sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sen pitäisi olla. Jokainen päättäköön itse mitä ruumiille en tekee.

        >Jokainen päättäköön itse mitä ruumiille en tekee.

        Tätä ei ole toteutettu eikä voida toteuttaa. Jokaisella on laillinen velvollisuus auttaa itsemurhaajaa epäonnistumaan yrityksessään, jos vain on hollilla. Sitten on tartuntatautilaki, jonka perusteella voidaan säätää mm. rokotuspakko ja ruumiille karanteeneja.

        Et siis päätä vain itse mitä teräsvartalollesi teet etkä tule koskaan päättämäänkään. Vain täysin erakoituneena voit ehkä de facto päättää, mutta varmaa ei ole sekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhutte että "maksattaa yhteiskunnalla", vaikka yleensä nämä suureen ääneen rokotteiden puolesta puhujat ovat sitä sakkia, että maksattavat koko elämänsä jo nyt yhteiskunnalla.
        Globalistit ovat yhteiskunnan suurin tulonsiirtojen varassa elävä kansanosa.
        No mitäs jos tehdään sitten joka sairaanhoitoasia vakuutuksen piiriin kuten yhdysvalloissakin? Eli ne jotka maksavat vakuutuksen saavat hoitoa ja se sakki joka ei niin oma mokansa.
        Ei se niin mene, että korona on joku poikkeustapaus ja politikointia jossa henkilön pitää itse maksaa sairaanhoito, mutta kaikissa muissa sairauksissa taas yhteiskunta maksaa.
        Minulle kyllä kelpaa vakuutus ja muutenkin se, että nämä jatkuvasti paisuvat tulonsiirrot ajettaisiin alas ja verotukseen roima alennus sen seurauksena.
        Saattaisi työtävieroksuvan sakinkin saada töihin ja muutenkin perus elämän edellytykset ja hinnat alenisivat roimasti.

        >Globalistit ovat yhteiskunnan suurin tulonsiirtojen varassa elävä kansanosa.

        Voisitko vielä näyttää tutkimuksen, joka tällaista osoittaa. Minun tietääkseni sadoissa viesteissäsi haukkumiasi globalisteja ei juuri ole tutkimuksissa voitu relevantisti erottaa muusta väestöstä.

        >Saattaisi työtävieroksuvan sakinkin saada töihin ja muutenkin perus elämän edellytykset ja hinnat alenisivat roimasti.

        Maailmassahan on lukemattomia maita, joissa toimitaan toiveittesi mukaan. Niissä palvelut ovat hyvin halpoja, koska alan työntekijöille ei makseta juuri mitään. Sensijaan ruoka ja käyttötavarat eivät ole juuri sen halvempia kuin Euroopassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Italian mafia kiittää. Se rypee rahassa. "Kiitos" Sanna tästä.

        Onko kivaa jutskata itsensä kaa?


      • Anonyymi

        Hyvin muotoilit vaikeata asiaa.
        Ei kaikki ole vain mustaa ja valkeaa.
        Olen itsekin syyllistynyt sormella osoittelemaan rokottamattomia. Tarkemmin mietittyäni olisin asetellut sanat toisin.


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. :)

        Tarkoitin että hyvä kommentti on se jolle eräs toinenkin antoi 10 pistettä. Tuolla ylempänä.

        Ystäväni, nekin jotka ovat ottaneet mRNA-piikin ovat sinunkaltaisiasi avarakatseisia ja sivistyneitä ihmisiä. Ei tulisi mieleenkään minulle, kuten ei heillekään, ruveta arvostelemaan tai kiistelemään jommankumman henkilökohtaisista terveyspäätöksistä. Minä kunnioitan heidän valintojaan ja he minun. Niinhän muuten toimittiin Suomessa ennenkin... Nyt vaan on tullut vallalle tämä jo hieman fasismia muistuttava huolestuttava suuntaus.

        Olen kyllä huolissani tämän kyseisen injektion ottaneiden ystävieni terveydestä, se on myönnettävä ja olen kyllä heille hyvin varovasti sen sanonutkin. Toivon että he olisivat saaneet suolaliuosta, eli plaseboa, koska tässä rokotuskokeessa on verrokkiryhmä.


      • Anonyymi

        Rokottamaton ei vastaa omasta terveydestään, vaan yhteiskunnan rahoilla maksettavaan hoitoon sitä mennään. Rokotettu kyllä ottaa vastuuta myös siitä, että yhteiskunta saadaan pysymään toiminnassa suuresta tautimäärästä huolimatta. Vaikka rokotettukin voi sairastua ja jopa joutua hoitoon, niin hän ei sitä tee oman huolimattomuutensa tai änkyröintinsä takia.


      • Anonyymi

        Ongelma on siinä että rokottamattoman kansanosan aiheuttama taloudellinen ja terveydellinen kuormitus on jäätävä.


    • Anonyymi

      Määritelkää pienituloinen, pidän itseäni kyllä ihan hyvätuloisena, mutta kaikki on niin suhteellista, en tietenkään tienaa yhtä paljon kuin korruptio virkamiehet jotka tätä korona skandaalia johtaa.

    • Anonyymi

      Myös joulupukki on olemassa!

      • Anonyymi

        Ainakin me suomaliset maksetaan joulupukin palkka matkailun edistämiskeskuksen kautta, eli sietäisi olla.


    • Anonyymi

      Yrittääkö raamattuvyöhykkeen maakuntalehti pestä puhtaaksi vain mielikuvaa rokottamattomista uskovaisista? Vai ovat uskovaiset myös heikkotuloisia?

      • Anonyymi

        uskovaisten alueella on tuloerot valtavat, on niitä herroja ja sitten niitten kynnysmattoja.


      • Anonyymi

        Kristinuskon väheneminen on kansakunnan tuho.
        Moraali on kadonnut. Ennen ihmiset muutti työn perässä, nykyään ei. Ennen ihmiset kunnioitti vanhuksia, nykyään ei. Ennen lapset oli hierarkiassa alimpana, nykyään ei.

        Kunnian ja kunniallisuuden sijaan monet ylistää syntiä ja häpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskon väheneminen on kansakunnan tuho.
        Moraali on kadonnut. Ennen ihmiset muutti työn perässä, nykyään ei. Ennen ihmiset kunnioitti vanhuksia, nykyään ei. Ennen lapset oli hierarkiassa alimpana, nykyään ei.

        Kunnian ja kunniallisuuden sijaan monet ylistää syntiä ja häpeää.

        Lestaadiolaisten remppafirmat nimenomaa kunnioittavat vanhuksia kusettamalla ja pelottelemalla.

        Tässä sinulle sitä parempaa rehellisyyttä ja moraalia, https://www.kaleva.fi/hs-remonttien-kotimyyntia-tekevista-viidesta-firma/1738235


    • Anonyymi

      Eli huonotuloiset ovat fiksuja.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä tutkijat tiedetään kenen asialla ovat. Mihin suuntaan asioiden halutaan muuttuvan sitä jankataan vaikka se olisi valhe.
      Sama malli kuin gallupeissa. Otannatkin ovat yleensä pieniä ja ihmisiltä ei edes kysytä.

    • Anonyymi

      Kautta aikojen historian vähä-älyisimmät päätyvät alimpiin tuloluokkiin. Tämä on itse asiassa aika luonnollista.
      Miten mielikuvitusmaailmassa elävä voisi tehdä todellisen maailman töitä?

      • Anonyymi

        Taas kyllä sellaista paskaa, että ei mitään rajaa.

        Itse tienaan enemmän kuin kansanedustaja ja siten pidän itseäni suuritulaisena vaikka en pääministerin palkkoihin ylläkään. Ja en ole lähtenyt koekaniiniksi tähän korona piikitys kokeiluun.

        tuolta EMA:n sivuilta voitte seutrata vaikka Pfizerin piikkikokeen edistymistä esim. turvallissusraporttien muodossa jos kiinnostaa. Luulisi kiinostavan jos olette osallisina tähän lääketieteeliseen tutkimukseen.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty


      • Anonyymi

        1960 luvulla alemmassa tuloluokassa olevat vasemmistolaiset mollasivat ylempää tuloluokkaa oikeistolaisia mielenosoitus tyyliin suurituloisiksi porvaristoiksi ja pohjasakaksi.
        Yllättäen 2020 luvulla samainen vasemmistosakki mollaa niinsanottua oikeistolaista "alempaa tuloluokkaa" yhteiskunnan pohjasakaksi julkisesti ivaamalla ja loukkaamalla. Erikoinen takinkääntö.
        Eli ei se missä tuloluokassa olet, vaan se mitä poliittista kantaa edustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kyllä sellaista paskaa, että ei mitään rajaa.

        Itse tienaan enemmän kuin kansanedustaja ja siten pidän itseäni suuritulaisena vaikka en pääministerin palkkoihin ylläkään. Ja en ole lähtenyt koekaniiniksi tähän korona piikitys kokeiluun.

        tuolta EMA:n sivuilta voitte seutrata vaikka Pfizerin piikkikokeen edistymistä esim. turvallissusraporttien muodossa jos kiinnostaa. Luulisi kiinostavan jos olette osallisina tähän lääketieteeliseen tutkimukseen.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty

        Olisiko linkkiä biontech-pfizerin alkuperäiseen koronarokotetutkimukseen? Siis siihen, jonka perusteella erityislupa jakeluun myönnettiin.

        Ei oikein tahdo löytyä ko. titkimusjulkaisua. Vai onko niin "hyvä", ettei kestä päivänvaloa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kyllä sellaista paskaa, että ei mitään rajaa.

        Itse tienaan enemmän kuin kansanedustaja ja siten pidän itseäni suuritulaisena vaikka en pääministerin palkkoihin ylläkään. Ja en ole lähtenyt koekaniiniksi tähän korona piikitys kokeiluun.

        tuolta EMA:n sivuilta voitte seutrata vaikka Pfizerin piikkikokeen edistymistä esim. turvallissusraporttien muodossa jos kiinnostaa. Luulisi kiinostavan jos olette osallisina tähän lääketieteeliseen tutkimukseen.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty

        -Comirnaty ei ole tällä hetkellä sallittu alle 5-vuotiaille lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kyllä sellaista paskaa, että ei mitään rajaa.

        Itse tienaan enemmän kuin kansanedustaja ja siten pidän itseäni suuritulaisena vaikka en pääministerin palkkoihin ylläkään. Ja en ole lähtenyt koekaniiniksi tähän korona piikitys kokeiluun.

        tuolta EMA:n sivuilta voitte seutrata vaikka Pfizerin piikkikokeen edistymistä esim. turvallissusraporttien muodossa jos kiinnostaa. Luulisi kiinostavan jos olette osallisina tähän lääketieteeliseen tutkimukseen.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty

        Ilmeisesti vain ensimmäinen lause oli tarkoitettu vastaukseksi. Muu oli asiaan liittymätöntä tuubaa ja konteksiinkin se liittyi vain nimellisesti.

        Mutta voisitko perustella ensimmäistä lausettasi.

        Ja miten sinun ansiosi liittyvät kyseiseen konteksiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas kyllä sellaista paskaa, että ei mitään rajaa.

        Itse tienaan enemmän kuin kansanedustaja ja siten pidän itseäni suuritulaisena vaikka en pääministerin palkkoihin ylläkään. Ja en ole lähtenyt koekaniiniksi tähän korona piikitys kokeiluun.

        tuolta EMA:n sivuilta voitte seutrata vaikka Pfizerin piikkikokeen edistymistä esim. turvallissusraporttien muodossa jos kiinnostaa. Luulisi kiinostavan jos olette osallisina tähän lääketieteeliseen tutkimukseen.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty

        >korona piikitys kokeiluun

        Ihan uteliaisuudesta, millä alalla saavuttaa suuret tulot osaamatta suomea edes kohtuullisesti?


    • Anonyymi

      Totta, ite olen rokottamaton ja tienaan vain noin 3300e/kk brutto. En tosin ole rokotevastainen niin ei minuna ehkä tähän tilastoon pidä lukea

    • Anonyymi

      Tottakai ovat, kun lääkeyhtiöihin sijoittanut eliitti on vienyt rahat ja palkat. Eliitti pelkää koronaa, mutta kammoaa rehellisiin töihin joutumista.

      • Anonyymi

        Korruptiokoronarokotteiden hankinta on tehty EU-eliitin sisäpiirissä. Siksi edessä on vielä synkeät ajat, koska korruption peittelyyn komissio on valmis tekemään mitä tahansa. Ihmiselämä on halpa, kun eliitti piilottelee moraalittomuuttaan.


    • Anonyymi

      Hyväosaiset elävät unessa.
      Koulutettuina ja lukutaitoisina ne kyllä tietävät totuuden, mutta kun niiden jumala on mammona, niin ne torjuvat totuuden ja silloin kun niille totuus kerrotaan niin ne sanovat, että tuo on "hörhöilyä, salaliittoihin ja litteään maahan ja satuolentoihin uskovien puhetta".
      Ja sitten ne työntävät pään pensaaseen takaisin. Se on arkuutta.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään kaikki hyväosaiset elä unessa, on niissä rohkeitakin.


    • Anonyymi

      Totta tosiaan.
      Matemaattis-luonnontieteellisen alan ylempi korkeakoulututkinto ja palkka 4000€/kk.

      Huono palkka, joskin julkisella sektorilla, joten työtä on vähän ja lomat pitkät. Enemmän ymmärrystä matemaattista menetelmistä kuin lääketieteen tohtoreilla.

      Koronarokotteita 0.
      Influenssarokotteita 0.
      Eli ei kiitos flunssapiikeille.
      Järkevät rokotteet otettuna.

      • Anonyymi

        Oikeasti kiva seurata teitä kiistelijöitä. Saa nauraa teille joka asian "asiantuntijoille" kukaan ei oikeasti tiedä mitään ,mutta päteä kuitenkin.


    • Anonyymi

      pitäähän se olla joku hyve köyhälläkin kun ajattelee terveyttä.

    • Anonyymi

      Heh he heeh, mitä vedätystä, eikä lukija ymmärrä tilannetta olenkaan. Katso tulonjakokartalta, millaisella alueelta tuo tulkinta on peräisin. Mitä jos sama tehtäisiin Kauniaisissa? Mikä mahtaisikaan olla lopputulos. Maan rikkaimmat ja koulutetuimmat vastustavat piikkejä. Media vie lukijoitaan agendansa mukaisesti ja tällä kertaa se on lääketeollisuus, joka maksaa tämän mainoksen.

      • Anonyymi

        Miksi rokotevastaisen ovat epäonnistuneet kaikilla elämänalueilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rokotevastaisen ovat epäonnistuneet kaikilla elämänalueilla?

        Siksi, koska moraalittomuus tuo menestyksen ja vaurauden.

        Lääkärit rikastuu korruptiolla, tekosairauksia keksimällä ja ihmisten sairauksilla rahastamalla. Monet muut (yrittäjät tai poliitikot) vaurastuu hyväveliverkostoilla.

        Kunniallinen ihminen ei rikastu.


      • >Maan rikkaimmat ja koulutetuimmat vastustavat piikkejä.

        Saisiko vielä lähteen tähän tietoon, kun ei kuulosta kovin uskottavalta. 🤔


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Maan rikkaimmat ja koulutetuimmat vastustavat piikkejä.

        Saisiko vielä lähteen tähän tietoon, kun ei kuulosta kovin uskottavalta. 🤔

        Siskoni on korkeasti koulutettu henkilö. Hän vastustaa piikkejä mutta on ollut pakotettu ottamaan työssään sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni on korkeasti koulutettu henkilö. Hän vastustaa piikkejä mutta on ollut pakotettu ottamaan työssään sellaisia.

        On tämä perkelettä että ihmisiä pakotetaan koekaniksi"sivistysvaltiossa".


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Maan rikkaimmat ja koulutetuimmat vastustavat piikkejä.

        Saisiko vielä lähteen tähän tietoon, kun ei kuulosta kovin uskottavalta. 🤔

        Et sie taida lähettä saaha.


      • Anonyymi

        Eivät vastusta ,koska ovat fiksuja.piikkejä vastustavat vain persut


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Maan rikkaimmat ja koulutetuimmat vastustavat piikkejä.

        Saisiko vielä lähteen tähän tietoon, kun ei kuulosta kovin uskottavalta. 🤔

        No "lähde " löytyy essolta


    • Anonyymi

      Rokotetut ei vaan myönnä että heitä vituttaa kun ottivat geenipiikit.

      • Anonyymi

        Laumasieluinen ihminen ei voi sietää sitä, että joku kykenee tekemään omia päätöksiä.


      • Otimme rokotukset, emme geenipiikkejä. 😊


    • Anonyymi

      Valehtelijalla on syvä kaivo ammentaa.

    • Anonyymi

      onpa asiaa ....totta

    • Anonyymi

      uskovaiset ja persut

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Minä en multimiljönäärinä ymmärrä yhtään tätä aloitusta 😂🤣

    • Anonyymi

      Eli luottavat vähemmän päättäjiin?🤔🤨🙄

    • Anonyymi

      Tietämättömin, tyhmin ja lahjattomin 10% kansasta on nyt tiedossa. Ei mikään ihme, että tämä lössi on myös vähiten koulutettu ja pienituloisin.

      • Anonyymi

        On tiedetty ,persut


    • Anonyymi

      Eiköhän tota typerää jargonia ooo saatu jo riittävästi. Ota niitä rokotteitas ihan rauhassa niin paljon kuin sielu sietää vai onko sulla edes sielua?

    • Anonyymi

      Suurituloisilla ei oo aikaa miettiä rokotuksen tarkoitusta.
      Aika menee lisäansioiden haalimiseen ja oman ja muiden vaurauden vertaamiseen.

    • Anonyymi

      Tuo nyt on ihan selvä asia, sen tiesi tutkimattakin, mutta hyvä että tutkittiin, niin nyt se on "virallinen" tieto.

      Eli rokotevastaisten salaliittoteoreetikkojen levittämän valheen mukaan yhteiskunta tapattaa rokotteella, (niinhän nuo tollot väittävät), hyvinkoulutettuja ja hyvätuloisia kansalaisia, he kun rokotteen ottavat. Mikäköhän järki tuossa sitten olisi? Kuka/mikä ja miten siitä hyötyisi?

      Ehkäpä korona kehitettiin, (luonto/evoluutio tai ihminen) jotta päästään eroon tyhmistä ihmisistä. Fiksut ottavat rokoteen ja selviävät hengissä, tyhmät eivät ja kuolevat pois. Siitähän seuraisi monenlaista hyötyä yhteiskunnalle.

      USAssahan kuolee koronaan rokotevastaisuudellaan julkkiksiksi nousseita kuin kärpäsiä. Siellä kai moni tollo kokee julkkisaseman niin houkuttelevakai tavoitteeksi että kannattaa pelata venäläistä rulettia hengellään sen saavuttaakseen?

      • Anonyymi

        Taidamme olla eritaajuudella ..


      • Anonyymi

        Siellähän näitä koulua käymättömiä heinähattuja piisaa. Kymmeniä lahkoja ,joille koulun käy ei onnistunut. Sukurutsaukset tavallisia. Koskaan eivät ole käyneet mökkiään kauempana.mutta tärkeää on kirkossa käynti. Sitten hakataan vaimo ja lapset.ja ollaan niin niin hyviä.sama täällä nykyään. Raamattu kainalossa. On vain unohtunut se että rakasta lähimmäistäsi, kuin itseäsi.


    • Anonyymi

      Heikosti koulutetut ovat alttiimpia Venäjän trollaukselle. Ja he ammentavat usein tietonsa netin syövereistä ja MV- lehdestä.

      • Anonyymi

        Näin. Kun yleissivistys ja medialukutaito on heikko, tepsii sopivassa tilanteessa jaettu "netistä" löytyvä "fakta" helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Kun yleissivistys ja medialukutaito on heikko, tepsii sopivassa tilanteessa jaettu "netistä" löytyvä "fakta" helposti.

        Mistä sinä olet noin korkeatasoiset ajatukset saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä olet noin korkeatasoiset ajatukset saanut?

        En ainakaan Venäjältä, mistä "isänmaalliset patriootit" totuutensa löytävät. Ja sulla mitä ilmeisimmin yleissivistys ja medialukutaito on heikko, joten?


      • Anonyymi

        THL-trolli ärhäkkänä paikalla.


      • Anonyymi

        Sieltäpä ja seiskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Kun yleissivistys ja medialukutaito on heikko, tepsii sopivassa tilanteessa jaettu "netistä" löytyvä "fakta" helposti.

        Ja se netti löytyy MV lehdestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä olet noin korkeatasoiset ajatukset saanut?

        Ihan ajattelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan Venäjältä, mistä "isänmaalliset patriootit" totuutensa löytävät. Ja sulla mitä ilmeisimmin yleissivistys ja medialukutaito on heikko, joten?

        Ainahan persuilla on.


    • >>Miksi rokotevastaisen ovat epäonnistuneet kaikilla elämänalueilla?>>

      Olen onnistunut vastustamaan rokotetta painostuksesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Hieno homma! Jääräpäisyys palkitaan ehkäpä ilmaisella tehohoidolla. Siitä jäävät rokotetut paitsi.

        Mutta hetkinen, mehän kuollaan siihen myrkkypiikkiin, niinhän se olikin. Globalistien salaliitto ja The Great Reset. Sulle käy hyvin, korjaatte potin...


      • Anonyymi

        Eihän se ole rokote. Se on geeniterapeuttinen injektio. Ja kokeellinen.


    • Anonyymi

      Tyypillinen äksykiukkuyhyy-"uutinen".

    • Anonyymi

      Koulutetut on opetettu toimimaan ylempää annettujen ohjeiden mukaan ja olemaan kyseenalaistamatta niitä.

      Kouluttamaton taas hakee tietoa useista eri lähteistä ja tekee päätökset niihin pohjautuen.

      • Anonyymi

        Tyhmä etsii tietoa sellaisista lähteistä joihin hän uskoo jo valmiiksi aja kun tietotaso on niin onneton ettei tajua mikä netistä löydetyistä asioista on totta ja mikä ei. Se on netin nurjapuoli ja siitä ollaan huolissaan jo opetusministeriössä kun nuorilla ei riitä sivistys ja tieto toteamaan mikä on totta ja mikä ei ja sama on näiden äkkiväärien pudokkaitten ja luusereitten kanssa, ovat periaatteesta aina vastaa jos ylempää ohjeistetaan tai käsketään.


    • Anonyymi

      Rokotteen määritelmää muutettiin korona"pandemian" aikana, kun lääkeyhtiöillä oli kiire saada kokeelliset geeniteknologiset mRNA-injektiot markkinoille rokotteen nimellä. Nämä mRNA- aineethan eivät anna immuniteettia koronavirustautia vastaan eivätkä estä tartuttamasta sitä muihin, joten aiemman rokotemääritelmän mukaan niitä ei olisi saanut sanoa rokotteiksi. Ne ovat geeniterapeuttisia lääkeaineita.
      Ja niiden kehitystyö on kokeellisessa vaiheessa. Pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tutkimusta.

      • Anonyymi

        Tuo tekniikka on ollut käytössä jo pitkään ja nuo korona rokotteet ovat käyneet yhtä laajat testit kuin kaikki muutkin rokotteet ja lääkkeet, nopeammin vain.
        Tyhmä puhuu jostain pitkäaikasvaikutuksista kun tuo rokote häipyy elimistöstä nopeasti. Kannattaa lopettaa MV-lehden ja vastaavien seuraaminen ennen kuin pääsi sekoaa lopullisesti ja saat niistä pitkäaikaistyhmyyden ja mielisairauden.


    • Anonyymi

      WHO muutti vuonna 2009 pandemian määritelmää. Siihen saakka pandemia syntyi vain jos oli kyseessä erityisen tappava ja/tai helposti tarttuva tauti. Määritelmämuutoksen jälkeen pandemiaksi riitti mikä tahansa tartuntatauti esimerkiksi sillä perusteella, että sen saattoi odottaa ylittävän terveydenhuollon kantokyvyn. Terveydenhuollon resurssien jakaminen on järjestelykysymys ja poliittinen päätös. Pandemia ei siis enää nykyään tarkoita, että kyseessä olisi erityisen vaarallinen tai edes helposti tarttuva tauti.

      Maailmassa ei ole tällä hetkellä minkäänlaista lääketieteellistä pandemiaa. Koronavirustauti ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti vaan tavallinen hengitystiesairaus, joka muistuttaa oireiltaan ja tarttuvuudeltaan ja vaarallisuudeltaan kausi-influenssaa. Koronaan on kuollut 2020 ja 2021 saman verran tai vähemmän ihmisiä kuin mitä joka vuosi kuolee kausi-influenssaan (500-1000).
      Lapsille ja nuorille korona on selvästi vähemmän vaarallinen kuin influenssa, tai esimerkiksi RS-virus. Kausi-influenssaan kuolee melkein joka vuosi lapsia ja nuoria. Koronaan on tähän mennessä menehtynyt yksi lapsi, joka kuului riskiryhmään ja joka todennäköisesti myös oli saanut mRNA-injektion. Jopa Hanna Nohynek on sanonut julkisesti, että influenssa ja RS-virus ovat lapsille paljon vaarallisempia kuin korona.

      Koronaa vastaan ei siis tarvita mitään rokotetta, muuta kuin korkeintaan riskiryhmille, eikä heillekään pitäisi tarjota mitään sellaista kokeellista, jo ennalta riskaabeliksi tiedettyä lääkeainetta kuin geeniterapiainjektiot. Heillä olisi oikeus tutkittuun, turvalliseen rokotteeseen, joka pidentää heidän elämäänsä eikä lyhennä sitä, kuten mRNA-piikit nyt viime kesästä lähtien ovat koko ajan tehneet.
      Suomessa on ollut 10.6 prosentin ylikuolleisuus kesästä saakka, siitä kun alettiin jakaa toisia mRNA-injektioita. Noin kolmetuhatta vanhusta kuoli tänä aikana enemmän kuin normaalivuosina. Myös muiden ikäryhmien kuolleisuus on noussut. - Ja koronahan ei tätä selitä, kuten jo tuli todettua.

      Koronarokote nostaa kuolleisuutta
      https://www.ossitiihonen.com/2021/11/23/koronarokote-nostaa-kuolleisuutta/

      Mitään erityistoimenpiteitä ei siis olisi tarvittu väestön suojaamiseksi koronavirustaudilta, ei Suomessa eikä muuallakaan. Rajoitukset, eristykset ja sulut on tehty poliittisin, ei lääketieteellisin perustein. Myös mRNA-piikkipainotuksen taustalla on poliittisia tarkoitusperiä.

      https://www.youtube.com/watch?v=A5lqX2SaSp0
      https://gbdeclaration.org/
      https://global-health-summit.europa.eu/rome-declaration_fi
      https://doctors4covidethics.org/
      https://pelastetaansuomenlapset.fi/ajankohtaista/

    • Anonyymi

      Mitäs sanotte siitä, kun aikoinaan olin koulussa opiskelemassa tietokoneita ja elektroniikkaa niin smaan aikaa siellä oli 50 valmista insinööriä työttömyyskoulutuksessa!

      • Anonyymi

        Insinööreissäkin on persuja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kansakoulu/Kansalaiskoulu käytynä.Olen sitä mieltä,että tämä porukka joka sai aikaan tornien tuhomisen yhdysvalloissa.Lupasi ikuista sotaa,nyt sitä sitten on saatu
      "Koronaa"pukkaa.Merkittävää tässä on se kumpi puoli jää eloon ,rokotetut vai rokottomattomat.Nato joka tuhosi "Irakin" Öljyn takia,sai aikaan sähköautopuumin.
      En kanata "Natoon" menemistä saavat aikaan pikäaikaisen sairauden.

    • Anonyymi

      Ei tule yllätyksenä. Maailma on pelottava, kun ei osaa hakea tietoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No kuinka yllättävää. Eihän suomessa edes asu yhtäkään hyvätuloista tai rikasta ihmistä.

    • Anonyymi

      Siitäkö tämä rokottamattomuuteni johtuukin?
      Peruskoulu alla ja pitkäaikaistyöttömyyttä elelen .
      Jotkut juoksee töissä toisten käskyteltävänä ja meikäläiselle tulee rahat tuollaisten selkänahoista (veroista).

      Ehkä jotkut osaa vain hoitaa asiansa eikä taivu toisten käskyjä noudattelemaan mutta tokihan sitä saa kuvitella toiset mitä lystää 😉😇😀

    • Anonyymi

      miksi teillä on neuroottinen tarve tehdä analyysejä ja vatvoa onko joku rokottautunut vai ei.

    • Anonyymi

      pelko kun tuli otettua se piikki !

    • Anonyymi

      Työttömiä, eläkeläisiä tai pienituloisia yrittäjiä.

    • Anonyymi

      Ei ole raha ikinä kiinnostanut, kun elämässä voi olla muutakin. En edes tiedä paljonko sitä itsellä kaikkiaan on.

    • Anonyymi

      Koulutus ja iso palkkka eivät automaattisesti takaa sitä, että ihminen olisi järkevä. 10% ihmiskunnasta on todella typerää sakkia.

    • Anonyymi

      Rokotemyönteiset on lukutaidottomia.

      Varsinkin englanniksi. Vähänkään jos viitsii seurata uutisointia korruptoituineiden päämedioiden ulkopuolelta, niin se on täystyrmäys koko piikitykselle. Kukaan selväjärkinen ei menisi ottamaan tuota piikkiä, jos meillä olisi vapaa media. Eli kaikille rokotetuille tiedoksi, kun massadelaaminen ja oireet alkavat, niin voitte mennä viemään viimeiset terveiset yleisradion toimitukseen.

      www.thepukki.fi
      www.unz.com
      www.worldaffairsbrief.com
      http://198.46.190.126

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe