Suomela on tyhmä

Anonyymi

Anteeksi vain mutta muuta ei voi sanoa.

35

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on. Kyllä sen huomaa. Isopää ja vähän järkeä. Noita on kylillä juoruamassa toisten asioista kun omaa elämää ei ole ollenkaan.

      • Anonyymi

        Aikanaan neuvostoliitossa sai tuollaisesta valtion salaisuuden paljastamisesta syytteen - ministeri on tyhmä


      • Anonyymi

        Suomela loukkaa kaikkia Suomalaisia miehiä.
        Suomela triggeroityy kaikista sanoista jossa esiintyy "mies".

        Suomelan ominta osaamista edustaa vihreistä naisista käydyt keskustelut.
        Hän on ideoligisesti läheistä sukus vitunvirkkaajille.
        Lienee saanut lapsenkin inseminaatiolla, vaikka elääkin kulissiavioliitossa Matti Parpolan kanssa.

        Toistaiseksi Iiris Suomelan muita osaamisalueita ei ole pystytty tuomaan jukisuuteen.

        Iiris Suomela on myös TYRKKY PYRKYRI joka vähillä älynlahjoilla pyrkii valtaan.


    • Anonyymi

      Siis eikös se tyhmyys tiivisty porukassa.Millä tavalla vihreys olisi eri asia.

    • Anonyymi

      Iiris Suomela on fiksu. Tuleva kovan luokan poliitikko. Aivan eri sarjaa kuin joku Atte Harjanne.

      • Anonyymi

        Vuonna-24 ex poliitikko joka ei onneks pysty kuppaamaan saman laisia rahoja vuositolkulla kuin esim Tanja Karpela.


      • Anonyymi

        Tarkoitit kai sanoa, että nainen, ei mies kuten Atte?


      • Anonyymi

        Olet huumorihenkilö. Sukupuoleton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kai sanoa, että nainen, ei mies kuten Atte?

        Hatte Arjanne.


    • Anonyymi

      Iiris suomelasta ei saa politiikkoa edes tekemällä, omat kuvitelmat sillä kyllä on kuten monella muullakin vihreällä, alkavat opettaa kakarat miten täällä pitäisi elää.

      • Anonyymi

        Täysin tarpeeton kansanedustaja. Ei saa aikaan muuta kuin tyhmyyksiä.


    • Anonyymi

      Viisasta vihreää ei ole vielä siitetty.

    • Anonyymi

      Liike Nyt Harkimo löi tälle hörhölle jauhot suuhun, onkohan vieläkään saanut kaikkia kaavittua pois.

    • Anonyymi

      On, mutta itse kuvittelee tietysti olevansa todellinen älykkö.

      Todistetun tyhmyyden lisäksi Iiriksestä löytyy pari vuotta vanha valokuva jossa hän on blankannut kasvonsa mustiksi ja punannut huulensa punaisiksi. Blackfacea? Blackface on vihreiden itsensä mielestä pahinta rasismia mitä on olemassa.

    • Anonyymi

      muutto afgaaneihin teki hyvää

      miesten kuri

    • Anonyymi

      ei kai sitä muuten vois vihreissä olla, tyhmyys on hyvä kriteeri, jotta tähän porukkaan pääsee, tietysti huumeet ja homous auttavat vielä lisää..

    • Anonyymi

      oliko tuo joku uutinen ?

    • Anonyymi

      karma iski

    • Anonyymi

      Kun on paha olla, niin se on hyvä pukea sanoiksi. Jos tuntee itsensä petetyksi ja tyhmäksi, niin se voi hetkellisesti helpottaa että nimittelee jotakuta muuta tyhmäksi. Niin lapsetkin toimii.

      Esi se kyllä varsinaisesti mitään auta.

    • Anonyymi

      Iiris tekee hyvää työtä. Kohta viimeinenkin mieskannattaja siivoutuu joukosta. Jäljelle jäävät kiukkuiset vasemmistofeministiset naiset ja pojaksi syntyneet, mutta toisin myöhemmin suuntautuneet vastapuoliset.

      • Anonyymi

        Sutkauksia kahviossa.
        On kaksi tapaa päästä jallitukseen. Etuovesta tai takaovesta.
        Miehet tulee yleensä etuovesta, ja avaa tarvittaessa takaovea kolkuttaville.
        Puoluejallitus.


    • Anonyymi

      Iiris ei taida lähteä talvii olumpia kissoihin, vaikka pääsisi!🧕🧕

    • Koko vihreiden johtotroikka on fakki-idiootteja!!!Tämän ovat myös huomanneet vanhemmanpolven vihreät.

    • Anonyymi

      Iiris on kaunis. Mitä muuta voi enää tytöltä vaatia?

      • Anonyymi

        Iiris ei kaunis. On luotaantyöntävä.


    • Anonyymi

      Totta. Ei voi muuta sanoa.

    • Anonyymi

      muistuttaa hermostuessaan kirkuvaa lokkia-Halla-Aho tykkää siitä siis

    • Anonyymi

      No koska se maailma pelastuu?

      https://www.linkedin.com/pulse/stop-eus-biofuel-policy-fuelling-deforestation-maik-marahrens

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006638323.html

    • Anonyymi

      Ei tarvitse pyytää anteeksi. Tottahan tuo on.

    • Anonyymi

      Juha Sipiläkin on

      omat vaan ei sano sitä ääneen

      kutsuhuuto 2015

    • Anonyymi

      Iiriksestä otettiin kuva eduskunnan kahviossa. Kuulemma seksuaalista häirintää.

      • Anonyymi

        Vuonna 1990 Harri Holkeri joi kahvia ja media häiritsi häntä, mies totesi "minä juon nyt kahvia" ja se juttu jäi legendana elämään tähän päivään saakka. Mutta ei kenellekään tullut mieleen että kyseessä olisi ollut seksuaalinen häirintä? Niin ne ajat muuttuvat.


      • Anonyymi

        Taisi olla ainutlaatuinen tapaus.


    • Anonyymi

      Niin totta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe