R-mies ihmettelen sun käytöstä

Anonyymi

Mua jotenkin suututtaa se että sä ilmestyit taas jostain parin vuoden tauon jälkeen, otit muhun yhteyttä. Sait mut uudelleen ihastumaan itseesi, ja sitten taas totesit ettei susta ole mihinkään, oot niin rikkinäinen ihminen. Aina tämä sama kaava, katoin just fb:sta, että olen kirjotellut sun kanssa jo 4 vuotta. Miten tyhmänä sä mua oikein pidät.

25

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäpäin tämä Rmies?, Ei kai ole sama mitä ollen kaivannut täällä?

      • Anonyymi

        Sama R on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama R on!

        Mistä tiedät?


    • Anonyymi

      No tuskinpa on sama, Etelä-Suomesta on hän.

      • Anonyymi

        Yks R Etelä-Suomesta on aika k-pää.


      • Anonyymi

        Hänkin on eteläsuomesta. Kerro lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänkin on eteläsuomesta. Kerro lisää..

        En kerro, ei sillä ole mitään väliä kuka hän on, ei tää tilanne tästä tule ikinä muuttumaan kun säätää tunnevammaisen ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro, ei sillä ole mitään väliä kuka hän on, ei tää tilanne tästä tule ikinä muuttumaan kun säätää tunnevammaisen ihmisen kanssa.

        Mutta jos hän on sama ketä kaipaan, niin tietäisin varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos hän on sama ketä kaipaan, niin tietäisin varoa.

        Ikä 40-50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä 40-50v

        Tämäkin osuu, kerro vielä lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin osuu, kerro vielä lisää..

        Trolli kalastaa jo taidokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin osuu, kerro vielä lisää..

        En nyt ala enempää kertomaan, kaipaa sä vaan rauhassa omaa kohdettas. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, tuskinpa kuitenkaan kyseessä sama mies :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ala enempää kertomaan, kaipaa sä vaan rauhassa omaa kohdettas. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, tuskinpa kuitenkaan kyseessä sama mies :D.

        Miksi kirjoitit tänne? Luuletko että itse tunnistaa kirjoituksesi? Alkukirjain, eteläsuomi ja ikä rajaa kyllä otannan pienemmäksi. Uskon että kaipaamanikin kokee olevansa broken ja ei pitkiä vakavia suhteita. Minun kaipailuni on turhaa, vanha juttu ja saavuttamaton..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitit tänne? Luuletko että itse tunnistaa kirjoituksesi? Alkukirjain, eteläsuomi ja ikä rajaa kyllä otannan pienemmäksi. Uskon että kaipaamanikin kokee olevansa broken ja ei pitkiä vakavia suhteita. Minun kaipailuni on turhaa, vanha juttu ja saavuttamaton..

        No sitten ei ole kyllä sama tyyppi kyseessä, kunhan purin ajatuksiani johonkin, en mä usko että hän täällä käy. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei ole kyllä sama tyyppi kyseessä, kunhan purin ajatuksiani johonkin, en mä usko että hän täällä käy. - ap

        Niin tämä on hyvä paikka purkaa mieltänsä, ja toivoa että jos hän vaikka lukisi muuten kun ei ole puheyhteyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä on hyvä paikka purkaa mieltänsä, ja toivoa että jos hän vaikka lukisi muuten kun ei ole puheyhteyttä..

        Juurikin näin😊👍


    • Anonyymi

      Näin on🙄👍

    • Anonyymi

      Luotan että karma kostaa vielä hälle.

    • Anonyymi

      Tämä ei ollut nyt tällä kertaa Ristolle😂💖

      • Anonyymi

        Kenelle oli?


    • Anonyymi

      Voi Risto Risto minkä teit

      • Anonyymi

        No ainakin kirjoitti itselleen tämän aloituksen, mutta mitä muuta? Kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin kirjoitti itselleen tämän aloituksen, mutta mitä muuta? Kerro kerro

        Ei takuulla kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Oneksi et kaivanut H.D. Olisi satunut. Vikka olaan erottu jo kauan sitten. Mutta paljon on ympäri suomea H.R. J. , V. P. A. miehiä joita naiset kaipaa. Joten ei koskan sama ihminen josta tällä itemme ja kaipamme .

    • Anonyymi

      Miten tämä nyt liittyi mun aloitukseen, ei mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe