Suomela on tyhmä

Anonyymi

Anteeksi vain mutta muuta ei voi sanoa.

35

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on. Kyllä sen huomaa. Isopää ja vähän järkeä. Noita on kylillä juoruamassa toisten asioista kun omaa elämää ei ole ollenkaan.

      • Anonyymi

        Aikanaan neuvostoliitossa sai tuollaisesta valtion salaisuuden paljastamisesta syytteen - ministeri on tyhmä


      • Anonyymi

        Suomela loukkaa kaikkia Suomalaisia miehiä.
        Suomela triggeroityy kaikista sanoista jossa esiintyy "mies".

        Suomelan ominta osaamista edustaa vihreistä naisista käydyt keskustelut.
        Hän on ideoligisesti läheistä sukus vitunvirkkaajille.
        Lienee saanut lapsenkin inseminaatiolla, vaikka elääkin kulissiavioliitossa Matti Parpolan kanssa.

        Toistaiseksi Iiris Suomelan muita osaamisalueita ei ole pystytty tuomaan jukisuuteen.

        Iiris Suomela on myös TYRKKY PYRKYRI joka vähillä älynlahjoilla pyrkii valtaan.


    • Anonyymi

      Siis eikös se tyhmyys tiivisty porukassa.Millä tavalla vihreys olisi eri asia.

    • Anonyymi

      Iiris Suomela on fiksu. Tuleva kovan luokan poliitikko. Aivan eri sarjaa kuin joku Atte Harjanne.

      • Anonyymi

        Vuonna-24 ex poliitikko joka ei onneks pysty kuppaamaan saman laisia rahoja vuositolkulla kuin esim Tanja Karpela.


      • Anonyymi

        Tarkoitit kai sanoa, että nainen, ei mies kuten Atte?


      • Anonyymi

        Olet huumorihenkilö. Sukupuoleton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kai sanoa, että nainen, ei mies kuten Atte?

        Hatte Arjanne.


    • Anonyymi

      Iiris suomelasta ei saa politiikkoa edes tekemällä, omat kuvitelmat sillä kyllä on kuten monella muullakin vihreällä, alkavat opettaa kakarat miten täällä pitäisi elää.

      • Anonyymi

        Täysin tarpeeton kansanedustaja. Ei saa aikaan muuta kuin tyhmyyksiä.


    • Anonyymi

      Viisasta vihreää ei ole vielä siitetty.

    • Anonyymi

      Liike Nyt Harkimo löi tälle hörhölle jauhot suuhun, onkohan vieläkään saanut kaikkia kaavittua pois.

    • Anonyymi

      On, mutta itse kuvittelee tietysti olevansa todellinen älykkö.

      Todistetun tyhmyyden lisäksi Iiriksestä löytyy pari vuotta vanha valokuva jossa hän on blankannut kasvonsa mustiksi ja punannut huulensa punaisiksi. Blackfacea? Blackface on vihreiden itsensä mielestä pahinta rasismia mitä on olemassa.

    • Anonyymi

      muutto afgaaneihin teki hyvää

      miesten kuri

    • Anonyymi

      ei kai sitä muuten vois vihreissä olla, tyhmyys on hyvä kriteeri, jotta tähän porukkaan pääsee, tietysti huumeet ja homous auttavat vielä lisää..

    • Anonyymi

      oliko tuo joku uutinen ?

    • Anonyymi

      karma iski

    • Anonyymi

      Kun on paha olla, niin se on hyvä pukea sanoiksi. Jos tuntee itsensä petetyksi ja tyhmäksi, niin se voi hetkellisesti helpottaa että nimittelee jotakuta muuta tyhmäksi. Niin lapsetkin toimii.

      Esi se kyllä varsinaisesti mitään auta.

    • Anonyymi

      Iiris tekee hyvää työtä. Kohta viimeinenkin mieskannattaja siivoutuu joukosta. Jäljelle jäävät kiukkuiset vasemmistofeministiset naiset ja pojaksi syntyneet, mutta toisin myöhemmin suuntautuneet vastapuoliset.

      • Anonyymi

        Sutkauksia kahviossa.
        On kaksi tapaa päästä jallitukseen. Etuovesta tai takaovesta.
        Miehet tulee yleensä etuovesta, ja avaa tarvittaessa takaovea kolkuttaville.
        Puoluejallitus.


    • Anonyymi

      Iiris ei taida lähteä talvii olumpia kissoihin, vaikka pääsisi!🧕🧕

    • Koko vihreiden johtotroikka on fakki-idiootteja!!!Tämän ovat myös huomanneet vanhemmanpolven vihreät.

    • Anonyymi

      Iiris on kaunis. Mitä muuta voi enää tytöltä vaatia?

      • Anonyymi

        Iiris ei kaunis. On luotaantyöntävä.


    • Anonyymi

      Totta. Ei voi muuta sanoa.

    • Anonyymi

      muistuttaa hermostuessaan kirkuvaa lokkia-Halla-Aho tykkää siitä siis

    • Anonyymi

      No koska se maailma pelastuu?

      https://www.linkedin.com/pulse/stop-eus-biofuel-policy-fuelling-deforestation-maik-marahrens

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006638323.html

    • Anonyymi

      Ei tarvitse pyytää anteeksi. Tottahan tuo on.

    • Anonyymi

      Juha Sipiläkin on

      omat vaan ei sano sitä ääneen

      kutsuhuuto 2015

    • Anonyymi

      Iiriksestä otettiin kuva eduskunnan kahviossa. Kuulemma seksuaalista häirintää.

      • Anonyymi

        Vuonna 1990 Harri Holkeri joi kahvia ja media häiritsi häntä, mies totesi "minä juon nyt kahvia" ja se juttu jäi legendana elämään tähän päivään saakka. Mutta ei kenellekään tullut mieleen että kyseessä olisi ollut seksuaalinen häirintä? Niin ne ajat muuttuvat.


      • Anonyymi

        Taisi olla ainutlaatuinen tapaus.


    • Anonyymi

      Niin totta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe