Kumpaan olet matkalla? Joko Helvettiin ilman uskoa Jeesukseen tai Uuteen maahan uskolla Jeesukseen.
Mitä odotat ikuisuudelta eniten Uudessa maassa?
Mitä odotat ikuisuudelta eniten Helvetissä?
Selef Urge
Mitä odotat ikuisuudelta eniten?
53
94
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hauska tietää mitä tulee ikuisuuden jälkeen? kun sielläkin, siis ikuisuudessa varmaankin tarjotaan palkintona jotain ikuisuus 2. versiota tai muuta tavoiteltavaa.
Muutenhan hallintosysteemi ei toimi.- Anonyymi
Ei tarjota.Kristityt saavat olla ikuisesti Jumalan kanssa tämän ruljanssin, öljynpuristimen läpikäyntivaiheen jäätyä taakse.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Ei tarjota.Kristityt saavat olla ikuisesti Jumalan kanssa tämän ruljanssin, öljynpuristimen läpikäyntivaiheen jäätyä taakse.
Selef UrgeSelef Himokas?
- Anonyymi
Nämä kaksi mainittua vaihtoehtoa ovat niiiin epämääräisiä ja epäuskottavia, että joku kolmas vaihtoehto tähän tarvitaan. Vaikkapa sellainen, jossa elämä vain sammuu ja se oli siinä. Mutta ei ole syytä hätääntyä, ihmislajia ei silti uhkaa sukupuutto. Valitsen siis tuon kolmannen vaihtoehdon.
- Anonyymi
Uudellamaalla on tullut käytyä. Ei häävi.
Pieni hetkikin uskovaisten hörhöjen kansaa tuntuu ikuisuudelta. Ei kiitos. - Anonyymi
Odotan Uudessa maassa, Jerusalemissa, olevani uskon kautta Kristuksessa Jeesuksessa levossa ja rauhassa..
Tuntuuko ikuinen lepo ilman mitään aktiviteetteja sinusta tosiaan hienolta jutulta? Ajatuskin ahistaa. 😰
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tuntuuko ikuinen lepo ilman mitään aktiviteetteja sinusta tosiaan hienolta jutulta? Ajatuskin ahistaa. 😰
Iankaikkinen lepo kaikessa rauhassa, ja mitä sen ohella, se jää nähtäväksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iankaikkinen lepo kaikessa rauhassa, ja mitä sen ohella, se jää nähtäväksi..
Jumala täyttää kaikenlaisia toiveitammr ja tarpeitamme, jotta olisimme autuaita, ylionnellisia.
Levollinen olotila, lepo kelpaa ainakin minulle ikuisen elämän perustaksi.
meanwhile in Hölle:
Itketään kärsimyksestä, kauhusta......
Selef Urge - Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lepo ja rauha hänelle varmaan tarkoittaa, ettei maailma ahdista.
Siitähän on lepo.
Iankaikkisuudessa riittää elämistä - se on armolahja. Anonyymi kirjoitti:
Jumala täyttää kaikenlaisia toiveitammr ja tarpeitamme, jotta olisimme autuaita, ylionnellisia.
Levollinen olotila, lepo kelpaa ainakin minulle ikuisen elämän perustaksi.
meanwhile in Hölle:
Itketään kärsimyksestä, kauhusta......
Selef UrgeTaivaassa saa siis joka toinen vuosi uuden iPhonen, jolla tosin ei voi soittaa mihinkään. 🤔
- Anonyymi
Syntimme sai meidät velkaan Jumalalle, ja joudumme sovittamaan sitä helvetissä ikuisesti. Mutta Jeesus maksoi velkamme puolestamme. Meidän tarvitsee vain uskoa se ja ottaa vastaan syntiemme sovitus omalle kohdallemme. Silloin olemme mukana joukossa, jonka Jeesus tulee hakemaan luokseen taivaan häihin seitsemäksi vuodeksi, uskoakseni hyvin pian. Sillä aikaa jyllää antikristillinen hirveys maan päällä. Jeesus tuhoaa pahuuden joukot noiden vaivan vuosien lopussa ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin. Me armon ajan kristityt hallitsemme hänen kanssaan tuhat vuotta. Sen jälkeen tulee viimeinen tuomio. Jos olen ymmärtänyt oikein, me kristityt olemme siellä mukana tuomitsemassa, eli muistakaa se, väärin valinneet, kun pilkkaatte niitä ärsyttäviä uskovia.
Jokaisen ikuisuus voi alkaa vaikka tänään. Kenellekään ei ole taattu edes seuraavaa tuntia. On ainut tärkeä asia ihmisen elämässä, että hän ottaa vastaan Jeesuksen armotyön, koska sen päätöksen seurauksista hän sää iloita tai kärsiä ikuisesti.
Jos et vielä usko, rukoile Jumalalta silmien avautumista ja kykyä uskoa. Jos Jumala ei olisi olemassa, tuon rukouksen voi lausua riskittä. Jos taas on, Hän voi kuulla ja auttaa sinuakin syntistä pelastumaan. Uskoon tulo on suurta Jumalan armoa. Minäkään en osaa sanoa, miten aloin uskoa.- Anonyymi
Minä en ole mitään velkaa Jumalalle. Jumalahan se synninkin tälle planeetalle järjesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mitään velkaa Jumalalle. Jumalahan se synninkin tälle planeetalle järjesti.
Olet elämäsi velkaa Luojallesi. Valehtelet Jumalasta. Mistä Hän se järjestänyt?
Hyvä kun joudut vastuuseen sanoistasi viimeisellä tuomiolla.Valehtelu on raskas synti.
Ja vielä syyttömän Jumalan syyttäminen on kyseessä.
Selef Urge
- Anonyymi
Tiedän kuolemaan kaiken päättyvän .
- Anonyymi
Olet kuin ennen syntymää , sinua ei ole olemassa !!!
Olen matkalla Jumalan valtakunnan uuteen maahan. Iankaikkinen täydellinen ja rikas mahtava elämä, joka ei lopu koskaan!
- Anonyymi
Mitä siellä tehdään, voisitko hieman avata?
Ylistetäänkö siellä ikuisesti ja joka hetki tätä narsistista jumalhahmoa? Lauletaan ylistyshymnejä?
Ei kiinnosta, koska tuo tuntuu helvetiltä. Tehdä jotakin sellaista mitä ei halua, mutta pakko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä tehdään, voisitko hieman avata?
Ylistetäänkö siellä ikuisesti ja joka hetki tätä narsistista jumalhahmoa? Lauletaan ylistyshymnejä?
Ei kiinnosta, koska tuo tuntuu helvetiltä. Tehdä jotakin sellaista mitä ei halua, mutta pakko.Jos päädyt helvettiin niin huomaat olleesi luuseri ja varmaaan tulee mieleen tyhmyyskysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos päädyt helvettiin niin huomaat olleesi luuseri ja varmaaan tulee mieleen tyhmyyskysymys.
Sinäkö sen saat määrittää, kenestä tuntuu olo luuserilta ja kenestä ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos päädyt helvettiin niin huomaat olleesi luuseri ja varmaaan tulee mieleen tyhmyyskysymys.
Helvetissä on ainakin älykkäämpää seuraa.
- Anonyymi
Olet matkalla tuonelaan josta ei ole paluuta. Muistosi unohdetaan ja muutut maan mullaksi. Se on fakta.
Tämä on luvattu kaikille niille, joita tässä maailmassa vihataan ja herjataan, kuten Jeesustakin.
"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa."- Anonyymi
Suomalaisetko on sitten ulkopuolella kaikesta? Täällä vaan puhutaan Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja Jerusalemista.
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisetko on sitten ulkopuolella kaikesta? Täällä vaan puhutaan Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja Jerusalemista.
Ei yksikään kansa ole Jumalan suunnitelmien ulkopuolella.
Vaikka Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri ja sen lähettämät lähetyssaarnaajat ovat tehneet erinomaisen esteen Jumalan suunnitelmalle.
"Jokaisen kansan keskeltä minä etsin minä etsin miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
Tuhannen joukosta, minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.
Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin. Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei yksikään kansa ole Jumalan suunnitelmien ulkopuolella.
Vaikka Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri ja sen lähettämät lähetyssaarnaajat ovat tehneet erinomaisen esteen Jumalan suunnitelmalle.
"Jokaisen kansan keskeltä minä etsin minä etsin miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
Tuhannen joukosta, minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.
Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin. Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan."Vladimir Putin.
- Anonyymi
Miksi luulet että pelkkä usko riittää taivaaseen pääsyyn?
- Anonyymi
Jokainen Jumalaan luottava uskoo Raamatun lupaukset tosiksi.
En luule vaan olen tiedossa, tolkuissani, ymmärryksessä.
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut…Apt.16:31
Uskon sydämessäni Jeesukseen . Suullain sanon nyt: Jeesus on Herra!
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen Jumalaan luottava uskoo Raamatun lupaukset tosiksi.
En luule vaan olen tiedossa, tolkuissani, ymmärryksessä.
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut…Apt.16:31
Uskon sydämessäni Jeesukseen . Suullain sanon nyt: Jeesus on Herra!
Selef UrgePelkkä usko riittää, niinkö? Missä on parannus ja upotuskaste??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä usko riittää, niinkö? Missä on parannus ja upotuskaste??
Uskossa on parannuksentekokin.
Ilman parannuksentekoa elää epäuskossa.
Usko Jeesukseen näkyy teoissa, mutta pelastus ei ole teoissa. Ilman upotuskastettakin pelastuu Raamatun mukaan.
Mont eksyvätHelvettiin kun eivät tunne Kirjoituksia.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis Helvetissä.
Selef Urge
- Anonyymi
Mites seksi, hyvä ruoka, sukulaisien ja ystävien tapaamiset tai kivat harrastukset. Onhan siellä taivaan ilossa toki nämäkin mukana? Vai onko sittenkään?
- Anonyymi
Niin mitenkähän siellä aika kuluu?
Toiset kun sanovat, että siellä ei enää ole seksiä, eikä avioliittoa. Tylsältä tuntuu, jos ei voi edes naapurin emännän kanssa viettää laatuaikaa silloin kun mies on saarnakeikalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitenkähän siellä aika kuluu?
Toiset kun sanovat, että siellä ei enää ole seksiä, eikä avioliittoa. Tylsältä tuntuu, jos ei voi edes naapurin emännän kanssa viettää laatuaikaa silloin kun mies on saarnakeikalla.Siksi kannattaa viettää sitä laatuaikaa nyt, kun se vielä on mahdollista. Polkea kuin viimeistä päivää :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kannattaa viettää sitä laatuaikaa nyt, kun se vielä on mahdollista. Polkea kuin viimeistä päivää :-)
Näin on! Naapurin lestamies on paljon reissussa tekemässä "halpoja, hyviä ja laadukkaita" kattoremontteja taloihin, joissa ei remontin tarvetta ole.
Olen lohduttanut emäntää näinä vaikeina aikoina hieman monipuolisemmin, kuin isännän lähetyssaarnaaja-asento, sekä nosto, pisto ja ravistus...
- Anonyymi
Vai sellaista tarjolla.
Pitkään harkittuani otan sittenkin sen kolmipyörän. - Anonyymi
Matt.19:27-28 Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme? Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen valan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21 Sen, joka voittaa, annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.
- Anonyymi
siin onkin istumapaikoista joku hiihtokilpailu!?
- Anonyymi
suurelta peliltä ja businekselta tämä tuntuu,, pelottelu, uhraus, väkivalta, lupaukset, ja kas kummaa papeilla on korkea elintaso!
Uskonnot on siis puhalluksia ja businesta.
Mitä voi odottaa kun esim. juudas uhrattiin likaisen työn tekijäksi ja muut tärkeili hyvin!! Uskomaton uhraus stoori, jne. kuka suojelee juudasta?
Iäisyys toteutuu aina esim hiili jatkaa ja jatkaa, energia jatkaa. Mutta muuta ei jää jäljelle, kun virta sammutetaan ?
ei siin sitten ihmisen ajatukset siirry vaan vain se materia.
Lienee siis vain materiaa.
Henkinen puoli oli vain hetken sähköä ja kemiaa. - Anonyymi
Odotan helvettiin pääsyä. Helvettiä ei vielä ole olemassa vaan vasta sitten kun pahat tuomitaan. Helvetin ikuisuus kestää vain sen hetken, että ihminen on palanut loppuun. Taju lähtee jo kauan ennen sitä, kuten myös henki. Kyseessä on siis todella nopea loppu. Ja sen jälkeen ihanaa ikuista unta erossa Jumalasta. Sillä kuka voisikaan jaksaa katsella sellaista Jumalaa ikuisuuksia, joka antaa ihmisten kärsiä maailmassa tuhansien vuosien ajan mitä hirveimmillä tavoilla vaikka hän voisi milloin tahansa lopettaa kaiken kärsimyksen.
Miten rakastavaa häneltä....- Anonyymi
eipä ole totuudella eikä liialla älyllisyydellä suakaan siunattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä ole totuudella eikä liialla älyllisyydellä suakaan siunattu.
Kuka on antanut sinulle päätäntävallan siitä, mikä on totuus ja mitä on älykkyys? Mitä mittareita käytät tuomitsemisessasi?
- Anonyymi
Moos 45:34 Pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet eivät riitä ja eeva tuli ja aatamillakin tuli lasti housuun yöllä..
- Anonyymi
Miten käy niille ihmisille jotka neoliittikaudella viljelivät maata 6000 vuotta ennen Aatamin luomista?
- Anonyymi
Omantunnon mukaan jos oikein tajuan. ilman lakia omatunto ratkaisee kun tietää tekeekö väärin vai oikein. paatunut sydän tietää kai tekevänsä väärin aivoissaan muttei välitä asiasta.
- Anonyymi
Sitä kun saan ikuisesti kiittää ja ylistää Jeesusta ja Jumalaa. En usko että siellä juuri muuta haluaa tehdä kun näkee kasvoista kasvoihin kuinka ihmeellinen Jumala on.
- Anonyymi
> Mitä odotat ikuisuudelta eniten?
Sitä, että totuus, vanhurskaus ja rakkaus voittaa.- Anonyymi
Totuus voittaa toki, mutta se mikä se totuus on, tulee todella monille yllätyksenä, sillä kirkkokunnat eivät saarnaa oikeaa totuutta.
- Anonyymi
Olen enempi sen kolmannen sektorin kannalla, mistä ei ole jeesustelijoille kerrottukan.
- Anonyymi
Perustelut hiekkalaatikolla viime kesänä kuultuja?
onko sun äo 66,6?
- Anonyymi
Tuskin Jumalan Uudessa Jerusalemissa loikoillaan joutilaina. Käsittääkseni pelastuneet kaikki palkitaan, olipa heidän maallinen majansa tehty kullasta, tiilestä, puusta tai risuista. Ehkä Jumala arvostaa kuuliaisuutta eniten ja johto tehtävät jaetaan sen mukaisesti, kuitenkin jokainen saa mieleistään tehtävää. Mutta Jumaluuden ja hyvyyden opiskelu on kuitenkin jokaisen mieluisa tehtävä. Kaiken voi tehdä ilman stressiä. Pahuus on jäänyt ulos . Isä Jumalamme on pyhä auktoriteetti, Jeesus veljemme ja Pyhä Henki äitimme. Uuden Jerusalemin mitat on 24000 km X 24000 km X 24000 km. eli noin neljäs osa kuuta, joten ylösnousu ruumiilliset mahtuvat hyvin. En tiedä, onko armollisella Jeesuksella suunnitelmia helvetin porukalle. Laittaako Hän heidät jonnekin planeetalle ja Luziferin heidän jumalakseen, jotta he alkaisivat täyttää ääretöntä maaimankaikkeutta.?
- Anonyymi
Olikohan David Pawson joka sanoi että siellä opiskellaan yliopistoissa. Miltä kuulostaa 500000 vuoden opinnot avaruusteologian tohtoriksi?
Ja sen jälkeen kasvitieteen hallitsijaksi 800.000 vuoden opinnoilla.
Sitten töihin kukkia kastelemaan The Puutarhaan.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan David Pawson joka sanoi että siellä opiskellaan yliopistoissa. Miltä kuulostaa 500000 vuoden opinnot avaruusteologian tohtoriksi?
Ja sen jälkeen kasvitieteen hallitsijaksi 800.000 vuoden opinnoilla.
Sitten töihin kukkia kastelemaan The Puutarhaan.
Selef UrgeEi oikein sovi kuvioon tuo opiskelu. Sehän tarkoittaisi sitä, että joku tietää enemmän kuin joku toinen, olisi erilainen. Oltaisiin taas samassa hierarkisessa yhteiskunnassa kuten olemme tälläkin hetkellä.
Taivaassa ei voi olla mitään yksityistä tai omaa, eikä minkäänlaisia henkilökohtaisia ominaisuuksia. Siellä oltaisiin osa valtavan kokoista tahdotonta zombilaumaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987