Rakastan sua mies

Anonyymi

Onhan kaikki hyvin?

101

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yes, everything is just fine.

      • Anonyymi

        Nice honey.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice honey.

        Ihan ok

        Toivottavasti sullakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice honey.

        Honey bunny. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok

        Toivottavasti sullakin

        Ihan ok on kaikki mullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honey bunny. :D

        Hunaja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunaja :)

        Hunajainen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunajainen. :)

        Nuolaisen sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolaisen sua :)

        Nuolaisen takaisin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolaisen takaisin. :)

        Maiskis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maiskis..

        🍯😋😍😘 you are so sweet


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei!!!

      IKÄVÄ. 😭

      • Anonyymi

        Jäytää tuo IKÄVÄ mulla jo luita ja sisintä. 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäytää tuo IKÄVÄ mulla jo luita ja sisintä. 😨

        Niin se tekee mullakin. Miksihän tuo viesti tuosta poistettiin. Sanoin vaan että niin on mullakin ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tekee mullakin. Miksihän tuo viesti tuosta poistettiin. Sanoin vaan että niin on mullakin ikävä.

        En tiiä. Ihmettelin kyl samaa. Kait ihan på måfå? 😮


      • Anonyymi

        Mies, niin on mullakin! En ole ennen kokenut tällaista ikävää. Joskus tekis mieli vaan juosta sinne ja hypätä sun kaulaan. Luulen vaan että sä kyllä pelästyisit pahemman kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, niin on mullakin! En ole ennen kokenut tällaista ikävää. Joskus tekis mieli vaan juosta sinne ja hypätä sun kaulaan. Luulen vaan että sä kyllä pelästyisit pahemman kerran...

        Enkä pelästyis!

        Ei oo mitää niin ihanaa kuin halaaminen.

        Joutuisin varmaan kysyyn sen sijaan, onko pakko päästää irti haliote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä pelästyis!

        Ei oo mitää niin ihanaa kuin halaaminen.

        Joutuisin varmaan kysyyn sen sijaan, onko pakko päästää irti haliote.

        Ei tarvitse päästää irti. Koska pääsen halaamaan sua, olen odottanut sitä niin kauan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, niin on mullakin! En ole ennen kokenut tällaista ikävää. Joskus tekis mieli vaan juosta sinne ja hypätä sun kaulaan. Luulen vaan että sä kyllä pelästyisit pahemman kerran...

        Hyvin kommentoitu, noin se just menee, en vaan uskalla kun mies on niin ihana.
        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä pelästyis!

        Ei oo mitää niin ihanaa kuin halaaminen.

        Joutuisin varmaan kysyyn sen sijaan, onko pakko päästää irti haliote.

        Ai koronasta huolimatta? Kiitti vinkistä molemmille. Näin edetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kommentoitu, noin se just menee, en vaan uskalla kun mies on niin ihana.
        Ap.

        En sentään. Kimppuun vaan nainen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse päästää irti. Koska pääsen halaamaan sua, olen odottanut sitä niin kauan...

        En päästäis haliotteesta vast, kun pyytäisit kauniisti laskeen irti! 😍

        Heti, kun sovitaan näkemisestä tai nähdään muuten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sentään. Kimppuun vaan nainen. ;)

        Kimppuun kuin sika limppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sentään. Kimppuun vaan nainen. ;)

        Se on niin ihana että ei viitsi ihan ahdistella alkaa. Haluan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En päästäis haliotteesta vast, kun pyytäisit kauniisti laskeen irti! 😍

        Heti, kun sovitaan näkemisestä tai nähdään muuten...

        En ole Sirke kuitenkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse päästää irti. Koska pääsen halaamaan sua, olen odottanut sitä niin kauan...

        Olet kyllä ihana mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä ihana mies.

        Niin sinäkin naiseni, ihanuuteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin naiseni, ihanuuteni.

        Kiitos ihana. Hänelle on kaikki sanani, ihanimmalle, tämäkin aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Sirke kuitenkaan..

        Ei pidäkään olla! Joku toinen...


    • Anonyymi

      A:lla kaikki hyvin

      • Anonyymi

        Hyvä!


      • Anonyymi

        En rakasta ketään A:ta.


    • Anonyymi

      On hyvin kiitos! Kävin 3:lla koronapiikillä ja infulenssapiikillä tänään. m>n

      • Anonyymi

        Eikö muita piikkejä ollut tarjolla?? 🤣


      • Anonyymi

        Nyt on sulla turvallista. Pitäisi varmaan itsekin alkaa miettiä tuota kolmosta.


      • Anonyymi

        Hyvä juttu!


      • Anonyymi

        Minä muuten varasin koronakolmosrokotteen ja sain siihen ajatuksen kommentistasi. Menee pitkälle helmikuulle, mutta onpa nyt aika varattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muuten varasin koronakolmosrokotteen ja sain siihen ajatuksen kommentistasi. Menee pitkälle helmikuulle, mutta onpa nyt aika varattuna.

        toi on niin last season jo toi eka versio, ei yhtään trendikäs , hankit omikronin itelles niin pysyt muodissa mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muuten varasin koronakolmosrokotteen ja sain siihen ajatuksen kommentistasi. Menee pitkälle helmikuulle, mutta onpa nyt aika varattuna.

        Oikein!


      • Anonyymi

        Hienoa ap ja onnea ennätyslyhyistä rokoteväleistä ellet saanut jopa kaikkia kerralla. Sen verran kovasti kun kumminkin olet marissut tästä rokottamattomuuden aiheuttamista alemmuuskomplekseista milloin kenenkin persoonaa esittäen, että nyt oli miehen teko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa ap ja onnea ennätyslyhyistä rokoteväleistä ellet saanut jopa kaikkia kerralla. Sen verran kovasti kun kumminkin olet marissut tästä rokottamattomuuden aiheuttamista alemmuuskomplekseista milloin kenenkin persoonaa esittäen, että nyt oli miehen teko

        Olet todella sekaisin jo. Jos olisin sinä niin en nolaisi itseäni yhtään enempää.


    • Anonyymi

      No ei kyllä kaikki ole hyvin, mutta ei siitä tänne enempää..

      • Anonyymi

        Toivottavasti paremmin jo pian.


      • Anonyymi

        Ei Honeyllakaan. .mitenkään kovin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Honeyllakaan. .mitenkään kovin hyvin.

        Onpas, äläs nyt valahtele toisen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas, äläs nyt valahtele toisen puolesta.

        Pidätkö sinä noita käsityksiäsi nyt varmasti aivan täysin realistisina, että sinä tiedät kenestä hän puhuu? Puolustatko nyt tässä ns itseäsi ja hyvää kuntoasi vai oletko vielä enemmän siellä jossain kaukana, että puhuskelet täällä jonkun muun puolesta? Kannattaa siinä tapauksessa hankkia lupa maalittaa ihmisiä tänne mielikuvituksensa perusteella.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      K miestä?

      • Anonyymi

        Oletko itse K vai kaverinko puolesta kyselet?


      • Anonyymi

        Vai aa bee cee ööö tai äxmiestä? Mummubingossa on tilaa kaikille.


    • Anonyymi

      Kaikki on täällä hyvin. Harmi vaan, että ei olla nähty vähään aikaan. Sinut on aina mukava nähdä.

      • Anonyymi

        Samoin hänet. Toivottavasti näen taas pian hänet koronatilanteesta huolimatta.


    • Anonyymi

      En,tiedä kenelle tämä olisi,mutta vastaan omasta puolesta vaikka tämä minulle olisikaan. Niin, on hyvin siinä mielessä että ei ole enää kuumetta. Niinkuin oli viikonloppuna, ei paljon mutta lievää lämpöä. Meni viikonloppu levätessä kun oli lievä kuumeilu. Onneksi ei ollut koronaa. Tuo on kaunis sana minkä sanoit,jollekkin onelliselle. Tuo aloitus sana,itse koitan välttää nyt tuota sanaa,kun olen niin paljon sitä täällä palstalla eräälle henkilölle toitottanut. Tuntuu että kaikki suutuu siitä kun sanoo R-kirjaimella alkavan sanan. Toivottavasti tämä meni, perille hänelle kenelle tarkoitit tuon kauniin sanan. Itsekkin olen tuntenut,noita tunteita mitä kirjoitit aloitukseen, mutta kohdehenkilö on nainen ei mies. Voin,sanoa että on onnellista kun voi aidosti tuntea jotain kohtaan noita tunteita. Ehkä,joidenkin mielestä olen kirjoittanut liian paljon tunteista,tänne palstalle. Ehkä pitäisi olla negatiivisempi asenne niin sitten olisi kaikki hyvin? Mutta kun en ole negatiivinen ihminen niin en viitsi alkaa näytellä sitä. Olenkohan Romantikko alkaa siltä tuntua jo itsestäkin. Kun kaikki kauniit sanat tuntuvat rinnassa. Ehkä se on pitkäaikaisen yksin asumisen tulos, tai sitten on varmaan luonne kysymys. Nyt,kun mietin tarkemmin mitä tuo R-alkuinen sana merkitsee itselle, tää nyt meni taas pitkän kaavan kautta kun vauhtiin pääsin. Mutta ei tätä ole kenenkään pakko lukea. Niin,tuo sana on itselle sanoista yksi tärkeimmistä,mitä tiedän. Siinä kiteytyy omaan arvomaailmaan paljon yhdessä sanassa. Toisen ihmisen arvostaminen, ymmärtäminen, ja näkee toisen ihmisen maailman tärkeimmäksi. Siinä olisi aika paljon niitä asioita. Voin kyllä lopuksi käyttää tuota kiellettyä sanaa. Kyllä minäkin Rakastan erästä naista, niinkuin sinä aloittaja Rakastat jotain miestä. Olen usein miettinyt että minkälaista olisi kun saisi kertoa omat tunteet toiselle, ja sen että miten tärkeä hän on. Itsellä on tälläisiä haaveita elämässä, kun saisi tuntea toisen läheisyyttä ja voisi Rakastaa täysillä. Jonkun mielestä nämä voivat olla pieniä haaveita,mutta minulle ne on suuria. Kun on ollut tarpeeksi pitkään ilman näitä tiettyjä tunteita niitä osaa arvostaa eri tavalla kun ne ei ole mikään itsestään selvyys. Mutta sinulle aloittaja toivon että voit osoittaa sen kaiken Rakkauden kohteellesi ketä ajatteletkin.

      • Anonyymi

        Yksinkirjoittelija, sun on myös tuo aloitus, mut olkoot!


    • Anonyymi

      Eli nyt kun kaveris tietää, että kirjoitat täällä, niin tämä on vähän niin kuin hupia 😂

      • Anonyymi

        Mikä kaverisi? Tarkoitatko kaivattuani? Kukaan muu ei voi tietää.
        Musta tässä on hupi kaukana. Voisin maksaa ja aika hyvinkin, jos joku kertoisi miten pääsen täältä pois :)


      • Anonyymi

        Mistä sinä luuloissa elävä kuvittelet, että jonkun kaveri muka tietää kuka kirjoittelee ja mitä? Tai pidätkö aikuisten oikeasti itseäsi jonkun kaverina josta juoruilet niin sadan prosentin todennäköisyydellä pelkkää hevonpeetä? Vaikuttaa siltä, että sinulla on varsin surullinen ja tyhjä elämä kun olet tietävinäsi noin kuuden sanan perusteella jotain. Etkä liioin ole varmaan mitään kavereita ansainnut jos tapasi toimia on tuo. Koita päästä yli patologisista taipumuksistasi ja aloita vaikka joku oikea harrastus. Joku kaunis päivä kuppisi on puolitäynnä eikä enää puolityhjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä luuloissa elävä kuvittelet, että jonkun kaveri muka tietää kuka kirjoittelee ja mitä? Tai pidätkö aikuisten oikeasti itseäsi jonkun kaverina josta juoruilet niin sadan prosentin todennäköisyydellä pelkkää hevonpeetä? Vaikuttaa siltä, että sinulla on varsin surullinen ja tyhjä elämä kun olet tietävinäsi noin kuuden sanan perusteella jotain. Etkä liioin ole varmaan mitään kavereita ansainnut jos tapasi toimia on tuo. Koita päästä yli patologisista taipumuksistasi ja aloita vaikka joku oikea harrastus. Joku kaunis päivä kuppisi on puolitäynnä eikä enää puolityhjä.

        Etköhän sinä ap itse kuvittele että hän on täällä kun chattaat täällä. Ootko sokee itelles? En ole ed. , ja kohta saa taas ämpärillisen päälleen......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän sinä ap itse kuvittele että hän on täällä kun chattaat täällä. Ootko sokee itelles? En ole ed. , ja kohta saa taas ämpärillisen päälleen......

        Kuka on mielestäsi tämä ”hän”? En ole aapee. Ei ole tullut sitten myrkyllisyydesssäsi mieleen, että tuntemattomat voi olla toisiaan kohtaan solidaarisia ja puolustaa naurettavia ”kaveri kertoi”- nolifeihmsiä vastaan. Et ilmeisesti ymmärrä miten luuserin kuvan itsestäsi annat. Jos koet, että joku tuttavasi kirjoittelee täällä niin miten se on sinulta pois? Oletko mustasukkainen tästä henkilöstä jolle arvelet hänen kirjoittavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on mielestäsi tämä ”hän”? En ole aapee. Ei ole tullut sitten myrkyllisyydesssäsi mieleen, että tuntemattomat voi olla toisiaan kohtaan solidaarisia ja puolustaa naurettavia ”kaveri kertoi”- nolifeihmsiä vastaan. Et ilmeisesti ymmärrä miten luuserin kuvan itsestäsi annat. Jos koet, että joku tuttavasi kirjoittelee täällä niin miten se on sinulta pois? Oletko mustasukkainen tästä henkilöstä jolle arvelet hänen kirjoittavan?

        Sun kupissa taitaa olla reikä. Turhaa mesoot. 🤣Vaikutat siltä et puolustelet omia juttuja tai jonkin toisen. Jätä ihmeessä kommentoijat rauhaan ja parantele harhojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kupissa taitaa olla reikä. Turhaa mesoot. 🤣Vaikutat siltä et puolustelet omia juttuja tai jonkin toisen. Jätä ihmeessä kommentoijat rauhaan ja parantele harhojasi.

        En todellakaan jätä ilkeitä kommentoijia rauhaan. Sinulla niitä luuloja taitaa olla päässäsi kun kuvittelet tuttujasi tänne. Itse kysymyksiin et muuten vastannut mitään. Ei minulla ole hajuakaan ketä sinä luulet nyt tälläkin hetkellä puhuttelevasi, onko sillä väliä? Persoonallisuuden häiriöihin voi hakea myös muulla tavoin apua kun epäsuoralla avunhuudolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän sinä ap itse kuvittele että hän on täällä kun chattaat täällä. Ootko sokee itelles? En ole ed. , ja kohta saa taas ämpärillisen päälleen......

        Ei ollut apn kommentti nyt tuo. Oli töissä eikä huvittanut tänne kurkkia edes tauoilla. Olet taas koko päivän roikkunut täällä sekopäisten juttujesi kanssa? Vaikka en pidä sinusta, niin säälin sinua. Oikeasti. t. aloituksen kirjoittanut nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän sinä ap itse kuvittele että hän on täällä kun chattaat täällä. Ootko sokee itelles? En ole ed. , ja kohta saa taas ämpärillisen päälleen......

        Sinun katkeruus jotain ihmistä kohtaan pilaa oman elämäsi, ei meidän muiden.
        Voin vaan kertoa, että nämä naiset kenen päälle täällä käyt koko ajan, ei ole tuo mies.
        Tee sillä tiedolla mitä haluat. Minua tai muita palstalaisia tuskin hirveästi kiinnostaa katkeruutesi ja pilaantunut ilma jota lähellesi tuotat. Olet täysin yhdentekevä ulisija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on mielestäsi tämä ”hän”? En ole aapee. Ei ole tullut sitten myrkyllisyydesssäsi mieleen, että tuntemattomat voi olla toisiaan kohtaan solidaarisia ja puolustaa naurettavia ”kaveri kertoi”- nolifeihmsiä vastaan. Et ilmeisesti ymmärrä miten luuserin kuvan itsestäsi annat. Jos koet, että joku tuttavasi kirjoittelee täällä niin miten se on sinulta pois? Oletko mustasukkainen tästä henkilöstä jolle arvelet hänen kirjoittavan?

        Tämä ap on mustasukkainen toisten puolisoista ja hän on yksi heistä! Sairasta, eikö totta!


    • Anonyymi

      Anna minun olla lintu, joka tekee pesän syliisi. Anna minun olla lintu joka vie sydämesi laulun ylös pilviin.

      • Anonyymi

        Ole vaan, saat olla. Kauniita unia.


      • Anonyymi

        Huomenta sulle.
        Joku vaan.


    • Anonyymi

      =)

      anteeksi, kaikki, aivan, kaikki, mitä olen ollut ja mitä olen elämässäni, ollut,

      Nyt, kun jälkeen päin mietin elämääni, niin, minulla on ollut kammottava,

      elämä, melkein koko elämäni minua on kiusattu uskomattoman törkeästi,

      ja, ei ketään, oikein ole ollut kiinnostunut minusta, kun minulla on ollut,

      tämä vaivani,

      ja, jotenkin, vain, haluaisin vain eräälle rakkaalleni unelmien elämän,

      ja, ikuisen elämän,

      sillä, yksinkertaisesti välitän hänestä uskomattoman paljon,

      hän, on, tässä mielettömässä maailmassa, ja, maailmassa jossa,

      ei ole järjen hiventäkään usein,

      niin, unelma, joka pitää minut järjissäni,

      mutta, kuten aina, lukemattomat, ja törkeät, kiusaamiset aina näkyvät,

      kehossa, kasvoissa, ja, itse, ihmisessä, JA, ennen kaikkea, aivoissa,

      ja, aivo toiminnassa,

      ja, jotenkin, täytyy toivoa, että magneetti stimulaatio hoidot tulevat,

      että, viimeinkin jaksaisi, kuten pitäisi jaksaa,

      ja, toivoa, että tulee unelmien, posit, science aivojumppa ohjelma, =)

      minulla ei enää tee yhtään mitään,

      kiusaaminen ja kaltoin kohtelu, näkyvät jo selvästi aivoissani,

      ja, päättelyssäni,

      mutta, toivon, että saisin ikuisen elämän, mikä, on 1. prioriteetti,

      melkein kaikessa, ja, kaikessa,

      että, voi, olla, vain, kuten jumalat, vain, olla, vain,

      ja, odottaa, vain, että tiede kehittyy, vaivassani,

      ja, kun aika menee ikuisessa elämässä eteenpäin,

      niin, unelmoin ja toivon,

      että, maailma on, 200 vuoden päästä jo maailma jälleen,

      sillä, aikaa tähän tulee menemään uskomattoman paljon,

      niin, siitä unelmoin,

      ja, siitä, että vaivaani, tulee samalla ikuisesti ollessani,

      äärimmäisen paljon paremmat hoidot,

      sillä, kuten sanottua, monien (vuosi kymmenien) kiusaaminen näkyy

      kasvoissa ja aivoissani,

      sillä, vaikka olen elämässäni, toiveikas, ja, unelmoiva,

      niin, aina kiusaaminen jättää jäljet, aivoihin ja kehoon ja kasvoihin,

      sillä, kenenkään normaalin ihmisen, aivot tai keho,

      vain, äärimmäisten harvojen ihmisten keho tai aivot, kestävät,

      niin, uskomattoman pitkää ja tajutonta kiusaamista,

      sillä, jo, äärimmäisen monelle kiusatulle, jo, pelkkä vuosikin,

      on, jo, käsittämättömän paljon kiusaamista,

      mutta, jos, unelman saisin, heittää tähän,

      niin, antakaamme Bitcoinille, vain, tarvittavat rahasummat,

      mutta, uskomattoman pienet, vain,

      sillä, kaikkein tärkein, ON JA ON, että maailman johtajat,

      ja, suuret nerot, ja, maailman merkittävimmät ihmiset,

      saavat unelmiensa elämän, eli, unelmiensa ikuisen elämän,

      NYT, ja, AINIIAN,

      kaikista palveluksistaan maailmaa ja ihmiskuntaa kohtaan,

      sillä, JOS, ihan rehellinen olen, niin, kun miettii lukemattomia

      BITCOININ saajia, niin, mitä he ovat tehneet elämässään?????

      ei, yhtään mitään, =/

      mutta, mitä on, esim. DONALD TRUMP, tehnyt elämässään??,

      niin, paljon hän on tehnyt että unelmien elämän,

      ja, unelmien pitkän elämän hän on ansainnut,

      ja, se, tapahtuu, tieteen, nerokkuuden, ja, ennen kaikkea,

      sen avulla, että laitamme rahaa, niin, uskomattoman määrän,

      ikääntymistä ehkäisevään tutkimukseen, että EI, ole edes todellista,

      ja, jos, minulle rakas DONALD TRUMP, eläisi IKUISEN, elämän,

      niin, se, olisi minulle kaikkein rakkain uutinen,

      sillä, hän on viisas ja älykäs ihminen,

      ja, jos, olen saanut elämässäni, ÄÄRIMMÄISEN paljon asioita,

      tehtyä, joilla, saadaan tiedettä eteenpäin,

      NIIN, antakaamme siitä, niin, paljon kuin ikinä mahdollista,

      ikääntymistä ehkäisevään tutkimukseen,

      että saadaan DONALD TRUMPILLE, ikuinen elämä,

      sillä, minä vain välitän hänestä,

      ja, itse, en pyydä itselleni, kuin tämän BITCOININ jonka saan,

      ja, ikuisen elämän itselleni,

      ja, samalla kun elämäni askeleet, joita olen tehnyt panostetaan,

      ikuisen elämän etsimiseen,

      niin, antakaamme NIIN, uskomattoman nopeasti kuin mahdollista,

      unelmien ja ikuisen elämän avaimet DONALD TRUMPILLE,

      sillä, monet eivät ole elämäni aikana välittäneet, minusta eivät edes,

      hymyn vertaa,

      mutta, kun Donald Trump, hymyilee ja on onnellinen,

      niin, olen aidosti liikuttunut,

      ja, siitä hyvästä, ihan onnellisuudesta ja hymystä,

      niin, kaikki, sankari, tekoni ja vaikutusvallastani,

      melkein lähes tulkoon,

      ikuisen elämän etsimiseen,

      että Donald Trump saa ikuisen elämän ja voi, 200 vuoden päästä

      katsoa Amerikkaa ylpeänä ja iloisena, miten uskomattoman

      hyvin Amerikka on kehittynyt ja tieteessä uraa loistavaa tehnyt,

      sillä Amerikan saaminen kestää saada, kuntoon, loistavaan uskomattoman

      kauan,

      joten, KAIKKI, MINUN, elämästäni ja elämäni aikana saavutetut,

      asiat, melkein 9999999999999999999999999999999999999999999999%

      kaikki, ikääntymisen ehkäisemiseen,

      että, Donald Trump, näkee ja kokee, 200 vuoden päästä,

      unelmiensa Amerikan ja elää, ja, näkee, ja, kokee,

      unelmiensa elämää, Unelmiensa Ja Haaveidensa Amerikassa, =)

      JA, rakennus palikoita, myöskin Elon Musk, henkilölle, myöskin,

      näihin kahteen ikääntymisen ehkäisemiseen ja Elon Musk, =)

      henkilölle, =)

      Sillä, monet ovat elämässäni ovat olleet kaikkea muuta kuin kiitollisia,

      minulle,

      mutta, Donald Trumpin, hymyn vuoksi,

      ikuisen elämän, suon, N

    • Anonyymi

      =)

      Huomenta, ja, olen pahoillani, että maailma, on, tässä jamassa,

      jotenkin, maailman suurin syyllinen ja ihmiskunnan monien,

      syyllinen itse ihmisen ja ihmiskunnan,

      pohjaton ahneus ja pohjaton tyhmyys,

      ja, sen, takia, maailmaa on rikottu yhä lisää ja lisää,

      mutta, toivon että mielettömyys, loppuu, mutta, siihen voi.

      mennä vielä paljon aikaa,

      ja, nyt, meillä on mahdollisuus lopettaa, vuosi vuodelta,

      yhä enemmän ja enemmän tätä mielettömyyttä,

      ja, toivon sinulle vain kaikkea hyvää ja kaunista,

      ja, kiitokset, siitä, että, on olemassa, joku,

      joka, välittää,

      sen, verran että keskustelee,

      mutta, jotenkin, en vain tiedä mitä jutella aina välillä,

      ihmiset, yleensä, jotkut, ehkä monet, juttelevat, ja, juttelevat,

      mutta, asian ydin tai tärkein asia, ei tule koskaan esille,

      sitä, sanotaan, small talk keskusteluksi,

      mutta, se, että, keskustelee, ja, saa, asioita, aikaiseksi,

      että, elämä on jälleen elämää, eikä vain "elämää",

      niin, silloin asiat, elämässä on hyvin,

      kun, saa, itsensä ja maailman elämäksi, ja, maailmaksi,

      silloin, maailmassa on toivoa, ja, maailman synkkyys,

      ja, ajattelemattomuus, saa, asiat, uudenlaiset,

      ja, toivon uudenlaisen,

      silloin, toivon että kaikki on hyvin,

      sillä, itse ihmisen ajattelemattomuus,

      on, kaiken tämän maailman tilanteen asioiden asialla,

      itse, ajattelemattomuus,

      ja, sen että maailma herää siihen,

      että, maailma ei enää kestä,

      kestä, enää järjettömyyttä ihmisen,

      ja, silloin, ihmiset nousevat, ja, tajuavat,

      viimeinkin,

      yhteinen kotimme, maailma,

      jos, emme pelasta itseämme, itseltämme,

      ketä silloin meidät pelastaa?

      ja, silloin, ihmiset, tajuvavat, että ratkaisun avain on meissä jokaisessa,

      ja, silloin, avaamme kaikkein vaikeimmatkin, lukot ja salvat,

      ja, avaamme oven, ihmiskunnan tulevaisuuteen,

      pois, kauas, pois, tästä painajaisesta, ihmisen ja ihmiskunnan,

      N

      • Anonyymi

        Stnan kiusaaja itse olet ap, olet ammatiltasi kiusaaja! Joten sesiitä!


    • Anonyymi

      Rakastaisitkin..

      • Anonyymi

        No rakastanhan mä häntä. Kuin huIIu kaurapuuroa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rakastanhan mä häntä. Kuin huIIu kaurapuuroa :)

        Tämä kuulostaa tutulta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuulostaa tutulta:)

        Niinkö? Olen sanonut noin mutta niin on moni muukin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Olen sanonut noin mutta niin on moni muukin :)

        Milloin sinulle on sanottu viimeksi noin?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sinulle on sanottu viimeksi noin?:)

        Ei mulle ole sanottu noin, en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rakastanhan mä häntä. Kuin huIIu kaurapuuroa :)

        Rakastat oman pään sisällä, josta muut ei tiedä mitään!


    • Anonyymi

      🤗🤗

    • Anonyymi

      Jos olet Rakas naiseni?
      Niin kaikki ei ole hyvin.
      Koska me ei olla vieläkään yhdessä.😔

      • Anonyymi

        Olen mies.


      • Anonyymi

        En tiedä olenko juuri sun rakas naisesi, mutta yhden tahtoisin olla.
        Odotan niin sitä päivää, kun tai jos päästään tutustumaan kunnolla ja nämä typerät palstat saa jäädä.


    • Anonyymi

      🙂🙂

      • Anonyymi

        Hei, sulla on kiva ilme :)


    • Anonyymi

      Muuten ok, mutta nyt painaa pari vakavaa asiaa, jotka liittyvät läheisiin 🏥

      • Anonyymi

        Olen pahoillani että sellaisia murheita kohtaat. Piristäisin sua jos vaan voisin ja saisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani että sellaisia murheita kohtaat. Piristäisin sua jos vaan voisin ja saisin.

        Harvoin on kaikki hyvin

        Todella harvoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin on kaikki hyvin

        Todella harvoin

        Et vaan taida olla sama kommentoija enää kuin tuo kenelle kirjotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan taida olla sama kommentoija enää kuin tuo kenelle kirjotin.

        Oon kyllä mutta sulla on räkäkikkare toisessa sieraimessa näkyvissä että se aiheuttaa vastenmielisyyttä. Miten jos otat housut pois, onko peräpuolella näkyvissä ruskeeta? Seki aiheuttaa vastenmielisyyttä yök yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä mutta sulla on räkäkikkare toisessa sieraimessa näkyvissä että se aiheuttaa vastenmielisyyttä. Miten jos otat housut pois, onko peräpuolella näkyvissä ruskeeta? Seki aiheuttaa vastenmielisyyttä yök yök

        Sinähän oot joku vajakki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän oot joku vajakki :)

        Joo mutta eikö se ole etukäteen hyvä todeta ettei paikanpäällä tulis ikäviä ylläreitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta eikö se ole etukäteen hyvä todeta ettei paikanpäällä tulis ikäviä ylläreitä?

        Miksi sinä kuvittelet, että joku täällä liittyisi sinuun. Olet lapsellinen ja epäkiinnostava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kuvittelet, että joku täällä liittyisi sinuun. Olet lapsellinen ja epäkiinnostava.

        Aika hienosti sanoit että liittyisi sinuun, hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hienosti sanoit että liittyisi sinuun, hyvä!

        Älä lässytä. Mistä minä sen voisin tietää, jos se liittyisi minuun. En ole mikään selvännäkijä. En vaan halua mitään perskärpäsiä elämääni, kiusaajat pysykööt kaukana, en ole kiusattavissa.


    • Anonyymi

      Kivakiva, kukahan se on, kukahan sä olet. Iloinen ja positiivinen viesti kuitenkin.

      • Anonyymi

        Olis kiva tavata


      • Anonyymi

        Kiitos sinne kivalle. En enää tiedä kuka oon, on niin ikävä.


    • Anonyymi

      Helvetti on todellinen maanpäällä, taas tänään sen huomasin😈

      • Anonyymi

        No mitä kulta


        Mikä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä kulta


        Mikä on

        Et ole ap, et rakasta ketään.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe