Eikö me voitais jo jotain?

Anonyymi

vai etkö tykkääkään yhtään?

62

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Olen rikki.

      • Anonyymi

        Miksi olet rikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet rikki?

        Monesta syystä.


    • Anonyymi

      Voitais voitais....milloin?

      • Anonyymi

        Tehdään treffit jos oot se mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään treffit jos oot se mies.

        olen nainen


    • Anonyymi

      No en kyllä yhtään tykkää. Ilmoitan vielä loukkaavasti, että miten ikinä on vielä mahtoa rienata, niin siinähän riehtaloires, siinähä sie piehtaroikses, moro.
      T.et sie minnuu tunne, se tunne siu oksetuksrs, hyvästi, ikuisesti.fi
      https://m.youtube.com/watch?v=sTSSObZV8CY

      • Anonyymi

        PELLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PELLE

        Älä nyt nuin sano, mieshän on elämänsä kunnossa ja voimiensa tunnossa


    • Anonyymi

      Voitais me kyllä jo.........ja sitte..........myös...

      • Anonyymi

        Tiedät että tykkään, kuin hullu puurosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että tykkään, kuin hullu puurosta.

        Tiedänkö? Välillä luulin niin, mutta välillä epäilen. Mitä sitten myös ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedänkö? Välillä luulin niin, mutta välillä epäilen. Mitä sitten myös ?

        Etkö ymmärrä että olen rakastunut suhun? Halata vaikka esim. tai jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että olen rakastunut suhun? Halata vaikka esim. tai jotain...

        Halausta kyllä kaipaisin. Totisesti. Asiat on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että olen rakastunut suhun? Halata vaikka esim. tai jotain...

        Mielellään halaisin. Tuo toinen vastasi puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että olen rakastunut suhun? Halata vaikka esim. tai jotain...

        En ymmärrä kun en tiedä kuka ja keneen. Olen pessimistisellä päällä. Pahoittelut siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halausta kyllä kaipaisin. Totisesti. Asiat on....

        Älä viitsi esiintyä täällä muina. Kerro kun kirjoittaja vaihtuu kesken kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kun en tiedä kuka ja keneen. Olen pessimistisellä päällä. Pahoittelut siitä.

        Minä nainen sinuun mies. Silloin syyskuussa,kuulostaako tutulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nainen sinuun mies. Silloin syyskuussa,kuulostaako tutulta?

        Naiselta oli tuo kommentti, aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta oli tuo kommentti, aloittajalta.

        En ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja.

        Minä olen. Etkö tajua mitään? Kirjoitit aloittajanaiselle tuon syyskuu kommenttisi ja sen miten rakastat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja.

        Miten sä olet niin hidas. Yritän kertoa sinulle, että nuo kommentit mitkä kuvittelit olevan mieheltä oli aloittajanaiselta. En väittänyt sinun olevan aloittaja, olen itse aloittaja. Oletko hitaalla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä olet niin hidas. Yritän kertoa sinulle, että nuo kommentit mitkä kuvittelit olevan mieheltä oli aloittajanaiselta. En väittänyt sinun olevan aloittaja, olen itse aloittaja. Oletko hitaalla? :)

        Ole vaikka jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä olet niin hidas. Yritän kertoa sinulle, että nuo kommentit mitkä kuvittelit olevan mieheltä oli aloittajanaiselta. En väittänyt sinun olevan aloittaja, olen itse aloittaja. Oletko hitaalla? :)

        Et ole nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen.

        Miksi sinä väännät minusta väkisin miestä. En muutu mieheksi vaikka kuinka intät. Minua ei edes kiinnosta oletko sinä nainen vai mies. Sillä ei ole mulle mitään merkitystä. Olet vain anonyymi joku jostain, et millään tavalla kiinnostava.

        Kirjoitan täällä yhdelle miehelle ja te muut saatte olla mun puolesta mitä vaan. Sulle taas on sairaaIIoisen tärkeää, että minä olisin mies. Vaikka oikeasti se ei vaikuta sinun elämääsi mitenkään, että olen nainen. Ei sillä pitäisi olla sinulle mitään merkitystä, en edes pidä sinusta. Olet pelkkä sivustahuutelija ja pidän sinua pahiten täällä sairastuneena kirjoittajana. Ihmettelen vain sitä, että sinä et huomaa harhaisuuttasi itse. Ehkä huomaatkin, ehkä käyt kimppuuni, koska alitajuisesti tiedät, että olen oikeassa. Pakkomielteesi on vaan niin hallitseva, että elämältäsi putoaisi pohja, jos myöntäisit sen itsellesi.

        Sitä miestä minä rakastan, muille täällä minua ei ole olemassakaan, en ole heille oikeasti kukaan. Vain hänellä on väliä, jonka silmiin olen saanut lumoutua.

        Minua valvottaa tänään jokin, mikä on niin naisellista, että musta ei saa miestä edes leikkauksilla :) Hyvää yötä sille miehelle, rakastan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että tykkään, kuin hullu puurosta.

        ton sanonnan ajatus on että täytyy olla hullu tykätäkseen puurosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi esiintyä täällä muina. Kerro kun kirjoittaja vaihtuu kesken kaiken.

        Harvemmin se kirjoittaja vaihtuu näissä provomonologeissa keneksikään toiseksi, välillä joku autuas pistää päänsä väliin kun luulee muka erottavansa näistä jotain eri sävyjä ja kirjoittajia. Ahaa Heureka, not.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen.

        Kyllähän sen pitäisi jokaisen tajuta, ettei tuo feikkidialogia vetävä mikään nainen ole. On niin kovin yllättävää ilmeisesti toisille vieläkin, että nimettömänä voi sanoa olevansa vaikka ja kuka, miksei se Jeesuskin tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen pitäisi jokaisen tajuta, ettei tuo feikkidialogia vetävä mikään nainen ole. On niin kovin yllättävää ilmeisesti toisille vieläkin, että nimettömänä voi sanoa olevansa vaikka ja kuka, miksei se Jeesuskin tietysti.

        Eiköhän olisi jo aikakin...?


    • Anonyymi

      Tykkään H naisesta, jota en voi unohtaa. m>n

      • Anonyymi

        No niitä on paljon Senkus valkkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitä on paljon Senkus valkkaat.

        Ihan yhtäpaljon kun muitakin kirjaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtäpaljon kun muitakin kirjaimia.

        Siksi ei voikaan tietää kenelle se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ei voikaan tietää kenelle se on.

        Sinulle brunetti H nainen, jota rakastan. m>n


    • Anonyymi

      Tykkään, tavataan jo.

      • Anonyymi

        Näin tehdään. Pakkanenkin helpotti niin olisi helpompi venata sua yksin turhaan jossain metsässä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tehdään. Pakkanenkin helpotti niin olisi helpompi venata sua yksin turhaan jossain metsässä :)

        En ole ikinä metsässä venannut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tehdään. Pakkanenkin helpotti niin olisi helpompi venata sua yksin turhaan jossain metsässä :)

        Ei tavata metsässä, tulen sinun luo kylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä metsässä venannut :)

        En minäkään mutta jos sovitaan tässä treffit niin voisin nyt venata. Tämä ja tuo metsäjuttu siis aplta en tiedä montako tässä nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavata metsässä, tulen sinun luo kylään.

        Voit hyvin tulla jos se mies olet. Reitin tunnetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään mutta jos sovitaan tässä treffit niin voisin nyt venata. Tämä ja tuo metsäjuttu siis aplta en tiedä montako tässä nyt on.

        Miksi metsässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit hyvin tulla jos se mies olet. Reitin tunnetkin.

        Kontakteja vältettevä kun korona jyllää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontakteja vältettevä kun korona jyllää!

        No sitten joku toinen kerta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit hyvin tulla jos se mies olet. Reitin tunnetkin.

        Mikä mies, olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi metsässä?

        Ei välttämättä metsässä. Muutkin paikat käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään mutta jos sovitaan tässä treffit niin voisin nyt venata. Tämä ja tuo metsäjuttu siis aplta en tiedä montako tässä nyt on.

        Joku tuli nyt tähän sotkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuli nyt tähän sotkemaan.

        Minä ap olen nainen ja tuo metsäkommentti oli minulta. Tuo yksi sotkee kun se jatkaa mitään sanomatta toisten puolesta. Luulen että se ei ole ihan fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mies, olen nainen.

        Minä ap kirjoitan miehelle. Mene sinä mäkeen kun troIIaat ihan tahallasi joka väliin.


    • Anonyymi

      Olet lesbo siis, kun sovit täällä treffejä naisten kanssa? :)

      • Anonyymi

        En ole vielä koskaan naiseen ihastunut, joten en vielä tiedä, jos olisin bi.. :D
        Ehkä sun ei kannata sen varaan laskea, että saisit mut naisen :) Sydämeni vei jo yksi mies.


      • Anonyymi

        En minä tiennyt että se on nainen. Kyllä sinä sen ymmärrät, jos hellität harhoistasi irti hetkeksi. Hirveä sotku tulee kun siihen aloitukseen ei laita, että miehelle. Laitan jatkossa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiennyt että se on nainen. Kyllä sinä sen ymmärrät, jos hellität harhoistasi irti hetkeksi. Hirveä sotku tulee kun siihen aloitukseen ei laita, että miehelle. Laitan jatkossa taas.

        Niinpä mies teetkin ja vedätät toiveikkaita näissä joissain kummallisissa psykologisissa peleissäsi.


    • Anonyymi

      Trolli, joka uskoo olevansa ylivoimaisesti netin älykkäin kirjoittaja, on iäkäs mies. Mm nimim. poiuu-tapaiset tuhannet viestit löydät netistä.
      Hän on kirjoittanut olevansa moderni nainen. Tunnen ainakin toisen hänen aikuisista pojistaan. Takuuvarmasti on mies ja isoisä.

      Joka tapauksessa hän on psykiatrinen "rajatapaus".
      On kysyttävä, mikä saa miehen pyrkimään miehen roolista feminiiniksi?

      • Anonyymi

        Hetkinen, aloitus on naiselta, joka ei todellakaan pidä itseään erityisen älykkäänä :)
        Miten joku noin harhainen voi sanoa jotain miestä rajatapaukseksi? Se mies ei edes ole täällä. Nämä on naisten tekstejä, joita sinä harhoissasi dissaat.


      • Anonyymi

        Ehkä syy on sellaisissa mielenterveydellisissä ongelmissa, jotka on erittäin vaikeasti hoidettavissa. Jos ihminen esimerkiksi itse uskoo voimakkaasti sivupersooniinsa ja suhtautuu niiden kyseenalaistamiseen hyvin vihamielisesti, niin psykiatri tai muun alan ammattilainen ei voi kovin nopealla tahdilla pyrkiä vaikuttamaan niiden poistamiseen hänen käsitysjärjestelmästään.


    • Anonyymi

      Miksi aloittaja leikit naista vaikka olet mies? Tämä on niin nähty.

      • Anonyymi

        Kauheaa, taasko joku sinun miehiä vikitteli täällä. Kamalaa. Mutta mulla on sulle vinkki. mustamaalaa sitä mieheksi ja miehesi jättävät hänet rauhaan ja saat olla palstan ainoa nainen.


      • Anonyymi

        Nämä leikit on kyllä tosiaan niin nähty, eikä aloittajan uskottavuutta yhtään kyllä paranna nämä vihamieliset ja epäloogiset puheenparret millä hän vasta-argumentoi.


    • Anonyymi

      Oliko tämä keneltä kenelle? Täällä puhuttiin syyskuustakin. Mielenkiinto heräsi.

    • Anonyymi

      En usko että enää, oothan jo suhteissa.

      • Anonyymi

        "SUHTEISSA" ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe