Tänään on ollut

Anonyymi

Hyvä päivä 😀 niin sano nyt vielä jotain.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti huomennakin on hyvä päivä. 🙂

    • Anonyymi

      Joo, 36 mins of pure joy. 🙄

    • Anonyymi

      Ihan paska maanantai oli.

      • Anonyymi

        Hmm, niitä päiviä on aina kaikilla joskus. Joskus paremmin joskus huonommin.


    • Anonyymi

      Hihhihiii, olen iloinen kun tajusin jotain ihmeellistä 🤭🧡

      • Anonyymi

        Vähän sama, mutta päivä sisälsi paljon positiivisia juttuja.


    • Anonyymi

      Tosi hyvin päiväilty.

    • Anonyymi

      Hienoa ett ollut hyvä päivä. Itsellä toiset fiilikset, jospa mullekin joku päivä menee paremmin kuin viime vuosina on mennyt. Ehkä kun kevät lähenee, tulee valoisampaa, sais vähän iloa elämään, jaksais paremmin. Tuli tuossa oivallus ettei mulla ole syytä olla enää facessakaan, eikä mesessä, mitä nyt ehkä sukulaisen vuoksi, mutt voin mä muutenkin olla yhteyksissä häneen. Kai tämä uus vuos sai ajatuksen, ett tietty periodi elämässä on tullut loppuun, aika mennä eteenpäin, ei ole syytä roikkua jossain mitä ei ikinä ollutkaan. Yks henkilö on mennyt eteenpäin, saanut uusia ihmisiä elämään, ei tarvi mua enää, joten hän on itse siirtänyt mut sivuun jo, ei mun hyödytä jäädä roikkumaan vaan jatkaa matkaa, tuskin välittää vaikka katoankin, en mä niin tärkeä ollut.

    • Anonyymi

      No ilmiöillä useinki taipumus hakeutua kohti keskiarvoa, että eiköhän se siitä tasaannu sullaki sitten taas.

    • Anonyymi

      Ei paskempi päivä ei

      • Anonyymi

        Joskus on hyvä olla hyvempiä päiviä ja huonompia päiviä, mulla on harvoin huono huono päivä, nyt vaan väsyttää, mul alkaa arki😂.. Hetki viel lepoa ja taas mennään


    • Anonyymi

      Tämä mesta on hulluja täys. Mutta senhän sä jo varmaan oot huomannutkin. Mut mitähän vielä, M-mies olis ihana saada halittavaks, puuttuu edelleen, ihan hirvee halipula, tänks vaan M.
      Kiva kun on ollut hyvä päivä, toivottavasti jatkuu huomennakin🌞

      T

      • Anonyymi

        Nämä feikit provokirjainleikit vasta onkin sekopäistä hommaa m-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä feikit provokirjainleikit vasta onkin sekopäistä hommaa m-mies

        Kohta alkaa jääkausi❄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta alkaa jääkausi❄

        No voi ei provoilullasi mies ja jätetään se m kirjainkin vielä pois.


    • Anonyymi

      Iloitsen kanssasi hyvästä päivästä 😊

    • Anonyymi

      Jotain 😂

    • Anonyymi

      Hyvää yötä mies. Olet mielessä melkein päivittäin. Oli meillä jotain vaikkei ollutkaan mitään. Mutta elämä on ja tilanne oli mikä oli. Ei kovin hyvä meidän suhteen. Silti mietin lämmöllä kaiken jälkeen. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Varmasti pärjäät tulevaisuudessa hyvin jopa paremmin kuin minä ja se on kyllä hyvä niin.

    • Anonyymi

      :)

      Hyvää yötä ja kauniita unia,

      ja, toivottavasti sinulla menee elämässä kaikki hyvin,

      sillä, olet tärkeä ihminen,

      N

      • Anonyymi

        Minulleko vastasit? Ylhäällä kirjoittelijalta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe