Autot törmänneet mutkaisella penkereellä ennen Karhusaarta n. klo14.00. Näkyvyys huono ja keli surkein. R.I.P.
Kuolonkolari Paalasmaassa
10
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Joutuiko kopterikin odottelemaan lossia?
- Anonyymi
Olikohan kovalla lumimyrskyllä osuutta kolariin, varmaan tuuli kuljettanut aukealla lunta tielle.
- Anonyymi
Totta. Kaiteet ja kapea silta, mitä muuta tarvitaan? Kopteri lensi Kuopion suuntaan 14.15. Poliisi on edelleen vaitonainen, vaikka niin... eihän Juuasaa ole poliisia paitsi susia vahtimaan.
- Anonyymi
Minkä merkkiset autot törmäsivät. Oliko pakettiauto Citroen tai Peugeot?
- Anonyymi
Liikenteen vaarantaminen ja kuolemantuottamus. Sukuvika.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Kerrankos se lapsi kirveen nielee!
- Anonyymi
Eipä sitä ennakkoon voi tietää missä se kuolo kohtaa.
- Anonyymi
Ei kuulemma ollut turvavyötä henkilöauton kuljettajalla.
- Anonyymi
Ei turvallisessa maassa syrjäisellä vähänasutulla saarella tarvita turvaremmejä.
Hiluksi kun kiipeää naamalle, nii siinä ei auta mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512