Mitä odotat ikuisuudelta eniten?

Anonyymi

Kumpaan olet matkalla? Joko Helvettiin ilman uskoa Jeesukseen tai Uuteen maahan uskolla Jeesukseen.

Mitä odotat ikuisuudelta eniten Uudessa maassa?

Mitä odotat ikuisuudelta eniten Helvetissä?

Selef Urge

53

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi hauska tietää mitä tulee ikuisuuden jälkeen? kun sielläkin, siis ikuisuudessa varmaankin tarjotaan palkintona jotain ikuisuus 2. versiota tai muuta tavoiteltavaa.
      Muutenhan hallintosysteemi ei toimi.

      • Anonyymi

        Ei tarjota.Kristityt saavat olla ikuisesti Jumalan kanssa tämän ruljanssin, öljynpuristimen läpikäyntivaiheen jäätyä taakse.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarjota.Kristityt saavat olla ikuisesti Jumalan kanssa tämän ruljanssin, öljynpuristimen läpikäyntivaiheen jäätyä taakse.

        Selef Urge

        Selef Himokas?


    • Anonyymi

      Nämä kaksi mainittua vaihtoehtoa ovat niiiin epämääräisiä ja epäuskottavia, että joku kolmas vaihtoehto tähän tarvitaan. Vaikkapa sellainen, jossa elämä vain sammuu ja se oli siinä. Mutta ei ole syytä hätääntyä, ihmislajia ei silti uhkaa sukupuutto. Valitsen siis tuon kolmannen vaihtoehdon.

    • Anonyymi

      Uudellamaalla on tullut käytyä. Ei häävi.

      Pieni hetkikin uskovaisten hörhöjen kansaa tuntuu ikuisuudelta. Ei kiitos.

      • Kehä III sisäpuolella on maan parhaat hengelliset sirkukset. Nauru pidentää ikää.


    • Anonyymi

      Odotan Uudessa maassa, Jerusalemissa, olevani uskon kautta Kristuksessa Jeesuksessa levossa ja rauhassa..

      • Tuntuuko ikuinen lepo ilman mitään aktiviteetteja sinusta tosiaan hienolta jutulta? Ajatuskin ahistaa. 😰


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuntuuko ikuinen lepo ilman mitään aktiviteetteja sinusta tosiaan hienolta jutulta? Ajatuskin ahistaa. 😰

        Iankaikkinen lepo kaikessa rauhassa, ja mitä sen ohella, se jää nähtäväksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iankaikkinen lepo kaikessa rauhassa, ja mitä sen ohella, se jää nähtäväksi..

        Jumala täyttää kaikenlaisia toiveitammr ja tarpeitamme, jotta olisimme autuaita, ylionnellisia.

        Levollinen olotila, lepo kelpaa ainakin minulle ikuisen elämän perustaksi.

        meanwhile in Hölle:

        Itketään kärsimyksestä, kauhusta......

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuntuuko ikuinen lepo ilman mitään aktiviteetteja sinusta tosiaan hienolta jutulta? Ajatuskin ahistaa. 😰

        Lepo ja rauha hänelle varmaan tarkoittaa, ettei maailma ahdista.
        Siitähän on lepo.
        Iankaikkisuudessa riittää elämistä - se on armolahja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala täyttää kaikenlaisia toiveitammr ja tarpeitamme, jotta olisimme autuaita, ylionnellisia.

        Levollinen olotila, lepo kelpaa ainakin minulle ikuisen elämän perustaksi.

        meanwhile in Hölle:

        Itketään kärsimyksestä, kauhusta......

        Selef Urge

        Taivaassa saa siis joka toinen vuosi uuden iPhonen, jolla tosin ei voi soittaa mihinkään. 🤔


    • Anonyymi

      Syntimme sai meidät velkaan Jumalalle, ja joudumme sovittamaan sitä helvetissä ikuisesti. Mutta Jeesus maksoi velkamme puolestamme. Meidän tarvitsee vain uskoa se ja ottaa vastaan syntiemme sovitus omalle kohdallemme. Silloin olemme mukana joukossa, jonka Jeesus tulee hakemaan luokseen taivaan häihin seitsemäksi vuodeksi, uskoakseni hyvin pian. Sillä aikaa jyllää antikristillinen hirveys maan päällä. Jeesus tuhoaa pahuuden joukot noiden vaivan vuosien lopussa ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin. Me armon ajan kristityt hallitsemme hänen kanssaan tuhat vuotta. Sen jälkeen tulee viimeinen tuomio. Jos olen ymmärtänyt oikein, me kristityt olemme siellä mukana tuomitsemassa, eli muistakaa se, väärin valinneet, kun pilkkaatte niitä ärsyttäviä uskovia.

      Jokaisen ikuisuus voi alkaa vaikka tänään. Kenellekään ei ole taattu edes seuraavaa tuntia. On ainut tärkeä asia ihmisen elämässä, että hän ottaa vastaan Jeesuksen armotyön, koska sen päätöksen seurauksista hän sää iloita tai kärsiä ikuisesti.

      Jos et vielä usko, rukoile Jumalalta silmien avautumista ja kykyä uskoa. Jos Jumala ei olisi olemassa, tuon rukouksen voi lausua riskittä. Jos taas on, Hän voi kuulla ja auttaa sinuakin syntistä pelastumaan. Uskoon tulo on suurta Jumalan armoa. Minäkään en osaa sanoa, miten aloin uskoa.

      • Anonyymi

        Minä en ole mitään velkaa Jumalalle. Jumalahan se synninkin tälle planeetalle järjesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mitään velkaa Jumalalle. Jumalahan se synninkin tälle planeetalle järjesti.

        Olet elämäsi velkaa Luojallesi. Valehtelet Jumalasta. Mistä Hän se järjestänyt?

        Hyvä kun joudut vastuuseen sanoistasi viimeisellä tuomiolla.Valehtelu on raskas synti.

        Ja vielä syyttömän Jumalan syyttäminen on kyseessä.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Tiedän kuolemaan kaiken päättyvän .

      • Anonyymi

        Olet kuin ennen syntymää , sinua ei ole olemassa !!!


    • Olen matkalla Jumalan valtakunnan uuteen maahan. Iankaikkinen täydellinen ja rikas mahtava elämä, joka ei lopu koskaan!

      • Anonyymi

        Mitä siellä tehdään, voisitko hieman avata?
        Ylistetäänkö siellä ikuisesti ja joka hetki tätä narsistista jumalhahmoa? Lauletaan ylistyshymnejä?
        Ei kiinnosta, koska tuo tuntuu helvetiltä. Tehdä jotakin sellaista mitä ei halua, mutta pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä tehdään, voisitko hieman avata?
        Ylistetäänkö siellä ikuisesti ja joka hetki tätä narsistista jumalhahmoa? Lauletaan ylistyshymnejä?
        Ei kiinnosta, koska tuo tuntuu helvetiltä. Tehdä jotakin sellaista mitä ei halua, mutta pakko.

        Jos päädyt helvettiin niin huomaat olleesi luuseri ja varmaaan tulee mieleen tyhmyyskysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos päädyt helvettiin niin huomaat olleesi luuseri ja varmaaan tulee mieleen tyhmyyskysymys.

        Sinäkö sen saat määrittää, kenestä tuntuu olo luuserilta ja kenestä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos päädyt helvettiin niin huomaat olleesi luuseri ja varmaaan tulee mieleen tyhmyyskysymys.

        Helvetissä on ainakin älykkäämpää seuraa.


    • Anonyymi

      Olet matkalla tuonelaan josta ei ole paluuta. Muistosi unohdetaan ja muutut maan mullaksi. Se on fakta.

    • Tämä on luvattu kaikille niille, joita tässä maailmassa vihataan ja herjataan, kuten Jeesustakin.

      "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.

      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.

      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa."

      • Anonyymi

        Suomalaisetko on sitten ulkopuolella kaikesta? Täällä vaan puhutaan Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja Jerusalemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisetko on sitten ulkopuolella kaikesta? Täällä vaan puhutaan Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja Jerusalemista.

        Ei yksikään kansa ole Jumalan suunnitelmien ulkopuolella.
        Vaikka Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri ja sen lähettämät lähetyssaarnaajat ovat tehneet erinomaisen esteen Jumalan suunnitelmalle.

        "Jokaisen kansan keskeltä minä etsin minä etsin miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.

        Tuhannen joukosta, minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.

        Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin. Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei yksikään kansa ole Jumalan suunnitelmien ulkopuolella.
        Vaikka Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri ja sen lähettämät lähetyssaarnaajat ovat tehneet erinomaisen esteen Jumalan suunnitelmalle.

        "Jokaisen kansan keskeltä minä etsin minä etsin miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.

        Tuhannen joukosta, minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.

        Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin. Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan."

        Vladimir Putin.


    • Anonyymi

      Miksi luulet että pelkkä usko riittää taivaaseen pääsyyn?

      • Anonyymi

        Jokainen Jumalaan luottava uskoo Raamatun lupaukset tosiksi.

        En luule vaan olen tiedossa, tolkuissani, ymmärryksessä.

        Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut…Apt.16:31

        Uskon sydämessäni Jeesukseen . Suullain sanon nyt: Jeesus on Herra!

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen Jumalaan luottava uskoo Raamatun lupaukset tosiksi.

        En luule vaan olen tiedossa, tolkuissani, ymmärryksessä.

        Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut…Apt.16:31

        Uskon sydämessäni Jeesukseen . Suullain sanon nyt: Jeesus on Herra!

        Selef Urge

        Pelkkä usko riittää, niinkö? Missä on parannus ja upotuskaste??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä usko riittää, niinkö? Missä on parannus ja upotuskaste??

        Uskossa on parannuksentekokin.

        Ilman parannuksentekoa elää epäuskossa.

        Usko Jeesukseen näkyy teoissa, mutta pelastus ei ole teoissa. Ilman upotuskastettakin pelastuu Raamatun mukaan.

        Mont eksyvätHelvettiin kun eivät tunne Kirjoituksia.

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis Helvetissä.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Mites seksi, hyvä ruoka, sukulaisien ja ystävien tapaamiset tai kivat harrastukset. Onhan siellä taivaan ilossa toki nämäkin mukana? Vai onko sittenkään?

      • Anonyymi

        Niin mitenkähän siellä aika kuluu?
        Toiset kun sanovat, että siellä ei enää ole seksiä, eikä avioliittoa. Tylsältä tuntuu, jos ei voi edes naapurin emännän kanssa viettää laatuaikaa silloin kun mies on saarnakeikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitenkähän siellä aika kuluu?
        Toiset kun sanovat, että siellä ei enää ole seksiä, eikä avioliittoa. Tylsältä tuntuu, jos ei voi edes naapurin emännän kanssa viettää laatuaikaa silloin kun mies on saarnakeikalla.

        Siksi kannattaa viettää sitä laatuaikaa nyt, kun se vielä on mahdollista. Polkea kuin viimeistä päivää :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kannattaa viettää sitä laatuaikaa nyt, kun se vielä on mahdollista. Polkea kuin viimeistä päivää :-)

        Näin on! Naapurin lestamies on paljon reissussa tekemässä "halpoja, hyviä ja laadukkaita" kattoremontteja taloihin, joissa ei remontin tarvetta ole.
        Olen lohduttanut emäntää näinä vaikeina aikoina hieman monipuolisemmin, kuin isännän lähetyssaarnaaja-asento, sekä nosto, pisto ja ravistus...


    • Anonyymi

      Vai sellaista tarjolla.
      Pitkään harkittuani otan sittenkin sen kolmipyörän.

    • Anonyymi

      Matt.19:27-28 Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme? Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen valan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21 Sen, joka voittaa, annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.

      • Anonyymi

        siin onkin istumapaikoista joku hiihtokilpailu!?


    • Anonyymi

      suurelta peliltä ja businekselta tämä tuntuu,, pelottelu, uhraus, väkivalta, lupaukset, ja kas kummaa papeilla on korkea elintaso!
      Uskonnot on siis puhalluksia ja businesta.

      Mitä voi odottaa kun esim. juudas uhrattiin likaisen työn tekijäksi ja muut tärkeili hyvin!! Uskomaton uhraus stoori, jne. kuka suojelee juudasta?

      Iäisyys toteutuu aina esim hiili jatkaa ja jatkaa, energia jatkaa. Mutta muuta ei jää jäljelle, kun virta sammutetaan ?
      ei siin sitten ihmisen ajatukset siirry vaan vain se materia.
      Lienee siis vain materiaa.
      Henkinen puoli oli vain hetken sähköä ja kemiaa.

    • Anonyymi

      Odotan helvettiin pääsyä. Helvettiä ei vielä ole olemassa vaan vasta sitten kun pahat tuomitaan. Helvetin ikuisuus kestää vain sen hetken, että ihminen on palanut loppuun. Taju lähtee jo kauan ennen sitä, kuten myös henki. Kyseessä on siis todella nopea loppu. Ja sen jälkeen ihanaa ikuista unta erossa Jumalasta. Sillä kuka voisikaan jaksaa katsella sellaista Jumalaa ikuisuuksia, joka antaa ihmisten kärsiä maailmassa tuhansien vuosien ajan mitä hirveimmillä tavoilla vaikka hän voisi milloin tahansa lopettaa kaiken kärsimyksen.

      Miten rakastavaa häneltä....

      • Anonyymi

        eipä ole totuudella eikä liialla älyllisyydellä suakaan siunattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä ole totuudella eikä liialla älyllisyydellä suakaan siunattu.

        Kuka on antanut sinulle päätäntävallan siitä, mikä on totuus ja mitä on älykkyys? Mitä mittareita käytät tuomitsemisessasi?


    • Anonyymi

      Moos 45:34 Pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet eivät riitä ja eeva tuli ja aatamillakin tuli lasti housuun yöllä..

    • Anonyymi

      Miten käy niille ihmisille jotka neoliittikaudella viljelivät maata 6000 vuotta ennen Aatamin luomista?

      • Anonyymi

        Omantunnon mukaan jos oikein tajuan. ilman lakia omatunto ratkaisee kun tietää tekeekö väärin vai oikein. paatunut sydän tietää kai tekevänsä väärin aivoissaan muttei välitä asiasta.


    • Anonyymi

      Sitä kun saan ikuisesti kiittää ja ylistää Jeesusta ja Jumalaa. En usko että siellä juuri muuta haluaa tehdä kun näkee kasvoista kasvoihin kuinka ihmeellinen Jumala on.

    • Anonyymi

      > Mitä odotat ikuisuudelta eniten?

      Sitä, että totuus, vanhurskaus ja rakkaus voittaa.

      • Anonyymi

        Totuus voittaa toki, mutta se mikä se totuus on, tulee todella monille yllätyksenä, sillä kirkkokunnat eivät saarnaa oikeaa totuutta.


    • Anonyymi

      Olen enempi sen kolmannen sektorin kannalla, mistä ei ole jeesustelijoille kerrottukan.

      • Anonyymi

        Perustelut hiekkalaatikolla viime kesänä kuultuja?

        onko sun äo 66,6?


    • Anonyymi

      Tuskin Jumalan Uudessa Jerusalemissa loikoillaan joutilaina. Käsittääkseni pelastuneet kaikki palkitaan, olipa heidän maallinen majansa tehty kullasta, tiilestä, puusta tai risuista. Ehkä Jumala arvostaa kuuliaisuutta eniten ja johto tehtävät jaetaan sen mukaisesti, kuitenkin jokainen saa mieleistään tehtävää. Mutta Jumaluuden ja hyvyyden opiskelu on kuitenkin jokaisen mieluisa tehtävä. Kaiken voi tehdä ilman stressiä. Pahuus on jäänyt ulos . Isä Jumalamme on pyhä auktoriteetti, Jeesus veljemme ja Pyhä Henki äitimme. Uuden Jerusalemin mitat on 24000 km X 24000 km X 24000 km. eli noin neljäs osa kuuta, joten ylösnousu ruumiilliset mahtuvat hyvin. En tiedä, onko armollisella Jeesuksella suunnitelmia helvetin porukalle. Laittaako Hän heidät jonnekin planeetalle ja Luziferin heidän jumalakseen, jotta he alkaisivat täyttää ääretöntä maaimankaikkeutta.?

      • Anonyymi

        Olikohan David Pawson joka sanoi että siellä opiskellaan yliopistoissa. Miltä kuulostaa 500000 vuoden opinnot avaruusteologian tohtoriksi?

        Ja sen jälkeen kasvitieteen hallitsijaksi 800.000 vuoden opinnoilla.

        Sitten töihin kukkia kastelemaan The Puutarhaan.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan David Pawson joka sanoi että siellä opiskellaan yliopistoissa. Miltä kuulostaa 500000 vuoden opinnot avaruusteologian tohtoriksi?

        Ja sen jälkeen kasvitieteen hallitsijaksi 800.000 vuoden opinnoilla.

        Sitten töihin kukkia kastelemaan The Puutarhaan.

        Selef Urge

        Ei oikein sovi kuvioon tuo opiskelu. Sehän tarkoittaisi sitä, että joku tietää enemmän kuin joku toinen, olisi erilainen. Oltaisiin taas samassa hierarkisessa yhteiskunnassa kuten olemme tälläkin hetkellä.

        Taivaassa ei voi olla mitään yksityistä tai omaa, eikä minkäänlaisia henkilökohtaisia ominaisuuksia. Siellä oltaisiin osa valtavan kokoista tahdotonta zombilaumaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3569
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      57
      1246
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      249
      1086
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      970
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      299
      944
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      913
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      912
    8. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      874
    9. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      869
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      854
    Aihe