Pelkäsin vaan kulta

Anonyymi

noita valtavia tunneryöppyjä ja ikävän lisääntymistä kun välttelin noita, mutt oon kyllä ollut tosi hölmö, anteeksi 🥺😳 Voi miten upea ääni sulla onkaan (vaikka tiesinhän mä sen jo) ja voiko olla enää seksikkäämpää ja upeampaa ilmestystä kuin sinä, en usko ja aivan huippu oot muutenkin, I love you 😘🥰🤗🖤💚💖

26

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastuiko nainen poplaulajaan?

      • Anonyymi

        Kyllä se oikeesti hänen ominta genreään taitaa olla joku muu kuin pop musa, eikä mitään taida vaan onkin.. 😁😆🙊


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      kyllä nyt vähän vielä pitis lipoa ei ihan riitä
      sivusta

      • Anonyymi

        mä opettelen kirjoittamaan pitäisi
        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä opettelen kirjoittamaan pitäisi
        sama

        Ehkä pitelet jäitä mielikuhvituhksillasi, sillä aikaa kun meikäläinen käveli moottorisahan kanssa järven jäälle täysi täkki päällä sukeltaen reiästä reikähän, ostin myös heroiinia ja kannabista ja kokaiinia, myös piriä pimeistä verkoista, liityin myös alqaidaan aamulla, liityn uudestansa isikseen, huomenna, tarkkaile vuorokaudenaikaa, en joulukuppi, pukki ollutkaan, moimoi.fi
        T.no tuo cannonbal jäsenyys jäi sittemmin käräjille käryämään...
        https://m.youtube.com/watch?v=enIR8LaVY6U


    • Anonyymi

      I love U too! 🥰

      • Anonyymi

        Oispa tuo totta, olisitpa sie siellä oikee...🤩 mutta nyt on hyvä mennä nukkumaan ajatellen että olet, hyvää yötä 🤗


    • Anonyymi

      A nainen laulaa iskelmää.

    • Anonyymi

      Uskon jos laitat viestillä saman😉

    • Anonyymi

      Kenelle sinä nyt tuollaista?

      • Anonyymi

        T-naiselle. Hän on maailman ihanin :)


    • Anonyymi

      Missäs näit ja kuulit äänen

      • Anonyymi

        Youtubessa, ensin säikähdin että se yksi konsertti olisi kadonnut sieltä kokonaan, mutta löytyihän se sit facebookin avulla vielä kuitenkin 🤩😊❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Youtubessa, ensin säikähdin että se yksi konsertti olisi kadonnut sieltä kokonaan, mutta löytyihän se sit facebookin avulla vielä kuitenkin 🤩😊❤️

        Ja toki myös spotifyssa oon kuunnellut ja eilen luin taas sen sun "lopputyön" 😉😊


    • Anonyymi

      Sun maanisdepressiivisyys on kyllä omaa luokkaansa.

    • Anonyymi

      Mitä minä lauloin?
      Ja milloin?

      • Anonyymi

        Keväällä ja kesällä 2021, metalli/hardrock biisejä tuota vetelit ;)


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Minä se olin hölmö kun pilailin ja ronkin ❤️ anteeksi pikkumussukkani

      • Anonyymi

        Eikun, mites, nyt, näin ei tÄhän omaan ketjuun pitänyt, upsanssaa.. mutta lisäyksenä postaukseeni tuo… -ap


      • Anonyymi

        Sinä senkin jekuttaja,saat anteeksi ❤️ mut alkaisitko jo viimein uskoa että oon ihan tosissani sun suhteen 🥺😚


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kanssasi, että olet ollut hölmö.

      Ja olet sitä edelleen

    • Anonyymi

      Et kiinnosta.

      • Anonyymi

        En usko että hän olisi sen tyyppinen ihminen joka tulisi tänne tuollaista kertomaan vaikkei kiinnostaisikaan, joten ei mene sun trollauksesi läpi, haaskaat vain aikaasi!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe